[A] KrystianNh - Z20LET 2.0T OPC SILVER ZOŚKA :-)
-
- Bywalec
- Posty: 162
- Rejestracja: 16 kwie 2015, 20:50
- Imię: Krystian
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Opel Zafira A 2.0T Stage2
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: z20let
- Marzenka13
- Zafiromaniak
- Posty: 577
- Rejestracja: 19 kwie 2015, 15:23
- Imię: Marzena
- Lokalizacja: Wojkowice
- Auto: Inny
- Model: D
- Oznaczenie silnika: b_1.6
Ładna i niech Ci służy i cieszy
Przekaz 1% - Kingusi a to jej stronka http://www.pomoz.eu .
"Idąc po prostu idź! Siedząc po prostu siedź! Przede wszystkim Nie wahaj się!"
"Idąc po prostu idź! Siedząc po prostu siedź! Przede wszystkim Nie wahaj się!"
-
- Bywalec
- Posty: 162
- Rejestracja: 16 kwie 2015, 20:50
- Imię: Krystian
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Opel Zafira A 2.0T Stage2
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: z20let
Wiem rozmawiałem z nim i jakie przyrosty zrobi po programie i hamowałem u niego auto kiedyś.marcinFKP pisze:Jeśli chcesz zrobić program i jesteś z KRK to wg mnie jedyna osoba, po której się nie poprawia to GCS Heko i masz rzut beretem. Chłopak mega pewny i kupe furek ogarnia.
Może do niego się wybiorę na hamownie zmieżyć moc
Program jak nic niewypadnie zrobi mi Daniel z TTC miałem kiedyś już współprace zrobił mi program w aucie którym się bawiłem na 1/4mili to były lata 2000
Wiem że robi dobrze i idzie się z nim dogadać o co mi chodzi jak mniejwiecej przebieg momentu i mocy
Jak pisałem w którymś poprzednim poście robiłem program w Detech firma VW Bora 1.9 TDI 4Motion jestem niezadowolony jakbede miał jaką zbędną kasę to też myśle poprawić go.
Opisze może tamto auto w dziale inne auta i wrzuce wykres.
-
- Bywalec
- Posty: 162
- Rejestracja: 16 kwie 2015, 20:50
- Imię: Krystian
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Opel Zafira A 2.0T Stage2
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: z20let
-
- Bywalec
- Posty: 162
- Rejestracja: 16 kwie 2015, 20:50
- Imię: Krystian
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Opel Zafira A 2.0T Stage2
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: z20let
Dziś było drugie podejście. Niestety remont głowicy będzie uszczelniacze zaworowe puszczają i soft niezrobiony bo dymi i regulator na listwie też słabe ciśnienie. Ale okazało czemu auto dość płynnie przyspiesza i skok mocy przy ok.5400 obr/min jeszcze. W Niemczech już ktoś ruszał soft delikatnie turbo dmucha w piku ok.0.95-1bara maks. i też nierówno reaguje na pedał gazu i nierówny zapłon bo Niemiec ustawił na lepsze paliwo pb98. Moc teraz może być miedzy 200-210ps
Ostatnio zmieniony 19 maja 2015, 12:16 przez KrystianNh, łącznie zmieniany 1 raz.