[A] KrystianNh - Z20LET 2.0T OPC SILVER ZOŚKA :-)

Moderatorzy: Tunio999, Tazz

Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
Sebu$
-#Administrator
Posty: 8188
Rejestracja: 23 wrz 2012, 20:43
Imię: Sebastian
Lokalizacja: Śląsk / Niemcy
Auto: Yaponiec
Model: Inne
Oznaczenie silnika: Pb1.5
Gender:
Kontakt:

#151 Post autor: Sebu$ »

no toś Chopie elaborat mi tu napisał.
Dalej nie wiem o co chodzi :lol: , ale się ciesze że jesteś zadowolony :ok:
Nie jestem gruby i nie mam nadwagi. Wyniki są poprawne ! Ale kurde wyszło mi, że mam znaczny niedobór wzrostu :evil:
Obrazek
i już wiem, że nie jestem stary - jestem po prostu RETRO ....
:lol:

KrystianNh
Bywalec
Posty: 162
Rejestracja: 16 kwie 2015, 20:50
Imię: Krystian
Lokalizacja: Kraków
Auto: Opel Zafira A 2.0T Stage2
Model: ZA
Oznaczenie silnika: z20let

#152 Post autor: KrystianNh »

Sebu$ pisze:no toś Chopie elaborat mi tu napisał.
Dalej nie wiem o co chodzi :lol: , ale się ciesze że jesteś zadowolony :ok:
Sebuś a ty nie spisz :P

Reduktor studzi się od pędu(mimo że mam osłonę założoną na niego z przodu) i taki przepływ gwałtowny lpg ze temp spada i benzyna spowalnia spadek temperatury reduktor taki podwójny jak teraz mam nieda sie u mnie przestawic tam na tył silnika dać gdzie ty masz bo mam za duzy i brak dostepu :(

KrystianNh
Bywalec
Posty: 162
Rejestracja: 16 kwie 2015, 20:50
Imię: Krystian
Lokalizacja: Kraków
Auto: Opel Zafira A 2.0T Stage2
Model: ZA
Oznaczenie silnika: z20let

#153 Post autor: KrystianNh »

Tak na szybko zrobione zdjęcia:
Obrazek
Komora silnika
Obrazek
Wtryski lpg
Obrazek
Podwójny reduktor AC STAG R02 TWIN
Ostatnio zmieniony 09 kwie 2017, 08:28 przez KrystianNh, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Sebu$
-#Administrator
Posty: 8188
Rejestracja: 23 wrz 2012, 20:43
Imię: Sebastian
Lokalizacja: Śląsk / Niemcy
Auto: Yaponiec
Model: Inne
Oznaczenie silnika: Pb1.5
Gender:
Kontakt:

#154 Post autor: Sebu$ »

fajnie to wygląda :ok:
Nie jestem gruby i nie mam nadwagi. Wyniki są poprawne ! Ale kurde wyszło mi, że mam znaczny niedobór wzrostu :evil:
Obrazek
i już wiem, że nie jestem stary - jestem po prostu RETRO ....
:lol:

Awatar użytkownika
ryba1
Zafiromaniak
Posty: 1983
Rejestracja: 09 lip 2017, 12:27
Imię: Krzysiek
Lokalizacja: CGD/SB
Auto: Zafira B 381KM/507NM
Model: OPC
Oznaczenie silnika: Z20LEH
Gender:
Kontakt:

#155 Post autor: ryba1 »

teraz ta motorownia wygląda jak powinna ;)

KrystianNh
Bywalec
Posty: 162
Rejestracja: 16 kwie 2015, 20:50
Imię: Krystian
Lokalizacja: Kraków
Auto: Opel Zafira A 2.0T Stage2
Model: ZA
Oznaczenie silnika: z20let

#156 Post autor: KrystianNh »

Obrazek
Dorobiona osłona termiczna reduktora żeby jak najmniej pęd powietrza studził gaz
Obrazek
Reduktor AC R02 Twin z bliska
Ostatnio zmieniony 09 kwie 2017, 17:05 przez KrystianNh, łącznie zmieniany 1 raz.

KrystianNh
Bywalec
Posty: 162
Rejestracja: 16 kwie 2015, 20:50
Imię: Krystian
Lokalizacja: Kraków
Auto: Opel Zafira A 2.0T Stage2
Model: ZA
Oznaczenie silnika: z20let

#157 Post autor: KrystianNh »

ryba1 pisze:teraz ta motorownia wygląda jak powinna ;)
dzięki ;) I przy najmniej na lpg też jedzie jak powinna :D Sam jestem zaskoczony że tak dobrze może jechać to auto na gazie :shock:

Awatar użytkownika
Sumik
Zafiromaniak
Posty: 2407
Rejestracja: 01 lis 2015, 18:09
Imię: Marcin
Lokalizacja: Sosnowiec
Auto: Zafira B OPC 300+
Model: ZB
Oznaczenie silnika: Z20LEH
Gender:
Kontakt:

#158 Post autor: Sumik »

Jasne że może, tylko wszystko musi być ogarnięte z głową.
Co do komory to jest :ok:

Widze że wpadła puszka od 2.2 a nie od 1.9. Fajnie to wygląda.

Awatar użytkownika
Wojti
Zafiromaniak
Posty: 6240
Rejestracja: 15 kwie 2013, 19:02
Imię: Wojtek
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: ZB 400ps/502nm
Model: OPC
Oznaczenie silnika: z20leh
Gender:
Kontakt:

#159 Post autor: Wojti »

Krystian nareszcie masz ogarnięte pod maską :D Wygląda jak należy :piwo:
Życie jest Piękne a z Zafirką jeszcze piękniejsze he he

KrystianNh
Bywalec
Posty: 162
Rejestracja: 16 kwie 2015, 20:50
Imię: Krystian
Lokalizacja: Kraków
Auto: Opel Zafira A 2.0T Stage2
Model: ZA
Oznaczenie silnika: z20let

#160 Post autor: KrystianNh »

Mam pytanie błąd:
- P0130 (przy spokojnej jezdzie i nagłe depnięcie w niskich obrotach poszarpywanie w szczegolnosci na lpg ok.2000obr/min i go przytrzymuje w róznym zakresie obrotów do 4000obr/min pózniej jedzie bez zająknięcia na benzynie mniej odczuwalne jak sie jedzie piecem od dołu praktycznie tego niema)

teoretycznie to moze byc przepływka lub sonda nr.2 ?
ja chyba bardziej obstawiam sonde nr 2 bo nieukrywam ze jak wkrecany był emulator to grzany był gwint palnikiem i nie bo niepuszczała.
Wymieniłem przepływke na uzywaną pozyczyłem od Ryba1 na jego to sama tylko szarpie od 3500-4000obr/min i wydaje mi sie ze auto na jego słabiej jedzie choć astra h gtc 2.0T 200ps dostała z 2,5dł. do ok.130km/h a jechałem na lpg i szczelał z wydechu na wyzszych obrotach przy zmianie biegu i na tej przepływce pojawił sie
bład P0130-008

spróbuje jeszcze sonde 2 wymienic na uzywke i nowy emulator załoze bo na tamtym jest gdzies nieszczelnosc i moze tez ze przedmuchy przy nim sa?
Jeszcze swiece mam moze za słabe do Stage2 orginały GM? Czy załozyc NGK irydowe? moze w tym problem

Awatar użytkownika
tomekx9
Mieszkaniec
Posty: 342
Rejestracja: 23 gru 2014, 13:00
Imię: Tomasz
Lokalizacja: Biała Rawska
Auto: Zafira OPC
Model: A
Oznaczenie silnika: Z20LET
Gender:
Kontakt:

#161 Post autor: tomekx9 »

Spróbuj założyć świece Bosch irydowo-platynowe:
FR6KI332S nr świecy: 0242240653

KrystianNh
Bywalec
Posty: 162
Rejestracja: 16 kwie 2015, 20:50
Imię: Krystian
Lokalizacja: Kraków
Auto: Opel Zafira A 2.0T Stage2
Model: ZA
Oznaczenie silnika: z20let

#162 Post autor: KrystianNh »

tomekx9 pisze:Spróbuj założyć świece Bosch irydowo-platynowe:
FR6KI332S nr świecy: 0242240653
a które lepsze do mojego zestawu z lpg bosch te co wymieniłes czy NGK BKR6EIX ???

Awatar użytkownika
tomekx9
Mieszkaniec
Posty: 342
Rejestracja: 23 gru 2014, 13:00
Imię: Tomasz
Lokalizacja: Biała Rawska
Auto: Zafira OPC
Model: A
Oznaczenie silnika: Z20LET
Gender:
Kontakt:

#163 Post autor: tomekx9 »

Miałem platyny NGK a teraz Bosch i wg mnie na platynowo-irydowych jest lepiej.

KrystianNh
Bywalec
Posty: 162
Rejestracja: 16 kwie 2015, 20:50
Imię: Krystian
Lokalizacja: Kraków
Auto: Opel Zafira A 2.0T Stage2
Model: ZA
Oznaczenie silnika: z20let

#164 Post autor: KrystianNh »

tomekx9 pisze:Miałem platyny NGK a teraz Bosch i wg mnie na platynowo-irydowych jest lepiej.
te co podałem ngk to sa irydowe

teraz mam założone orginały GM przebieg ok.12tys km

Awatar użytkownika
tomekx9
Mieszkaniec
Posty: 342
Rejestracja: 23 gru 2014, 13:00
Imię: Tomasz
Lokalizacja: Biała Rawska
Auto: Zafira OPC
Model: A
Oznaczenie silnika: Z20LET
Gender:
Kontakt:

#165 Post autor: tomekx9 »

Ori GM mają odstęp elektrody 1-1.1mm, NGK 0.8mm a Bosch 0.7mm. Wybór należy do Ciebie :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zafira A”