[A] - zagmadFany - Opel Zafira OPC 2002
- gRZENIU
- Zafiromaniak
- Posty: 2136
- Rejestracja: 17 maja 2015, 03:30
- Imię: Grzegorz
- Lokalizacja: Błonie
- Auto: Signum
- Model: Polift
- Oznaczenie silnika: Z19DTH
- Gender:
zagmadFany, ciekawe rozwiązanie na odmę oleju Może zastosuje coś w podobie u siebie ( jak nie masz nic przeciwko )
Jeżeli chodzi o spryski , to według mnie skoda zderzaka dziurawić chyba ,że chcesz ori wygląd.
Kombinuje jak rozwiązać problem sprysków bez dziurawienia zderzaka narazie jestem na etapie planowania
Jeżeli chodzi o spryski , to według mnie skoda zderzaka dziurawić chyba ,że chcesz ori wygląd.
Kombinuje jak rozwiązać problem sprysków bez dziurawienia zderzaka narazie jestem na etapie planowania
- ryba1
- Zafiromaniak
- Posty: 1983
- Rejestracja: 09 lip 2017, 12:27
- Imię: Krzysiek
- Lokalizacja: CGD/SB
- Auto: Zafira B 381KM/507NM
- Model: OPC
- Oznaczenie silnika: Z20LEH
- Gender:
- Kontakt:
no to przy tych gratach śmiało możesz ST2,5 wgrywać bo na tym co masz teraz jazda jest nie wskazana.ogólnie szkoda silnika
- ryba1
- Zafiromaniak
- Posty: 1983
- Rejestracja: 09 lip 2017, 12:27
- Imię: Krzysiek
- Lokalizacja: CGD/SB
- Auto: Zafira B 381KM/507NM
- Model: OPC
- Oznaczenie silnika: Z20LEH
- Gender:
- Kontakt:
przy takiej konfiguracji bez odpowiedniego programu to nie wiadomo kiedy może uszkodzić turbo.sugerowałbym jednak przy turbo z LEH-a wgrać ST2,5zagmadFany pisze:ryba auto po dotarciu więcej stoi jak jeździ. Dopiero po wymianie sprzęgła wrzucę st2
- doktor
- Mieszkaniec
- Posty: 298
- Rejestracja: 25 maja 2014, 12:20
- Imię: Sebek
- Lokalizacja: Rotterdam
- Auto: Astra H OPC 'Burg
- Model: AH
- Oznaczenie silnika: z20leh
ja bym zmienil wtryski na LEHowskie i st3
miedzy st1 a st2 nie ma az tak mocno wyczuwalnej roznicy jak miedzy seria a st1
ale z tego co widze jest walek i ssacy kolektor... wiec warto sie pokusic o indywidualne strojenie bo zaden gotowiec nie wykorzysta tych gratow
miedzy st1 a st2 nie ma az tak mocno wyczuwalnej roznicy jak miedzy seria a st1
ale z tego co widze jest walek i ssacy kolektor... wiec warto sie pokusic o indywidualne strojenie bo zaden gotowiec nie wykorzysta tych gratow
Zafira A OPC - EDS ST1
Astra H OPC Nurburgring Edition
Vectra C Turbo GTS
Astra G Kombiak 1.8
Astra H OPC Nurburgring Edition
Vectra C Turbo GTS
Astra G Kombiak 1.8
- ryba1
- Zafiromaniak
- Posty: 1983
- Rejestracja: 09 lip 2017, 12:27
- Imię: Krzysiek
- Lokalizacja: CGD/SB
- Auto: Zafira B 381KM/507NM
- Model: OPC
- Oznaczenie silnika: Z20LEH
- Gender:
- Kontakt:
toi pompa paliwa by się przydała bo ST3 może nie dać radydoktor pisze:ja bym zmienil wtryski na LEHowskie i st3
najlepiej by było ale to już większe PLN-y na to trzebadoktor pisze:wiec warto sie pokusic o indywidualne stroje nie bo zaden gotowiec nie wykorzysta tych gratow
tak z ciekawości to są gotowce pod wałek i kolektor ssący ale to już wyższy level
- ryba1
- Zafiromaniak
- Posty: 1983
- Rejestracja: 09 lip 2017, 12:27
- Imię: Krzysiek
- Lokalizacja: CGD/SB
- Auto: Zafira B 381KM/507NM
- Model: OPC
- Oznaczenie silnika: Z20LEH
- Gender:
- Kontakt:
no ja na ST3,5 wymieniałem bo na seryjnej EGT strasznie szło do góry.@predator też wymieniał bo miał problemy z EGT.@jurand też ma wymienioną na ST3,5.w/g mnie seryjna nie podoła zadaniu
Ostatnio zmieniony 13 lis 2016, 19:44 przez ryba1, łącznie zmieniany 1 raz.