[A] KrystianNh - Z20LET 2.0T OPC SILVER ZOŚKA :-)
-
- Bywalec
- Posty: 162
- Rejestracja: 16 kwie 2015, 20:50
- Imię: Krystian
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Opel Zafira A 2.0T Stage2
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: z20let
ryba1 pisze:czyli tak jak jest u kumpla jest źle??
[url=http://images81.fotosik.pl/124/7eb1347de3c5254dm.jpg]Obrazek[/URL]
czy to kwestia za słabych podzespołów???
Nie Krzysiek zle nie jest
Ale nie ma co ukrywać podzespoły z lpg są za słabę w szczególności listwa z wtryskami bo reduktor jeszcze wydala.
Ale gaz jest bardziej suchy niz benzyna i wyzsza temperatura spalania co przy wyzszych obrotach moze wypalac gniazda zaworowe to korzystniej bedzie niech wtedy pracuje na pb i miejscami ma dotrysk pb
Jak bym miał większe wtryski lpg to tez pewnie wczesniej chcialbym zeby pracowal na pb tylko np. do 5500obr/min na lpg a pozniej dotrysk pb lub samo pb
-
- Bywalec
- Posty: 162
- Rejestracja: 16 kwie 2015, 20:50
- Imię: Krystian
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Opel Zafira A 2.0T Stage2
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: z20let
Dawno nic nie pisałem Po wymianie cewki na nową szarpnięcia nie ustały do końca na lpg w ok.3500-4500obr/min pojawiały się przy max otwartej przepustnicy.Stwierdziłem 1 rok mam już lpg i poszukam lepszego magika ,który może to ogarnąć namiary dostałem od kumpla do chłopaczka ,który zakładu niema tylko pasjonuje się instalacjami lpg i wszelkimi nowościami z tymi związanymi i stroi auta na lpg i od razu zapina sondę w wydech żeby sprawdzić AFR :> Wiedziałem że jak podepnie się w mój komputer od gazu tracę gwarancje ,bo poprzedni zakład będzie to miał w historii mimo to zdecydowałem się :> 2 tygodnie temu oględziny instalacji sugestie i spostrzeżenia.Stwierdził sam tego auta nie wystroi na drodze bo nie jest w stanie przy takich prędkościach jak to auto osiąga kierować i zmieniać ustawienia w laptopie i musi zobaczyć jak jeżdze i zastanowić się czy próbujemy teraz czy czekamy do wiosny Tydzień temu próba wyjazd na autostradę NIEMIECKĄ póżnym wieczorem i pełen gaz przy ok.3000obr/mi na każdym biegu i od razu stwierdzenie" REDUKTOR NIE JEST WSTANIE UTRZYMAĆ CIŚNIENIA" turbo dmucha 1.2 bara czasem nawet delikatnie przekraczało to w instalacji musi być wtedy ok.2.2bara i poza tym stwierdził w złym miejscu reduktor jeszcze jest i stygnie za szybko , druga sprawa sprawdzimy do jakich obrotów wystarczą wtryski lpg i zaczynają pętlić wyszło dokładnie ok.5320 OBR/MIN dlatego ten dotrysk u mnie teraz zmienione od 5000obr/min też jest przymusowy bo reduktor za szybko stygnie :> przy prędkości ok.190 - 220 po 10min temp. reduktora spadła na 31stopnie a gazu na 15stopni dlatego benzyna trochę wspomaga żeby gaz tak szybko temp. niespadła. Co do AFR na lpg przedtem był okey teraz też, gotowiec STAGE2 który kolega RYBA1 wgrał na Pb AFR jest też git do ok.230 był sprawdzany paliwa starcza
I co dalej:
- auto teraz zimuje w garażu na letnich oponach czasem go wyciągam jak pogoda odpowiednia żeby przejechać żeby się nie zastał :>
- na wiosnę będzie zmiana umiejscowienia reduktora i prawdopodbnie coć mocniejszego KME GOLD do 360HP lub dołożę drugi taki jak mam i próba wystrojenia z tymi wtryskami co mam z dotryskiem lub założy się jakieś większe wszystko okaże się na drodze i wszystkie te złączki wodne węzach od lpg muszę po wymieniać na jakieś aluminiowe bo te plastikowe podciekają
Ps. Jedyny błąd co pojawia się co pewien czas (najczęściej po jezdzie dłuższej ze stałą prędkością) "to brak możliwości usunięcia szkodliwych substacji" to przez to że katalizatora niema, a gotowiec Stage2 od RYBA1 jest uwzględnieniem katalizatora, albo wkręce emulator albo usunę to programowo u poprzedniego tunera co robiłem softa
I co dalej:
- auto teraz zimuje w garażu na letnich oponach czasem go wyciągam jak pogoda odpowiednia żeby przejechać żeby się nie zastał :>
- na wiosnę będzie zmiana umiejscowienia reduktora i prawdopodbnie coć mocniejszego KME GOLD do 360HP lub dołożę drugi taki jak mam i próba wystrojenia z tymi wtryskami co mam z dotryskiem lub założy się jakieś większe wszystko okaże się na drodze i wszystkie te złączki wodne węzach od lpg muszę po wymieniać na jakieś aluminiowe bo te plastikowe podciekają
Ps. Jedyny błąd co pojawia się co pewien czas (najczęściej po jezdzie dłuższej ze stałą prędkością) "to brak możliwości usunięcia szkodliwych substacji" to przez to że katalizatora niema, a gotowiec Stage2 od RYBA1 jest uwzględnieniem katalizatora, albo wkręce emulator albo usunę to programowo u poprzedniego tunera co robiłem softa
Ostatnio zmieniony 10 gru 2016, 22:47 przez KrystianNh, łącznie zmieniany 3 razy.
- Sumik
- Zafiromaniak
- Posty: 2407
- Rejestracja: 01 lis 2015, 18:09
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Auto: Zafira B OPC 300+
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z20LEH
- Gender:
- Kontakt:
Jeżeli chodzi o wtryski to trzeba zainwestować. Jakby nie patrzeć to 4 wtryskami musisz obsłużyć co najmniej 240 KM co daje 60 KM na wtrysk. Ja mam ząłożone czerwone HANY i jestem zadowolony. Do końca na gazie. Posiadam 1 niewielki parownik Palacar czy jakoś tak (3 l gwarancji) z zapasem do 300 KM. Rozmawiałem ze znajomym co mi to montował i powiedział że spokojnie uciągnie to 330 KM bo mamy jeszcze możliwość podciągnięcia na ciśnieniu. W sumie to trzeba będzie bo jak wzrośnie ciśnienie doładowania to ciśnienie w listwie gazu też musi.
Każda regulacja wygląda następująco. Interface BT pod mache, komp na kolana pasażera i jazda. delikatnie i do oporu. Ostatnio cieliśmy ponad 220km/h a znajomy mówi weź mu jeszcze wciśnij
Zawsze tak ustawia gaz i do życia przywrócił już mnóstwo aut gdzie inni mówili że trzeba wymienić pół instalacji.
Polecam CarGaz Siewierz (autoryzowany warsztat STAG-a).
Praktycznie jedyni fachowcy w promieniu 150 km co montują gaz do Vectry C 2,8 V6 OPC, który działa
Każda regulacja wygląda następująco. Interface BT pod mache, komp na kolana pasażera i jazda. delikatnie i do oporu. Ostatnio cieliśmy ponad 220km/h a znajomy mówi weź mu jeszcze wciśnij
Zawsze tak ustawia gaz i do życia przywrócił już mnóstwo aut gdzie inni mówili że trzeba wymienić pół instalacji.
Polecam CarGaz Siewierz (autoryzowany warsztat STAG-a).
Praktycznie jedyni fachowcy w promieniu 150 km co montują gaz do Vectry C 2,8 V6 OPC, który działa
-
- Bywalec
- Posty: 162
- Rejestracja: 16 kwie 2015, 20:50
- Imię: Krystian
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Opel Zafira A 2.0T Stage2
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: z20let
Na szybko koło założone po renowacji i lakierowaniu proszkowym lewy tył opony 215/40/18
A tu prawy tył
Rozmiar opony :>
A tu całe koło
Ostatnio zmieniony 19 sty 2017, 21:38 przez KrystianNh, łącznie zmieniany 2 razy.
- rafant4011
- Zafiromaniak
- Posty: 6706
- Rejestracja: 29 wrz 2014, 15:53
- Imię: Rafał
- Lokalizacja: Warszawa Włochy[ESK]
- Auto: Zafira B
- Model: Cosmo
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
- Kontakt:
-
- Bywalec
- Posty: 162
- Rejestracja: 16 kwie 2015, 20:50
- Imię: Krystian
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Opel Zafira A 2.0T Stage2
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: z20let
- rafant4011
- Zafiromaniak
- Posty: 6706
- Rejestracja: 29 wrz 2014, 15:53
- Imię: Rafał
- Lokalizacja: Warszawa Włochy[ESK]
- Auto: Zafira B
- Model: Cosmo
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
- Kontakt:
-
- Bywalec
- Posty: 162
- Rejestracja: 16 kwie 2015, 20:50
- Imię: Krystian
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Opel Zafira A 2.0T Stage2
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: z20let
- wampir11111
- Zafiromaniak
- Posty: 3561
- Rejestracja: 09 sty 2016, 12:19
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Domasławice [DOL]
- Auto: Zafira B 340KM/480Nm
- Model: B
- Oznaczenie silnika: Z20LER
- Gender:
- KrystiaN548
- Przeglądacz
- Posty: 93
- Rejestracja: 30 lis 2012, 09:04
- Imię: Krystian
- Lokalizacja: Tarnów [ KT 6332A ]
- Auto: Opel Zafira Opc 2.0T 1.6v
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: Z20LET
- Gender:
- Kontakt:
to teraz bedzie ładnie,wrescie sie ktos zaopiekował dobrze byłmy felgami i do sreberka pasuja idealnie nalezy sie
Ostatnio zmieniony 20 sty 2017, 18:16 przez KrystiaN548, łącznie zmieniany 1 raz.