Strona 1 z 2

Opel Zafira 1.8 Benz Warszawa 7-osób

: 29 paź 2013, 12:18
autor: FuCzang
Hej!
I oto znalazłem kolejny samochód. Jestem w pracy i z przyczyn technicznych nie mogę umieścić zdjęcia, podaję więc na razie link, a zdjęcie dorzucę, gdy do domu wrócę. :D

http://allegro.pl/opel-zafira-1-8-benz- ... 39530.html

Podaję również VIN:

W0L0AHM7582173882

Jeszcze raz przepraszam za brak zdjęcia, ale zależy mi jak najszybciej na Waszej opinii.
Pozdrawiam!

Obrazek
dodałem fotkę

Dzięki, Tunio999! :piwo:

: 29 paź 2013, 13:12
autor: Bodek
VIN: W0L0AHM7582173882 Kod modelu: 0QN75 Kod opakowania: KD51 REG: EU-CM 3344 Data produkcji: 22042008

Typ silnika: Z18XER

W0L:General Motors
0:Pojazd Nie Specjalny
A:Astra Platform
H:2004 Platform Generation
M75:Monocab (Zafira)
8:2008
2:Bochum

173882:SERIAL NUMBER

2AU = FARBA ZEWNĘTRZNA,PATRZ TABELA FARB W PRZEDMOWIE DO KATALOGU MODELU
2H0 = SILNIK BENZYNOWY C18SEL[2H0],Z18XER[2H0],A18XER[2H0]
2J1 = POKRYCIE,WNĘTRZE PODŁOGI,STANDARDOWE
80I = WNĘTRZE-CZARNY
80X = WYKOŃCZENIE WNĘTRZA NADWOZIA-CZARNY
80Y = WYKOŃCZENIE PŁATU DRZWI,CZARNY
A51 = PRZEDNIE SIEDZENIE KUBEŁKOWE
A88 = ZAGŁÓWEK,SIEDZENIE PRZEDNIE,AKTYWNY
AH4 = FOTEL PRZEDNI,KIEROWCY,RĘCZNY SZEŚCIODROŻNY
AHA = Z REGULACJĄ PODPARCIA LĘDŹWIOWEGO
AJ0 = ZAGŁÓWEK,TYLNY,TKANINA,DWA
ALR
AV4 = TYLNA KANAPA DZIELONA
AY0 = PODUSZKA POWIETRZNA,DACH,PRZÓD
AY5 = ZAGŁOWEK,TYLNY,TKANINA,ŚRODKOWY
B75 = POKRYCIE BAGAŻY,ZESP.
B86 = KOLOR LISTWY BOKU NADWOZIA
BF8 = SCHOWEK, PRZEDNIE SIEDZENIE, PRAWE
BNS = LISTWA WEWN. DRZWI, SATYNOWY KAMIEŃ
BPI = LISTWA TABL. ROZDZIELCZEJ,SATYNOWY KAMIEŃ
BRL = IDENTYFIKACYJNY PUNKT ZWROTNY RM 2008 1/2
BW7 = OKLEINA OZDOBNA ZEWNĘTRZNEGO SŁUPKA
C32 = DLA SYSTEMU SZYBKIEGO OGRZEWANIA
C61 = PÓŁAUTOMATYCZNA KLIMATYZACJA

C95 = ŚWIATŁO,SUFITOWE,ZESP.,Z PODWÓJNĄ LAMPKĄ DO CZYTANIA
CE4 = SPRYSKIWACZ REFLEKTORA
CT3 = DLA NIEMIEC

D75 = KLAMKA,ZESP.,ZEWNĘTRZNA
DDG = LUSTERKO,ELEKTRYCZNE,PRAWE-LEWE
DDU = LUSTERKO,ZESP.
DH6 = OSŁONA,PRZECIWSŁONECZNA,Z LUSTERKIEM OŚWIETLANYM,PRAWA-LEWA
DP6 = OBUDOWA
DT4 = POPIELNICZKA I ZAPALNICZKA (PAKIET DLA PALĄCYCH)
DVA = ZESTAW WSKAŹNIKÓW,CZARNY,PIERŚCIENIE CZARNE ZE SREBRNYM WIERZCHOŁKIEM
E4Q = ENJOY
E94 = POKRYWA
ECA = KLUCZYK
FX1 = PRZEŁOŻENIE KOŃCOWE PRZEKŁADNI GŁÓWNEJ 3.94
FX3 = PROGRAM STATECZNOŚCI ELEKTRONICZNEJ
FZ3 = PROGRAM ZWIĘKSZONEJ STABILNOŚCI ELEKTRONIKI

G62 = MOCOWANIE NA 5 ŚRUB
JL9 = ABS
K09 = ALTERNATOR,120A
K34 = STEROWANIE TEMPOMATU
KA1 = DLA OGRZEWANYCH SIEDZEŃ PRZEDNICH
KC7 = GNIAZDO ELEKTRYCZNE, TYLNE SIEDZENIE
KC8 = GNIAZDO,WYJŚCIE MOCY DODATKOWEJ
KCL = KANAŁ OGRZEWANIA,TYLNY PASAŻER 2-GA POZYCJA
KCN = KANAŁ OGRZEWANIA,TYLNY PASAŻER 3-CIA POZYCJA

LHD = KIEROWNICA PO LEWEJ
M25 = RĘCZNA SKRZYNIA BIEGÓW,5 BIEGOWA,TYPU F17
MM3 = UŻYWANY(-A,-E) Z RĘCZNĄ SKRZYNIĄ BIEGÓW
N52 = KOŁO KIEROWNICY,TRZY SZPRYCHY
NC0 = WYPOSAŻENIE,UNIA EUROPEJSKA
NR1 = DO ZĘBATKI O MNIEJSZYM SKOKU
NT4 = EMISJA SPALIN,EEC 05
OHA = LOKALNY GM W EUROPE OHA
PHP = TKANINA WYKOŃCZENIOWA,TABITA/ELBA
QL5 = KOŁO,JEZDNE,ALUMINIUM,10 SZPRYCH,61/2JX16
QMT = WSZYSTKIE OPONY 205/55R16-91H BW R/ST TL ALS
QQ5 = DLA KOŁA ZAPASOWEGO O PEŁNYCH WYMIARACH
T96 = PRZEDNIE ŚWIATŁO PRZECIWMGIELNE

T9M = WYKOŃCZENIE ELBA
TN7 = AKUMULATOR,66AH
TPV = KRATA WLOTU,CZARNA,Z CHROMOWANYM PASKIEM
TR0 = OŚWIETL. WNĘTRZA,DACH,TYŁ,OSTRZEGAWCZE I PODWÓJNE DO CZYTANIA
TRP = RAMA RADIA
TSP = LAMPA USTAWIANA,ZESP.,OŚW. WNĘTRZA
TTB = OŚWIETLENIE WNĘTRZA,DACH,TYLNE OSTRZEG. I PODWÓJNE DO CZYTANIA,3-CI RZĄD
TTX = WYPOSAŻENIE RADIOWE ZŁĄCZE DODATKOWE WEJŚCIOWE
U3A
U66 = GŁOŚNIKI,7
UAC = TABLICA INFORMACYJNA WYŚWIETLACZA CIEKŁOKRYSTALICZNEGO - WIELOFUNKCYJNA
UCH = RADIO AM/FM STEREO,SZUKANIE,CD,ETR,WYCISZANIE,MP3
UH0 = OSTRZEŻENIE O ZAPIĘCIU PASÓW BEZPIECZEŃSTWA,LEWA STRONA

UJ3
V2T = BAGAŻNIK PRZYCZEPNY,BAGAŻNIK,DACH,POWŁOKA PROSZKOWA
V3D = BAGAŻNIK DACHOWY - BEZBARWNY DACH,CZARNY
V4M = WYPOSAŻENIE 5-GWIAZDKOWE,PAKIET NCAP
VG2 = WOSK ZABEZPIECZAJĄCY,USUNĄĆ
VJU = ŚRODEK TABLICY ROZDZ.,SATYNOWY KAMIEŃ
W1Y = DLA PRZYPADKU STEROWANIA RADIA NA KIEROWNICY
W4Y
W7Z = WYPOSAŻENIE,ZIMOWE
WBE = WYPOSAŻENIE JEDNOSTKI ODBIORNIKA,RADIO
WEB = WDROŻENIE CZUJNIKA MAP DLA Z18XER[2H0]
XA3 = OPEL
XG3 = DLA NIEMIEC

Z0F = DLA NIEMIEC
Z1F = PRĘDKOŚCIOMIERZ KM/H

;)

: 29 paź 2013, 13:19
autor: Tunio999
Wgniotka na progu koło kierowcy :>

: 29 paź 2013, 13:25
autor: Bodek
Na trzecim zdjęciu nie pasuje mi lakier, jakoś tak inaczej się mieni.

Kierownica plastik, a ze środka zdjęć nie ma :>

Klima półautomat, ogólnie auto wyposażone przyzwoicie.

: 29 paź 2013, 14:08
autor: FuCzang
Bodek pisze:Kierownica plastik, a ze środka zdjęć nie ma
Czy to oznacza, że powinna być wg VINu inna kierownica? Gość ma jeszcze ponoć zdjęcia dołożyć, mówił, że nie miał czasu zrobić więcej zdjęć, bo wczoraj samochód przywiózł, a dziś dokumenty załatwiał.
No i nie zauważyłem tej wgniotki. :-( Nie wiem, czy może ona oznaczać poważną kolizję, czy po prostu koleś oparł się o krawężnik czy inny słupek? Ech, brak mi obiektywnego spojrzenia... A kolor prawego boku to mi od początku jakoś nie pasował, ale położyłem to na karb cieni kładących się na samochodzie...

: 29 paź 2013, 14:11
autor: Bodek
Kierownica jest taka jak w nr VIN - czyli plastikowa ;)

Zaznaczyłem pogrubieniem - ważniejsze rzeczy :piwo:

: 29 paź 2013, 14:26
autor: ojciec polak
Wgniotka w tym miejscu nie mogła powstać po spotkaniu ze słupkiem. No chyba, że to słupek w niego wjechał, a nie on w słupek.

: 29 paź 2013, 14:30
autor: Maciek
Oglądałem u tego kolesia ostatnio ZB dla kolegi z forum i auto było :ok:

Nie wiem czy się na nią zdecydował, ale wg mnie była warta zakupu.


Sprzedający wyszukuje tylko ZB 1.8

: 29 paź 2013, 15:32
autor: FuCzang
O, to cenna informacja. A czy sprzedający sprawia dobre wrażenie (w sensie, że kompetentny), czy po prostu otwiera samochód i sobie dokądś idzie? (tak miałem ostatnio).

A co do wgniotki - to jak myślicie - warto jechać obejrzeć, czy raczej samochód był mocno uderzony i nie ma co się nim zajmować? No i trochę zaczął mnie martwić inny odcień lakieru. :-(

: 29 paź 2013, 15:43
autor: Bodek
FuCzang pisze:...........A co do wgniotki - to jak myślicie - warto jechać obejrzeć, czy raczej samochód był mocno uderzony i nie ma co się nim zajmować? No i trochę zaczął mnie martwić inny odcień lakieru. :-(
Wgniotkę oglądnij i zobaczysz jak wygląda na niej lakier, nie wiadomo, może szkoda tego ruszać - mialem taką w poprzednim aucie, przy zawracaniu wjechałem w słupek, który był ukryty w trawie (zarośniety).

Co do lakieru - zapytaj, na pierwszym zdjeciu tak tego nie widać, ale słońce inaczej pada - może dlatego. Możesz też zapytać o przedni zderzak, też mógł być lakierowany - może to tylko kosmetyka zderzaka i porysowane drzwi.

: 29 paź 2013, 18:21
autor: Maciek
FuCzang pisze:O, to cenna informacja. A czy sprzedający sprawia dobre wrażenie (w sensie, że kompetentny), czy po prostu otwiera samochód i sobie dokądś idzie? (tak miałem ostatnio).

A co do wgniotki - to jak myślicie - warto jechać obejrzeć, czy raczej samochód był mocno uderzony i nie ma co się nim zajmować? No i trochę zaczął mnie martwić inny odcień lakieru. :-(
Wgniotkę olej, auto używane ma prawo mieć takie ślady.
Elementy też jakieś mogły być lakierowane, ale to raczej kosmetyka i przycierki parkingowe (zdarza się w kilkuletnim aucie...)

Sprzedawca spoko, udzielał informacji jak się pytałem i nie kręcił tylko mówił normalnie.

: 02 lis 2013, 22:39
autor: FuCzang
Jeszcze jedno pytanie.
Sprzedający pokazał mi dokumenty do rejestrowania samochodu. dowody opłat itd. Czy w takim przypadku posiadanie tylko jednego kompletu kluczyków miałoby jakieś znaczenie, czy lepiej takiego samochodu byłoby nie kupować? Tak jakoś mi się nasunęło...

Acha - samochód już oglądałem, miał, moim zdaniem, malowany lewy błotnik (lakier prawie dwa razy grubszy, niż na prawym błotniku), ale w dokumentach nie ma śladu ani po żadnej kolizji, ani po naprawie. Z drugiej strony sprzedający na samym początku powiedział mi o klapie, a tego też w dokumentach nie było... Dokumenty eksportowe datowane na dwa dni przed moim oglądaniem, więc w Polsce raczej nic nie było robione...

: 03 lis 2013, 09:45
autor: Maciek
Zdarza się, że kluczyk się zgubi, zostanie gdzieś u pośrednika itp.
Nie jest to tragedia, zawsze można dorobić.
Malowany element czy dwa to też drobnostka ;)

A daty na dokumentach to nie wszystko, mógł postać i miesiąc w PL a opłaty zostały zrobione 2 dni wcześniej... czym też nie należy się przejmować.

: 03 lis 2013, 17:19
autor: FuCzang
Dzięki za pomoc, Maćku. :piwo:

: 03 lis 2013, 18:09
autor: Gruka
Maciek pisze:Zdarza się, że kluczyk się zgubi, zostanie gdzieś u pośrednika itp.
Nie jest to tragedia, zawsze można dorobić.
Malowany element czy dwa to też drobnostka ;)

A daty na dokumentach to nie wszystko, mógł postać i miesiąc w PL a opłaty zostały zrobione 2 dni wcześniej... czym też nie należy się przejmować.
A co z imobi....? Wiesz jaki jest tego koszt? :>