Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Moderatorzy: Tunio999 , Tazz
tomekx9
Mieszkaniec
Posty: 342 Rejestracja: 23 gru 2014, 13:00
Imię: Tomasz
Lokalizacja: Biała Rawska
Auto: Zafira OPC
Model: A
Oznaczenie silnika: Z20LET
Gender:
Kontakt:
#31
Post
autor: tomekx9 » 23 wrz 2015, 19:32
Jest w planie zregenerowanie i zmodyfikowanie turbo z LEH'a razem z wzmocnieniem actuatora. Do zrobienia jest jeszcze powercup, seria to jakieś nieporozumienie. Stage 1 wpadnie razem z włożeniem wałka ssącego z xev'a
ryba1
Zafiromaniak
Posty: 1981 Rejestracja: 09 lip 2017, 12:27
Imię: Krzysiek
Lokalizacja: CGD/SB
Auto: Zafira B 381KM/507NM
Model: OPC
Oznaczenie silnika: Z20LEH
Gender:
Kontakt:
#32
Post
autor: ryba1 » 23 wrz 2015, 20:44
tomekx9 pisze: zregenerowanie i zmodyfikowanie turbo z LEH'
tzn???co masz na myśli???
tomekx9 pisze: wzmocnieniem actuatora
LEH_a???
tomekx9
Mieszkaniec
Posty: 342 Rejestracja: 23 gru 2014, 13:00
Imię: Tomasz
Lokalizacja: Biała Rawska
Auto: Zafira OPC
Model: A
Oznaczenie silnika: Z20LET
Gender:
Kontakt:
#33
Post
autor: tomekx9 » 23 wrz 2015, 21:13
Zmiana wirnika na wiekszy z kutego aluminium, strona zimna. Podobno actuator nie jest mocny, tak powiedział Pan z firmy Perun gwarantując wydajność do 350km.
ryba1
Zafiromaniak
Posty: 1981 Rejestracja: 09 lip 2017, 12:27
Imię: Krzysiek
Lokalizacja: CGD/SB
Auto: Zafira B 381KM/507NM
Model: OPC
Oznaczenie silnika: Z20LEH
Gender:
Kontakt:
#34
Post
autor: ryba1 » 23 wrz 2015, 21:26
tomekx9 pisze: Zmiana wirnika na wiekszy z kutego aluminium, strona zimna
nie polecam takiego zabiegu przy STAGE1
tomekx9 pisze: Podobno actuator nie jest mocny,
na STAGE1 w sam raz
tomekx9 pisze: tak powiedział Pan z firmy Perun gwarantując wydajność do 350km
chce to zobaczyć
tomekx9
Mieszkaniec
Posty: 342 Rejestracja: 23 gru 2014, 13:00
Imię: Tomasz
Lokalizacja: Biała Rawska
Auto: Zafira OPC
Model: A
Oznaczenie silnika: Z20LET
Gender:
Kontakt:
#35
Post
autor: tomekx9 » 23 wrz 2015, 22:06
Mało realne że da radę, jak wystarczy do 300km to będzie dobrze. Stage 1 na turbo z let'a. IC seryjne nie robi szału, myślę nad zmianą IC. Sugestie na dalsze mody są mile widziane
ryba1
Zafiromaniak
Posty: 1981 Rejestracja: 09 lip 2017, 12:27
Imię: Krzysiek
Lokalizacja: CGD/SB
Auto: Zafira B 381KM/507NM
Model: OPC
Oznaczenie silnika: Z20LEH
Gender:
Kontakt:
#36
Post
autor: ryba1 » 24 wrz 2015, 09:17
Pytanie w jaką mic celujesz?to co proponujesz nie ma najmniejszej sensu.
Ostatnio zmieniony 24 wrz 2015, 19:06 przez
ryba1 , łącznie zmieniany 1 raz.
tomekx9
Mieszkaniec
Posty: 342 Rejestracja: 23 gru 2014, 13:00
Imię: Tomasz
Lokalizacja: Biała Rawska
Auto: Zafira OPC
Model: A
Oznaczenie silnika: Z20LET
Gender:
Kontakt:
#37
Post
autor: tomekx9 » 24 wrz 2015, 23:33
Do 250KM
ryba1
Zafiromaniak
Posty: 1981 Rejestracja: 09 lip 2017, 12:27
Imię: Krzysiek
Lokalizacja: CGD/SB
Auto: Zafira B 381KM/507NM
Model: OPC
Oznaczenie silnika: Z20LEH
Gender:
Kontakt:
#38
Post
autor: ryba1 » 25 wrz 2015, 08:18
tomekx9 pisze: Do 250KM
To jeszcze icek centralny i może STAGE2 wgrywać.można się jeszcze pokusić o puchę z 1.9CDTI.turboLET starczy actuator też.wydech juz masz.więcej nie trzeba na 250KM
tomekx9
Mieszkaniec
Posty: 342 Rejestracja: 23 gru 2014, 13:00
Imię: Tomasz
Lokalizacja: Biała Rawska
Auto: Zafira OPC
Model: A
Oznaczenie silnika: Z20LET
Gender:
Kontakt:
#39
Post
autor: tomekx9 » 25 wrz 2015, 12:04
Puszkę już zmieniłem
ryba1
Zafiromaniak
Posty: 1981 Rejestracja: 09 lip 2017, 12:27
Imię: Krzysiek
Lokalizacja: CGD/SB
Auto: Zafira B 381KM/507NM
Model: OPC
Oznaczenie silnika: Z20LEH
Gender:
Kontakt:
#40
Post
autor: ryba1 » 25 wrz 2015, 17:35
to zostaje Ci tylko centralny icek.osłonę na turbo sobie załóż
zapomniałbym o najważniejszym.trzeba zmienić sprzęgło bo nie wytrzyma 250KM
Ostatnio zmieniony 25 wrz 2015, 20:37 przez
ryba1 , łącznie zmieniany 1 raz.
tomekx9
Mieszkaniec
Posty: 342 Rejestracja: 23 gru 2014, 13:00
Imię: Tomasz
Lokalizacja: Biała Rawska
Auto: Zafira OPC
Model: A
Oznaczenie silnika: Z20LET
Gender:
Kontakt:
#41
Post
autor: tomekx9 » 06 lis 2015, 19:33
Dotarła paczucha z fantami
Czerwony był brzydki, powercap prysnąłem czarnym vht
Lukasz85
Przeglądacz
Posty: 52 Rejestracja: 27 mar 2015, 05:39
Imię: Łukasz
Lokalizacja: Biała Rawska
Auto: Opel Zafira A OPC
Model: ZA
Oznaczenie silnika: Z20LET
Gender:
Kontakt:
#42
Post
autor: Lukasz85 » 06 lis 2015, 20:01
Pakuj fanty pod maskę i pisz jaka jest poprawa
A fanty żadkie do zdybania
Maćku
Zafiromaniak
Posty: 2451 Rejestracja: 09 wrz 2014, 16:00
Imię: Maciej
Lokalizacja: Międzyrzecze G.[SBI]
Auto: seria 3
Model: e46
Oznaczenie silnika: M47,M54
#43
Post
autor: Maćku » 07 lis 2015, 07:04
Fajno ale komu i czemu to ma służyć?
tomekx9
Mieszkaniec
Posty: 342 Rejestracja: 23 gru 2014, 13:00
Imię: Tomasz
Lokalizacja: Biała Rawska
Auto: Zafira OPC
Model: A
Oznaczenie silnika: Z20LET
Gender:
Kontakt:
#44
Post
autor: tomekx9 » 07 lis 2015, 08:09
Powercap jest dla lepszej reakcji na gaz. Średnica wlotu serii ma 45mm a Courtenay 55mm. Niepotrzebne zwężenie. Z20LET ma grzechy podobne do C20LET, zwężenie na czapce, wałek ssący... Struktura jest dlatego że seryjna czapka jest też w strukturze
ryba1
Zafiromaniak
Posty: 1981 Rejestracja: 09 lip 2017, 12:27
Imię: Krzysiek
Lokalizacja: CGD/SB
Auto: Zafira B 381KM/507NM
Model: OPC
Oznaczenie silnika: Z20LEH
Gender:
Kontakt:
#45
Post
autor: ryba1 » 07 lis 2015, 08:54
ta osłona na TURBO jest z C20LET???ja powercap-a wyspawałem z kwasówki.fanty rarytasowe