[A] KrystianNh - Z20LET 2.0T OPC SILVER ZOŚKA :-)
-
- Bywalec
- Posty: 162
- Rejestracja: 16 kwie 2015, 20:50
- Imię: Krystian
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Opel Zafira A 2.0T Stage2
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: z20let
Hamulce z przodu zrobione:
- tarcze ATE nacinane
- klocki ATE
cały zestaw 700zł
Błąd z silnikiem check zapala się przy mocno wcisnietym pedale gazu najczesciej pod koniec trzeciego biegu na dwójce rzadko cały program został przekopany łącznie spróbą wydłużania czasu wtrysku nie pomaga nie ma tu winy. Przy maks. bucie spada napięcie na listwie wtryskowej benzynowej albo gdzieś zwarcie do masy albo listwa gazowa gdzieś pobiera prąd dobry elektryk do tego potrzebny autu nic nie szkodzi nie traci mocy wtryski leja cały czas tylko wypada błąd i spada napiecie chwilowo...
- tarcze ATE nacinane
- klocki ATE
cały zestaw 700zł
Błąd z silnikiem check zapala się przy mocno wcisnietym pedale gazu najczesciej pod koniec trzeciego biegu na dwójce rzadko cały program został przekopany łącznie spróbą wydłużania czasu wtrysku nie pomaga nie ma tu winy. Przy maks. bucie spada napięcie na listwie wtryskowej benzynowej albo gdzieś zwarcie do masy albo listwa gazowa gdzieś pobiera prąd dobry elektryk do tego potrzebny autu nic nie szkodzi nie traci mocy wtryski leja cały czas tylko wypada błąd i spada napiecie chwilowo...
-
- Bywalec
- Posty: 162
- Rejestracja: 16 kwie 2015, 20:50
- Imię: Krystian
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Opel Zafira A 2.0T Stage2
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: z20let
Pojutrze kumpel elektryk zrobi mi pomiar rezystancji na listwie wtryskowej i do kompa.
Dziś przyszły mi postojówki: ŻARÓWKI PHILIPS W5W 12V 5W WHITE VISION zmieniłem
Poprzednie diody fajnie świeciły tylko ściagnoł mnie raz w korku w ciągu dnia policjant z podejrzeniem że jadę na xenonach zaprzeczyłem mu kazał zgasić światła przyglądnoł sie przeprosił i kazał jechać dalej O diodach nic nie mówił ale nie bede kusił ponownie na kontrole :>
Dziś przyszły mi postojówki: ŻARÓWKI PHILIPS W5W 12V 5W WHITE VISION zmieniłem
Poprzednie diody fajnie świeciły tylko ściagnoł mnie raz w korku w ciągu dnia policjant z podejrzeniem że jadę na xenonach zaprzeczyłem mu kazał zgasić światła przyglądnoł sie przeprosił i kazał jechać dalej O diodach nic nie mówił ale nie bede kusił ponownie na kontrole :>
-
- Bywalec
- Posty: 162
- Rejestracja: 16 kwie 2015, 20:50
- Imię: Krystian
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Opel Zafira A 2.0T Stage2
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: z20let
Podobną sytaucje miałem pare lat temu w seacie toledo II jechałem w nocy auto mega wywoskowane na felgach 17 juz w czasie jazdy zwróciło uwage policji.Kazali zjechac na bok światła wydawały im sie za dobrze swieciły.Mój błąd miałem xenon żarnik 5000K mega doswietlały droge nieoslepiały innych były ustawione bardzo nisko a w zwykłych lampach jezdziłem tak 3lata nigdy niebyło niebyło sygnałów żeby kogos oslepiały, nie jedna kontrola była.A tu wtedy mało co nie zakończyło sie zabraniem dowodu,ale skończyło się na mandacie dla przykładu powiedzieli i auto mega przetrzepane łacznie z waznością gaśnicy i wysokścia bieznika w ogumieniu itp.gRZENIU pisze:Dobrze ,że tak się skończyło i przeprosił ... Ale masz rację , lepiej nie kusić losu , bo drugi widząc ,że nie ma racji może szukać dziury w całymKrystianNh pisze: policjant z podejrzeniem że jadę na xenonach zaprzeczyłem mu kazał zgasić światła przyglądnoł sie przeprosił i kazał jechać
- gRZENIU
- Zafiromaniak
- Posty: 2136
- Rejestracja: 17 maja 2015, 03:30
- Imię: Grzegorz
- Lokalizacja: Błonie
- Auto: Signum
- Model: Polift
- Oznaczenie silnika: Z19DTH
- Gender:
Dziwie się ,że mandat wlepili ? Bo teoretycznie mogłeś usunąć usterkę ( założyć zwykłe żarówki ) i powinno się skończyć pouczeniem, bo mogłeś powiedzieć ,że takie auto nabyłeś i nie wiedziałeś ,że coś nie tak ...
Ale tak jak mówisz że przetrzepali całe auto , " bo jak chcesz psa uderzyć to zawsze kij się znajdzie "
Ale tak jak mówisz że przetrzepali całe auto , " bo jak chcesz psa uderzyć to zawsze kij się znajdzie "
-
- Bywalec
- Posty: 162
- Rejestracja: 16 kwie 2015, 20:50
- Imię: Krystian
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Opel Zafira A 2.0T Stage2
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: z20let
gRZENIU pisze:Dziwie się ,że mandat wlepili ? Bo teoretycznie mogłeś usunąć usterkę ( założyć zwykłe żarówki ) i powinno się skończyć pouczeniem, bo mogłeś powiedzieć ,że takie auto nabyłeś i nie wiedziałeś ,że coś nie tak ...
Ale tak jak mówisz że przetrzepali całe auto , " bo jak chcesz psa uderzyć to zawsze kij się znajdzie "
Tak jak mówisz ja udałem że auto takie kupiłem, i nic niewiem o xenonie a usterke chciałem usunąć na miejscu bo żarówki miałem w aucie zapasowe niepozwoli powiedzieli że mandat dla przykładu bo pozniej sie z ich pracy wyśmiewa w różnym mediach itp. Mandat był nie duży i pisało" nieprawidłowe oświetlenie czy barwa światła" cos takiego niepamietam
- gRZENIU
- Zafiromaniak
- Posty: 2136
- Rejestracja: 17 maja 2015, 03:30
- Imię: Grzegorz
- Lokalizacja: Błonie
- Auto: Signum
- Model: Polift
- Oznaczenie silnika: Z19DTH
- Gender:
To dobrze ,że dowodu nie zabrali , bo potem stacje diagnostyki i wydział komunikacji trzeba odwiedzać Wiem z doświadczenia Miałem kiedy w Calibrze niebieskie spryskiwacze i trafiłem na służbistę Ale byłem świeżo upieczonym kierowcą i nie dokońca wiedziałem co i jak ... Teraz bym tak łatwo nie oddał dowodu...KrystianNh pisze:" nieprawidłowe oświetlenie czy barwa światła" cos takiego niepamietam
-
- Bywalec
- Posty: 162
- Rejestracja: 16 kwie 2015, 20:50
- Imię: Krystian
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Opel Zafira A 2.0T Stage2
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: z20let
Dawno nic nie pisałem parę spotkań z kolegą Rybą1 dzięki za rady i poświęcony czas cały czas walczę ze spadającym doładowaniem w górnym zakresie obrotów na ostatnich biegach 2 biegach.Zostało rzeczywiście chyba albo turbo lub za mocny program.
Zostało wiele rzeczy poprawionych i środkowy zakres sie poprawił a koniec niby też ale zapalający się check pod koniec :-(
- tłumnik elastyczny był za wąski niecałe 2cale kolega Ryba1 zauważył :-) zastąpiony 2.25cala
- przewężenie na wejsciu w ostatni wydech na odcinku 15cm średnica 45mm teraz też zastąpiona rura o średnicy 2.25cala czyli ok.57mm
Teraz cały przelot (brak środkowego tłumnika,brak prokata) o średnicy 2.25cal
- wymienione świece Denso 1elektrodowe na orginały Oplowskie 2elektrodowe
- wkładka filtra powietrza Filtrona na Mann
- zmiana filtra paliwa na nowy Mann
- przy okazji zmiana uszczelki miski bo ciekł olej i wymiana oleju nadal vavoline 10w/60
- założenie wzmacnianych opasek przy turbo i dolocie
Przy okazji serwis klimy odgrzybienie,wymiana flitra kabinowego i nabicie czynnika
Zostało wiele rzeczy poprawionych i środkowy zakres sie poprawił a koniec niby też ale zapalający się check pod koniec :-(
- tłumnik elastyczny był za wąski niecałe 2cale kolega Ryba1 zauważył :-) zastąpiony 2.25cala
- przewężenie na wejsciu w ostatni wydech na odcinku 15cm średnica 45mm teraz też zastąpiona rura o średnicy 2.25cala czyli ok.57mm
Teraz cały przelot (brak środkowego tłumnika,brak prokata) o średnicy 2.25cal
- wymienione świece Denso 1elektrodowe na orginały Oplowskie 2elektrodowe
- wkładka filtra powietrza Filtrona na Mann
- zmiana filtra paliwa na nowy Mann
- przy okazji zmiana uszczelki miski bo ciekł olej i wymiana oleju nadal vavoline 10w/60
- założenie wzmacnianych opasek przy turbo i dolocie
Przy okazji serwis klimy odgrzybienie,wymiana flitra kabinowego i nabicie czynnika
- ryba1
- Zafiromaniak
- Posty: 1981
- Rejestracja: 09 lip 2017, 12:27
- Imię: Krzysiek
- Lokalizacja: CGD/SB
- Auto: Zafira B 381KM/507NM
- Model: OPC
- Oznaczenie silnika: Z20LEH
- Gender:
- Kontakt:
w końcu zostało ogarnięte.niby tylko program ale auto już błędu nie wywalaKrystianNh pisze:Błąd z silnikiem check zapala się przy mocno wcisnietym pedale gazu najczesciej pod koniec trzeciego biegu na dwójce rzadko cały program został przekopany łącznie spróbą wydłużania czasu wtrysku nie pomaga nie ma tu winy
-
- Bywalec
- Posty: 162
- Rejestracja: 16 kwie 2015, 20:50
- Imię: Krystian
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Opel Zafira A 2.0T Stage2
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: z20let
Nie bądz taki skromnyryba1 pisze:w końcu zostało ogarnięte.niby tylko program ale auto już błędu nie wywalaKrystianNh pisze:Błąd z silnikiem check zapala się przy mocno wcisnietym pedale gazu najczesciej pod koniec trzeciego biegu na dwójce rzadko cały program został przekopany łącznie spróbą wydłużania czasu wtrysku nie pomaga nie ma tu winy
Auto w zeszłym tygodniu trafiło do doktora ryba1 Po jezdzie z wakacji stwierdziłem auto za***iscie jedzie, ale problem z check dalej wystepuje (ok.6000obr/min 3bieg, ok.5400-5500obr/min 4bieg, ok.5000obr/min 5bieg) ewidentnie nie było wstanie uzyskać zadanego doładowania w górnym zakresie i dodatkowo upał dawał się we znaki na autostradzie
Więc zapadła decyzja trzeba poprawić chłodzenie i od razu wypróżnianie spalin i coś z tym błędem nieszczęsnym zrobić bo już nie mam siły
Auto pojechało do kolegi ryba1 na:
- intercooler
- downpipe ... 2.75 cala (bo reszta wydechu i tak już jest przelot i nic go nie trzyma)
- wymiana gruszki na z20leh (utrzymanie dłużej ciśnienia)
- puszka z zafiry 2.2
Coś tam jeszcze było niech reszte dopisze doktor
Jednak przy moim programie nadal wyskakiwał check więc został wgrany gotowiec z racji że parę modów już było więc STAGE 2
zdjęcia wrzuce ...
Ostatnio zmieniony 16 paź 2016, 00:52 przez KrystianNh, łącznie zmieniany 5 razy.
-
- Bywalec
- Posty: 162
- Rejestracja: 16 kwie 2015, 20:50
- Imię: Krystian
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Opel Zafira A 2.0T Stage2
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: z20let
Kratka już przesunięta do przodu kolega Ryba1 coś tam modził bo normalnie nie wchodziła a ja jednak chciałem zabezpieczenie przed kamieniami :>Cray123 pisze:Wygląda to zajefajnie ale pytanie czy przed IC-kiem zmieści się jakas kratka, bo z tego co widze to on troche nachodzi na zderzak?
To teraz na hamownie ile Zosia wypluje
Hamownia chyba będzie konieczna bo zostaje problem wystrojeniem lpg bo mniej wiecej trzeba znac przebieg mocy bo wtryski z lpg mam ok.220-230hp max co już wczesniej były za małe i trzeba było dotrysk benzyny ,a reduktor do ok.250hp jest
A ile może być pytać Krzyska ile jest po ST2 A prawdę to jedynie powie hamownia :>
Ostatnio zmieniony 16 paź 2016, 01:05 przez KrystianNh, łącznie zmieniany 2 razy.