[A] - kroloLBN - Zafirka OPC 2002
- Mat86radom
- Zafiromaniak
- Posty: 2502
- Rejestracja: 08 lut 2016, 16:16
- Imię: Mateusz
- Lokalizacja: Radom
- Auto: Mazda 5 2.0 Diesel 143KM/360nm
- Model: MZRCD
- Oznaczenie silnika: CITD
- Gender:
- Kontakt:
Kupa roboty ale jaka frajda później
- gRZENIU
- Zafiromaniak
- Posty: 2136
- Rejestracja: 17 maja 2015, 03:30
- Imię: Grzegorz
- Lokalizacja: Błonie
- Auto: Signum
- Model: Polift
- Oznaczenie silnika: Z19DTH
- Gender:
Mateusz ile lżeszej koło zamachowe jest teraz Robiłeś szlif cylindrów wraz z honowaniem Czy tylko samą głowicę ??? Pierścienie też wymieniasz
Ogólnie kawał porządnej roboty , troszkę grosza pęknie, ale sam dobrze będziesz wiedział co masz
Po skończonej pracy trzeba strzelić nie jedno Należy się ...
Fajnie by było jak byś opisał co i jak i jakiej firmy części zastosowałeś, a później spostrzeżenia po paru tysiącach Km ... Wiem ,że z tym sporo pracy ale dla potomnych jak znalazł...
Ogólnie kawał porządnej roboty , troszkę grosza pęknie, ale sam dobrze będziesz wiedział co masz
Po skończonej pracy trzeba strzelić nie jedno Należy się ...
Fajnie by było jak byś opisał co i jak i jakiej firmy części zastosowałeś, a później spostrzeżenia po paru tysiącach Km ... Wiem ,że z tym sporo pracy ale dla potomnych jak znalazł...
Koło zamachowe minus 30% szlif cylindrów zrobiony głowica też do tego doszło jeszcze spawanie głowicy bo były jakieś mikro pęknięcia. Wymienione pierścienie Panewniki wszystkie kompletnie uszczelki. Co do firm części to muszę na fakturach zobaczyć ale oryginały machle Kingi z tego co pamiętam.
No i będzie musiała cieszyć
No i będzie musiała cieszyć
- gRZENIU
- Zafiromaniak
- Posty: 2136
- Rejestracja: 17 maja 2015, 03:30
- Imię: Grzegorz
- Lokalizacja: Błonie
- Auto: Signum
- Model: Polift
- Oznaczenie silnika: Z19DTH
- Gender:
To ze startu rakieta będzie ...kroloLBN pisze:Koło zamachowe minus 30% szlif cylindrów zrobiony
To nie lepiej było wymienić na inną bez mikropęknięć ... Spawanie może dać naprężenia, a jak masz zamiar założyć większą suszarkę to bym chyba nie ryzykował ...kroloLBN pisze:jeszcze spawanie głowicy bo były jakieś mikro pęknięcia
- gRZENIU
- Zafiromaniak
- Posty: 2136
- Rejestracja: 17 maja 2015, 03:30
- Imię: Grzegorz
- Lokalizacja: Błonie
- Auto: Signum
- Model: Polift
- Oznaczenie silnika: Z19DTH
- Gender:
ryba1 pisze:Po co większe turbo przy seryjnych gratach???
Ja też większego nie zauważyłem , ale Mateusz pisał na 3 str. że może będzie ... Ale to nie zmienia faktu ,że na tym samym turbo może rozwalić spawaną głowicę, Poprostu przy takim remoncie dla mnie to było by duże ryzyko ...Maćku pisze: w sumie logiczne ja nie zauważyłem wiekszego Turbo :>
Ps. Krzysiek , Mateusz się z Tobą kontaktował , ale nie napisał konkretów , że po rozmowie stwierdził że wymieni to i owo i nic poza tym ... Cieszy fakt ,że jest owocna współpraca ...
Inna też mogła mieć mikropęknięcia więc bez sensu było wydawanie pieniędzy. Teraz mam gwarancję i wiem że chłopaki pewnie robią. Co do większego turbo to temat odpada. Seryjna turbina jest jak nowa więc wreszcie będzie czuć moc. W starej nawet flansza była popękana. Teraz Zosia ma ładnie jechać i po otwarciu maski cieszyć oko :>
- ryba1
- Zafiromaniak
- Posty: 1981
- Rejestracja: 09 lip 2017, 12:27
- Imię: Krzysiek
- Lokalizacja: CGD/SB
- Auto: Zafira B 381KM/507NM
- Model: OPC
- Oznaczenie silnika: Z20LEH
- Gender:
- Kontakt:
Nie kumam o co chodzi.dzwonil mechanik kloloLBN i pytal co i jak.większe turbo suszara(to to samo)nie ma sensu bez wymiany podzespołów.inaczej mówiąc EGT zniszczy silnik.doradziłem koledze co ma zrobić.może będzie okazja poznać osobiście
No to dalej dzisiaj mając chwile zaczęliśmy działać dalej.
Rozrusznik i alternator juz po regeneracji będzie z głowy
Teraz jeszcze wyciąć i pomalować nowe logo OPC
takie małe plastikowe tulejki w ASO 54zł sztuka Dobrze że ma sie kolegę Tokarza :>
i już blok pomalowany
silnik praktycznie poskładany ale nie miałem już czasu robić fotek pod koniec prac. Prace idą jakoś tam do przodu ale z braku czasu to jeszcze trochę potrwa
Rozrusznik i alternator juz po regeneracji będzie z głowy
Teraz jeszcze wyciąć i pomalować nowe logo OPC
takie małe plastikowe tulejki w ASO 54zł sztuka Dobrze że ma sie kolegę Tokarza :>
i już blok pomalowany
silnik praktycznie poskładany ale nie miałem już czasu robić fotek pod koniec prac. Prace idą jakoś tam do przodu ale z braku czasu to jeszcze trochę potrwa