Strona 1 z 1

Opel Zafira B Klimatronik, - 6 mies. gwarancji!

: 17 maja 2016, 20:54
autor: Axit
Żeby nie było ze niezgodnie z regulaminem.
Podaje za przykład od p. Andrzeja - może doczeka dla nie do długiego weekendu :roll:
http://zafiry.gratka.pl/ogl/20637433.ht ... 3ab154b4,1

Jak te silniki znoszą instalacje LPG - czy wymagana jakaś specjalna czy wystarczy zwykła sekwencja BRC za około 25kpln?

Czy te 140 KM ( niestety mam styczność tylko z ZA 1.8 125KM) dają radę czy też takie cherlawe :>
Bardzo się "sypia" jakieś wady powtarzające się w większości egzemplarzy?

Sam środek tzn wnętrze znam bo teściu ma taka 1.9 CDTI 100 KM - która tutaj większość oceniła jako szrot ( a już troszku się nią teściu wozi i nic :lol: )

Chodzi mi o sama mechanike w ZB 1,8 140 KM

Obrazek

Re: ZB 05/06 1,8 140 KM

: 17 maja 2016, 20:58
autor: Bodek
Axit pisze:Żeby nie było ze niezgodnie z regulaminem.
............
Popraw tak, żeby było zgodnie z Regulaminem :lol:

: 17 maja 2016, 21:01
autor: Archi69
Ja mam tę wersję i jestem zadowolony. Nie jest to demon szos, ale daje radę. W porównaniu do moich poprzednich samochodów, to wręcz rakieta :P

Też rozważam "zagazowanie" silnika, proponowano mi instalację Landi Renzo za ok 3,5 tys.

: 17 maja 2016, 22:16
autor: organista15
A to prawda, że ten silnik trzeba wkręcać na obroty, żeby przyśpieszał ?

: 18 maja 2016, 06:26
autor: Archi69
Czy ja wiem? 3- 3,5 tys. i jakoś jedzie. Wyżej to zaczyna wyć trochę. I przydałby się 6- ty bieg :D

: 18 maja 2016, 22:52
autor: paweldm
Jak znasz auto teścia , to tylko ci mogę dodać, że serwisowanie silnika 1.8 powinno być znacznie tańsze jak diesla.
Na lpg, tylko musisz pamiętać, by instalacja nie pracowała na ubogiej mieszance i to, że w tym silniku reguluje się zawory.

: 19 maja 2016, 11:15
autor: Axit
paweldm pisze:Jak znasz auto teścia , to tylko ci mogę dodać, że serwisowanie silnika 1.8 powinno być znacznie tańsze jak diesla.
Na lpg, tylko musisz pamiętać, by instalacja nie pracowała na ubogiej mieszance i to, że w tym silniku reguluje się zawory.
Zafirke znam.
To co to za silnik? Nie ma hydro regulacji jak reszta opli? Co do składu to wiem ze nie powinno się stosować ubogiej mieszanki.

: 19 maja 2016, 22:02
autor: paweldm
Teraz coraz więcej silników powstaje bez hydraulicznych kompensatorów luzów zaworowych. Silnik jest tańszy w produkcji, a serwis ma okazję dorobić na regulacji tym bardziej, że rzadko jest stosowana regulacja w oparciu o śruby regulacyjne jak kiedyś w polonezie, a stosuje się regulację płytkową. To wiąże się z zakupem nowych płytek i oczywiście robocizna.
Sam silnik, to rozwinięcie wcześniejszego silnika 1.8.

: 23 maja 2016, 10:19
autor: GOTI
Ogłoszenie nieaktualne - Archiwum