[A] - kroloLBN - Zafirka OPC 2002

Moderatorzy: Tunio999, Tazz

Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
Mat86radom
Zafiromaniak
Posty: 2502
Rejestracja: 08 lut 2016, 16:16
Imię: Mateusz
Lokalizacja: Radom
Auto: Mazda 5 2.0 Diesel 143KM/360nm
Model: MZRCD
Oznaczenie silnika: CITD
Gender:
Kontakt:

#46 Post autor: Mat86radom »

Kupa roboty ale jaka frajda później :ok: :ok: :ok: :ok:

Awatar użytkownika
gRZENIU
Zafiromaniak
Posty: 2136
Rejestracja: 17 maja 2015, 03:30
Imię: Grzegorz
Lokalizacja: Błonie
Auto: Signum
Model: Polift
Oznaczenie silnika: Z19DTH
Gender:

#47 Post autor: gRZENIU »

Mateusz ile lżeszej koło zamachowe jest teraz :mrgreen: :?: Robiłeś szlif cylindrów wraz z honowaniem :?: Czy tylko samą głowicę ??? Pierścienie też wymieniasz :?:

Ogólnie kawał porządnej roboty , troszkę grosza pęknie, ale sam dobrze będziesz wiedział co masz :brawo:
Po skończonej pracy trzeba strzelić nie jedno :piwo: Należy się ...

Fajnie by było jak byś opisał co i jak i jakiej firmy części zastosowałeś, a później spostrzeżenia po paru tysiącach Km ... Wiem ,że z tym sporo pracy ale dla potomnych jak znalazł... :piwo:

Maćku
Zafiromaniak
Posty: 2451
Rejestracja: 09 wrz 2014, 16:00
Imię: Maciej
Lokalizacja: Międzyrzecze G.[SBI]
Auto: seria 3
Model: e46
Oznaczenie silnika: M47,M54

#48 Post autor: Maćku »

Kawał roboty, ale jak będzie uciecha jak się wszystko złoży ;)
Obrazek

kroloLBN
Przeglądacz
Posty: 65
Rejestracja: 11 lis 2014, 12:17
Lokalizacja: lublin
Model:

#49 Post autor: kroloLBN »

Koło zamachowe minus 30% szlif cylindrów zrobiony głowica też do tego doszło jeszcze spawanie głowicy bo były jakieś mikro pęknięcia. Wymienione pierścienie Panewniki wszystkie kompletnie uszczelki. Co do firm części to muszę na fakturach zobaczyć ale oryginały machle Kingi z tego co pamiętam.
No i będzie musiała cieszyć :mrgreen:

Awatar użytkownika
Wojti
Zafiromaniak
Posty: 6240
Rejestracja: 15 kwie 2013, 19:02
Imię: Wojtek
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: ZB 400ps/502nm
Model: OPC
Oznaczenie silnika: z20leh
Gender:
Kontakt:

#50 Post autor: Wojti »

Sporo pracy czasu i pieniędzy ale coś za coś .Wisz co masz i teraz będzie sama przyjemność z jazdy :piwo:
Życie jest Piękne a z Zafirką jeszcze piękniejsze he he

Awatar użytkownika
gRZENIU
Zafiromaniak
Posty: 2136
Rejestracja: 17 maja 2015, 03:30
Imię: Grzegorz
Lokalizacja: Błonie
Auto: Signum
Model: Polift
Oznaczenie silnika: Z19DTH
Gender:

#51 Post autor: gRZENIU »

kroloLBN pisze:Koło zamachowe minus 30% szlif cylindrów zrobiony
To ze startu rakieta będzie ... :f1:
kroloLBN pisze:jeszcze spawanie głowicy bo były jakieś mikro pęknięcia
To nie lepiej było wymienić na inną bez mikropęknięć ... Spawanie może dać naprężenia, a jak masz zamiar założyć większą suszarkę to bym chyba nie ryzykował ... :(

Awatar użytkownika
ryba1
Zafiromaniak
Posty: 1981
Rejestracja: 09 lip 2017, 12:27
Imię: Krzysiek
Lokalizacja: CGD/SB
Auto: Zafira B 381KM/507NM
Model: OPC
Oznaczenie silnika: Z20LEH
Gender:
Kontakt:

#52 Post autor: ryba1 »

Po co większe turbo przy seryjnych gratach????

Maćku
Zafiromaniak
Posty: 2451
Rejestracja: 09 wrz 2014, 16:00
Imię: Maciej
Lokalizacja: Międzyrzecze G.[SBI]
Auto: seria 3
Model: e46
Oznaczenie silnika: M47,M54

#53 Post autor: Maćku »

Krzysiek ty to umiesz je***ć z grubej rury :lol: w sumie logiczne ja nie zauważyłem wiekszego Turbo :>
Obrazek

Awatar użytkownika
gRZENIU
Zafiromaniak
Posty: 2136
Rejestracja: 17 maja 2015, 03:30
Imię: Grzegorz
Lokalizacja: Błonie
Auto: Signum
Model: Polift
Oznaczenie silnika: Z19DTH
Gender:

#54 Post autor: gRZENIU »

ryba1 pisze:Po co większe turbo przy seryjnych gratach???
Maćku pisze: w sumie logiczne ja nie zauważyłem wiekszego Turbo :>
Ja też większego nie zauważyłem , ale Mateusz pisał na 3 str. że może będzie ... Ale to nie zmienia faktu ,że na tym samym turbo może rozwalić spawaną głowicę, Poprostu przy takim remoncie dla mnie to było by duże ryzyko :/ ...

Ps. Krzysiek , Mateusz się z Tobą kontaktował , ale nie napisał konkretów , że po rozmowie stwierdził że wymieni to i owo i nic poza tym ... Cieszy fakt ,że jest owocna współpraca ... :piwo:

kroloLBN
Przeglądacz
Posty: 65
Rejestracja: 11 lis 2014, 12:17
Lokalizacja: lublin
Model:

#55 Post autor: kroloLBN »

Inna też mogła mieć mikropęknięcia więc bez sensu było wydawanie pieniędzy. Teraz mam gwarancję i wiem że chłopaki pewnie robią. Co do większego turbo to temat odpada. Seryjna turbina jest jak nowa więc wreszcie będzie czuć moc. W starej nawet flansza była popękana. Teraz Zosia ma ładnie jechać i po otwarciu maski cieszyć oko :>

Awatar użytkownika
ryba1
Zafiromaniak
Posty: 1981
Rejestracja: 09 lip 2017, 12:27
Imię: Krzysiek
Lokalizacja: CGD/SB
Auto: Zafira B 381KM/507NM
Model: OPC
Oznaczenie silnika: Z20LEH
Gender:
Kontakt:

#56 Post autor: ryba1 »

Nie kumam o co chodzi.dzwonil mechanik kloloLBN i pytal co i jak.większe turbo suszara(to to samo)nie ma sensu bez wymiany podzespołów.inaczej mówiąc EGT zniszczy silnik.doradziłem koledze co ma zrobić.może będzie okazja poznać osobiście

kroloLBN
Przeglądacz
Posty: 65
Rejestracja: 11 lis 2014, 12:17
Lokalizacja: lublin
Model:

#57 Post autor: kroloLBN »

Dokładnie po konsultacji z tobą odpuścilismy temat większego turbo. Pewnie wybiorę się po dotarciu do ciebie na program :)

Awatar użytkownika
gRZENIU
Zafiromaniak
Posty: 2136
Rejestracja: 17 maja 2015, 03:30
Imię: Grzegorz
Lokalizacja: Błonie
Auto: Signum
Model: Polift
Oznaczenie silnika: Z19DTH
Gender:

#58 Post autor: gRZENIU »

kroloLBN pisze:Inna też mogła mieć mikropęknięcia więc bez sensu było wydawanie pieniędzy. Teraz mam gwarancję i wiem że chłopaki pewnie robią
Jak gwarancja to wszystko wyjaśnia ... :ok:

kroloLBN
Przeglądacz
Posty: 65
Rejestracja: 11 lis 2014, 12:17
Lokalizacja: lublin
Model:

#59 Post autor: kroloLBN »

No to dalej dzisiaj mając chwile zaczęliśmy działać dalej.
Obrazek
Rozrusznik i alternator juz po regeneracji będzie z głowy
Obrazek
Teraz jeszcze wyciąć i pomalować nowe logo OPC
Obrazek
takie małe plastikowe tulejki w ASO 54zł sztuka :czerwona: Dobrze że ma sie kolegę Tokarza :>
Obrazek
i już blok pomalowany
silnik praktycznie poskładany ale nie miałem już czasu robić fotek pod koniec prac. Prace idą jakoś tam do przodu ale z braku czasu to jeszcze trochę potrwa

Skasowany użytkownik 16629

#60 Post autor: Skasowany użytkownik 16629 »

Nieważne czy turbo większe, czy program czy cokolwiek innego... ważne, że nasz kolega konkretnie ratuje OPC, za to należy się szacunek i uznanie. Dogadaj się z Rybą - w temacie 20LET ma pojęcie i zapewne dobrze doradzi

Za ogromny zapał i wyznaczony cel - :piwo:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zafira A”