Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Mógłbyś wstawić link do tematu na forum insigni o tym programie, poszperałem troszkę i nie mogę znaleźć.
Jaki kabel obługuje ten program: Op Com, VX Diag?
Mógłbyś wstawić link do tematu na forum insigni o tym programie, poszperałem troszkę i nie mogę znaleźć.
Jaki kabel obługuje ten program: Op Com, VX Diag?
Program ci wysłałem. Na forum Insigni musisz być zarejestrowany, a program znajduje się z tego co pamiętam w temacie " Rozszerzenie komputera" . Zresztą jak zadasz pytanie to cię pokierują bo faktycznie trzeba przewertować trochę stron.
Program współpracuje tylko z VXDiag najważniejsze komputer musi cały czas mieć Internet - najpierw trzeba się zalogować a dopiero w tedy połączyć z samochodem inaczej nie aktywuje się zakładka programowania licznika.
Tak to jest z interfejsami uniwersalnymi.
Na chwilę obecna najwięcej się odczyta w Oplu przez GDS2 bo jest dedykowany. Więc najrozsądniej chyba mimo tych 3-4 stów inwestować w VXDIAG.
A to Delphi to Delphi? Pewnie raczej podróba. Tez się kiedyś nabrałem. Mam go nadal, do starych samochodów dobry. Do Zafiry C mam polski Maxi Ecu. Jak na razie to co trzeba nim zrobiłem - diagnostyka, kalibracja reflektorów. Ale to tez sprzęt uniwersalny.
Też o tym myślałem MaxiECU to interfejs działający na protokole passthru - dokupujesz moduły pod konkretną markę więc działa prawie tak jak dedykowany. Jeżeli masz wykupiony moduł do VW to w Oplu odczytasz tylko błędy by muc coś zrobić w Oplu to trzeba go domówić. Zaleta jest taka że jak się zmieni markę to trzeba tylko zapłacić kilka stówek za rozszerzenie i już działa.
Ja mam delphi i mi wszystko łączy i czyta, nie miałem przypadku by jakieś nie obsłużył nawet Q7 z 2016r. Zafire C też czyta wszystko co jest dostępne bloki pomiarowe błędy testy itp. Jedynie funkcji jak op com nie ma..dlatego pytałem gdzie w delphi jest opcja rozszerzenia komp. Bo ja nie znalazłem jak ktoś wcześniej pisał... Mam nawet op com co niby roczniki 2021r obsluguje ale nie zapisuje nowych zmian w sterowniku.... Jeszcze autoxscan rs920 też dobrze łączy ale ogólne sprawy.
tomek8308 pisze: ↑07 kwie 2021, 16:36
Też o tym myślałem MaxiECU to interfejs działający na protokole passthru - dokupujesz moduły pod konkretną markę więc działa prawie tak jak dedykowany. Jeżeli masz wykupiony moduł do VW to w Oplu odczytasz tylko błędy by muc coś zrobić w Oplu to trzeba go domówić. Zaleta jest taka że jak się zmieni markę to trzeba tylko zapłacić kilka stówek za rozszerzenie i już działa.
Nie kilka, tylko jedną stówkę. Jak dla mnie amatora to przy zmianie samochodu nie jest wydatek ogromny.
Na razie nie znalazłem nic czego bym zrobić nie mógł (co może wynikać z mojego braku wiedzy o tym co się da zrobić innymi interfejsami). W każdym razie z moją wersją DS150 jest jak najbardziej porównywalny pod względem funkcjonalności.
Dodano po 1 minucie 34 sekundach:
Exterme pisze: ↑07 kwie 2021, 23:15
Ja mam delphi i mi wszystko łączy i czyta, nie miałem przypadku by jakieś nie obsłużył nawet Q7 z 2016r. Zafire C też czyta wszystko co jest dostępne bloki pomiarowe błędy testy itp. Jedynie funkcji jak op com nie ma..dlatego pytałem gdzie w delphi jest opcja rozszerzenia komp. Bo ja nie znalazłem jak ktoś wcześniej pisał... Mam nawet op com co niby roczniki 2021r obsluguje ale nie zapisuje nowych zmian w sterowniku.... Jeszcze autoxscan rs920 też dobrze łączy ale ogólne sprawy.
A jakie masz to Delphi? Ja mam DS150 który okazał się podróbą i oprogramowanie do niego jest problemem, nie sam interfejs, który, nawet w podrabianej wersji, robi bardzo dobre wrażenie. Ale się soft nie aktualizuje. Używam softu z 2013 roku w związku z tym.
Ostatnio zmieniony 08 kwie 2021, 08:34 przez Fakir, łącznie zmieniany 1 raz.
Faktycznie wszystkie moduły w MaxiECU są po 100zł. Jak się rozglądałem za interfejsem jakiś czas temu to ceny były zależne od marki. Co do współpracy danego interfejsu z Zafirką to zależny jest on od sterownika. Ogólnie wszystkie uniwersale interfejsy kiepsko czytają sterowniki Denso które siedzą we wszystkich Dieslach 1.6 i niektórych 2.0. Dla tego podłącza się w jednej zafirze i wybór funkcji jest olbrzymi bo siedzi tam Bosch a w innej nie chce pokazać nawet nr Vin czy obrotów albo się ogóle nie łączy. Dla tego przerobiłem już kilka różnych wynalazków w A miałem 2.0DTH w B miałem 1.9CDTI a w C mam 1.6 i za każdym razem była walka z interfejsami. Nawet kupiłem oryginalnego Viaken-a działał nawet dobrze ale w przeciągu miesiąca 2 razy się zablokował po aktualizacji i odpuściłem - poprosiłem o zwrot kasy i kupiłem u Chińczyka VXdiag-a i do diagnostyki to były najlepiej wydane 3 stówy. GDD2 działa najlepiej ze wszystkiego co do tej pory miałem tym bardziej że chińczyk jest aktualizowany na bieżąco.