Opel Zafira B Enjoy 1.8 140 KM+ Gaz LPG + Koła zimowe
: 07 gru 2014, 07:55
autor: pieniążek
Znalazłem też taką
http://otomoto.pl/opel-zafira-b-enjoy-1 ... 46165.html . Fakt trzeba sięgnąć głębiej do kieszeni co mi poznaniakowi przychodzi ciężko
ale może warto .
: 07 gru 2014, 09:01
autor: Flora
Samochód z 2005, a przedni zderzak poliftowy. Kierownica obszywana.
: 07 gru 2014, 10:15
autor: ojciec polak
Flora pisze: Kierownica obszywana.
Kierownica nie obszywana tylko nakładka (pokrowiec) jest założona.
: 07 gru 2014, 11:26
autor: Tunio999
Dodatkowo zderzak tylny był ściągany - także coś pokombinowane z Zośką
: 07 gru 2014, 12:15
autor: Bodek
VIN: W0L0AHM7562089108 Kod modelu: 0QN75 Kod opakowania: KD51 Adnotacje REG: HH-YN7020 Data produkcji: 14122005
Typ silnika: Z18XER
Kod GM*Drive: XXVM
W0L:General Motors
0:Pojazd Nie Specjalny
A:Astra Platform
H:2004 Platform Generation
M75:Monocab (Zafira)
6:2006
2:Bochum
089108:SERIAL NUMBER
2AU = FARBA ZEWNĘTRZNA,PATRZ TABELA FARB W PRZEDMOWIE DO KATALOGU MODELU
2H0 = SILNIK BENZYNOWY C18SEL[2H0],Z18XER[2H0],A18XER[2H0]
2J1 = POKRYCIE,WNĘTRZE PODŁOGI,STANDARDOWE
80I = WNĘTRZE-CZARNY
80X = WYKOŃCZENIE WNĘTRZA NADWOZIA-CZARNY
80Y = WYKOŃCZENIE PŁATU DRZWI,CZARNY
A51 = PRZEDNIE SIEDZENIE KUBEŁKOWE
A88 = ZAGŁÓWEK,SIEDZENIE PRZEDNIE,AKTYWNY
AH4 = FOTEL PRZEDNI,KIEROWCY,RĘCZNY SZEŚCIODROŻNY
AHA = Z REGULACJĄ PODPARCIA LĘDŹWIOWEGO
AJ0 = ZAGŁÓWEK,TYLNY,TKANINA,DWA
AJT = DOTYCZY WARUNKÓW MONTAŻU SIATKI ZABEZPIECZAJĄCEJ
AV4 = TYLNA KANAPA DZIELONA
AY0 = PODUSZKA POWIETRZNA,DACH,PRZÓD
AY5 = ZAGŁOWEK,TYLNY,TKANINA,ŚRODKOWY
B75 = POKRYCIE BAGAŻY,ZESP.
B86 = KOLOR LISTWY BOKU NADWOZIA
BF8 = SCHOWEK, PRZEDNIE SIEDZENIE, PRAWE
BL5 = WYPRASKA WEWNĘTRZNA DRZWI,SREBRNA
BLB = WYPRASKA KONSOLI PRZYRZĄDÓW,SREBRNA
BW7 = OKLEINA OZDOBNA ZEWNĘTRZNEGO SŁUPKA
C60 = KLIMATYZACJA
C95 = ŚWIATŁO,SUFITOWE,ZESP.,Z PODWÓJNĄ LAMPKĄ DO CZYTANIA
CE1 = WYCIERACZKA,PRZEDNIA,SYSTEM PRACY IMPULSOWEJ
CT3 = DLA NIEMIEC
D75 = KLAMKA,ZESP.,ZEWNĘTRZNA
DA7 = PODŁOKIETNIK PRZEDNIEGO SIEDZENIA,LEWEGO
DD8 = DLA LUSTERKA WEWNĘTRZNEGO CZUŁEGO NA ŚWIATŁO
DDG = LUSTERKO,ELEKTRYCZNE,PRAWE-LEWE
DDU = LUSTERKO,ZESP.
DP6 = OBUDOWA
DT4 = POPIELNICZKA I ZAPALNICZKA (PAKIET DLA PALĄCYCH)
DVA = ZESTAW WSKAŹNIKÓW,CZARNY,PIERŚCIENIE CZARNE ZE SREBRNYM WIERZCHOŁKIEM
E4Q = ENJOY
E94 = POKRYWA
ECA = KLUCZYK
FX1 = PRZEŁOŻENIE KOŃCOWE PRZEKŁADNI GŁÓWNEJ 3.94
FX3 = PROGRAM STATECZNOŚCI ELEKTRONICZNEJ
FZ3 = PROGRAM ZWIĘKSZONEJ STABILNOŚCI ELEKTRONIKI
G62 = MOCOWANIE NA 5 ŚRUB
JL9 = ABS
K34 = STEROWANIE TEMPOMATU
K60 = ALTERNATOR,100A
KC8 = GNIAZDO,WYJŚCIE MOCY DODATKOWEJ
KCL = KANAŁ OGRZEWANIA,TYLNY PASAŻER 2-GA POZYCJA
LHD = KIEROWNICA PO LEWEJ
M25 = RĘCZNA SKRZYNIA BIEGÓW,5 BIEGOWA,TYPU F17
MM3 = UŻYWANY(-A,-E) Z RĘCZNĄ SKRZYNIĄ BIEGÓW
N52 = KOŁO KIEROWNICY,TRZY SZPRYCHY
NC0 = WYPOSAŻENIE,UNIA EUROPEJSKA
NR1 = DO ZĘBATKI O MNIEJSZYM SKOKU
NT4 = EMISJA SPALIN,EEC 05
OHA = LOKALNY GM W EUROPE OHA
PHP = TKANINA WYKOŃCZENIOWA,TABITA/ELBA
PY3 = KOŁO,JEZDNE,STALOWE,61/2JX16
QGF = OPONY,205/55 R 16-91H
QQ5 = DLA KOŁA ZAPASOWEGO O PEŁNYCH WYMIARACH
T2Q = REFLEKTORY,AUTOMATYCZNE WŁĄCZANIE-WYŁĄCZANIE
T96 = PRZEDNIE ŚWIATŁO PRZECIWMGIELNE
T9W = PŁYTA WYKOŃCZENIA,WEWNĘTRZNA,TABITA
TN6 = AKUMULATOR,55AH
TPV = KRATA WLOTU,CZARNA,Z CHROMOWANYM PASKIEM
TR0 = OŚWIETL. WNĘTRZA,DACH,TYŁ,OSTRZEGAWCZE I PODWÓJNE DO CZYTANIA
TRP = RAMA RADIA
TSP = LAMPA USTAWIANA,ZESP.,OŚW. WNĘTRZA
TSQ = LAMPA WNĘTRZA DELUXE
TTB = OŚWIETLENIE WNĘTRZA,DACH,TYLNE OSTRZEG. I PODWÓJNE DO CZYTANIA,3-CI RZĄD
U3A
U66 = GŁOŚNIKI,7
U71 = ANTENA DACHOWA,ZESP.
UAC = TABLICA INFORMACYJNA WYŚWIETLACZA CIEKŁOKRYSTALICZNEGO - WIELOFUNKCYJNA
UCH = RADIO AM/FM STEREO,SZUKANIE,CD,ETR,WYCISZANIE,MP3
UEQ = PRZEŁĄCZNIK WYŁĄCZENIA AKUMULATORA
UH0 = OSTRZEŻENIE O ZAPIĘCIU PASÓW BEZPIECZEŃSTWA,LEWA STRONA
UJ3
ULR = ZAPALNICZKA, TYLNA, PODŁOKIETNIK
V2T = BAGAŻNIK PRZYCZEPNY,BAGAŻNIK,DACH,POWŁOKA PROSZKOWA
V3D = BAGAŻNIK DACHOWY - BEZBARWNY DACH,CZARNY
V4M = WYPOSAŻENIE 5-GWIAZDKOWE,PAKIET NCAP
VFE = ZDERZAK PRZEDNI I TYLNY,LISTWA OCHRONNA,KOLOROWA
VG9 = WOSK ZABEZPIECZAJĄCY
W1Y = DLA PRZYPADKU STEROWANIA RADIA NA KIEROWNICY
W4Y
WBE = WYPOSAŻENIE JEDNOSTKI ODBIORNIKA,RADIO
XA3 = OPEL
XG3 = DLA NIEMIEC
Z0F = DLA NIEMIEC
Z1F = PRĘDKOŚCIOMIERZ KM/H
: 07 gru 2014, 21:02
autor: jarocar
zderzak przód poliftowy wsadzony,nakładka na kierownicy a nie obszyta kierownica ,tylny zderzak mógł być sciągany bo do założenia LPG trzeba było napewno sciagnać
: 08 gru 2014, 09:10
autor: miodzik
Auto mogło mieć stłuczkę. Puknięcie z przodu i z tyłu, ale to nie jest dyskwalifikujące ten samochód. Ważne, żeby nie było przekoszone na pół czy składane z trzech. Silniki te dobrze znoszą instalację gazową, jednak dowiedz się więcej o jej pochodzeniu. Kiedy była zakładana, ile jest na niej przejechane.
Wnętrze zadbane. Siedzisko i mieszek lewarka zmiany biegów na pierwszy rzut oka są w porządku. Po zdjęciach widać gołym okiem różnicę pomiędzy tą Zafirą a tamtą ze Stargardu. Do tego od razu masz podany VIN bez oglądania przez sprzedawcę TVN Turbo.
Mocno nie jest jakoś auto zajeżdżone. Może bardziej warte uwagi niż poprzednie. Mimo, że poznaniak musi sięgnąć głębiej do kieszeni to ja bym chyba na miejscu poznaniaka nawet to przebolał...
Oczywiście standardowo sprawdź auto najlepiej w ASO. Pod kątem jego historii też. Czemu zaraz po wyprodukowaniu zostało sprowadzone do Polski. Czy kupione jako nowe i przyprowadzone od razu, czy po kilku miesiącach od kupna (jeśli tak to czemu). Postaraj się o papierologię. Książka serwisowa (sądzę, że musi być praktycznie od początku prowadzona w PL).
Powodzenia!
: 08 gru 2014, 10:04
autor: cns80
Tu nie trzeba ściągać zderzaka do montażu LPG.
Z tym gazem bym był ostrożny i to bardzo. Na pewno pomiar kompresji i diagnostyka pod kątem poszukiwania wypadjących zapłonów (P0300 jeśli dobrze pamiętam). Jakiekolwiek falowanie obrotów od razu go dyskwalifikuje. Nie ma co dalej oglądać, bo to na 90% nie będzie drobnostka.
Felgi dokupione prawdopodobnie z Astry, bo siedzą deko za głęboko. Ja mam z Signum i już inaczej to wygląda (inne ET). W VINie widać że przyjechał na stalówkach.
Generalnie widzę że niedługo zaczną zafiry rozdawać za darmo
pieniążek, szkoda twoich monet na autostradę i paliwo. Nie wierzę ze za te pieniądze to auto będzie w porządku.
: 08 gru 2014, 20:05
autor: pieniążek
No i zaczęła się narada w domu z moją połowicą. Kupić w benzynie od Andrzeja z forum i zgazować samemu w niedalekiej przyszłości ? Czy może jesteście w stanie swoimi fachowymi wypowiedziami przekonać moją żone do zakupu ZB w dizelku. Kulamy rocznie około 30000-35000 km.
: 08 gru 2014, 21:13
autor: miodzik
Jacek a teraz serio masz Zafire A z dieslowskim silnikiem 2.0? Czy wpisałeś tak na wyrost?
Przy takich rocznych przelotach raczej wchodziłbym w diesla. Ja robię podobne przebiegi a nawet ciut mniejsze i jakoś na benzyniaka nie chciałem się decydować.
Druga sprawa to zakup z gazem. Ja osobiście zdecydowanie kupiłbym auto bez gazu i zagazowywał sam. Wiesz przynajmniej czym jeździsz, w jakich warunkach z jakim utrzymaniem i bez ukrytych przykrych niespodzianek.
: 08 gru 2014, 23:35
autor: janekW67
pieniążek pisze:No i zaczęła się narada w domu z moją połowicą. Kupić w benzynie od Andrzeja z forum i zgazować samemu w niedalekiej przyszłości ? Czy może jesteście w stanie swoimi fachowymi wypowiedziami przekonać moją żone do zakupu ZB w dizelku. Kulamy rocznie około 30000-35000 km.
Przy takim przebiegu,można by pomyśleć o dieselu,aczkolwiek obstawiałbym benzynę z ewentualną opcją zagazowania.
: 09 gru 2014, 07:37
autor: pieniążek
miodzik pisze:Jacek a teraz serio masz Zafire A z dieslowskim silnikiem 2.0? Czy wpisales tak na wyrost?
Chodzi Tobie o zdanie przekonanie żony do dizelka? Juz wyjaśniam.
Rok 2007 zakupiona Vb 2.0 DTH z 97 miesiąc jazdy i pompa padła 4000 w plecy później to już taki standard eksploatacyjny. Równy tydzień temu po przejechaniu około 200 tys pompa padła. Auto stoi i albo złom albo moze w calosci ktoś kupi.2011 wyprowadzka poza miasto i decyzja drugie auto. Padło na ZA 2004 r z takim samym silnikiem. Przejechane 4000 km i EGR do wymiany 1200 w plecy. Dwa tygodnie później uszczelnienia pod wtryskarki 700. Fakt do dziś eksploatacja i paliwo.Teraz jak żona czyta dizel, koło dwumasowe, kolektor to mówi ze na bank nas to trafi zaraz po zakupie a z benzyna to na pewno takich kłopotów brak.
: 09 gru 2014, 07:45
autor: cns80
Diesel przy tych przebiegach ma sens. Ale LPG zdecydowanie ma większy sens. najlepiej kup benzynę i sam zagazuj, bo 80% sukcesu to instalator. Na
LPG FORUM znajdziesz polecane warsztaty. Nawet jak będzie drożej niż u konkurencji to lepiej wybrać kogoś z listy żeby mieć większą szansę na prawidłową instalację.
: 09 gru 2014, 09:58
autor: miodzik
cns80 pisze:Diesel przy tych przebiegach ma sens. Ale LPG zdecydowanie ma większy sens. najlepiej kup benzynę i sam zagazuj, bo 80% sukcesu to instalator.
Dokładnie nic dodać nic ująć. Właśnie to miałem na myśli...
Zwłaszcza, że Patryk wie co mówi, bo wie czym jeździ.
pieniążek pisze:Teraz jak żona czyta dizel, koło dwumasowe, kolektor to mówi ze na bank nas to trafi zaraz po zakupie a z benzyna to na pewno takich kłopotów brak.
To masz odpowiedź.
Ja bym się dla świętego spokoju i braku słuchania marudzenia w diesla nie pchał. Po pierwsze trafić coś dobrego i nie wymagającego inwestycji to jak szukanie igły w stogu siana. Ja swojej ZA szukałem dość intensywnie 4 miesiące. Kupiłem moją tylko dlatego, że nie była zajeżdżona jak Kasztanka Piłsudskiego. Większość co oglądałem to zajeżdżone sztrucle z przebiegami na zegarach po 170 tys a powycierane i zmęczone jakby miało nalatane po milion. I pewnie tak było
Dwa razy wcześniej natknąłem się na ładne diesle, ale zanim się zdecydowałem, już ich nie było. Obyś nie szukał auta dla siebie tyle czasu bo nerwów szkoda. Sam już też miałem odpuścić...
Benzyniaka znajdziesz szybciej i z pewniejszym przebiegiem niż przy dieslu.
Ale ponieważ KAŻDA żona swoje prawa ma, ja osobiście nawet bym o dieslu na Twoim miejscu nie myślał....
Spokojny sen jest ważniejszy niż ekonomiczna jazda ZB z 1,9 CDTi.
: 09 gru 2014, 10:59
autor: cns80
miodzik pisze:z przebiegami na zegarach po 170 tys a powycierane i zmęczone jakby miało nalatane po milion. I pewnie tak było
Magiczy przebie diesla w Polsce niezależnie od wieku wynosi 162-168 tys