Strona 1 z 1
Opel Zafira 2.2 Stan idealny,bezwyp,1wł,gwarancj
: 11 lut 2016, 22:48
autor: dj_adamus
Witam.
Jutro zamierzam obejrzeć poniższy egzemplarz. Podpowiecie coś?
Jak w ogóle się spisuje LPG w silniku 2.2, bo zamierzam coś kupić pod LPG ??
http://otomoto.pl/oferta/opel-zafira-st ... yhA1w.html
: 12 lut 2016, 06:50
autor: Rafoooo
Pod LPG ten silnik się w ogóle nie nadaje ......... chyba że Cię stać na LPG za 10tys zł??? ...... To jest silnik z bezpośrednim wtryskiem benzyny ........... więc jak szukasz coś pod Gaz to zapomnij o tym i szukaj najlepiej 1.8 silnika 140konnego
..... nie bez powodu jest taki tani ....... poprostu nikt go nie chce kupić
: 12 lut 2016, 07:45
autor: dj_adamus
Gadałem z gazownikiem i podobno są 2 odmiany tego silnika z bezpośrednim i nie?? Wiem, że z bezpośrednim to nie ma sensu pod LPG...
: 12 lut 2016, 07:59
autor: Rafoooo
To albo masz źle poinformowanego gazownika, albo ja pierwszy raz słyszę żeby silnik 2.2 direct 150km przy Zafirze B ..... był bez wtrysku bezpośredniego
: 12 lut 2016, 08:54
autor: Skasowany użytkownik 16629
dj_adamus pisze:Gadałem z gazownikiem i podobno są 2 odmiany tego silnika z bezpośrednim i nie?? Wiem, że z bezpośrednim to nie ma sensu pod LPG...
Były dwie wersje, 1. w Zafirze A bez wtrysku bezpośredniego i 2. w Zafirze B z wtryskiem bezpośrednim. Rafoooo niestety ma rację i się zgadzam, a druga sprawa, nawet na listwie tylnej napis direct widnieje (z angielska bezpośredni), więc to niestety niezbyt opłacalne, a niska cena spowodowana może być dwoma kwestiami: 1. nikt nie chce kupić, 2. "przeszłość" auta + nikt nie chce kupić
Szukaj 1,8, 140 koni wystarczy w zupełności, a gaz zniesie bez problemów, choć są ludzie, którzy twierdzą inaczej
: 12 lut 2016, 09:30
autor: miodzik
Wtrącę tylko kilka słów...
Wcześniej miałem auto z dwulitrową benzyną o bezpośrednim wtrysku..
W mojej ocenie - albo trzeba mieć pełną świadomość co się ma pod maską i jak użytkować taki samochód (garażowanie, zalewanie dobrej jakości paliwa, pełna terminowa wymiana eksploatacyjna nie tylko filtrów i klocków hamulcowych) lub potężny zasób portfela plus (co najważniejsze) mechanika, który w razie nawet drobnej awarii ogarnie silnik i poprawnie zinterpretuje błędy gdyż odczyt z komputera to jedno ale interpretacja błędów to zupełnie wyższy level wiedzy motoryzacyjnej.
Do gazu szukaj tylko i wyłącznie sprawdzonej i dobrej jednostki 1.8 - tak jak koledzy piszą wyżej.
I nie sugeruj się ceną zakupu.
Powodzenia!
: 12 lut 2016, 09:56
autor: dj_adamus
Super. Panowie bardzo dzięki za Wasze porady!! Myślę, że w takim razie tą Zafirkę sobie odpuszczę i będę się tylko skupiał faktycznie na 1.8.
Miłego dnia!!
: 12 lut 2016, 22:08
autor: Bodek
Archiwum