[A] KrystianNh - Z20LET 2.0T OPC SILVER ZOŚKA :-)

Moderatorzy: Tunio999, Tazz

Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
gRZENIU
Zafiromaniak
Posty: 2136
Rejestracja: 17 maja 2015, 03:30
Imię: Grzegorz
Lokalizacja: Błonie
Auto: Signum
Model: Polift
Oznaczenie silnika: Z19DTH
Gender:

#106 Post autor: gRZENIU »

Turbo pięknie pompuje :ok: :piwo:


ryba1 pisze:trzeba się tym przejechać żeby ocenić czy przyrost jest mocno odczuwalny
Przy ST1 już jest czuć kopnięcie , nie wiem jak z innym softem ... ale raczej każda modyfikacja softu da odczuć różnicę :mrgreen: ... tym bardziej jak autem jeździ się na co dzień i zna się jego charakterystykę mocy ... :piwo:

Awatar użytkownika
ryba1
Zafiromaniak
Posty: 1981
Rejestracja: 09 lip 2017, 12:27
Imię: Krzysiek
Lokalizacja: CGD/SB
Auto: Zafira B 381KM/507NM
Model: OPC
Oznaczenie silnika: Z20LEH
Gender:
Kontakt:

#107 Post autor: ryba1 »

gRZENIU, najbardziej odczuwalna jest ST1.każdy następny ST juz mniej.no chyba ze się przesiądziesz z ST1 na ST3,5 albo wyżej ale to już inne pieniądze trzeba zainwestować

KrystianNh
Bywalec
Posty: 162
Rejestracja: 16 kwie 2015, 20:50
Imię: Krystian
Lokalizacja: Kraków
Auto: Opel Zafira A 2.0T Stage2
Model: ZA
Oznaczenie silnika: z20let

#108 Post autor: KrystianNh »

ryba1 pisze:gRZENIU, najbardziej odczuwalna jest ST1.każdy następny ST juz mniej.no chyba ze się przesiądziesz z ST1 na ST3,5 albo wyżej ale to już inne pieniądze trzeba zainwestować

Krzychu on niejedzie teraz :(

On zapier... czuć różnice elastyczny na dole i mocniejszy w górnym zakresie czuć odrazu :mrgreen:

:piwo:

Awatar użytkownika
Cray123
Zafiromaniak
Posty: 519
Rejestracja: 09 cze 2016, 21:21
Imię: Maciej
Lokalizacja: Ropczyce
Auto: ZA OPC
Model: ZA
Oznaczenie silnika: Z20LET
Gender:

#109 Post autor: Cray123 »

ryba1 pisze: pojecie względne.jesteś kolejnym chętnym na modyfikacje ;)
Nie powiem że o tym nie myślałem/myśle, bo bym skłamał, ale póki co zbieram doświadczenia innych, którzy już są po wirusie

Awatar użytkownika
ryba1
Zafiromaniak
Posty: 1981
Rejestracja: 09 lip 2017, 12:27
Imię: Krzysiek
Lokalizacja: CGD/SB
Auto: Zafira B 381KM/507NM
Model: OPC
Oznaczenie silnika: Z20LEH
Gender:
Kontakt:

#110 Post autor: ryba1 »

Tu nie ma co myśleć.trzeba robić.a jak masz wątpliwości to ja Ci je rozwieję ;)

KrystianNh
Bywalec
Posty: 162
Rejestracja: 16 kwie 2015, 20:50
Imię: Krystian
Lokalizacja: Kraków
Auto: Opel Zafira A 2.0T Stage2
Model: ZA
Oznaczenie silnika: z20let

#111 Post autor: KrystianNh »

ryba1 pisze:Tu nie ma co myśleć.trzeba robić.a jak masz wątpliwości to ja Ci je rozwieję ;)
Ja jestem bardzo zadowolony na sam koniec zdecydowałem się u Krzyśka na kierownice obszytą skórą ;) :piwo:

Ps. zdjęcie podeśle pózniej
Ostatnio zmieniony 26 paź 2016, 18:28 przez KrystianNh, łącznie zmieniany 1 raz.

KrystianNh
Bywalec
Posty: 162
Rejestracja: 16 kwie 2015, 20:50
Imię: Krystian
Lokalizacja: Kraków
Auto: Opel Zafira A 2.0T Stage2
Model: ZA
Oznaczenie silnika: z20let

#112 Post autor: KrystianNh »

Dodatkowo w zeszłym tygodniu musiałem wymienić korek oleju bo był nieszczelny i zalewało dekiel i efektem tego też było ,że jedna świeca była mokra od oleju.Była też próba wystrojenia auta na lpg po STAGE 2.Niestety przy jezdzie na lpg były szarpniecia przy 3tys. i 4tys. na benzynie tego tak niebyło czuć aż tak :> Ale jak kolega Ryba1 mówi wszelkie niesprawności i niedomagania wychodzą nieraz dopiero przy zwiększaniu mocy. Wyskoczył mi błąd wypadanie zapłonu, tylko na jezdzie na lpg.Więc załatwiłem cewkę BERU dziś wymieniłem ,świece wykręciłem wyczysciłem i spowrotem założyłem te same przebieg dopiero ok.3tys.km. auto już nie szarpie podczas przyspieszania na gazie.

Obrazek

Auto na lpg wstepnie kazałem wystroić tak :
- do 4500obr/min jedzie na lpg
- od 4500-5000obr/min (20%benzyny,80%lpg)
- od5000-5500 obr/min (50%benzyny,50%lpg)
- od 5500obr/min jedzie już tylko na PB98 :mrgreen:
bo i tak wtryski gazowe za małe ok.220-230ps ,a reduktor do 250ps.I żeby spróbować weliminować zapętlywanie wtryskiwaczy w górnym zakresie i żeby lpg niewypalał gniazd zaworowych też przy wyzszych obrotach
Ostatnio zmieniony 26 paź 2016, 19:10 przez KrystianNh, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Sumik
Zafiromaniak
Posty: 2407
Rejestracja: 01 lis 2015, 18:09
Imię: Marcin
Lokalizacja: Sosnowiec
Auto: Zafira B OPC 300+
Model: ZB
Oznaczenie silnika: Z20LEH
Gender:
Kontakt:

#113 Post autor: Sumik »

Fajny schemat ustawienia LPG. Szkoda że graty od gazu nie dają rady. Sam zakłądałeś LPG czy już był?

KrystianNh
Bywalec
Posty: 162
Rejestracja: 16 kwie 2015, 20:50
Imię: Krystian
Lokalizacja: Kraków
Auto: Opel Zafira A 2.0T Stage2
Model: ZA
Oznaczenie silnika: z20let

#114 Post autor: KrystianNh »

Sumik pisze:Fajny schemat ustawienia LPG. Szkoda że graty od gazu nie dają rady. Sam zakłądałeś LPG czy już był?
Jak nabyłem auto lpg nie było ja zdecydowałem ,żeby założyć żeby jezdzic taniej.
Tylko wstępnie myślałem ,że bedzie seria ewentualnie delikatny soft i instalacja na 220hp starczy i błąd mój od razu można było mocniejsze graty zamontować a też zależało mi wtedy na kasie żeby nie wydać zbyt wiele za instalacje :P Niestety człowiek uczy się czasem na błędach :evil: ze mocy zawsze może być troszkę więcej :lol:

Awatar użytkownika
Sumik
Zafiromaniak
Posty: 2407
Rejestracja: 01 lis 2015, 18:09
Imię: Marcin
Lokalizacja: Sosnowiec
Auto: Zafira B OPC 300+
Model: ZB
Oznaczenie silnika: Z20LEH
Gender:
Kontakt:

#115 Post autor: Sumik »

Może wystarczy zmienić parownik na mocnijszy/bardziej wydajny i podkręcając ciśnienie na listwie zwiększyć dawkę gazu. Może nie dojdzie do zapętlania czasów otwarcia. Podjedz do jakiegoś speca od LPG i zapytaj o jakieś konkretne rozwiązanie.

Awatar użytkownika
gRZENIU
Zafiromaniak
Posty: 2136
Rejestracja: 17 maja 2015, 03:30
Imię: Grzegorz
Lokalizacja: Błonie
Auto: Signum
Model: Polift
Oznaczenie silnika: Z19DTH
Gender:

#116 Post autor: gRZENIU »

Sumik pisze:Fajny schemat ustawienia LPG
Bezpieczny dla głowicy i gniazd zaworowych :piwo:
KrystianNh pisze:ak nabyłem auto lpg nie było ja zdecydowałem ,żeby założyć żeby jezdzic taniej.
Tylko wstępnie myślałem ,że bedzie seria ewentualnie delikatny soft i instalacja na 220hp starczy
Mocy ile by nie było, to i tak jest za mało :lol: :piwo:

juri

#117 Post autor: juri »

Podejdź do gościa z lpg-forum Struna gość z okolic Krakowa, ogarnie też bardzo dobrze lpg, a jak nie on to Fugazi, jak możesz to napisz mi na PW ile złotówek trzeba na zmianę dolotu,
Ostatnio zmieniony 27 paź 2016, 07:00 przez juri, łącznie zmieniany 1 raz.

Crazy
Zafiromaniak
Posty: 1813
Rejestracja: 25 maja 2016, 08:00
Imię: Dawid
Lokalizacja: Rzeszów
Auto: Insignia
Model: A
Oznaczenie silnika: A16LET
Gender:

#118 Post autor: Crazy »

Krystian co tam masz za graty LPG ?
Ja u siebie nawet do 140KM, mam założony osprzęt po 250KM (wg.producenta) w rzeczywistości pewnie do 200KM by wydolił.
Przede wszystkim, to reduktor, wtryski, większe Faro, filtr w odstojniku, dobra regulacja i ma śmigać.
Diagnostyka komputerowa, programowanie, dorabianie kluczy OPEL wszystkie modele do 2020r.Odczyt kodu PIN/Car-Pass, rozszerzenie komputera Zafira C i inne
Pomoc przy zakupie pojazdu. Zapraszam

Awatar użytkownika
ryba1
Zafiromaniak
Posty: 1981
Rejestracja: 09 lip 2017, 12:27
Imię: Krzysiek
Lokalizacja: CGD/SB
Auto: Zafira B 381KM/507NM
Model: OPC
Oznaczenie silnika: Z20LEH
Gender:
Kontakt:

#119 Post autor: ryba1 »

gRZENIU pisze:
Sumik pisze:Fajny schemat ustawienia LPG
Bezpieczny dla głowicy i gniazd zaworowych :piwo:
Tzn???

Awatar użytkownika
gRZENIU
Zafiromaniak
Posty: 2136
Rejestracja: 17 maja 2015, 03:30
Imię: Grzegorz
Lokalizacja: Błonie
Auto: Signum
Model: Polift
Oznaczenie silnika: Z19DTH
Gender:

#120 Post autor: gRZENIU »

KrystianNh pisze:żeby spróbować weliminować zapętlywanie wtryskiwaczy w górnym zakresie i żeby lpg niewypalał gniazd zaworowych też przy wyzszych obrotach
Krystian wszystko napisał ;) :piwo:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zafira A”