[A] - Norris_85 - ZA OPC 2.0T ~220KM Black Devil
- SD72
- Zafiromaniak
- Posty: 5940
- Rejestracja: 18 lip 2017, 18:21
- Imię: Sylwek
- Lokalizacja: Drawsko Pomorskie
- Auto: Zafira A 1.8 Elegance automatic
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: Z18XE
- Gender:
- Kontakt:
Widzialem na Fb , ale na ZKP to na ZKP
Lukasz ....
- milo Cie ponownie (zobaczyc) na forum
- gratuluje osiagow , ZA OPC naprawde
Ps. Pamietaj zeby na "oparach " nie jezdzic
Ps." Garage Ryba" jest dobre bo potrafi zrealizowac wiele i w wielu sprawach ......
Ostatnio zmieniony 09 gru 2018, 15:15 przez SD72, łącznie zmieniany 4 razy.
bazyliszek72
- rafant4011
- Zafiromaniak
- Posty: 6706
- Rejestracja: 29 wrz 2014, 15:53
- Imię: Rafał
- Lokalizacja: Warszawa Włochy[ESK]
- Auto: Zafira B
- Model: Cosmo
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
- Kontakt:
Fajnie, fajnie
- wampir11111
- Zafiromaniak
- Posty: 3561
- Rejestracja: 09 sty 2016, 12:19
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Domasławice [DOL]
- Auto: Zafira B 340KM/480Nm
- Model: B
- Oznaczenie silnika: Z20LER
- Gender:
Łukasz
Krzysiek i Artur to osoby stworzone do tych silników
Czekam na dalsze modyfikacje
Krzysiek i Artur to osoby stworzone do tych silników
Czekam na dalsze modyfikacje
- norris_85
- Zafiromaniak
- Posty: 1211
- Rejestracja: 16 maja 2014, 21:07
- Imię: Łukasz
- Lokalizacja: Lublin, LU
- Auto: ZA OPC 290KM/428Nm
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: Z20LET
- Kontakt:
Przyjmijmy, że skromnie Chciałoby się więcej, ale jako ojciec dobrze wiesz, że w tym "fachu" nie jest z tym tak łatwo
Są od dnia zakupu gorzej z ich realizacją należę do tych osób, które raczej dość mocno trzymają się swojej drabinki priorytetów w której takie mody miały teraz swoje 5 minut. Nie mniej wstępnie już z Rybą omawialiśmy co tam dalej, tylko od rozmów do realizacji pewnie zejdzie nam tak jak to miało miejsce w przypadku tych zmian ze dwa lata
nie wiem czemu podmieniłem link na ten z FB
uważaj bo kiedyś będzie lepszy niż Twój
- norris_85
- Zafiromaniak
- Posty: 1211
- Rejestracja: 16 maja 2014, 21:07
- Imię: Łukasz
- Lokalizacja: Lublin, LU
- Auto: ZA OPC 290KM/428Nm
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: Z20LET
- Kontakt:
Auto sprawia przyjemność to i na forum brak czasu, ale czas się przeprosić i wrzucić mała aktualizacje.
Któregoś pięknego dnia wycieraczki po prostu stanęły na środku szyby i zdecydowały że więcej nigdzie się nie ruszą. Auto pojechało do warsztatu gdzie za drobne 750zl otrzymało nowiutki mechanizm. Szkoda tylko że po ok miesiącu (wcześniej jakoś nie było okazji ich używac) okazało się że nie działają one do końca poprawnie. Czasami działały normalnie by innym razem nie dojeżdżać do końca... Zainwestowałem więc kolejne 100zl tym razem w używkę z demontażu i jakieś 3h własnej pracy i wszystko śmiga jakby dopiero z fabryki wyjechało. Porobiłem trochę zdjęć więc jeśli nie ma jeszcze z tego tutorialu (ja nie znalazłem) to mogę takowy przygotować
Ostatnio jednak borykam się z bardziej "trywialnym" problemem - szyby z tyłu z obu stron nie działają oczywiście kable w harmonijce ze słupka do drzwi przetarte... Polutowalem i odżyły. No prawie. Reagują tylko na przełącznik kierowcy. Przełączniki w drzwiach pozostają martwe, chociaż wrzucone dla testu do przednich pasażera działają poprawnie. Myślałem zatem, że chodzi o kable w drzwiach. Postanowiłem więc dziś zbadać sprawę. Demontaż boczków (mój pierwszy raz więc łatwo nie było) ogarnięty i... wiązka wygląda na całą. Nie zdejmowałem co prawda taśmy izolacyjnej która jest na niemal całej długości ale przetarcia powinno być chyba widać/ czuć pod palcami?
Skoro więc problem nie jest w przełączniki, wiązka w harmonijce polutowana, a kable w drzwiach wyglądają na całe to gdzie zatem może leżeć problem?
Wysłane z mojego Mi MIX 2S przy użyciu Tapatalka
Któregoś pięknego dnia wycieraczki po prostu stanęły na środku szyby i zdecydowały że więcej nigdzie się nie ruszą. Auto pojechało do warsztatu gdzie za drobne 750zl otrzymało nowiutki mechanizm. Szkoda tylko że po ok miesiącu (wcześniej jakoś nie było okazji ich używac) okazało się że nie działają one do końca poprawnie. Czasami działały normalnie by innym razem nie dojeżdżać do końca... Zainwestowałem więc kolejne 100zl tym razem w używkę z demontażu i jakieś 3h własnej pracy i wszystko śmiga jakby dopiero z fabryki wyjechało. Porobiłem trochę zdjęć więc jeśli nie ma jeszcze z tego tutorialu (ja nie znalazłem) to mogę takowy przygotować
Ostatnio jednak borykam się z bardziej "trywialnym" problemem - szyby z tyłu z obu stron nie działają oczywiście kable w harmonijce ze słupka do drzwi przetarte... Polutowalem i odżyły. No prawie. Reagują tylko na przełącznik kierowcy. Przełączniki w drzwiach pozostają martwe, chociaż wrzucone dla testu do przednich pasażera działają poprawnie. Myślałem zatem, że chodzi o kable w drzwiach. Postanowiłem więc dziś zbadać sprawę. Demontaż boczków (mój pierwszy raz więc łatwo nie było) ogarnięty i... wiązka wygląda na całą. Nie zdejmowałem co prawda taśmy izolacyjnej która jest na niemal całej długości ale przetarcia powinno być chyba widać/ czuć pod palcami?
Skoro więc problem nie jest w przełączniki, wiązka w harmonijce polutowana, a kable w drzwiach wyglądają na całe to gdzie zatem może leżeć problem?
Wysłane z mojego Mi MIX 2S przy użyciu Tapatalka
- Tazz
- Zafiromaniak
- Posty: 3069
- Rejestracja: 25 cze 2017, 11:23
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: SOsnowiec
- Auto: Mercedes Benz E klasa
- Model: S211
- Oznaczenie silnika: M112
- Gender:
Tutorial możesz zrobić co do tylnych szyb to czy przypadkiem na panelu kierowcy nie masz aktywnej blokady tylnych szyb? Taki przełącznik prawo-lewo
Byly:
Astra F 1.6 htb
Omega 2.2 sedan
Zafira (z19dth + virus)
Zafira OPC (z20leh)
Przejściowe
VW polo (1.6) htb
seat Cordoba Vario (1.6)
Ford Focus (1.6 TDCI) Htb
Żonowozy:
audi A4 1999 (1.6)
Daihatsu Materia 2008 (1.3)
Obecnie:
Mercedes W211 3.2 V6
Romet ZK 125 FX
Astra F 1.6 htb
Omega 2.2 sedan
Zafira (z19dth + virus)
Zafira OPC (z20leh)
Przejściowe
VW polo (1.6) htb
seat Cordoba Vario (1.6)
Ford Focus (1.6 TDCI) Htb
Żonowozy:
audi A4 1999 (1.6)
Daihatsu Materia 2008 (1.3)
Obecnie:
Mercedes W211 3.2 V6
Romet ZK 125 FX
- norris_85
- Zafiromaniak
- Posty: 1211
- Rejestracja: 16 maja 2014, 21:07
- Imię: Łukasz
- Lokalizacja: Lublin, LU
- Auto: ZA OPC 290KM/428Nm
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: Z20LET
- Kontakt:
Święcie przekonany że jednak sprawdzałem z wył blokadą po Twoim wpisie aż zszedłem ponownie do auta i ... jestem totalnym kretynem a Tobie należy się ogromne piwo.
Wysłane z mojego Mi MIX 2S przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Mi MIX 2S przy użyciu Tapatalka
- Tazz
- Zafiromaniak
- Posty: 3069
- Rejestracja: 25 cze 2017, 11:23
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: SOsnowiec
- Auto: Mercedes Benz E klasa
- Model: S211
- Oznaczenie silnika: M112
- Gender:
No to
Byly:
Astra F 1.6 htb
Omega 2.2 sedan
Zafira (z19dth + virus)
Zafira OPC (z20leh)
Przejściowe
VW polo (1.6) htb
seat Cordoba Vario (1.6)
Ford Focus (1.6 TDCI) Htb
Żonowozy:
audi A4 1999 (1.6)
Daihatsu Materia 2008 (1.3)
Obecnie:
Mercedes W211 3.2 V6
Romet ZK 125 FX
Astra F 1.6 htb
Omega 2.2 sedan
Zafira (z19dth + virus)
Zafira OPC (z20leh)
Przejściowe
VW polo (1.6) htb
seat Cordoba Vario (1.6)
Ford Focus (1.6 TDCI) Htb
Żonowozy:
audi A4 1999 (1.6)
Daihatsu Materia 2008 (1.3)
Obecnie:
Mercedes W211 3.2 V6
Romet ZK 125 FX