VIN: W0L0AHM757G021280
Model: Zafira-b
Data produkcji: 2006-09-21
Silnik: Z18XER
Nr silnika: 20HX4008
Nr seryjny: 021280
Kod Opis
2H0 SILNIK BENZYNOWY C18SEL[2H0],Z18XER[2H0],A18XER[2H0]
2HU FARBA ZEWNĘTRZNA,PATRZ TABELA FARB W PRZEDMOWIE DO KATALOGU MODELU
2J1 POKRYCIE,WNĘTRZE PODŁOGI,STANDARDOWE
6Y4 ZAPASOWE KOŁO I OPONA,USUNĄĆ
80I WNĘTRZE-CZARNY
80X WYKOŃCZENIE WNĘTRZA NADWOZIA-CZARNY
80Y WYKOŃCZENIE PŁATU DRZWI,CZARNY
A14 SZYBA,OKNO BOCZNE,TYLNE,ZABARWIONA
A51 PRZEDNIE SIEDZENIE KUBEŁKOWE
A88 ZAGŁÓWEK,SIEDZENIE PRZEDNIE,AKTYWNY
AA9
AH4 FOTEL PRZEDNI,KIEROWCY,RĘCZNY SZEŚCIODROŻNY
AHA Z REGULACJĄ PODPARCIA LĘDŹWIOWEGO
AJ0 ZAGŁÓWEK,TYLNY,TKANINA,DWA
AJT DOTYCZY WARUNKÓW MONTAŻU SIATKI ZABEZPIECZAJĄCEJ
AV4 TYLNA KANAPA DZIELONA
AY0 PODUSZKA POWIETRZNA,DACH,PRZÓD
AY5 ZAGŁOWEK,TYLNY,TKANINA,ŚRODKOWY
B75 POKRYCIE BAGAŻY,ZESP.
B86 KOLOR LISTWY BOKU NADWOZIA
BF8 SCHOWEK, PRZEDNIE SIEDZENIE, PRAWE
BL5 WYPRASKA WEWNĘTRZNA DRZWI,SREBRNA
BLB WYPRASKA KONSOLI PRZYRZĄDÓW,SREBRNA
BW4 Z WYPRASKĄ CHROMOWĄ
C61 PÓŁAUTOMATYCZNA KLIMATYZACJA
C95 ŚWIATŁO,SUFITOWE,ZESP.,Z PODWÓJNĄ LAMPKĄ DO CZYTANIA
CE4 SPRYSKIWACZ REFLEKTORA
CT7 DLA DANII
D75 KLAMKA,ZESP.,ZEWNĘTRZNA
D7F DO ODGINANEJ DO TYŁU TACKI NA OPARCIU PRZEDNIEGO SIEDZENIA
D7J PŁASKIE OPARCIE SIEDZENIA,SKŁADANE,PRAWE
DA7 PODŁOKIETNIK PRZEDNIEGO SIEDZENIA,LEWEGO
DDG LUSTERKO,ELEKTRYCZNE,PRAWE-LEWE
DDU LUSTERKO,ZESP.
DH6 OSŁONA,PRZECIWSŁONECZNA,Z LUSTERKIEM OŚWIETLANYM,PRAWA-LEWA
DP6 OBUDOWA
DT4 POPIELNICZKA I ZAPALNICZKA
DVA ZESTAW WSKAŹNIKÓW,CZARNY,PIERŚCIENIE CZARNE ZE SREBRNYM WIERZCHOŁKIEM
E4Q ENJOY
E94 POKRYWA
ECA KLUCZYK
FX1 PRZEŁOŻENIE KOŃCOWE PRZEKŁADNI GŁÓWNEJ 3.94
FX3 PROGRAM STATECZNOŚCI ELEKTRONICZNEJ
FZ3 PROGRAM ZWIĘKSZONEJ STABILNOŚCI ELEKTRONIKI
G62 MOCOWANIE NA 5 ŚRUB
JL9 ABS
K34 STEROWANIE TEMPOMATU
K60 ALTERNATOR,100A
KA1 DLA OGRZEWANYCH SIEDZEŃ PRZEDNICH
KC7 GNIAZDO ELEKTRYCZNE, TYLNE SIEDZENIE
KC8 GNIAZDO,WYJŚCIE MOCY DODATKOWEJ
KCL KANAŁ OGRZEWANIA,TYLNY PASAŻER 2-GA POZYCJA
KCN KANAŁ OGRZEWANIA,TYLNY PASAŻER 3-CIA POZYCJA
LHD KIEROWNICA PO LEWEJ
M25 RĘCZNA SKRZYNIA BIEGÓW,5 BIEGOWA,TYPU F17
MM3 UŻYWANY(-A,-E) Z RĘCZNĄ SKRZYNIĄ BIEGÓW
N34 KIEROWNICA,TRZY SZPRYCHY,SKÓRA,ZESP.
NC0 WYPOSAŻENIE,UNIA EUROPEJSKA
NR1 DO ZĘBATKI O MNIEJSZYM SKOKU
NT4 EMISJA SPALIN,EEC 05
OHA LOKALNY GM W EUROPE OHA
P92 KOŁPAK,KOŁA 16-CALOWEGO WZÓR CAMPAGNE MY07
PHP TKANINA WYKOŃCZENIOWA,TABITA/ELBA
QGF OPONY,205/55 R 16-91H
QN1 KOŁO,JEZDNE,STALOWE,61/2JX16
T61 DOTYCZY UKŁADU ŚWIATEŁ DZIENNYCH (DRL)
T9W PŁYTA WYKOŃCZENIA,WEWNĘTRZNA,TABITA
TN6 AKUMULATOR,55AH
TPV KRATA WLOTU,CZARNA,Z CHROMOWANYM PASKIEM
TR0 OŚWIETL. WNĘTRZA,DACH,TYŁ,OSTRZEGAWCZE I PODWÓJNE DO CZYTANIA
TRP RAMA RADIA
TSP LAMPA USTAWIANA,ZESP.,OŚW. WNĘTRZA
TTB OŚWIETLENIE WNĘTRZA,DACH,TYLNE OSTRZEG. I PODWÓJNE DO CZYTANIA,3-CI RZĄD
TTO WYPOSAŻENIE RADIA - UKŁAD CHŁODZENIA
U07 KLAKSON,FANFARA
U66 GŁOŚNIKI,7
UAG INFORMACJE GRAFICZNE - MONOCHROMATYCZNY
UH0 OSTRZEŻENIE O ZAPIĘCIU PASÓW BEZPIECZEŃSTWA,LEWA STRONA
V2T BAGAŻNIK PRZYCZEPNY,BAGAŻNIK,DACH,POWŁOKA PROSZKOWA
V3E BAGAŻNIK DACHOWY - BEZBARWNY DACH,SREBRNY
V4M WYPOSAŻENIE 5-GWIAZDKOWE,PAKIET NCAP
VFE ZDERZAK PRZEDNI I TYLNY,LISTWA OCHRONNA,KOLOROWA
VG9 WOSK ZABEZPIECZAJĄCY
VIM INSTALACJA DO RADIA,BEZ WBUDOWANEGO DO TELEFONU GPS/VC1/VC2/DAB
W1Y DLA PRZYPADKU STEROWANIA RADIA NA KIEROWNICY
W7Z WYPOSAŻENIE,ZIMOWE
WBE WYPOSAŻENIE JEDNOSTKI ODBIORNIKA,RADIO
WTS ZESTAW,OPONA,NAPRAWA OPONY,ZINTEGROWANE WYPOSAŻENIE
Z1F CZUJNIK,SYSTEM OGRANICZAJĄCY,LEWY
Na czarno zaznaczyłem to co mi podpada lub to co jest do sprawdzenia. Nie wiedzę - ogrzewania stołka, spryskiwacza reflektora, dlr- światła do jazdy dziennej, fotel kierowcy kubełkowy (?) - nie widać podłokietnika, ramki na zegarkach chyba powinny być czarne i kolor auta mi podpada..
Ale siedzę tylko na telefonie wiec może dokładność zdjęć być taka sobie.
W robo jak będę miał chwilkę przyjrzę się dokładniej.
Podany VIN niestety może być przykładowy. W sensie handlarze mają zachowane czasami ładne viny, żeby klient sobie sam posprawdzał. Przy oględzinach na żywo mało kto weryfikuje VIN z ogłoszenia z tym co jest w papierach czy na aucie.
Edit (jestem w robo):
Zdjęcia są tak liche i miniaturowe, że nie nic prawie na nich nie widać.
Na telefonie wyglądało to o wiele lepiej.
Podpadł mi jeden detal jeszcze:
Wytarcie gumy na pedale sprzęgła wg mnie jest sugerujące znacznie większy przebieg auta. Tak z jeszcze raz tyle.
Maciek serio jak masz w swojej okolicy ZB jakąkolwiek. Jedź, przyklej głupa że chcesz kupić, obejrzyj na żywo, przejedź się autem i powiedz, że się zastanowisz.
Po dwóch, trzech oględzinach na żywo jak trafisz na w miarę dobry egzemplarz od razu zauważysz różnicę. Dobrze nawet na początek jakbyś trafił przekręconego sztrucla. Każde następne oglądane będzie lepiej wyglądało. Ja swojej szukałem dość intensywnie cztery miesiące. Jeździłem po komisach, oglądałem, zastanawiałem się etc. Widziałem Zośki tak powycierane w środku, że laik by się domyślił, że auto ma dawno pół miliona za sobą a na budziku widniało 170.
W końcowym efekcie kupiłem golasa totalnie bez wodotrysków, z cofniętym TYLKO o 70 tys licznikiem i walniętym egrem (cena poszła o 1,5 k w dół), ale auto mam nie bite, nie składane, nie po jakiejś powodzi i po uzupełnieniu drobiazgów nie martwię się dzisiaj o nic.