Strona 1 z 2

Opel Zafira ECOFLEX-BIXENON-OPC-SPORT - Słupsk

: 08 lut 2014, 20:40
autor: tOmki
Mam też jedną Zafirę 1.7 110km u siebie w Słupsku. Tylko ten problematyczny DPF i chyba te 110km to za mało na takie auto. Plus to pakiet OPC.

Obrazek

http://otomoto.pl/opel-zafira-ecoflex-b ... 98103.html

: 08 lut 2014, 20:43
autor: Bodek
Autko fajne, z 2011 za 42tys - albo mi się wydaje, albo coś za tanio

: 08 lut 2014, 20:50
autor: miodzik
Tomek DPF dzisiaj to na prawdę nie wielki problem. Dowiesz się tego na ZKP z całą pewnością ;)

A auto prezentuje się bardzo ładnie. Ja bym jechał oglądać ;)

: 08 lut 2014, 20:52
autor: tOmki
Tylko te 110km, nie za mało?
Mało miałem do czynienia z autami o mocy ok. 100km, jeździłem takimi 50-70, albo 140-200km. Mam taka dziurę jeżeli chodzi o doświadczenie z autami o mocy ok 100 +/- 30km.

Poprosiłem o VIN.
Zadzwonię w poniedziałek i zobaczę.

: 08 lut 2014, 21:08
autor: miodzik
tOmki pisze:Tylko te 110km, nie za mało?
Moim zdaniem w zupełności w ZB wystarczy. A te 150 konne faktycznie cieszą się większą awaryjnością. Dokładnie nie wypowiem się w temacie bo mam ZA i nie śledzę szczegółowo tematów o ZB ale trochę porównań na forum jest.

: 08 lut 2014, 21:39
autor: exact552
Poza tym w 110 koni o ile dobrze pamiętam występuje sterownik Boscha, który umożliwia wywalenie depeefa, oraz cechuje się on delikatnie mniejszą turbo-dziurą od 125 KM(110KM nie jechałem).

Autko z ogłoszenia wygląda na warte uwagi.

: 09 lut 2014, 09:27
autor: tOmki
Dostałem VIN: W0L0AHM75B2104901

: 09 lut 2014, 09:40
autor: GOTI
tOmki pisze:Dostałem VIN: W0L0AHM75B2104901
VIN: W0L0AHM75B2104901 Kod modelu: 0QW75 Kod opakowania: JH61 REG: WI-BG 490 Data produkcji: 20042011

Typ Silnika: A17DTJ
Numer Seryjny Silnika: 2232455

W0L:General Motors
0:Normal Vehicle
A:Astra Platform
H:2004 Platform Generation
M75:Monocab (Zafira)
B:2011
2:Bochum
104901:SERIAL NUMBER

2J1 = POKRYCIE,WNĘTRZE PODŁOGI,STANDARDOWE
6Y4 = ZAPASOWE KOŁO I OPONA,USUNĄĆ
80I = WNĘTRZE-CZARNY
80X = WYKOŃCZENIE WNĘTRZA NADWOZIA-CZARNY
80Y = WYKOŃCZENIE PŁATU DRZWI,CZARNY
A14 = SZYBA,OKNO BOCZNE,TYLNE,ZABARWIONA
A88 = ZAGŁÓWEK,SIEDZENIE PRZEDNIE,AKTYWNY
AE4 = DLA SIEDZEŃ SPORTOWYCH
AH4 = FOTEL PRZEDNI,KIEROWCY,RĘCZNY SZEŚCIODROŻNY
AHA = Z REGULACJĄ PODPARCIA LĘDŹWIOWEGO
AJ0 = ZAGŁÓWEK,TYLNY,TKANINA,DWA
AJT = DOTYCZY WARUNKÓW MONTAŻU SIATKI ZABEZPIECZAJĄCEJ
ANY = WYPOSAŻENIE W SZYNY CARGO I MOCOWANIA
AP9 = SIATKA PRZEDZIAŁU ŁADUNKOWEGO
AQ2 = SIATKA - UDOGODNIENIE
AV4 = TYLNA KANAPA DZIELONA
AWY = SYSTEM BEZP. TYLN. SIEDZENIA, WYSOKOŚĆ BARKU, ZWIJANE PASY, ZDEJMOWANE KOTWICZENIE PASA BEZPIECZEŃSTWA
AY0 = PODUSZKA POWIETRZNA,DACH,PRZÓD
AY5 = ZAGŁOWEK,TYLNY,TKANINA,ŚRODKOWY
B56 = LISTWA PROGU W KOLORZE NADWOZIA
B75 = POKRYCIE BAGAŻY,ZESP.
B86 = KOLOR LISTWY BOKU NADWOZIA
BLE = LISTWA WEWNĘTRZNA DRZWI, MATOWY CHROM
BLG = LISTWA WEWN. TABL. ROZDZ., MATOWY CHROM
BPF = DODATKI DO PRZEDNIEGO ZDERZAKA,KRAWĘDŹ DOLNA SPOJLERA
BPG = DODATKI DO TYLNEGO ZDERZAKA,KRAWĘDŹ DOLNA SPOJLERA
BW4 = Z WYPRASKĄ CHROMOWĄ
BW7 = OKLEINA OZDOBNA ZEWNĘTRZNEGO SŁUPKA
BX6 = IDENTYFIKACYJNY PUNKT ZWROTNY 2011 1/2 M.Y.
C32 = DLA SYSTEMU SZYBKIEGO OGRZEWANIA
C68 = DLA KLIMATYZACJI ELEKTRONICZNEJ
C95 = ŚWIATŁO,SUFITOWE,ZESP.,Z PODWÓJNĄ LAMPKĄ DO CZYTANIA
CE1 = WYCIERACZKA,PRZEDNIA,SYSTEM PRACY IMPULSOWEJ
CE4 = SPRYSKIWACZ REFLEKTORA
CT3 = DLA NIEMIEC
D75 = KLAMKA,ZESP.,ZEWNĘTRZNA
DA7 = PODŁOKIETNIK PRZEDNIEGO SIEDZENIA,LEWEGO
DD8 = DLA LUSTERKA WEWNĘTRZNEGO CZUŁEGO NA ŚWIATŁO
DDH = LUSTERKO,ELEKTRYCZNE I OGRZEWANE,LEWE-PRAWE
DDI = LUSTERKO,ZESP.
DP6 = OBUDOWA
DVA = ZESTAW WSKAŹNIKÓW,CZARNY,PIERŚCIENIE CZARNE ZE SREBRNYM WIERZCHOŁKIEM
E4Q = ENJOY
ECA = KLUCZYK
F52 = PODWOZIE SPORTOWE ZMODYFIKOWANE
FTS = UCHWYT TELEFONU KOMÓRKOWEGO
FX3 = PROGRAM STATECZNOŚCI ELEKTRONICZNEJ
FXB = PRZEŁOŻENIE PRZEKŁADNI GŁÓWNEJ 3.65
FZ3 = PROGRAM ZWIĘKSZONEJ STABILNOŚCI ELEKTRONIKI
G62 = MOCOWANIE NA 5 ŚRUB
GBJ = LAKIER ZEWNĘTRZNY, PATRZ TABELA LAKIERÓW W PRZEDMOWIE KATALOGU MODELÓW
J2W
JL9 = ABS
K13 = UŻYWANY Z FILTREM CZĄSTEK STAŁYCH UKŁADU WYDECHOWEGO
K34 = STEROWANIE TEMPOMATU
KA1 = DLA OGRZEWANYCH SIEDZEŃ PRZEDNICH
KC7 = GNIAZDO ELEKTRYCZNE, TYLNE SIEDZENIE
KC8 = GNIAZDO,WYJŚCIE MOCY DODATKOWEJ
KCL = KANAŁ OGRZEWANIA,TYLNY PASAŻER 2-GA POZYCJA
KCN = KANAŁ OGRZEWANIA,TYLNY PASAŻER 3-CIA POZYCJA
KG9 = ALTERNATOR,140A
KJ5
LHD = KIEROWNICA PO LEWEJ
LPV = SILNIK WYSOKOPRĘŻNY Z17DTJ[LPV],A17DTJ[LPV]
MM3 = UŻYWANY(-A,-E) Z RĘCZNĄ SKRZYNIĄ BIEGÓW
MZ4 = M32 (WR) RĘCZNA SKRZYNIA BIEGÓW
N34 = KIEROWNICA,TRZY SZPRYCHY,SKÓRA,ZESP.
NC0 = WYPOSAŻENIE,UNIA EUROPEJSKA
NE9 = SYSTEM EMISJI EEC 09
NR1 = DO ZĘBATKI O MNIEJSZYM SKOKU
OCX
OEY
OFM
OHF
PHQ = TKANINA WYKOŃCZENIOWA, ALFA SREBRNA/ELBA
QGT = OPONY,225/45 R 17-91V
QL7 = KOŁO,JEZDNE,ALUMINIUM,10 SZPRYCH,7JX17
R2D = MAPA NA CD,NIEMCY
T2Q = REFLEKTORY,AUTOMATYCZNE WŁĄCZANIE-WYŁĄCZANIE
T56 = SPOJLER TYLNY, DACH, SPORT
T67 = AKUMULATOR,70AH
T96 = PRZEDNIE ŚWIATŁO PRZECIWMGIELNE
T9M = WYKOŃCZENIE ELBA
T9P = ZDOBNICTWO W CIEMNYM KOLORZE, OBUDOWA REFLEKTORA
T9T = 'ECOFLEX'
TGR
TPV = KRATA WLOTU,CZARNA,Z CHROMOWANYM PASKIEM
TR0 = OŚWIETL. WNĘTRZA,DACH,TYŁ,OSTRZEGAWCZE I PODWÓJNE DO CZYTANIA
TRP = RAMA RADIA
TSP = LAMPA USTAWIANA,ZESP.,OŚW. WNĘTRZA
TSQ = LAMPA WNĘTRZA DELUXE
TT2 = REFLEKTORY KIERUNKOWE,WYSOKA INTENSYWNOŚĆ WYŁADOWANIA,ŚWIATŁA KRÓTKIE KSENONOWE, ŚWIATŁA DŁUGIE KSENONOWE/HALOGENOWE
TTB = OŚWIETLENIE WNĘTRZA,DACH,TYLNE OSTRZEG. I PODWÓJNE DO CZYTANIA,3-CI RZĄD
TTO = WYPOSAŻENIE RADIA - UKŁAD CHŁODZENIA
TTX = WYPOSAŻENIE RADIOWE ZŁĄCZE DODATKOWE WEJŚCIOWE
U3A
U55
U66 = GŁOŚNIKI,7
U68 = KOMPUTER INFORMACYJNY
U71 = ANTENA DACHOWA,ZESP.
UAJ = INFORMACJE GRAFICZNE - WYŚWIETLACZ KOLOROWY
UCE = RADIO AM/FM STEREO,SZUKANIE,CD,NAWIGACJA,ETR,WYCISZANIE
UD5
UH0 = OSTRZEŻENIE O ZAPIĘCIU PASÓW BEZPIECZEŃSTWA,LEWA STRONA
UJ3
UJC = PRZEŁĄCZNIK TRYBU SPORTOWEGO
UWA = INSTALACJA DO TELEFONU KOMÓRKOWEGO,Z REGULACJĄ GŁOŚNOŚCI I BLUETOOTH
V4M = WYPOSAŻENIE 5-GWIAZDKOWE,PAKIET NCAP
VG2 = WOSK ZABEZPIECZAJĄCY,USUNĄĆ
VVH = ŚRODEK TABLICY ROZDZ.,WĘGIEL DRZEWNY FORTEPIANOWY
W1Y = DLA PRZYPADKU STEROWANIA RADIA NA KIEROWNICY
W34 = LINIA 'OPC
W4Y
W5T = TABLICZKA SILNIKA,USUNIĘTA
WBE = WYPOSAŻENIE JEDNOSTKI ODBIORNIKA,RADIO
WBG = WYPOSAŻENIE JEDNOSTKI ODBIORNIKA,GPS
WBP = KAMPANIA SPRZEDAŻY
WTS = ZESTAW,OPONA,NAPRAWA OPONY,ZINTEGROWANE WYPOSAŻENIE
XA3 = OPEL
XG3 = DLA NIEMIEC
Y67 = WYMAGANE,GDY ZAMONTOWANO WYŚWIETLACZ POZOSTAŁYCH USŁUG
Z0F = DLA NIEMIEC
Z1F = PRĘDKOŚCIOMIERZ KM/H
ZQ8 = UŻYWANE Z PODWOZIEM SPORTOWYM

;)

: 11 lut 2014, 13:48
autor: _tosiek_
exact552 pisze:Poza tym w 110 koni o ile dobrze pamiętam występuje sterownik Boscha, który umożliwia wywalenie depeefa,
Oj, chyba oba od Denso ;)

: 11 lut 2014, 15:42
autor: exact552
Faktycznie. To silnik z Astry 101KM ma Boscha.

: 11 lut 2014, 18:27
autor: tOmki
Dziś obejrzałem autko. To co mogłem sprawdzić - nic nie znalazłem. Zrobiłem przejażdżkę ok. 20 km obwodnicy, prędkość max 150km, autko ładnie się trzyma drogi, na kierownicy nie nie czuć.
Jedyne co zauważyłem to dużo rdzy na turbinie. Tak ma być ?

W jakiej kolejności gasną kontrolki poduszek i zapięcia pasów? (pasy nie zapięte).
Bo w tej gasły jednocześnie.

: 11 lut 2014, 20:35
autor: Szymon78
Pasy gasna po ich zapieciu...jak jedziesz i nie zapniesz przerazliwie piszczy(kontrolka miga).

Jak masz inaczej to cos nie gra...obwody zmostkowane....szuka jelenia ktory tego nie zauwazy

: 12 lut 2014, 08:39
autor: _tosiek_
Szymon78 pisze:Pasy gasna po ich zapieciu...jak jedziesz i nie zapniesz przerazliwie piszczy(kontrolka miga).

Jak masz inaczej to cos nie gra...obwody zmostkowane....szuka jelenia ktory tego nie zauwazy
Kontrola pasów może nie piszczeć, jeśli jest wyłączona fejsem. U mnie np. nie piszczy, była to pierwsza rzecz jaką zrobiłem fejsem w aucie 8) Natomiast kontrolka winna mrugać.

: 12 lut 2014, 08:58
autor: kicaj
piszczy nie od razu od ruszenia, po chwili a mruga cały czas jak silnik zapalony

: 12 lut 2014, 16:45
autor: tOmki
Auto sprawdzone na warsztacie:
- przód bity, spawane po prawej stronie,
- maska malowana,
- ślady po zaciskach - możliwe prostowanie na ramie,
- tylny zderzak malowany.

Ciekło też by pompie od wspomagania.

Mechanik (blacharz/lakiernik) mówił że zrobione super, możliwe że nawet cały lakier był lekko cieniowany.



Temat do zamknięcia