Strona 1 z 2
opel zafira 1.9 cdti panorama 6-biegów płock
: 17 lut 2017, 11:35
autor: czarko
Witam wszystkich posiadaczy zosiek przymierzam się do wymiany na młodszy model co sądzicie o niej
http://allegro.pl/show_item.php?item=67 ... ab18673869 i sprawdzenie vin WOLOAHM7582174858
: 17 lut 2017, 20:42
autor: czarekcw
To tak:
- foty podkręcone
- zaślepka na kierownicy (czarna) nie jest od tego auta (reszta dekorów jest jasna)
- na tylnej kanapie dziwny kolor zapięcia pasów bezpieczeństwa
Dobre auta szybko się sprzedają, te już sporo stoi. Nie sądzę aby to był godny egzemplarz.
: 17 lut 2017, 21:24
autor: Flora
Wyposażenie nie jest złe, ale silnik mocno zniechęcający. Kierownica wymieniona.
VIN: W0L0AHM7582174858
Model: ZAFIRA-B
Nadwozie: 5-drzwiowy minivan
Data produkcji: 2008-04-23
Rok modelowy: 2008
Produkcja dla: Belgii (kierownica po lewej)
Fabryka: Bochum, Niemcy
Silnik: Z19DTL (diesel, 1.9 CDTI - 100 KM, filtr DPF)
Kolor: Srebrny Lightning (Silver Lightning, kod lakieru: 4AU)
Nr silnika: 5986182
Nr seryjny: 174858
*** Ogólne informacje: ***
4AU = LAKIER ZEWNĘTRZNY, PATRZ TABELA LAKIERÓW W PRZEDMOWIE KATALOGU MODELÓW
BRL = IDENTYFIKACYJNY PUNKT ZWROTNY RM 2008 1/2
C2K = SZKLANY DACH, KONSOLA PEŁNOWYMIAROWA
CT1 = DLA BELGII
E4Q = WERSJA ENJOY
NC0 = WYPOSAŻENIE: KRAJE UNII EUROPEJSKIEJ
OHA = LOKALNY GM W EUROPE OHA
Z0D = DLA BELGII
Z1F = PRĘDKOŚCIOMIERZ KM/H
*** Napęd (silnik, skrzynia biegów): ***
FXB = PRZEŁOŻENIE PRZEKŁADNI GŁÓWNEJ 3.65
K13 = FILTR CZĄSTEK STAŁYCH UKŁADU WYDECHOWEGO (DPF)
LPP = SILNIK WYSOKOPRĘŻNY Z19DTL[LPP]
MM3 = WYPOSAŻENIE DLA RĘCZNEJ SKRZYNI BIEGÓW
MZ4 = M32 (WR) RĘCZNA SKRZYNIA BIEGÓW
NT4 = NORMA EMISJI SPALIN: EEC 05
*** Zawieszenia i koła: ***
G62 = MOCOWANIE FELG NA 5 ŚRUB
P92 = KOŁPAK,KOŁA 16-CALOWEGO WZÓR CAMPAGNE MY07
QGF = OPONY,205/55 R 16-91H
QN1 = FELGI STRUKTURALNE 6.5J X 16, 5-RAMIENNE
QQ5 = KOŁO ZAPASOWE STALOWE O PEŁNYCH WYMIARACH
*** Szyby i lusterka: ***
A23 = SZYBA PRZEDNIA, ODBIJAJĄCA CIEPŁO
A33 = SZYBY DRZWI TYLNYCH STEROWANE ELEKTRYCZNIE
DD8 = ŚWIATŁOCZUŁE LUSTERKO WEWNĘTRZNE (AUTOMATYCZNIE PRZYCIEMNIANE)
DDG = LUSTERKA ZEWNĘTRZNE STEROWANE ELEKTRYCZNIE Z PODGRZEWANIEM, SKŁADANE RĘCZNIE
DDU = LUSTERKA ZEWNĘTRZNE STEROWANE ELEKTRYCZNIE
DH6 = OSŁONY PRZECIWSŁONECZNE DLA KIEROWCY I PASAŻERA Z PODŚWIETLANYM LUSTERKIEM
DP6 = LUSTERKA ZEWNĘTRZNE W KOLORZE NADWOZIA
*** Oświetlenie: ***
C95 = OŚWIETLENIE WEWNĘTRZNE PRZEDNIE Z PODWÓJNĄ LAMPKĄ DO CZYTANIA
T2Q = REFLEKTORY, AUTOMATYCZNE WŁĄCZANIE-WYŁĄCZANIE
T96 = PRZEDNIE ŚWIATŁO PRZECIWMGIELNE
TR0 = OŚWIETLENIE WEWNĘTRZNE TYLNE Z PODWÓJNĄ LAMPKĄ DO CZYTANIA
TSP = PAKIET OŚWIETLENIA WNĘTRZA: LAMPKI DO CZYTANIA PRZÓD/TYŁ, PODŚWIETLENIE LUSTERKA W OSŁONACH PRZECIWSŁONECZNYCH
TSQ = PAKIET DOBREJ WIDOCZNOŚCI: AUTOMATYCZNIE WŁĄCZANE ŚWIATŁA, CZUJNIK DESZCZU, ŚWIATŁOCZUŁE LUSTERKO WSTECZNE WEWNĘTRZNE, PODŚWIETLANE LUSTERKA W OSŁONACH PRZECIWSŁONECZNYCH
TTB = OŚWIETLENIE WEWNĘTRZNE DLA 3-GO RZĘDU SIEDZEŃ, Z LAMPKĄ DO CZYTANIA
*** Nadwozie: ***
B86 = BOCZNE LISTWY OZDOBNE W KOLORZE NADWOZIA
BNS = LISTWA WEWN. DRZWI, SATYNOWY KAMIEŃ
BW7 = OKLEINA OZDOBNA ZEWNĘTRZNEGO SŁUPKA B
D75 = KLAMKI ZEWNĘTRZNE W KOLORZE NADWOZIA
TPV = OSŁONA CHŁODNICY CZARNA Z CHROMOWANĄ LISTWĄ OZDOBNĄ
V3E = RELINGI DACHOWE, SREBRNE
VG2 = USUNIĘTO WOSK ZABEZPIECZAJĄCY KAROSERIĘ
VGB = RELINGI DACHOWE, ANODYZOWANE
*** Wnętrze: ***
2J1 = POKRYCIE PODŁOGI: STANDARDOWE
80I = WYKOŃCZENIE WNĘTRZA: CZARNE
80X = WYKOŃCZENIE SIEDZEŃ: CZARNE
80Y = WYKOŃCZENIE BOCZKU DRZWI: CZARNE
AJ0 = DWA ZAGŁÓWKI TYLNE BOCZNE POKRYTE TKANINĄ
AV4 = TYLNA KANAPA: DZIELONA, SKŁADANA I REGULOWANA
B75 = POKRYWA / ROLETA / PÓŁKA BAGAŻNIKA
BPI = LISTWA OZDOBNA TABLICY ROZDZIELCZEJ, SATYNOWY KAMIEŃ
D7F = KIESZENIE Z SIATKI I SKŁADANE STOLIKI W OPARCIACH PRZEDNICH FOTELI
DT4 = PAKIET DLA PALĄCYCH: POPIELNICZKA I ZAPALNICZKA
DVA = CZARNE TARCZE ZEGARÓW Z CHROMOWANYMI OBWÓDKAMI, CZARNE WNĘTRZE PIERŚCIENI
E94 = POKRYWA / ROLETA BAGAŻNIKA
KC7 = GNIAZDO ELEKTRYCZNE, TYLNE SIEDZENIE
KC8 = GNIAZDO ELEKTRYCZNE 12V W PRZEDZIALE BAGAŻOWYM
LHD = KIEROWNICA PO LEWEJ
N52 = KIEROWNICA TRÓJRAMIENNA
PHP = TKANINA WYKOŃCZENIOWA,TABITA/ELBA
T9M = WYKOŃCZENIE ELBA
VJU = PANEL CENTRALNY, SATYNOWY KAMIEŃ
*** Bezpieczeństwo: ***
A88 = AKTYWNE ZAGŁÓWKI SIEDZEŃ PRZEDNICH
AY0 = PRZEDNIE I BOCZNE PODUSZKI POWIETRZNE ORAZ KURTYNY POWIETRZNE DLA KIEROWCY I PASAŻERA
FX3 = UKŁAD STABILIZACJI TORU JAZDY (ESP) Z KONTROLĄ TRAKCJI (TC)
FZ3 = PROGRAM ZWIĘKSZONEJ STABILNOŚCI - STABILIZACJA PRZYCZEPY (ESP+)
JL9 = ABS
U07 = KLAKSON DWUTONOWY: FANFARA
UH0 = OSTRZEŻENIE O ZAPIĘCIU PASÓW BEZPIECZEŃSTWA,LEWA STRONA
V4M = PAKIET BEZPIECZEŃSTWA "5 GWIAZDEK NCAP" - ZAWIERA: BOCZNE PODUSZKI POWIETRZNE KIEROWCY I PASAŻERA ORAZ KURTYNOWE PODUSZKI POWIETRZNE
*** Multimedia: ***
TRP = RAMKA DO ZAINSTALOWANIA RADIA
TTX = DODATKOWE GNIAZDO RADIOWE: ZŁĄCZE AUX (LINE IN)
U66 = GŁOŚNIKI, 7 SZTUK
U68 = KOMPUTER POKŁADOWY (Z UKŁADEM KONTROLI USTEREK)
UAG = WYŚWIETLACZ WIELOFUNKCYJNY GRAFICZNY MONOCHROMATYCZNY (GID), WARIANT 1
UCH = RADIOODTWARZACZ CD30 MP3 Z ODTWARZACZEM CD I MP3
W1Y = PRZYCISKI STEROWANIA RADIEM NA KIEROWNICY
WBE = WYPOSAŻENIE JEDNOSTKI ODBIORNIKA,RADIO
Y67 = WYŚWIETLACZ INFORMACJI UKŁADU KONTROLI USTEREK: AWARIE OŚWIETLENIA ZEWNĘTRZNEGO, POZIOM PŁYNU CHŁODNICZEGO, POZIOM PŁYNU SPRYSKIWACZY, ROZŁADOWANIE BATERII PILOTA
*** Ogrzewanie i klimatyzacja: ***
C68 = KLIMATYZACJA AUTOMATYCZNA ELEKTRONICZNA (CLIMATRONIC)
KCL = NAWIEWY POWIETRZA DLA SIEDZEŃ DRUGIEGO RZĘDU
UEC = CZUJNIK JAKOŚCI POWIETRZA, AUTOMATYCZNA RECYRKULACJA POWIETRZA
*** Wyposażenie komfortowe: ***
A51 = PRZEDNIE SIEDZENIE KUBEŁKOWE
AH4 = FOTEL KIEROWCY: KOMFORTOWY Z REGULACJA RĘCZNA, 6-CIO KIERUNKOWĄ I REGULACJĄ ODCINKA LĘDŹWIOWEGO
AHA = FOTEL PRZEDNI LEWY Z REGULACJĄ PODPARCIA LĘDŹWIOWEGO
AY5 = ZAGŁÓWEK TYLNY ŚRODKOWY POKRYTY TKANINĄ
BF8 = SCHOWEK, PRZEDNIE SIEDZENIE, PRAWE
CE1 = WYCIERACZKI PRZEDNIE STEROWANE CZUJNIKIEM DESZCZU
D7J = SKŁADANE OPERACIE PRZEDNIEGO FOTELA PASAŻERA NA PŁASKO, ZE STOLIKIEM
DA7 = PODŁOKIETNIK PRZEDNIEGO SIEDZENIA,LEWEGO
ECA = KLUCZYK SKŁADANY TYPU SCYZORYK
K34 = TEMPOMAT ELEKTRONICZNY
NR1 = WSPOMAGANIE UKŁADU KIEROWNICZEGO, ELEKTROHYDRAULICZNE O ZREDUKOWANYM PRZEŁOŻENIU
*** Układ elektryczny: ***
K60 = ALTERNATOR,100A
TM7 = AKUMULATOR,60AH
VNF = IZOLATOR AKUMULATORA
: 17 lut 2017, 23:44
autor: Skasowany użytkownik 6483
Ja bym sie tym silnikiem nie zrażał , to taki sam jak wersja 120KM a zatem zmiana mapy i mozna dołożyć mu kilka kucy wedle upodobania
.
: 18 lut 2017, 06:36
autor: niezalogowany
Nie przesadzajcie z tym silnikiem, że jakiś zniechęcający. "Dzięki" lekturze tego forum, skreśliłem go z grona poszukiwanych, gdyż bałem się, że nie uciągnie należycie 1600kg, ale po jeździe testowej lekkie zdziwienie-pozytywne ździwienie. Jeździłem kilkoma zafirami przed kupnem (1.8 bo taką brałem pod uwagę) i muszę powiedzieć, że przy normalnych obrotach (lewa część obrotomierza), 100KM w cdti jedzie lepiej niż 140KM w 1.8. Oczywiście wolałbym 120KM bo to zawsze kilka kuni więcej, a koszty eksploatacyjne takie same. Uważam, że Z19DTL przyzwoicie radzi sobie z budą zafiry (czego oczywiście od dwóch miesięcy nie mogę pojąć)....jakby nie patrzeć 100KM na 1600kg-śmiech na sali
No nie wiem....może mam jakiś bonusik z fabryki, albo delikatny wirusik
: 18 lut 2017, 09:16
autor: czarko
Moja dotychczasowa zafira 2.0 dtl ma 101 km i sobie radzi całkiem nieźle ale przyszła pora zmienić na młodszy model . Wczoraj regenerowałem przy niej maglownice pompa już po regeneracji tak że teraz ogarnąć ją w środku i na sprzedasz pójdzie
: 18 lut 2017, 09:39
autor: Flora
niezalogowany pisze:przy normalnych obrotach (lewa część obrotomierza), 100KM w cdti jedzie lepiej niż 140KM w 1.8.
Ponieważ ropniak ma większy moment obrotowy. Przy wyprzedzaniu na trasie jest już gorzej.
: 18 lut 2017, 09:55
autor: czarko
nie no przy wyprzedzaniu przynajmniej ja tak robię redukcja biegu i do przodu
: 18 lut 2017, 10:52
autor: niezalogowany
Flora pisze:Przy wyprzedzaniu na trasie jest już gorzej.
Właśnie z wyprzedzania w trasie bez konieczności redukcji jestem najbardziej zadowolony przy tym silniku.
: 18 lut 2017, 11:00
autor: czarko
tylko 150 km to jak dla mnie już trochę wysilony silnik chyba popatrzę za takim 120 km coś pośredniego a tak pozatym to żonka ma nim jeździć razem z dzieckiem na rehabilitację fakt 50 km w jedną strone
: 18 lut 2017, 11:25
autor: kita
czarko pisze:tylko 150 km to jak dla mnie już trochę wysilony silnik chyba popatrzę za takim 120 km coś pośredniego a tak pozatym to żonka ma nim jeździć razem z dzieckiem na rehabilitację fakt 50 km w jedną strone
W wielkości 1,9cdti
wersja 120km ma 8 zaworów
wersja 150km ma 16 zaworów dzięki temu jest oszczędniejszy i nie jest to jeszcze wyżyłowany motor, można go jeszcze podkręcić do 170km spokojnie ale to już dla bardziej zaawansowanych
silnik 1,7ctdi w wersji 120km spotkałem też z 16 zaworami ale z opinii wyczytanych w necie odrzuciłem tę wersję z powodu jak to było określone "turbo dziury" podczas rozpędzania.
: 18 lut 2017, 14:13
autor: czarko
dzięki za wyjaśnienie co do silników czyli najlepiej 150 km to mi się trochę rozjaśniło
: 18 lut 2017, 14:24
autor: rafant4011
czarko, 150ka fajna, tyle że ich wadą są klapy wirowe, szukaj modelu z usuniętymi lub sam to pewnie zrobisz po czasie
A ile to kosztuje to może już ktoś niech się wypowie co to robil
: 18 lut 2017, 14:47
autor: czarko
stara prawda ,czyli dobre silniki były do 2000 roku chyba zostanę przy mojej starej zafirce idę ją w środku oganąć
: 18 lut 2017, 14:51
autor: rafant4011