Zawieszenie sportowe

Zawieszenie, koła, podwozie, układ kierowniczy, hamulce, opony itp.

Moderatorzy: Sebu$, Tunio999

Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
Pszczyna
Zafiromaniak
Posty: 2094
Rejestracja: 22 maja 2010, 17:57
Imię: Dariusz
Lokalizacja: Oberschlesien
Auto: Zafira B 1,9
Model: ZB
Oznaczenie silnika: Z19DT
Gender:

#31 Post autor: Pszczyna »

3 44 756 GM 13354038 przód
3 44 755 GM 13354037 AMORTYZATOR I ROZPÓRKA,ZESP.,PRZEDNI,LEWY DO OBNIŻONEGO PODWOZIA SPORTOWEGO,

3 45 006 GM13419916 AMORTYZATOR I ROZPÓRKA,ZESP.,PRZEDNI,PRAWY (DO OBNIŻONEGO PODWOZIA SPORTOWEGO,) (JNS - STOSOWAĆ 13474026 3 45 151)
3 45 005 GM 13419915 AMORTYZATOR I ROZPÓRKA,ZESP.,PRZEDNI,LEWY (DO OBNIŻONEGO PODWOZIA SPORTOWEGO,) (JNS - STOSOWAĆ 13474025 3 45 150)
TYł
4 36 796 13419902 AMORTYZATOR,ZESP.,TYLNY (DO OBNIŻONEGO PODWOZIA SPORTOWEGO,POC XJ2) (UŻYWANY Z SYSTEMEM FLEXFIX) (DO STOSOWANIA W ODEJMOWALNYM SPRZĘGU PRZYCZEPY) (BEZ KONWERSJI NA CNG) (Z WYJĄTKIEM POC KL7,WERSJA Z PODWÓJNYM UKŁADEM PALIWOWYM LPG) (IDENT ABD5)

4 36 701 13351720 AMORTYZATOR,ZESP.,TYLNY (IDENT AAUK) (DO OBNIŻONEGO PODWOZIA SPORTOWEGO,POC XJ2) (UŻYWANY Z SYSTEMEM FLEXFIX) (DO STOSOWANIA W ODEJMOWALNYM SPRZĘGU PRZYCZEPY) (Z WYJĄTKIEM POC KL7,WERSJA Z PODWÓJNYM UKŁADEM PALIWOWYM LPG) (BEZ KONWERSJI NA CNG

4 36 697 13337425 AMORTYZATOR,ZESP.,TYLNY (IDENT AALA) (DO OBNIŻONEGO PODWOZIA SPORTOWEGO,POC XJ2) (NIE UŻYWANY Z SYSTEMEM FLEXFIX) (Z WYJĄTKIEM ODEJMOWALNEGO SPRZĘGU PRZYCZEPY) (Z WYJĄTKIEM PODWÓJNEGO UKŁADU PALIWOWEGO - LPG) (BEZ KONWERSJI NA CNG)

Fakir
Bywalec
Posty: 105
Rejestracja: 05 maja 2019, 14:17
Imię: Piotr
Lokalizacja: Przedmieścia Wawy
Auto: Zafira C 1.6D
Model: ZC
Oznaczenie silnika: B16DTH
Gender:

#32 Post autor: Fakir »

miloszb83 pisze: 28 mar 2021, 12:49 Pro kit od eibach obniża o 25 mm i mam obawy czy nie za bardzo utwardzi. "Sprężyna zawieszenia przód L/P z zawieszeniem obniżonym KYBRA4039" czy do tego jest dedykowany amor ? (przód+ tył)
Ja mam tzw. sportowe fabryczne, i problemem nie jest sztywność a wysokość. Prześwit jest uciążliwie mały. Mam już urwane plastiki pod silnikiem, nawet nie wiem kiedy. Bardzo łatwo się też zaczepia spodem zderzaka. Zupełnie nie rozumiem po co w samochodzie rodzinnym taki sztywny zawias. Trzyma się rzeczywiście świetnie, na serpentynach górskich frajda dopóki któryś z dzieciaków nie zwróci śniadania :). Gdyby mnie kto pytał, wybrał bym wyższe zawieszenie, no ale używkę jak się kupuje to nie można nadmiernie wybrzydzać.

Awatar użytkownika
Mattai
Zafiromaniak
Posty: 786
Rejestracja: 15 lis 2009, 15:23
Imię: Maciej
Lokalizacja: Poznań
Auto: Zafira
Model: C
Oznaczenie silnika: A20DT
Gender:

#33 Post autor: Mattai »

U mnie nie ma problemu, nawet z kompletem i pełnym bagażnikiem nigdy o nic nie zaczepiłem.
Scorpio I Lift-back 2.0(OHC)>VW Golf III Variant 1.9TDI(ALE)> ZA 2.0(Y20DTH)>ZC 2.0 (A20DT)

GRYGA4
Przeglądacz
Posty: 98
Rejestracja: 04 wrz 2016, 11:21
Imię: Grzegorz
Lokalizacja: AT
Auto: Zafira
Model: ZC
Oznaczenie silnika: A20DTH
Gender:

#34 Post autor: GRYGA4 »

Ja mam pro kita od eibach i 19 fele. Naprawde wlasciwosci jezdne sie poprawily. Prowadzenie w zakretach czy autostrada naprawde ok.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Podwozie”