[A] - szary - Zafirka szarego 1.8 2003 r
- Mat86radom
- Zafiromaniak
- Posty: 2502
- Rejestracja: 08 lut 2016, 16:16
- Imię: Mateusz
- Lokalizacja: Radom
- Auto: Mazda 5 2.0 Diesel 143KM/360nm
- Model: MZRCD
- Oznaczenie silnika: CITD
- Gender:
- Kontakt:
Sumik pisze:Panowie... nie wazne co i jaka pojemnosc. Ważne ze w Arden Blau
- rafant4011
- Zafiromaniak
- Posty: 6706
- Rejestracja: 29 wrz 2014, 15:53
- Imię: Rafał
- Lokalizacja: Warszawa Włochy[ESK]
- Auto: Zafira B
- Model: Cosmo
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
- Kontakt:
- szary
- Zafiromaniak
- Posty: 639
- Rejestracja: 23 lut 2015, 23:59
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Starachowice [TST]
- Auto: Seat Alhambra / Skoda Octavia
- Model: FL
- Oznaczenie silnika: AUY
- Kontakt:
Zafira przeszła dzisiaj na zimowy setup Letni zestaw przeszedł gruntowną kąpiel i spoczął w garażu i oczekuje nowego sezonu
Ostatnio zmieniony 18 paź 2016, 21:55 przez szary, łącznie zmieniany 1 raz.
- szary
- Zafiromaniak
- Posty: 639
- Rejestracja: 23 lut 2015, 23:59
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Starachowice [TST]
- Auto: Seat Alhambra / Skoda Octavia
- Model: FL
- Oznaczenie silnika: AUY
- Kontakt:
Dawno nic nie pisałem o serwisach bo nie było o czym pisać do dzisiaj
Od jakiegoś czasu miałem problem ze słabo działającą klimą. Dzisiaj w końcu znalazłem czas żeby to zdiagnozować. Okazało się żę rozszczelnił się kompresor i tak tylko przy okazji zaczął wyć.
Więc zapadła decyzja o wymianie. Wybór padł na regenerowany
Tutaj zdjęcie starego
A tutaj jego następca (mam nadzieję że będzie sprawował się bezproblemowo )
I tak tylko przy okazji okazało się dlaczego ostatnio robiło mi się słodko przy samochodzie
Wydaje mi się że to przez to
Więc trzeba było się wziąć za wymianę
A tutaj już po wymianie
Po jutrze pojadę sprawdzić szczelność i jak wszystko będzie ok to i na nabicie
Od jakiegoś czasu miałem problem ze słabo działającą klimą. Dzisiaj w końcu znalazłem czas żeby to zdiagnozować. Okazało się żę rozszczelnił się kompresor i tak tylko przy okazji zaczął wyć.
Więc zapadła decyzja o wymianie. Wybór padł na regenerowany
Tutaj zdjęcie starego
A tutaj jego następca (mam nadzieję że będzie sprawował się bezproblemowo )
I tak tylko przy okazji okazało się dlaczego ostatnio robiło mi się słodko przy samochodzie
Wydaje mi się że to przez to
Więc trzeba było się wziąć za wymianę
A tutaj już po wymianie
Po jutrze pojadę sprawdzić szczelność i jak wszystko będzie ok to i na nabicie