SILNIKI - CHARAKTERYSTYKA, PODSTAWOWE DANE

Moderatorzy: Mariusz, Tunio999, Moderatorzy

Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
Bodek
Zafiromaniak
Posty: 16394
Rejestracja: 17 paź 2010, 12:28
Imię: Bodek
Lokalizacja: Polska B
Auto: Zafira_B_Cosmo
Model: ZB
Oznaczenie silnika: Z19DT
Gender:
Kontakt:

SILNIKI - CHARAKTERYSTYKA, PODSTAWOWE DANE

#1 Post autor: Bodek »

Z16XEP
Typ: R4
Sterowanie: DOHC, Liczba zaworów: 16, Średnica (mm): 79,0, Skok (mm): 81,5, (cm ³): 1598
Moc (kW przy min-1): 76/6000 (G Astra), 77/6000
Moment obrotowy (Nm przy obr. / min-1): 147/3600 (G Astra), 150/3900
Kompresja: 10,5: 1
Układ sterowania silnikiem: Multec S (F), Wymagania Liczba oktanowa: 95 / 98 / 91,
Sterowanie: pasek rozrządu, Układ wydechowy: EGR, katalizator regulowany
Zastosowanie: Astra G (F17 + CR), Astra H (CR + F17, F17 + WR MTA) Meriva (F17 + CR / WR, F17 + MTA ER), Vectra C (F17 + CR), B Zafira (F17 + CR)


Z18XER
Typ: R4
Sterowanie: DOHC, Liczba zaworów: 16, Średnica (mm): 80,5, Skok (mm): 88,2, (cm ³): 1796
Moc (kW przy min-1): 103 / 6300
Moment obrotowy (Nm przy obr. / min-1): 175 / 3800
Kompresja: 10,5: 1
Układ sterowania silnikiem: Siemens Simtec 75.1
Wymagania Liczba oktanowa: 95 / 98 / 91,
Sterowanie: pasek rozrządu, Układ wydechowy: katalizator regulowany
Cechy szczególne: E-gaz, chłodzenie tłoków, tempomat, spożycie zmienna i Auslasswellensteuerung
Astra H (F17 + CR) Meriva (CR + F17, F17 + WR MTA), Signum (CR + F17, F17 + WR MTA), Vectra C (F17 + CR / WR, WR F17 + MTA), Zafira: B (CR + F17, F17 + ER MTA)


Z20LEH
Typ: R4
Sterowanie: DOHC, Liczba zaworów: 16, Średnica (mm): 86,0, Skok (mm): 86,0, (cm ³): 1998
Moc (kW przy min-1): 177 / 5600
Moment obrotowy (Nm przy obr. / min-1): 320 / 2400
Kompresja: 8,8: 1
Układ sterowania silnikiem: Motronic ME 7.6.2
Sterowanie: pasek rozrządu, Układ wydechowy: EGR, katalizator regulowany
Cechy szczególne: E-Gas, Na-outlet, tempomat, turbosprężarki KKK K04
Zastosowanie: H (M32WR) Astra Zafira B (M32WR)


Z20LER
Typ: R4
Sterowanie: DOHC, Liczba zaworów: 16, Średnica (mm): 86,0, Skok (mm): 86,0, (cm ³): 1998
Moc (kW przy min-1): 147 / 5400
Moment obrotowy (Nm przy obr. / min-1): 262 / 4200
Kompresja: 8,8: 1
Układ sterowania silnikiem: Motronic ME 7.6.2
Wymagania Liczba oktanowa: 95 / 98 / 91,
Sterowanie: pasek rozrządu, Układ wydechowy: EGR, katalizator regulowany
Cechy szczególne: wały równowagi, elektroniczna przepustnica, Na-outlet, tempomat, turbosprężarki KKK K04
Zastosowanie: H (M32WR) Astra Zafira B (M32WR)


Z22YH
Typ: R4
Sterowanie: DOHC
Liczba zaworów: 16, Średnica (mm): 86,0, Skok (mm): 94,6, (cm ³): 2198
Moc (kW przy min-1): 110/5600 (Zafira B) 114/5600
Moment obrotowy (Nm przy obr. / min-1): 215/4000 (Zafira B) 220/3800
Stopień sprężania: 12,0: 1
Układ sterowania silnikiem: Siemens Simtec 81, z MJ05 Siemens Simtec 81.1
Wymagania Liczba oktanowa: 95 / 98,
Sterowanie: łańcuch rozrządu, Układ wydechowy: EGR, katalizator regulowany
Cechy szczególne: wały równowagi, wtrysk bezpośredni, elektroniczna przepustnica, tempomat
Zastosowanie: Signum (F23SR, M32WR, AF23), Vectra C (F23SR, M32WR, AF23), B Zafira (M32WR, AF22)

Z17DTJ
Typ: R4
Sterowanie: DOHC, Liczba zaworów: 16, Średnica (mm): 79,0, Skok (mm): 86,0, (cm ³): 1686
Moc (kW przy min-1): 81/3800,
Moment obrotowy (Nm przy obr. / min-1): 260 / 2300
Kompresja: 18,0: 1
Układ sterowania silnikiem: Denso DECE1C, Sterowanie: pasek rozrządu, Układ wydechowy: EGR, katalizator, filtr cząstek stałych
Cechy szczególne: common rail, elektroniczna przepustnica, turbosprężarka
Zastosowanie: Zafira B (M32WR, AF40)


A17DTJ
Typ: R4
Sterowanie: DOHC, Liczba zaworów: 16, Średnica (mm): 79,0, Skok (mm): 86,0, Tom (cm ³): 1686
Moc (kW przy min-1): 81/3800
Moment obrotowy (Nm przy obr. / min-1): 260 / 2300
Kompresja: 18,0: 1
Układ sterowania silnikiem: Denso DECE1C, Sterowanie: pasek rozrządu, Układ wydechowy: EGR, katalizator, filtr cząstek stałych
Cechy szczególne: common rail, elektroniczna przepustnica, turbosprężarka
Zastosowanie: Zafira B (M32WR, AF40)


A17DTR
Typ: R4
Sterowanie: DOHC
Liczba zaworów: 16, Średnica (mm): 79,0, Skok (mm): 86,0, (cm ³): 1686
Moc (kW przy min-1): 92/4000
Moment obrotowy (Nm przy obr. / min-1): 280 / 2300
Kompresja: 18,0: 1
Układ sterowania silnikiem: Denso DECE1C, Sterowanie: pasek rozrządu, Układ wydechowy: EGR, katalizator, filtr cząstek stałych
Cechy szczególne: common rail, elektroniczna przepustnica, turbosprężarka
Zastosowanie: Zafira B (M32WR, AF40)


Z19DT
Typ: R4
Sterowanie: OHC, Liczba zaworów: 8, Średnica (mm): 82,0, Skok (mm): 90,4, (cm ³): 1910
Moc (kW przy min-1): 88/3500, 88/3500 - 4000 (Signum)
Moment obrotowy (Nm przy obr. / min-1): 280 / 2000-2750
Kompresja: 18,0: 1
Układ sterowania silnikiem: Bosch EDC 16 C9
Sterowanie: pasek rozrządu, Układ wydechowy: EGR, katalizator, filtr cząstek stałych
Cechy szczególne: common rail, elektroniczna przepustnica, turbosprężarka VTG
Zastosowanie: H Astra (M32WR AF40,), Signum (F40WR, M32WR) Vectra C (F40WR, M32WR) B Zafira (M32WR, AF40)


Z19DTH
Typ: R4
Sterowanie: DOHC, Liczba zaworów: 16, Średnica (mm): 82,0, Skok (mm): 90,4, (cm ³): 1910
Moc (kW przy min-1): 110 / 4000 (wszystkie)
Moment obrotowy (Nm przy obr. / min-1): 315/2000, z MJ05 320 / 2000-2750
Kompresja: 17,5: 1
Układ sterowania silnikiem: Bosch EDC 16 C9, Astra H Bosch EDC 16 Cabriolet C39
Sterowanie: pasek rozrządu, Układ wydechowy: EGR, katalizator, filtr cząstek stałych
Cechy szczególne: common rail, elektroniczna przepustnica, turbosprężarka VTG Garrett GT1749MV
Zastosowanie: H Astra (M32WR) Signum (F40WR, AF40), Vectra C (F40WR, AF40), B Zafira (M32WR, AF40)


Z19DTL
Typ: R4
Sterowanie: OHC, Liczba zaworów: 8, Średnica (mm): 82,0, Skok (mm): 90,4, (cm ³): 1910
Moc (kW przy min-1): 74/3500
Moment obrotowy (Nm przy obr. / min-1): 260 / 1700-2500
Kompresja: 18,0: 1
Układ sterowania silnikiem: Bosch EDC 16 C9
Sterowanie: pasek rozrządu, Układ wydechowy: EGR, katalizator, filtr cząstek stałych
Cechy szczególne: common rail, elektroniczna przepustnica, turbosprężarka VTG
Zastosowanie: H Astra (M32WR) Signum (M32WR) C Vectra (M32WR) B Zafira (M32WR)

Źródło danych to sieć www - samochodowe fora internetowe.
Temat będzie rozwijany - info proszę wysyłać na PW Bodek
:lis:

"NADZIEJE LUDZI MĄDRYCH SĄ PEWNIEJSZE NIŻ BOGACTWO NIEUKÓW" - DEMOKRYT

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Bogusław Kuduk, ps. Bodek + 30.11.2020. R.I.P.

Zablokowany

Wróć do „Zafira B”