Opel Zafira 1.8*140ps*c-tronik*ksenon*serwis opel*1wł*lift*

Moderator: Tunio999

Wiadomość
Autor
Moonwalker

Opel Zafira 1.8*140ps*c-tronik*ksenon*serwis opel*1wł*lift*

#1 Post autor: Moonwalker »

Cześć.
Witam wszystkich Zafiromaniaków.
Znalazłem taki egzemplarz w Pankach k. Częstochowy:

Zafira 1.8

Co sądzice o tej Zafirze? Warto zainteresować się tym autem?
Może ktoś miał już kontakt z tym sprzedawcą?

Będę wdzięczny za wszelkie informacje.

Obrazek
Ostatnio zmieniony 19 maja 2015, 19:49 przez Moonwalker, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Bodek
Zafiromaniak
Posty: 16394
Rejestracja: 17 paź 2010, 12:28
Imię: Bodek
Lokalizacja: Polska B
Auto: Zafira_B_Cosmo
Model: ZB
Oznaczenie silnika: Z19DT
Gender:
Kontakt:

#2 Post autor: Bodek »

VIN: W0L0AHM758G123691 Kod modelu: 0QN75 Kod opakowania: KD52 Adnotacje REG: GRZ-AR 106 Data produkcji: 01032008

Typ silnika: Z18XER

W0L:General Motors
0:Pojazd Nie Specjalny
A:Astra Platform
H:2004 Platform Generation
M75:Monocab (Zafira)
8:2008
G:Gliwice

123691:SERIAL NUMBER

2H0 = SILNIK BENZYNOWY C18SEL[2H0],Z18XER[2H0],A18XER[2H0]
2J1 = POKRYCIE,WNĘTRZE PODŁOGI,STANDARDOWE
4AU = LAKIER ZEWNĘTRZNY, PATRZ TABELA LAKIERÓW W PRZEDMOWIE KATALOGU MODELÓW
80I = WNĘTRZE-CZARNY
80X = WYKOŃCZENIE WNĘTRZA NADWOZIA-CZARNY
80Y = WYKOŃCZENIE PŁATU DRZWI,CZARNY
A14 = SZYBA,OKNO BOCZNE,TYLNE,ZABARWIONA
A51 = PRZEDNIE SIEDZENIE KUBEŁKOWE
A88 = ZAGŁÓWEK,SIEDZENIE PRZEDNIE,AKTYWNY
AH4 = FOTEL PRZEDNI,KIEROWCY,RĘCZNY SZEŚCIODROŻNY
AHA = Z REGULACJĄ PODPARCIA LĘDŹWIOWEGO
AJ0 = ZAGŁÓWEK,TYLNY,TKANINA,DWA
ALR
AV4 = TYLNA KANAPA DZIELONA
AY0 = PODUSZKA POWIETRZNA,DACH,PRZÓD
AY5 = ZAGŁOWEK,TYLNY,TKANINA,ŚRODKOWY
B75 = POKRYCIE BAGAŻY,ZESP.
B86 = KOLOR LISTWY BOKU NADWOZIA
BF8 = SCHOWEK, PRZEDNIE SIEDZENIE, PRAWE
BNS = LISTWA WEWN. DRZWI, SATYNOWY KAMIEŃ
BPI = LISTWA TABL. ROZDZIELCZEJ,SATYNOWY KAMIEŃ
BRL = IDENTYFIKACYJNY PUNKT ZWROTNY RM 2008 1/2
BW4 = Z WYPRASKĄ CHROMOWĄ
BW7 = OKLEINA OZDOBNA ZEWNĘTRZNEGO SŁUPKA
C32 = DLA SYSTEMU SZYBKIEGO OGRZEWANIA
C68 = DLA KLIMATYZACJI ELEKTRONICZNEJ
C95 = ŚWIATŁO,SUFITOWE,ZESP.,Z PODWÓJNĄ LAMPKĄ DO CZYTANIA
CE1 = WYCIERACZKA,PRZEDNIA,SYSTEM PRACY IMPULSOWEJ
CE4 = SPRYSKIWACZ REFLEKTORA
CT3 = DLA NIEMIEC
D75 = KLAMKA,ZESP.,ZEWNĘTRZNA
DA7 = PODŁOKIETNIK PRZEDNIEGO SIEDZENIA,LEWEGO
DD8 = DLA LUSTERKA WEWNĘTRZNEGO CZUŁEGO NA ŚWIATŁO
DDG = LUSTERKO,ELEKTRYCZNE,PRAWE-LEWE
DDU = LUSTERKO,ZESP.
DH6 = OSŁONA,PRZECIWSŁONECZNA,Z LUSTERKIEM OŚWIETLANYM,PRAWA-LEWA
DP6 = OBUDOWA
DT4 = POPIELNICZKA I ZAPALNICZKA (PAKIET DLA PALĄCYCH)
DVA = ZESTAW WSKAŹNIKÓW,CZARNY,PIERŚCIENIE CZARNE ZE SREBRNYM WIERZCHOŁKIEM
E4Q = ENJOY
E94 = POKRYWA
ECA = KLUCZYK
FX1 = PRZEŁOŻENIE KOŃCOWE PRZEKŁADNI GŁÓWNEJ 3.94
FX3 = PROGRAM STATECZNOŚCI ELEKTRONICZNEJ
FZ3 = PROGRAM ZWIĘKSZONEJ STABILNOŚCI ELEKTRONIKI
G62 = MOCOWANIE NA 5 ŚRUB
JL9 = ABS
K09 = ALTERNATOR,120A
K34 = STEROWANIE TEMPOMATU
KA1 = DLA OGRZEWANYCH SIEDZEŃ PRZEDNICH
KC7 = GNIAZDO ELEKTRYCZNE, TYLNE SIEDZENIE
KC8 = GNIAZDO,WYJŚCIE MOCY DODATKOWEJ
KCL = KANAŁ OGRZEWANIA,TYLNY PASAŻER 2-GA POZYCJA
KCN = KANAŁ OGRZEWANIA,TYLNY PASAŻER 3-CIA POZYCJA
LHD = KIEROWNICA PO LEWEJ
M25 = RĘCZNA SKRZYNIA BIEGÓW,5 BIEGOWA,TYPU F17
MM3 = UŻYWANY(-A,-E) Z RĘCZNĄ SKRZYNIĄ BIEGÓW
N52 = KOŁO KIEROWNICY,TRZY SZPRYCHY
NC0 = WYPOSAŻENIE,UNIA EUROPEJSKA
NR1 = DO ZĘBATKI O MNIEJSZYM SKOKU
NT4 = EMISJA SPALIN,EEC 05
OHA = LOKALNY GM W EUROPE OHA
P92 = KOŁPAK,KOŁA 16-CALOWEGO WZÓR CAMPAGNE MY07
PHP = TKANINA WYKOŃCZENIOWA,TABITA/ELBA
QGF = OPONY,205/55 R 16-91H
QN1 = KOŁO,JEZDNE,STALOWE,61/2JX16
QQ5 = DLA KOŁA ZAPASOWEGO O PEŁNYCH WYMIARACH
T2Q = REFLEKTORY,AUTOMATYCZNE WŁĄCZANIE-WYŁĄCZANIE
T96 = PRZEDNIE ŚWIATŁO PRZECIWMGIELNE
T9M = WYKOŃCZENIE ELBA
TN7 = AKUMULATOR,66AH
TPV = KRATA WLOTU,CZARNA,Z CHROMOWANYM PASKIEM
TR0 = OŚWIETL. WNĘTRZA,DACH,TYŁ,OSTRZEGAWCZE I PODWÓJNE DO CZYTANIA
TRP = RAMA RADIA
TSP = LAMPA USTAWIANA,ZESP.,OŚW. WNĘTRZA
TSQ = LAMPA WNĘTRZA DELUXE
TT2 = REFLEKTORY KIERUNKOWE,WYSOKA INTENSYWNOŚĆ WYŁADOWANIA,ŚWIATŁA KRÓTKIE KSENONOWE, ŚWIATŁA DŁUGIE KSENONOWE/HALOGENOWE
TTB = OŚWIETLENIE WNĘTRZA,DACH,TYLNE OSTRZEG. I PODWÓJNE DO CZYTANIA,3-CI RZĄD
TTX = WYPOSAŻENIE RADIOWE ZŁĄCZE DODATKOWE WEJŚCIOWE
U3A
U55
U66 = GŁOŚNIKI,7
U68 = KOMPUTER INFORMACYJNY
UAG = INFORMACJE GRAFICZNE - MONOCHROMATYCZNY
UCH = RADIO AM/FM STEREO,SZUKANIE,CD,ETR,WYCISZANIE,MP3
UEC = WSKAŹNIK CZUJNIKA AUTOMATYCZNEJ RECYRKULACJI POWIETRZA
UH0 = OSTRZEŻENIE O ZAPIĘCIU PASÓW BEZPIECZEŃSTWA,LEWA STRONA
UJ3
V3E = BAGAŻNIK DACHOWY - BEZBARWNY DACH,SREBRNY
V4M = WYPOSAŻENIE 5-GWIAZDKOWE,PAKIET NCAP
VG2 = WOSK ZABEZPIECZAJĄCY,USUNĄĆ
VGB = BAGAŻNIK DACHOWY,ANODYZOWANY
VJU = ŚRODEK TABLICY ROZDZ.,SATYNOWY KAMIEŃ
W1Y = DLA PRZYPADKU STEROWANIA RADIA NA KIEROWNICY
W4Y
W7Z = WYPOSAŻENIE,ZIMOWE
WBE = WYPOSAŻENIE JEDNOSTKI ODBIORNIKA,RADIO
WEB = WDROŻENIE CZUJNIKA MAP DLA Z18XER[2H0]
XA3 = OPEL
XG3 = DLA NIEMIEC

Y67 = WYMAGANE,GDY ZAMONTOWANO WYŚWIETLACZ POZOSTAŁYCH USŁUG
Z0F = DLA NIEMIEC
Z1F = PRĘDKOŚCIOMIERZ KM/H

Temat poprawiłem, proszę się zapoznać z Regulaminem Działu.
:lis:

"NADZIEJE LUDZI MĄDRYCH SĄ PEWNIEJSZE NIŻ BOGACTWO NIEUKÓW" - DEMOKRYT

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Bogusław Kuduk, ps. Bodek + 30.11.2020. R.I.P.

u99artur
Mieszkaniec
Posty: 213
Rejestracja: 12 lut 2015, 21:08
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Auto: Zafira
Model: B
Oznaczenie silnika: costam
Gender:

#3 Post autor: u99artur »

ja tam się nie znam więc nie powiem nic na temat wyglądu - wyposażenie niezłe i chyba jeździł tym szkop co to nie miał co z kasą robić.... wymiana rozrządu przy 88000km kiedy instrukcja podaje 150tys :)

Awatar użytkownika
Rafoooo
Zafiromaniak
Posty: 1949
Rejestracja: 02 lis 2014, 09:58
Lokalizacja: Limanowa
Model:
Kontakt:

#4 Post autor: Rafoooo »

u99artur pisze:ja tam się nie znam więc nie powiem nic na temat wyglądu - wyposażenie niezłe i chyba jeździł tym szkop co to nie miał co z kasą robić.... wymiana rozrządu przy 88000km kiedy instrukcja podaje 150tys :)
.... i powiedz jeszcze że stosujesz się do tej instrukcji :lol: a olej pewnie też wymieniasz co 30000km .... spoko :ok:

Rozrząd- wymiana co 60-80tys
Olej- wymiana co 10tys(max 15tys) lub co rok ;)
Życie trzeba przeżyć tak, żeby wstyd było opowiadać, za to przyjemnie
wspominać. :P

u99artur
Mieszkaniec
Posty: 213
Rejestracja: 12 lut 2015, 21:08
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Auto: Zafira
Model: B
Oznaczenie silnika: costam
Gender:

#5 Post autor: u99artur »

olej to już doczytałem, żeby zmieniać co 15 tys, ale z rozrządem ... hmmm... ja mam zmieniony teraz na wszelki wypadek, ale nawet Andrzej mówi, że nie ma co wymieniać za wcześnie, a już na pewno nie w połowie ;) ... ale tu już się ścierają opinie użytkowników, "fachowców" itp. ja tylko zauważam fakt, że u szkopa to ludzie kupują samochód NOWY... i nie siedzą na forum i nie czytają co by tu można jeszcze wlać albo wypolerować żeby samochód pojeździł milion lat, bo... szkop go opyli jak będzie miał lat 5 do 8... zatem ma nowy, to jeździ do ASO i ASO wymienia rozrząd w okolicach 150tys (czasem 120) a olej co 30tys... tak czy nie? zatem wymiana rozrządu u Niemca przy 88tys dla mnie przynajmniej jest dziwna :)

irup

#6 Post autor: irup »

Auto montowane w Gliwicach, widzialem juz takie i zazwyczaj maja nizsza cene np.z 2006 za 15 tys a inne takie za ok 18 tys

Pietrzek

#7 Post autor: Pietrzek »

Dam prosty przykład, Reno zaleca wymianę oleju co 30 tys. volvo w tym samym silniku co 10 tys. I silnik Volva ludzie sobie chwalą i są zadowoleni w reno ludzie narzekają bardzo na żywotność silnika. Co ciekawe w volvo jest montowany silnik reno.
Według mnie wymiana oleju co 10tys km, jeśli pełny syntetyk można przyciągać do 15 tys. choć osobiście wymieniał bym maks co 13 tys. Co do rozrządu zawsze lepiej wymienić wcześniej niź za późno, niestety tak naprawdę nie da się ocenić jego stanu wzrokowo owszem opel zaleca co 150tys. ale obecne części jakie są produkowane nawet oryginały bałbym się jeździć tak długo. 80tys to jest maks jak dla mnie.

Co do tej Zafirki jak pochodzi z Gliwic to nie polecam aut tej produkcji ;)
Ostatnio zmieniony 20 maja 2015, 10:07 przez Pietrzek, łącznie zmieniany 1 raz.

u99artur
Mieszkaniec
Posty: 213
Rejestracja: 12 lut 2015, 21:08
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Auto: Zafira
Model: B
Oznaczenie silnika: costam
Gender:

#8 Post autor: u99artur »

Co do oleju się zgodzę.... ale ...Nie chodzi tutaj o to co zalecają użytkownicy tylko o to, że auto było niby serwisowane w ASO - i tam też wymieniono ów rozrząd - zatem facet musiał nie mieć co z kasą robić, bo żadne ASO samo nie zaleci wymiany rozrządu przy 88tys :) przyjeżdżają ople z Niemiec z przebiegami 120-130-140 tys i nie mają wymienionych rozrządów jak przyjeżdżają samochody po 190-200tys to mają wpisy z ASO, że wymieniony rozrząd przy 130tys, 140, 145.... hmmmm.... i ... uwaga! ku zaskoczeniu wszystkich polskich użytkowników nie mają rozlecianych silników... to dopiero zagadka, jak to się dzieje w tych Niemczech, że wymieniają rozrząd tak jak zaleca producent albo delikatnie wcześniej i nie rozwala im się to? :lol:

U nas wymienia się rozrząd po zakupie auta z Niemiec nie dlatego, że producent źle podaje ale dlatego, że nie ufamy czy auto nie było kręcone i zamiast np. 120tys nie ma 160 i już czas najwyższy na rozrząd trochę minął :)

A co do Gliwic - to wyjaśnijcie mi proszę - u nas śrubek nie dokręcają? Czy do Gliwic przyjeżdżają wybrakowane części i z nich składają te samochody?
Ostatnio zmieniony 20 maja 2015, 10:16 przez u99artur, łącznie zmieniany 2 razy.

irup

#9 Post autor: irup »

A co do Gliwic - to wyjaśnijcie mi proszę - u nas śrubek nie dokręcają? Czy do Gliwic przyjeżdżają wybrakowane części i z nich składają te samochody?[/quote]

Moze slabsza kontrola jakosci... albo mniejsze zaufanie do naszych monterow..
Z jakis powodow ceny na rynku sa ok 20% nizsze, a wiadomo ze to popyt krztaltuje podaz.

Coca cola tez smakuje inaczej w Niemczech niz ta nasza :ok: z chemia gospodarcza jest podobnie
Ostatnio zmieniony 20 maja 2015, 10:25 przez irup, łącznie zmieniany 1 raz.

Pietrzek

#10 Post autor: Pietrzek »

Niestety Niemiecka jakość prosto z Polski to oszustwo. Przynajmniej na przykładach Astra F , Astra G, auta są zrobione gorzej jakościowo, więcej kampanii serwisowy, i dużo słabsze zabezpieczenie antykorozyjne co na pewno potwierdzą użytkownicy Astr z Gliwic. W przypadku Astry G to Gliwickie to golasy z Niemiec jak kupiłeś bez halogenów to dokupujesz halogeny, przełącznik, wkładasz bezpiecznik i hula w gliwickich zazwyczaj nie ma wiązek.

Andrzej2503
Zafiromaniak
Posty: 678
Rejestracja: 05 sty 2010, 22:59
Imię: Andrzej
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. [FG]
Auto: Zafiry
Model: wszystkie
Oznaczenie silnika: różne
Gender:

#11 Post autor: Andrzej2503 »

Nie ma ŻADNEJ różnicy w jakości Zafir z Gliwic i Bochum.
Proszę nie piszcie głupot.
sklepik z Zafirami B i C

Awatar użytkownika
Rafoooo
Zafiromaniak
Posty: 1949
Rejestracja: 02 lis 2014, 09:58
Lokalizacja: Limanowa
Model:
Kontakt:

#12 Post autor: Rafoooo »

Andrzej2503 pisze:Nie ma ŻADNEJ różnicy w jakości Zafir z Gliwic i Bochum.
Proszę nie piszcie głupot.
.... Bo to jest taka mentalność ludzi :lol: .... Zastanawiają się - Wziąć niemieckie czy polskie, oczywiście że niemieckie bo lepsze :P ... a pewnie tam w fabryce połowa pracowników to Polacy :lol:
Życie trzeba przeżyć tak, żeby wstyd było opowiadać, za to przyjemnie
wspominać. :P

Awatar użytkownika
GOTI
Zafiromaniak
Posty: 3401
Rejestracja: 30 paź 2012, 18:50
Imię: Sebastian
Lokalizacja: Mysłowice / Stamford
Auto: Insignia
Model: ZA
Oznaczenie silnika: A18XER
Gender:
Kontakt:

#13 Post autor: GOTI »

To ogłoszenie jest nieaktualne
Zamykam - Archiwum
Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Archiwum ogłoszeń - Zafira B”