Strona 1 z 1

opel zafira b19 cdti 2006r zarejestrowana PILNIE

: 17 gru 2014, 14:55
autor: slaw85
Panowie zerknijcie na to ogłoszenie i podpowiedzcie coś. Oglądałem ja w komisie,bo właściciel ja wstawił. Rozrząd faktycznie niedawno zmieniony, wymieniona dwumasa. Jedno co mnie interesuje- przebieg co nie będzie łatwo sprawdzić i zauważyłem jeden mankament. Po włożeniu kluczyka auto zaczęło dopiero kręcić po 4 przekręceniu kluczyka- wcześniej zero realcji. Jak juz odpaliła to za każdym razem była reakcja na kluczyk-????
Posiadam Vin
W0L0AHM756G091975
Link - http://olx.pl/oferta/opel-zafira-b19-cd ... 0c05ba04d1

Obrazek

: 17 gru 2014, 15:24
autor: bolid
zderzak jakby źle spasowany - np. przy lewym reflektorze - plus pogięta 'hokejka' - chyba była przygoda. Ale to tylko na podstawie jednego zdjęcia więc mogę się mylić.
Pilnie sprzedaje już od września ;-)
co on tam ma wypisane na obudowie filtra powietrza? NUR204700KM?

: 17 gru 2014, 15:37
autor: Andrzej2503
slaw85 pisze:Po włożeniu kluczyka auto zaczęło dopiero kręcić po 4 przekręceniu kluczyka- wcześniej zero realcji. Jak juz odpaliła to za każdym razem była reakcja na kluczyk-????
moduł CIM się kończy

Re: opel Zafira b19 cdti 2006r zarejestrowana

: 17 gru 2014, 15:40
autor: Flora
slaw85 pisze:Po włożeniu kluczyka auto zaczęło dopiero kręcić po 4 przekręceniu kluczyka- wcześniej zero realcji. Jak juz odpaliła to za każdym razem była reakcja na kluczyk-????
Możliwe, że to problem z modułem CIM w kierownicy i komunikacją z immo, ale w takiej sytuacji przy odpalaniu pojawi się kontrolka z kluczem. Przy problemie z kluczykiem kontrolka pulsuje.

: 17 gru 2014, 15:44
autor: Bodek
VIN: W0L0AHM756G091975 Kod modelu: 0QN75 Kod opakowania: LA61 Adnotacje REG: 46284-001 Data produkcji: 23022006

Typ silnika: Z19DTL

Kod GM*Drive: XXVM

W0L:General Motors
0:Pojazd Nie Specjalny
A:Astra Platform
H:2004 Platform Generation
M75:Monocab (Zafira)
6:2006
G:Gliwice
091975:SERIAL NUMBER

2J1 = POKRYCIE,WNĘTRZE PODŁOGI,STANDARDOWE
4AU = LAKIER ZEWNĘTRZNY, PATRZ TABELA LAKIERÓW W PRZEDMOWIE KATALOGU MODELÓW
80I = WNĘTRZE-CZARNY
80X = WYKOŃCZENIE WNĘTRZA NADWOZIA-CZARNY
80Y = WYKOŃCZENIE PŁATU DRZWI,CZARNY
A51 = PRZEDNIE SIEDZENIE KUBEŁKOWE
A88 = ZAGŁÓWEK,SIEDZENIE PRZEDNIE,AKTYWNY
AH3 = SIEDZENIE PRZEDNIE,KIEROWCY,REGULACJA RĘCZNA
AJ0 = ZAGŁÓWEK,TYLNY,TKANINA,DWA
ANY = WYPOSAŻENIE W SZYNY CARGO I MOCOWANIA
AV4 = TYLNA KANAPA DZIELONA
AWY = SYSTEM BEZP. TYLN. SIEDZENIA, WYSOKOŚĆ BARKU, ZWIJANE PASY, ZDEJMOWANE KOTWICZENIE PASA BEZPIECZEŃSTWA
AY0 = PODUSZKA POWIETRZNA,DACH,PRZÓD
AY5 = ZAGŁOWEK,TYLNY,TKANINA,ŚRODKOWY
B75 = POKRYCIE BAGAŻY,ZESP.
B86 = KOLOR LISTWY BOKU NADWOZIA
BF8 = SCHOWEK, PRZEDNIE SIEDZENIE, PRAWE
BL5 = WYPRASKA WEWNĘTRZNA DRZWI,SREBRNA
BLB = WYPRASKA KONSOLI PRZYRZĄDÓW,SREBRNA
BRE = IDENTYFIKACYJNY PUNKT ZWROTNY 2006 1/2 M.Y
BW7 = OKLEINA OZDOBNA ZEWNĘTRZNEGO SŁUPKA
C60 = KLIMATYZACJA
C95 = ŚWIATŁO,SUFITOWE,ZESP.,Z PODWÓJNĄ LAMPKĄ DO CZYTANIA
CT1 = DLA BELGII
D75 = KLAMKA,ZESP.,ZEWNĘTRZNA
D7F = DO ODGINANEJ DO TYŁU TACKI NA OPARCIU PRZEDNIEGO SIEDZENIA
D7J = PŁASKIE OPARCIE SIEDZENIA,SKŁADANE,PRAWE
DDG = LUSTERKO,ELEKTRYCZNE,PRAWE-LEWE
DDU = LUSTERKO,ZESP.
DP6 = OBUDOWA
DVA = ZESTAW WSKAŹNIKÓW,CZARNY,PIERŚCIENIE CZARNE ZE SREBRNYM WIERZCHOŁKIEM
E4Q = ENJOY
E94 = POKRYWA
ECA = KLUCZYK
FXB = PRZEŁOŻENIE PRZEKŁADNI GŁÓWNEJ 3.65
G62 = MOCOWANIE NA 5 ŚRUB
JL9 = ABS
K13 = UŻYWANY Z FILTREM CZĄSTEK STAŁYCH UKŁADU WYDECHOWEGO
K60 = ALTERNATOR,100A
KC7 = GNIAZDO ELEKTRYCZNE, TYLNE SIEDZENIE
KC8 = GNIAZDO,WYJŚCIE MOCY DODATKOWEJ
KCL = KANAŁ OGRZEWANIA,TYLNY PASAŻER 2-GA POZYCJA
LHD = KIEROWNICA PO LEWEJ
LPP = SILNIK WYSOKOPRĘŻNY Z19DTL[LPP]
MM3 = UŻYWANY(-A,-E) Z RĘCZNĄ SKRZYNIĄ BIEGÓW
MZ4 = M32 (WR) RĘCZNA SKRZYNIA BIEGÓW
N52 = KOŁO KIEROWNICY,TRZY SZPRYCHY
NC0 = WYPOSAŻENIE,UNIA EUROPEJSKA
NR1 = DO ZĘBATKI O MNIEJSZYM SKOKU
NT4 = EMISJA SPALIN,EEC 05
OHA = LOKALNY GM W EUROPE OHA
PHP = TKANINA WYKOŃCZENIOWA,TABITA/ELBA
QGF = OPONY,205/55 R 16-91H
QN1 = KOŁO,JEZDNE,STALOWE,61/2JX16
QQ5 = DLA KOŁA ZAPASOWEGO O PEŁNYCH WYMIARACH
T9W = PŁYTA WYKOŃCZENIA,WEWNĘTRZNA,TABITA
TM7 = AKUMULATOR,60AH
TPV = KRATA WLOTU,CZARNA,Z CHROMOWANYM PASKIEM
TR0 = OŚWIETL. WNĘTRZA,DACH,TYŁ,OSTRZEGAWCZE I PODWÓJNE DO CZYTANIA
TRP = RAMA RADIA
TSP = LAMPA USTAWIANA,ZESP.,OŚW. WNĘTRZA
TTB = OŚWIETLENIE WNĘTRZA,DACH,TYLNE OSTRZEG. I PODWÓJNE DO CZYTANIA,3-CI RZĄD
U07 = KLAKSON,FANFARA
U3C
U55
U68 = KOMPUTER INFORMACYJNY
U71 = ANTENA DACHOWA,ZESP.
UAC = TABLICA INFORMACYJNA WYŚWIETLACZA CIEKŁOKRYSTALICZNEGO - WIELOFUNKCYJNA
UEQ = PRZEŁĄCZNIK WYŁĄCZENIA AKUMULATORA
UH0 = OSTRZEŻENIE O ZAPIĘCIU PASÓW BEZPIECZEŃSTWA,LEWA STRONA
UJ3
URA = PRZEŁĄCZNIK REGULACJI RADIA
UW5 = SYSTEM GŁOŚNIKÓW 6,PODSTAWOWY
V2T = BAGAŻNIK PRZYCZEPNY,BAGAŻNIK,DACH,POWŁOKA PROSZKOWA
V3D = BAGAŻNIK DACHOWY - BEZBARWNY DACH,CZARNY
V4M = WYPOSAŻENIE 5-GWIAZDKOWE,PAKIET NCAP
VFE = ZDERZAK PRZEDNI I TYLNY,LISTWA OCHRONNA,KOLOROWA
VG2 = WOSK ZABEZPIECZAJĄCY,USUNĄĆ
VNF = IZOLATOR AKUMULATORA
W1Y = DLA PRZYPADKU STEROWANIA RADIA NA KIEROWNICY
W4Y
WBE = WYPOSAŻENIE JEDNOSTKI ODBIORNIKA,RADIO
XA3 = OPEL
XK1 = DLA BELGII
Z0D = DLA BELGII
Z1F = PRĘDKOŚCIOMIERZ KM/H

;)

: 17 gru 2014, 18:02
autor: miodzik
Sławek ja jak widzę "sprzedam pilnie" i cenę jak tutaj 18.700 to miałbym ochotę za to "pilnie" położyć 16. Jak faktycznie go "PILNIE" i to z podkreśleniem w postaci wielkich liter, żeby było widoczne z daleka, to sprzeda za 16. Wtedy najwyżej jeśli będzie coś nie halo to sprzedaż z zarobkiem.

Jak będzie kręcił że nie zejdzie minimum 700 zł od ceny ofertowej to znaczy, że podpuchę stroi i nie jest pilnie tylko pilnie chce sprzedać "puki jeszcze" auto jest na chodzie.

Przy prawdziwych ogłoszeniach typu "pilnie" musisz się spieszyć, bo handlarz Cię ubiegnie, ale każdy jeden handlarz wie, że przy "pileniu" można bardzo mocno zejść z ceny. Mam kolegów, którzy mając twarde zasady potrafią wyłapać auta z takich okazji za takie $ że sam w to nie wierzę.. Ale biznes is biznes...

Ten przedni zderzak to faktycznie jakoś nie dopasowany szczelinowo.. Może być po małym puk puk. Zweryfikuj od kiedy auto jest na polskich blachach. Chociażby po porównaniu numerów rejestracyjnych aut miejscowych. To auto było wyprodukowane dla Belgii, co nie wróży oryginalności przebiegu.

Jak na 8 lat średnio wychodzi ok 19 tys rocznie czyli nie wiele powyżej 1600 km miesięcznie, ok 400 km tygodniowo.. hmmm... Tyle to ja po Świdwinie robię jeżdżąc po dzieci do przedszkola i na zakupy do Lidla oraz dokładając okazjonalne wypady do Ikei czy CH Galaxy w Szczecinie... Sorki... Wyszło mi, że robię trochę więcej....

Diesel? Z wysokimi podatkami jakie mają w Belgii? <- auto pod lupę. Albo bez lupy za 16.000.

: 17 gru 2014, 19:59
autor: Andrzej2503
Flora pisze:Możliwe, że to problem z modułem CIM w kierownicy i komunikacją z immo, ale w takiej sytuacji przy odpalaniu pojawi się kontrolka z kluczem. Przy problemie z kluczykiem kontrolka pulsuje.
CIM się kończy - nie ma włącza zapłonu więc nie ma komunikacji z immo i dlatego brak kontrolki z kluczykiem
jest strasznie dużo objawów uszkodzonego modułu CIM - niekiedy wystarczy obrączka, niekiedy wystarczy miętolenie (uciskanie z lewej strony - procedura w ASO :D ), a niekiedy wymiana
ceny CIM nowego nie zabijają

: 17 gru 2014, 20:24
autor: jarocar
Miodzik
Diesel? Z wysokimi podatkami jakie mają w Belgii? <- auto pod lupę. Albo bez lupy za 16.000.
w Belgii mają wysokie opłaty na wysokie PS -y czyli moc,a tu jest moc 100KM !!!!!!!!więc nawet nie ma 120 !!!!!czyli dzieciakom do zabawy ....
Poza tym plastykowa kierownica,plastyki do jedzenia w tylnych siedzeniach????to autko do jazdy czy do jedzenia obiadu???wszytko zależy ile mamy zamiar w nim spędzac czasu.
model przed liftem,jakieś małe oponki załozone albo mi sie zdaje,
straszna bieda nawet bez halogenów,na kołpakach

: 17 gru 2014, 21:12
autor: slaw85
Oznaczenie N.W.R - to oznaczenie następnej wymiany rozrządu - niby na 204.000tys. stary rozrząd leży w bagażniku. Zderzak faktycznie wyczepiony, bo twierdzi,że oparł się o ścianę (jest to widać). Wersja wyposażeniowa nie powala....generalnie z zewnatrz ładnie się prezentuje i dosyć zdrowo gada. Oj znowu problem z decyzją....

: 17 gru 2014, 22:58
autor: Piasek
Belgia i diesel... Ogólnie Beneluxy...
Między bajki - 300 minimum, te świry prywatnie kręcą po 60-80tyś km rocznie. Z BE dużo samochodów jest z wypożyczalni bo koszt identyczny co na własność w kredycie tyle ze w pompie serwis mają - to brocha właściciela czyli ... banku. Widywałem stamtąd auta (Scenic III 1.5DCI które w 10 miesięcy prywatnie narypały 105tyś km - w 10 miesięcy - a książka serwisowa dziewicza).
Jedno co pociesza w tym konkretnym egzemplarzu: te auta z tym silnikiem BARDZO mało palą... Kumpel ma.

: 20 gru 2014, 08:20
autor: Tunio999
Ogłoszenie jest nieaktywne - archiwum