[A] - Cray123 - 2.0T OPC '04 Arden Blue
- Cray123
- Zafiromaniak
- Posty: 519
- Rejestracja: 09 cze 2016, 21:21
- Imię: Maciej
- Lokalizacja: Ropczyce
- Auto: ZA OPC
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: Z20LET
- Gender:
Sławek, a jak spalnie? Nie wzrosło?
To jeszcze z niusów, zmieniarka jest po przeszczepie i żyje
Podświetlenie już prawie kompletne, został przełącznik świateł, sterowanie szyb i sterowanie radiem przy kierownicy, ale to już razem z kierownicą
To jeszcze z niusów, zmieniarka jest po przeszczepie i żyje
Podświetlenie już prawie kompletne, został przełącznik świateł, sterowanie szyb i sterowanie radiem przy kierownicy, ale to już razem z kierownicą
Ostatnio zmieniony 01 maja 2017, 22:36 przez Cray123, łącznie zmieniany 1 raz.
- wamka18
- Zafiromaniak
- Posty: 923
- Rejestracja: 23 wrz 2013, 21:44
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: koronowo
- Auto: Zafira 2.0T ST2 Astra G Bertone 1.8 16v
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: Z20LET
- Kontakt:
Dokładnie spawanie raczej to rozwiązanie na chwile. U siebie jak regenerowałem turbo też mi pospawali, minęły dwa lata jak ostatnio montowałem DP i miałem okazje zajrzeć. No i co Pęknięcie, na razie jeżdżę bo nie odczuwam problemu. Myślałem nad kolektorem z Ebaya, bo są tam dostępne nowe wbrew ogólnej opinii :> http://www.ebay.pl/itm/NEU-Turbolader-A ... SwHMJYLaI8
- wampir11111
- Zafiromaniak
- Posty: 3561
- Rejestracja: 09 sty 2016, 12:19
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Domasławice [DOL]
- Auto: Zafira B 340KM/480Nm
- Model: B
- Oznaczenie silnika: Z20LER
- Gender:
- Biały
- Przeglądacz
- Posty: 66
- Rejestracja: 30 mar 2014, 23:16
- Imię: Łukasz
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Auto: Zafira A OPC
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: Z20LET
- Gender:
Pewnie że spawanie odpada...długo to nie trzyma.
Kilka osób regenerowało w firmie Genesis turbo i tam za dopłatą 200zł dodają NOWY kolektor z z20leh który już jest podobno bardziej odporny na pękanie od LETowskiego.
Dodam że te turbiny jeżdżą w modyfikowanych silnikach I nie mają lekko
Ale takim pęknięciem się nie przejmuj. 3 rok z takim jeżdżę i nie ma problemu. Regeneruj dopiero jak zacznie turbo puszczać
1150zł regeneracja z nowym kolektorem
Genesis
Kilka osób regenerowało w firmie Genesis turbo i tam za dopłatą 200zł dodają NOWY kolektor z z20leh który już jest podobno bardziej odporny na pękanie od LETowskiego.
Dodam że te turbiny jeżdżą w modyfikowanych silnikach I nie mają lekko
Ale takim pęknięciem się nie przejmuj. 3 rok z takim jeżdżę i nie ma problemu. Regeneruj dopiero jak zacznie turbo puszczać
1150zł regeneracja z nowym kolektorem
Genesis
Ostatnio zmieniony 03 maja 2017, 21:09 przez Biały, łącznie zmieniany 1 raz.
- Cray123
- Zafiromaniak
- Posty: 519
- Rejestracja: 09 cze 2016, 21:21
- Imię: Maciej
- Lokalizacja: Ropczyce
- Auto: ZA OPC
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: Z20LET
- Gender:
Więc sytuacja jest taka, że kolektor założony ten sam, faktycznie poczekam aż się wiecej zacznie sypać to wtedy będe myślał nad nowym.
Sumik dzięki za sprawdzenie tego kolektora, wybacz, ze dopiero teraz dziękuje, ale jak nie zrobie od razu to poźniej zapominam
Z tego względu, że auto było w garażu to został wymieniony rozrząd, oraz zalany nowy płyn chłodniczy (Niebieski )
Zestaw rozrządu INNA, pompa wody HEPU (zestaw wg zaleceń Grzenia ), uszczelka kolektora erling
Robiłem to sam z lekką pomocą i o dziwo jak na pierwszy raz w życiu auto lata aż miło
Przy okazji pomalowane korki (ktoś ma patent na ten od płynu do spryskiwaczy?)
Sumik dzięki za sprawdzenie tego kolektora, wybacz, ze dopiero teraz dziękuje, ale jak nie zrobie od razu to poźniej zapominam
Z tego względu, że auto było w garażu to został wymieniony rozrząd, oraz zalany nowy płyn chłodniczy (Niebieski )
Zestaw rozrządu INNA, pompa wody HEPU (zestaw wg zaleceń Grzenia ), uszczelka kolektora erling
Robiłem to sam z lekką pomocą i o dziwo jak na pierwszy raz w życiu auto lata aż miło
Przy okazji pomalowane korki (ktoś ma patent na ten od płynu do spryskiwaczy?)