Strona 1 z 1

Opel Zafira B OPC Oryginał,Recaro Navi Opłacona !!

: 16 gru 2014, 02:01
autor: Tomaj33
http://otomoto.pl/opel-zafira-opc-oryginal-recaro-navi-oplacona-C34928913.html

Oglądał może ktoś te zafirkę i czy opłaca się kupować opc - chodzi mi o nietypowe podzespoły?

Obrazek

Poprawiłem tytuł oraz wstawiłem fotkę.
Proszę zapoznać się z regulaminem działu. - Rybka

: 16 gru 2014, 07:12
autor: miodzik
Kod VIN: W0L0AHM7562025832
Model: Zafira-b
Model Kod: 0QO75
Data produkcji: 20.09.2005
Okres produkcji: od 2005 do 2014
Rejestracja №:
Kod GM * Napęd: XXLO
Rodzaj silnika: Z20LEH
Numer seryjny silnika: 31000832
Numer seryjny w / m: 025832

12U Malowanie zewnętrzne, cm. Katalog kolorów schematu przodu
25S Do szycia kolor niebieski
28S Z grafitu szarym szwem
2J1 Posadzki, podłogi wewnętrzne, standardowe
6Y4 Koło zapasowe i opon, usuń
80i Wnętrze Czarny
80X Ciało i czarne wykończenie wnętrza
80Y Zakończ panel drzwi, czarny
A14 Szkło, okno boczne, tylne, zasłonięte
A23 Wycieraczki, ciepła
A33 Elektryczne szyby, lusterka
A53 Przednie siedzenie, l / s, p / s, regulator wysokości z napędem ręcznym
A88 Zagłówek, przednie siedzenie aktywne
AF8 Zarządzaj blokowania drzwi boczne, zabezpieczenie przed kradzieżą
AH4 Przednie siedzenie, kierowca, manualna 6-drogowy
AHA Z regulacją podparcia lędźwiowego
AHB Z regulacją podparcia lędźwiowego
AHC Do ręcznego rozszerzenia poduszki
AJT Przygotowanie do bezpieczeństwa sieci
ŻADEN Szyny i przechowalnia
AP7 System wejścia i uchwyt
AP9 Przedział ładunkowy netto
AQ2 Siatka na bagaż
ATA Zagłówek, tylny prawy fotel, skóra, na zewnątrz punkt zamknięty, projektowanie Recaro
AV4 Dzielona tylna oparcia
AWY System trzymając prawe tylne siedzenia, ramiona, przytrzymaj, odpinany pasek na punkty mocowania
AY0 Poduszka powietrzna, góry, z przodu
AY9 Zagłówek, tył, winyl, centralne
B2G Opc
B56 Odlewnictwo, dolna część ciała, w kolorze nadwozia
B58 Dywaniki welurowe, z przodu iz tyłu wstawka z mat
B75 Zespół pokrywy, bagaż
B86 Listwy boczne drzwi, kolor
BA9 Box Cooler
BKM Formowania i / p salon, labirynt chrom, niebieski
BMZ Profil drzwi wewnętrzne, Labirynt, chrom, niebieski

BW4 Profil chrom
BW7 Odkryty ozdoba stojak
C68 Do elektronicznego klimatyzatora
C95 Lampa, zamontowany, sufit, lampy podwójne czytanie
CE1 Wycieraczki, przód, System Impuls
CT3 Dla Niemiec
D75 Zespół uchwytu, zewnętrzny
DD8 Na lustrze wnętrz z wzrosły o zwiększonej wrażliwości na światło
DDG Lusterka, elektryczne, n / s, l / s
DDU Lustro, kompletne
DP6 Obudowa
DT4 Popielniczka i zapalniczka
DVC Wstaw, czarne, chromowane pierścienie, niebieski wskaźnik
E94 Okładka
F54 Używany z podwoziem sportu
FE4 Specjalny system napędu i sterowania (IDS +)
FX1 Ostatecznym transmisji osiowe 3,94
FX3 Electronic Stability Program
FZ3 Dla zaawansowanego programu stabilizacji elektronicznej (stabilizacji przyczepy)
G62 5 śrub kół
JF5 Używane z pedałem stopu sport
JL9 Abs
K09 Generator, 120amp.
K34 Programowalny kontrola prędkości
KA1 Na podgrzewanych przednich foteli
KC8 Gniazdo zasilania do dopolnit.ustroystvam
KCL Grzejnik Tunel, pasażer z tyłu, 2-pozycyjny
LHD Lewostronne jazdy
LPI Z20leh silnik benzynowy
MM3 Używane z manualną skrzynią biegów
MZ0 Manualna skrzynia biegów, 6-biegowa (m32-6 WR)
N55 Kierownica, trójramienną, skórzana tapicerka
NC0 Sprzęt, Unia Europejska
NS1 Dla zmniejszenia podróży rack
NT4 Emisje gazów, EWG 05
PAO Trim, skóra Mondial
QPA Do użytku z 225 / 40zr18-92y
QU7 Koła 18x8, aluminium, sportowe, 6-ramienne płaskie, trójkątne otwory
T2Q Światła, automatyczne włączanie i wyłączanie
T56 Spojler tylny dachowy, sport
T6K Wykończenie panelu, wnętrze, winyl
T96 Przednie światła przeciwmgielne
T9S Montaż lamp, fotele przednie drzwi
TN6 Bateria, 55ah
TR0 Wnętrze, tylnych świateł, dla wygody i podwójnego czytania
TRC Grille, czarny, z ramą koloru (plaster miodu)
TRP Rama, radio
TSP Zestaw lamp, indywidualne salon
TTB Lampa wewnętrzna, dach, tylna dla wygody i podwójnym czytania, 3 rzędzie
U07 Beep fanfar
U66 Głośnik, 7
U71 Antena, zamontowany, zainstaluj górę
UAJ Informacje graficzne - w kolorze
UCE Radio AM / FM Stereo, wyszukiwanie, cd, nawigacja, ETR, automatyczny balans akustyczna

UEC Czujnik automatycznej recyrkulacji powietrza
UEQ Wyłącznik akumulatora
UJC Przełącznik trybu, sport
ULR Zapalniczka, podłokietnik z tyłu
V4M Sprzęt Pakiet 5-gwiazdkowy NCAP
VG2 Wosk ochronny polski, usuń
VK8 Uchwyt na okulary
VQA Przedni i tylny zderzak, sport, stylizowane (plaster miodu)
VU2 Centralny panel instrumentów, chrom mat
VYE Przycisk regulacji poziomu, skóra, sport
W1Y Do sterowania radiem na kole kierownicy
W2E Siedzenia przednie Recaro
W5B OPC / VXR
W5T Usunięto godło silnika
WBA "OPC
WBE Wyposażenie urządzenia odbioru, radio
WBG Wyposażenie urządzenia odbiorcze, gps
WTS Zestaw opon, naprawa opon, zintegrowane urządzenia
Z0F Dla Niemiec
Z1F Ograniczenia systemowe czujnik, l / s
ZQ8 Używane z podwoziem sportowym

OPC z 2005 roku z DE i ma tylko 138 tys??? :mysli:

Siedzisko kierowcy jak i mieszek lewarka zmiany biegów mówią o znacznym zużyciu...

Obrazek

Obrazek

Poczytaj o naszych klubowych autach tej wersji w działem Moja Zafira. Jest kilka wersji OPC na forum w dziale A jak i B. Dowiesz się więcej o eksploatacji. Na pewno przy kupnie takiej wersji auta musisz dokładnie wiedzieć co kupujesz. Oraz czego się spodziewać. Auto w tej wersji wymaga pełnej świadomości motoryzacyjnej.

Przebieg zweryfikuj chociażby sam ze sobą i swoim autem. Ja na Twoim miejscu bardzo mocno wziąłbym pod lupę to auto jeśli jesteś nim zainteresowany. ZA w OPC ze starszych roczników są po ok 20.000. ZB z takim wyposażeniem, przebiegiem i extra historią nie wierzę, żeby mogło kosztować 25 tys. Nawet jeśli to auto prawie już dziesięcioletnie z 2005 roku.

Chyba, że handlarz szuka leszcza, który popatrzy na wygląd, wnętrze, przebieg, CENĘ i napali się na OPC.

: 16 gru 2014, 10:12
autor: norris_85
w tej cenie no może ze 2-3tys niżej startują udokumentowane i pewne ZA. pewne ZB w tej wersji powinno kosztować znacznie więcej. Wystarczy zerknąć tutaj. Najtańsza ZB OPC to ~6tyś euro doliczając koszta sprowadzenia takie auto nie ma prawa kosztować 25tys o.0 no chyba że coś w aucie siedzi. Ogólnie powiem Ci ze swojego doświadczenia, że jeśli szukasz OPC (o czym niżej) to daruj sobie polskie komisy. Dośw handlowcy jak np Andrzej tego nie sprowadzają bo auta tego typu w cenie jaka usatysfakcjonuje przeciętnego Kowalskiego są zajeżdżone.

Jeśli szukasz OPC to albo ogłoszenia prywatne najlepiej z forum (np taka ) albo ogarnij sobie mechanika i czeka Cię wycieczka.
Tomaj33 pisze:czy opłaca się kupować opc - chodzi mi o nietypowe podzespoły?
najlepszą odpowiedzią jest
miodzik pisze:Auto w tej wersji wymaga pełnej świadomości motoryzacyjnej
od siebie dodam, że chodzi tutaj nie tylko o podzespoły (część pokrywa się ze standardowym modelem i tutaj nie ma problemu) które rzeczywiście są nieco (czasami nawet sporo) droższe. Co więcej o oszczędności możesz zapomnieć. Co prawda można auto zagazować (w OPC TYLKO instalacje najwyższej klasy) ale i tak trzeba być przygotowanym na mocne nadwyrężenie portfela podczas tankowania.

Re: Opel Zafira B OPC Oryginał,Recaro Navi Opłacona !!

: 16 gru 2014, 11:48
autor: Luko
Tomaj33 pisze: ... czy opłaca się kupować opc ..
Jeśli chcesz na tym aucie zarobić, to czas zwrotu inwestycji może być niewspółmiernie długi do poniesionych kosztów, na chwilę obecną to za młode auto, żeby było youngtimerem... ;)

Co do kosztów eksploatacji - poczytaj o Zafirze Wojtka - poznasz orientacyjne koszty eksploatacji auta.
Zdjęcia z października, już kiedyś widziałem ogłoszenie z tym autem, więc mimo stosunkowo niskiej ceny nie chce się sprzedać - zapewne jest jakaś przyczyna.
Wersja OPC wymaga tak jak Marcin zauważył bardzo dużej świadomości motoryzacyjnej (i grubego portfela jeśli myślisz o codziennej jeździe ;) ) Poziom zużycia foteli i mieszka przy dźwigni zmiany biegów sugeruje inny przebieg niż ten na cyferblacie, lub osobę nie dbającą zupełnie o wnętrze auta (też takie znam, ale nie jeżdżą takimi autami).
Lakier ładny, ale ze zdjęć (robionych tak, żeby zbyt wiele nie było widać od razu) niewiele można powiedzieć.
Jeśli jesteś zainteresowany to musisz podjechać z mechanikiem, i koniecznie przegląd w ASO.

: 16 gru 2014, 18:09
autor: Tomaj33
Dzięki za wyczerpujące informacje, jednak zostanę chyba przy zakupie z silnikiem 1,8, chociaż polatałbym sobie OPC.
Pozdrawiam

: 16 gru 2014, 18:47
autor: miodzik
Jeśli zależy Ci na wyglądzie rozważ szukanie Zoski B OPC Line. Są optycznie bardzo ładne i często bogato wyposażone. Może nie będziesz miał foteli Recaro ale komplet do Zośki B widziałem na akcjach już za bagatela 4000 zl ;)

: 16 gru 2014, 18:51
autor: F-19
miodzik pisze:Na pewno przy kupnie takiej wersji auta musisz dokładnie wiedzieć co kupujesz. Oraz czego się spodziewać. Auto w tej wersji wymaga pełnej świadomości motoryzacyjnej.
Bez przesady
A przy 1,9 CDTI nie musisz mieć "świadomości motoryzacyjnej" - dwa razy większą!!

mam przyjemność jeżdżenia ZA OPC 14o tyś. km od nowości - regenerowałem turbo, wymiana uszczelniaczy zaworowych i przegubu wewnętrznego i tyle nazwijmy to awarii, po za tym normalna eksploatacja a przyjemność z jazdy ogromna :D :D :D , miałem też ZB 1,9 CDTI też od nowości i lepiej nie będę się rozpisywał o tym co musiałem przy niej robić :( :( :(

: 16 gru 2014, 20:02
autor: Wojti
Hm Jarek szczerze to ja bym nie dał takiej zafiry jak moja niedoświadczonemu kierowcy sory ale trzeba mieć umiejętności opanowanie i kalkulować na chłodno a nie z gorącą głową i w dechę :lol: Jednak jak ktoś ma doświadczenie i zdrowy rozsądek to czemu nie :piwo: sama przyjemność z jazdy ale oczy szeroko otwarte :roll:

: 16 gru 2014, 21:09
autor: F-19
Zgadzam się w wielu przypadkach trzeba myśleć za innych bo prawie nikt się nie spodziewa że taki autobus może być tak szybki i wg mnie to jest najpiękniejsze :D

: 23 gru 2014, 22:39
autor: Rafoooo
He he... jak to powiedział mój kumpel.... aha spoko kupiłeś sobie taki 7osobowy rodzinny samochodzik z :shock: 200tu konnym silnikiem?! :lol: Jego mina "bezcenna"!

: 25 gru 2014, 10:33
autor: Tunio999
Ogłoszenie jest nieaktywne - archiwum