Strona 1 z 2
Opel Zafira B 2.0 Turbo Innovation
: 14 paź 2013, 21:25
autor: basti_seba
: 18 paź 2013, 22:23
autor: jarocar
Witam.mało spotykany silnik 2.0 Turbo 200KM chyba na zamówie,wersja wyposażenia INNOWATION to najbogatsza praktycznie tez na specjalne zamówienie.
1 rej.06.01.2010 czyli w Polsce zarejestrują jako produkcja 2009R
cena 14700euro co nam daje 62tys zł plus opłaty za rok 2009
jak chcesz to kup...ja za 2011 rok wersja COSMO nie mogę dostać 45tys.zł
: 19 paź 2013, 12:23
autor: basti_seba
Cześć, to pochwal się jakie masz na sprzedaż. Podrzuć linki.
: 19 paź 2013, 14:55
autor: Bodek
basti_seba pisze:Cześć, to pochwal się jakie masz na sprzedaż. Podrzuć linki.
Taką:
http://www.zafiraklub.pl/viewtopic.php?t=14474
ale to nie dot. tego tematu - proszę założyć nowy temat - Bodek
: 19 paź 2013, 15:08
autor: basti_seba
To już lepiej nową chyba kupić.
Co byście kupili?
1.Nowa Zafira B Family Active Z18XER - cena 63000zł, coś pewnie do utargowania + LPG 3000zł we własnym zakresie od razu po zakupie poza ASO.
2. Nowy Chervrolet Orlando LS+ 1.8 140KM z LPG BRC montowanym w ASO za 1pln, cena utargowana do 58000zł
3. Zafira którą daje w linkach. Czyli 3 latka z ASO w Niemczech z fajnym wyposażeniem i 200KM turbo benzyna. + LPG licze koło 3500zł
: 19 paź 2013, 16:39
autor: Bodek
Jak nie potrzebujesz 200KM to pozycja nr 1, Chervrolet Orlando LS - osobiście mi się nie podoba, ale to rzecz gustu.
14700 EURO - to tylko 61tys
za auto z 2010, czyli niedługo 4 - letnie.
: 19 paź 2013, 16:53
autor: GOTI
Skoro kupujesz auto nieco usportowione to po co odrazu wkładasz tam instalacje LPG
Takie szukanie oszczędności to najgorsze wyjście - po to są takie auta.
Wg. mnie troche nielogiczne myślenie porównując (nowy) Chevroleta Orlando z fabryczną instalacją, a auto (3 letnie) z 200KM i dokładanie instalacji
Powiem tak: jeżeli kogoś stać na auto to powinno go również stać na paliwo do niego.
Jeżeli kogoś nie stać na dane auto to szuka innego - to chyba proste
To tylko taka moja mała dygresja na ten temat
: 19 paź 2013, 19:23
autor: maxiok
Według mnie płacenie za paliwo (Pb) dwa razy więcej w stosunku do lpg jest nie mądre i niema sensu. Jak można jeździć taniej na lpg
. Ale jak kogoś stać to niech płaci
: 19 paź 2013, 19:46
autor: Kacperuch
GOTI, a czemu nie można oszczędnie jeździć i mieć 200KM? Jak jest możliwość coś kupić taniej, a dobrej jakości to mimo wszystko kupisz oryginał? obniżenie kosztów 100km o blisko 30zł w 2.0T chyba ma sens.. no i nie chce mi się wierzyć, że ktoś auto kupuję do jeżdżenia "do kościoła", także kilometry się robi tak czy siak. kwestia tylko kiedy się zwróci..
: 19 paź 2013, 20:58
autor: basti_seba
Oj! Antyfani LPG. Aż tak boli, że LPG tańsze prawie przez pół od ropniaka?? Zasuwasz, masz cichy silniczek, bez drgań, bez 100AH aku, lżejszy i tańszy w eksploatacji.
Drogi GOTI za 60000zł kupie Merola albo BMW kilkuletnie z W12 albo V8. Kupię? Pewnie, że kupie, czyli mnie stać. Czy bedzie mnie stać na utrzymanie?? Pewnie, że nie. Takimi autami jeżdzą na zachodzie dyrektorzy i menedzerowie, ich stać na eksploatacje takich wozów.
Ja nie dam wypłaty na pierwszy serwis.
: 19 paź 2013, 21:11
autor: Bodek
Panowie to nie temat czy LPG jest dobre czy nie, albo kto na czym jeździ i koga na co stać :>
Proszę się trzymać tematu - jak nie to wywalam
: 19 paź 2013, 22:20
autor: F-19
Powiem Ci tak samochód musi się przede wszystkim Tobie podobać i musisz mieć do jego zakupu przekonanie. Nie opieraj się zbytnio na opinii innych bo ta nie zawsze jest rzetelna a najczęściej jest tak że nawięcej do powiedzenia przeciw mają Ci którzy z danym samochodem nie mieli do czynienia. Patrząc na zdjęcia samochód wygląda bardzo ładnie, przebieg jak mówisz jest oryginalny to to prawie nowy samochód. Stan i wyposażenie uważam super widzę IDS, niezła sprawa szkoda że nie ma navi ale to można zawsze uzupełnić. Na roczniku się nie jeździ a silnik prawie w ogóle nie zmęczony. Cena jest wyższa oczywiście ale myślę że warto rozważyć zakup jeśli chcesz trochę tym autem pojeździć. Cena świadczy również o tym że dobre auto w Niemczech kosztuje i nikt nikomu nic za pół ceny nie daje (odniesienie do naszego rynku gdzie "super" auta sprzedawane są za połowę niemieckiej ceny) . Przynajmniej tego auta nie tknie polski handlarz i nie sprzeda go u nas za 30tyś. O czymś to świadczy. Silnik jest super przyjemność z jazdy ogromna ( nie ma porównania z żadnym dieslem). Mam przyjemność jeździć ZA OPC i jedyną poważniejszą naprawą jak na razie była regeneracja turbo (przebieg 132tyś) Warto pomyśleć o lpg i cieszyć się naprawdę fajnym samochodem. Może przy zakupie za gotówkę coś jeszcze utargujesz. Myślę że warto się zainteresować tą ofertą.
: 20 paź 2013, 01:11
autor: Wojti
Nic dodać nic ująć święta prawda za wygody trzeba płacić ale...200 km to już coś wiem coś o tym! Kto choć raz się przejechał OPC z ids + poczuł ta moc i wrażenia to .....
wiem o czym mówię .Jeśli na tym ci zależy to kup ale jak szukasz taniego w eksploatacji auta to odradzam .Minusy to spore spalanie *u mnie to miasto 19 l trasa 16l przy efektownej jeździe
części też nie tanie np tłumik środkowy 1000 tyś tarcze i klocki 1150 zł.Sam musisz zdecydować .Ja na pewno bym nie zamienił mojej zafirki na inną ale wiedziałem co chce jaki mam cel no i robię mało km więc mogłem sobie na to pozwolić .Powodzenia może choć trochę pomogłem pozdrawiam
: 20 paź 2013, 10:21
autor: GOTI
basti_seba pisze:Drogi GOTI za 60000zł kupie Merola albo BMW kilkuletnie z W12 albo V8. Kupię? Pewnie, że kupie, czyli mnie stać. Czy bedzie mnie stać na utrzymanie?? Pewnie, że nie. Takimi autami jeżdzą na zachodzie dyrektorzy i menedzerowie, ich stać na eksploatacje takich wozów.
Ja nie dam wypłaty na pierwszy serwis.
Z treści jak byk wynika, że cie "nie stać" na utrzymanie auta - wkładając w niego instalacje
Wojti ma racje co potwierdza mój wcześniejszy wpis na ten temat.
Jeżeli ktoś chce mieć nieco sportowe auto to powinien też sie liczyć ze wszelkimi kosztami głównie paliwem - śmieszne jest porównanie ropniaka który ma ledwie 100KM z autem które ma ich ponad 200KM
Nie jestem zwolennikiem zakładania instalacji LPG (jak z resztą widać) zwłaszcza w usportowionych samochodach - po to są takie auta żeby sie cieszyć z jazdy, a nie liczyć każdy grosz na paliwo i sprawdzanie co chwile średniego spalania
To by było tyle na ten temat.
To było tytułem wstępu :>
Sorki za OT, ale czasem trzeba
Przechodząc do auta fakt nieźle doposażone - nie na codzień spotykana wersja zarówno wyposażenia jak i silnikowa.
Zapytaj sprzedającego o VIN - zapewne dowiemy sie więcej
: 27 paź 2013, 17:27
autor: jarocar
basti_seba pisze:
. Zafira którą daje w linkach. Czyli 3 latka z ASO w Niemczech z fajnym wyposażeniem i 200KM turbo benzyna. + LPG licze koło 3500zł
Jak już wcześniej wspomniałem jest to rocznik produkcji 2009 i taki będziesz miał wpisany w dowodzie rejestracyjnym.więc jest to 4 latek!!!! a jeszcze 2 miesiące i minie dokładnie 5 lat od jego narodzin.