Opel Zafira B Klimatronik, - 6 mies. gwarancji!
Moderator: Tunio999
-
- Debiutant
- Posty: 28
- Rejestracja: 03 cze 2010, 21:27
- Imię: Damian
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Auto: ZAFIRA
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: X18XE
- Gender:
Opel Zafira B Klimatronik, - 6 mies. gwarancji!
Żeby nie było ze niezgodnie z regulaminem.
Podaje za przykład od p. Andrzeja - może doczeka dla nie do długiego weekendu
http://zafiry.gratka.pl/ogl/20637433.ht ... 3ab154b4,1
Jak te silniki znoszą instalacje LPG - czy wymagana jakaś specjalna czy wystarczy zwykła sekwencja BRC za około 25kpln?
Czy te 140 KM ( niestety mam styczność tylko z ZA 1.8 125KM) dają radę czy też takie cherlawe :>
Bardzo się "sypia" jakieś wady powtarzające się w większości egzemplarzy?
Sam środek tzn wnętrze znam bo teściu ma taka 1.9 CDTI 100 KM - która tutaj większość oceniła jako szrot ( a już troszku się nią teściu wozi i nic )
Chodzi mi o sama mechanike w ZB 1,8 140 KM
Podaje za przykład od p. Andrzeja - może doczeka dla nie do długiego weekendu
http://zafiry.gratka.pl/ogl/20637433.ht ... 3ab154b4,1
Jak te silniki znoszą instalacje LPG - czy wymagana jakaś specjalna czy wystarczy zwykła sekwencja BRC za około 25kpln?
Czy te 140 KM ( niestety mam styczność tylko z ZA 1.8 125KM) dają radę czy też takie cherlawe :>
Bardzo się "sypia" jakieś wady powtarzające się w większości egzemplarzy?
Sam środek tzn wnętrze znam bo teściu ma taka 1.9 CDTI 100 KM - która tutaj większość oceniła jako szrot ( a już troszku się nią teściu wozi i nic )
Chodzi mi o sama mechanike w ZB 1,8 140 KM
Ostatnio zmieniony 19 maja 2016, 20:26 przez Axit, łącznie zmieniany 1 raz.
- Bodek
- Zafiromaniak
- Posty: 16394
- Rejestracja: 17 paź 2010, 12:28
- Imię: Bodek
- Lokalizacja: Polska B
- Auto: Zafira_B_Cosmo
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
- Kontakt:
Popraw tak, żeby było zgodnie z RegulaminemAxit pisze:Żeby nie było ze niezgodnie z regulaminem.
............
"NADZIEJE LUDZI MĄDRYCH SĄ PEWNIEJSZE NIŻ BOGACTWO NIEUKÓW" - DEMOKRYT
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bogusław Kuduk, ps. Bodek + 30.11.2020. R.I.P.
- paweldm
- Zafiromaniak
- Posty: 946
- Rejestracja: 13 gru 2011, 00:03
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: GST (pomorskie)
- Auto: Peugeot 308SW
- Model: P308
- Oznaczenie silnika: A20DTH
Jak znasz auto teścia , to tylko ci mogę dodać, że serwisowanie silnika 1.8 powinno być znacznie tańsze jak diesla.
Na lpg, tylko musisz pamiętać, by instalacja nie pracowała na ubogiej mieszance i to, że w tym silniku reguluje się zawory.
Na lpg, tylko musisz pamiętać, by instalacja nie pracowała na ubogiej mieszance i to, że w tym silniku reguluje się zawory.
Jest Peugeot 308SW 2.0Bluehdi i Meriva B 1.7cdti
Była Zafira A 1.8 16v lpg i B 2.0 Turbo +lpg oraz zastawa, polonez, tempra, espace II i IV omega B, tigra, C3, C4 Grand Picasso, Outlander II, Berlingo III, Astra J 2.0cdti, Peugeot 308
Była Zafira A 1.8 16v lpg i B 2.0 Turbo +lpg oraz zastawa, polonez, tempra, espace II i IV omega B, tigra, C3, C4 Grand Picasso, Outlander II, Berlingo III, Astra J 2.0cdti, Peugeot 308
-
- Debiutant
- Posty: 28
- Rejestracja: 03 cze 2010, 21:27
- Imię: Damian
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Auto: ZAFIRA
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: X18XE
- Gender:
Zafirke znam.paweldm pisze:Jak znasz auto teścia , to tylko ci mogę dodać, że serwisowanie silnika 1.8 powinno być znacznie tańsze jak diesla.
Na lpg, tylko musisz pamiętać, by instalacja nie pracowała na ubogiej mieszance i to, że w tym silniku reguluje się zawory.
To co to za silnik? Nie ma hydro regulacji jak reszta opli? Co do składu to wiem ze nie powinno się stosować ubogiej mieszanki.
- paweldm
- Zafiromaniak
- Posty: 946
- Rejestracja: 13 gru 2011, 00:03
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: GST (pomorskie)
- Auto: Peugeot 308SW
- Model: P308
- Oznaczenie silnika: A20DTH
Teraz coraz więcej silników powstaje bez hydraulicznych kompensatorów luzów zaworowych. Silnik jest tańszy w produkcji, a serwis ma okazję dorobić na regulacji tym bardziej, że rzadko jest stosowana regulacja w oparciu o śruby regulacyjne jak kiedyś w polonezie, a stosuje się regulację płytkową. To wiąże się z zakupem nowych płytek i oczywiście robocizna.
Sam silnik, to rozwinięcie wcześniejszego silnika 1.8.
Sam silnik, to rozwinięcie wcześniejszego silnika 1.8.
Jest Peugeot 308SW 2.0Bluehdi i Meriva B 1.7cdti
Była Zafira A 1.8 16v lpg i B 2.0 Turbo +lpg oraz zastawa, polonez, tempra, espace II i IV omega B, tigra, C3, C4 Grand Picasso, Outlander II, Berlingo III, Astra J 2.0cdti, Peugeot 308
Była Zafira A 1.8 16v lpg i B 2.0 Turbo +lpg oraz zastawa, polonez, tempra, espace II i IV omega B, tigra, C3, C4 Grand Picasso, Outlander II, Berlingo III, Astra J 2.0cdti, Peugeot 308