Zafira B OPC - Starogard Gd
: 28 kwie 2017, 13:44
Witam
Obejrzalem zafire OPC z linka ponizej:
https://www.otomoto.pl/oferta/opel-zafi ... 24f23c06b8
Auto ogolnie w niezly stanie. Szyby oryginalne, co prawda przednia z roku nizej bo 2006 ale podobno tak sie zdarzalo. Malowana maska i oba przednie blotniki - okolo 200-250um a wiec druga warstwa lakieru. Miala cos robione z przodem bo lekko swiatla wystaja poza zarys zderzaka ale zagladajac pod maske nie znalazlem nic pogietego czy uszkodzonego. Wszystko ladnie zrobione. Maska i oba blotniki oryginalne z logo GM.
Silnik wyglada jak nowy. Wiadomo ze umyty ale po jezdzie probnej i ponownej weryfikacji nic nie cieknie.
Przebieg deklarowany 92kkm i sprzedawca usilnie twierdzi i sie zarzeka ze oryginalny i taki wisze na FV. Ksiazka serwisowa taka sobie, nie do konca moim zdaniem prawdziwa ale z 2007r wiec byc moze jest realna. Ciezko sprawdzic nie dzwoniac do serwisow podanych na pieczatkach.
Srodek: Fotele w dobrej kondycji, tyl i 3 rzad prawie nie uzywany. Przednie dwa maja lekkie slady urzytkowania ale nie sa jakos zmasakrowane, skora jest niepowycierana. Oba sprawe i grzeja. Brak rolety, brak zestawu podnosnik + klucz. Wiadomo handlarz wyciagnal wszystko by sprzedac .
Wszystkie przyciski na swoim miejscu, wszystko dziala. I teraz pytanie: czy ten typ tak ma ze kierownica i lewarek moga sie tak zurzyc po 92kkm? Kierownica ma lekkie otarcie na godz 12. Lewarek dosc mocno powycierany. Nagorzej dzwinia recznego bo tam juz schodzi wartswa lakieru wiec czesto byla uzywana albo to wada fabryczna.
Tez tak macie ze kierownica ze sie szybko wyciera? To nie jest jakis problem bo za 150-200zl mozna to spokonie zregenerowac do stanu fabrycznego ale to pierwszy znak swiadczacy o duzy przebiegu.
Jazda: Auto smiga ladnie. Zawieszenie cicho. Nic nie sciaga. Tylne klocki i tarcze do wymianny. Turbina dobrze pracuje tak ze nawet jej nie slychac. Klima chlodzi, elektryka dziala. Jedynie co tak mi sie rzucilo to na zimnym silniku na ssaniu bylo wg mnie slychac lekko "klekotanie zaworow". Moze ponownie ten typ tak ma albo bylo to moje zludzenie. Podczas jazdy czy pozniej na postoju nic nie slyszalem. Czy macie to samo u siebie?
Opony letnie sa do wyrzucenia, wiec wydatek na wstepie okolo 2000zl. Poza tym nic innego nie zauwazylem.
Aha, nie sprawdzilem IDS. Jak to najlepiej sprawdzic i na co jeszcze zwrocic uwage? Dalej zastanawiam sie nad kupnem i generalnie poza tym ze trubo podobno w tym modelu czesto pada co jeszcze jest slabym punktem zafiry OPC, na ktory trzeba zwrocic szczegolna uwage?
Dzieki za odpowiedzi.
PS. Pytanie czy ktos z trojmiasta co lata OPC chcialby sie przejechac ze mna i ja jeszcze raz zobaczyc?
pzdr¨
Piotr
Obejrzalem zafire OPC z linka ponizej:
https://www.otomoto.pl/oferta/opel-zafi ... 24f23c06b8
Auto ogolnie w niezly stanie. Szyby oryginalne, co prawda przednia z roku nizej bo 2006 ale podobno tak sie zdarzalo. Malowana maska i oba przednie blotniki - okolo 200-250um a wiec druga warstwa lakieru. Miala cos robione z przodem bo lekko swiatla wystaja poza zarys zderzaka ale zagladajac pod maske nie znalazlem nic pogietego czy uszkodzonego. Wszystko ladnie zrobione. Maska i oba blotniki oryginalne z logo GM.
Silnik wyglada jak nowy. Wiadomo ze umyty ale po jezdzie probnej i ponownej weryfikacji nic nie cieknie.
Przebieg deklarowany 92kkm i sprzedawca usilnie twierdzi i sie zarzeka ze oryginalny i taki wisze na FV. Ksiazka serwisowa taka sobie, nie do konca moim zdaniem prawdziwa ale z 2007r wiec byc moze jest realna. Ciezko sprawdzic nie dzwoniac do serwisow podanych na pieczatkach.
Srodek: Fotele w dobrej kondycji, tyl i 3 rzad prawie nie uzywany. Przednie dwa maja lekkie slady urzytkowania ale nie sa jakos zmasakrowane, skora jest niepowycierana. Oba sprawe i grzeja. Brak rolety, brak zestawu podnosnik + klucz. Wiadomo handlarz wyciagnal wszystko by sprzedac .
Wszystkie przyciski na swoim miejscu, wszystko dziala. I teraz pytanie: czy ten typ tak ma ze kierownica i lewarek moga sie tak zurzyc po 92kkm? Kierownica ma lekkie otarcie na godz 12. Lewarek dosc mocno powycierany. Nagorzej dzwinia recznego bo tam juz schodzi wartswa lakieru wiec czesto byla uzywana albo to wada fabryczna.
Tez tak macie ze kierownica ze sie szybko wyciera? To nie jest jakis problem bo za 150-200zl mozna to spokonie zregenerowac do stanu fabrycznego ale to pierwszy znak swiadczacy o duzy przebiegu.
Jazda: Auto smiga ladnie. Zawieszenie cicho. Nic nie sciaga. Tylne klocki i tarcze do wymianny. Turbina dobrze pracuje tak ze nawet jej nie slychac. Klima chlodzi, elektryka dziala. Jedynie co tak mi sie rzucilo to na zimnym silniku na ssaniu bylo wg mnie slychac lekko "klekotanie zaworow". Moze ponownie ten typ tak ma albo bylo to moje zludzenie. Podczas jazdy czy pozniej na postoju nic nie slyszalem. Czy macie to samo u siebie?
Opony letnie sa do wyrzucenia, wiec wydatek na wstepie okolo 2000zl. Poza tym nic innego nie zauwazylem.
Aha, nie sprawdzilem IDS. Jak to najlepiej sprawdzic i na co jeszcze zwrocic uwage? Dalej zastanawiam sie nad kupnem i generalnie poza tym ze trubo podobno w tym modelu czesto pada co jeszcze jest slabym punktem zafiry OPC, na ktory trzeba zwrocic szczegolna uwage?
Dzieki za odpowiedzi.
PS. Pytanie czy ktos z trojmiasta co lata OPC chcialby sie przejechac ze mna i ja jeszcze raz zobaczyc?
pzdr¨
Piotr