Strona 1 z 1

[A] Selection 2,2 16V Lpg

: 10 mar 2012, 11:27
autor: bagat
Zacznę od rozkodowanego VIN

REG: G?-IK 2
Data produkcji: 20011213
Typ Silnika: Z22SE
Numer Seryjny Silnika: 11044221
Typ Nadwozia: F75
Kod GM*Drive: XXEC
Filtr Napędu: Kierownica z lewej strony
Znaczenie VIN:
W0L:General Motors
0:Pojazd Nie Specjalny
T:Astra
G:Astra
F75:Zafira
2:2002
2:Bochum
125603:SERIAL NUMBER

2AU = FARBA ZEWNĘTRZNA,PATRZ TABELA FARB W PRZEDMOWIE DO KATALOGU MODELU
2F4 = RADIO,CDR 500
2J1 = POKRYCIE,WNĘTRZE PODŁOGI,STANDARDOWE
80I = WNĘTRZE-CZARNY
80X = WYKOŃCZENIE WNĘTRZA NADWOZIA-CZARNY
80Y = WYKOŃCZENIE PŁATU DRZWI,CZARNY
A14 = SZYBA,OKNO BOCZNE,TYLNE,ZABARWIONA
A23 = SZYBA PRZEDNIA,ODBIJAJĄCA CIEPŁO
A32 = SZYBY STEROWANE ELEKTRYCZNIE,PRZÓD
A33 = SZYBY STEROWANE ELEKTRYCZNIE,TYŁ
A88 = ZAGŁÓWEK,SIEDZENIE PRZEDNIE,AKTYWNY
AG4 = SIEDZENIE PRZEDNIE,LEWE,REGULATOR WYSOKOŚCI,RĘCZNY
AJ3 = DLA PODUSZKI POWIETRZNEJ KIEROWCY
AJ4 = DLA PRZYPADKU Z PODUSZKĄ POWIETRZNĄ PASAŻERA
AP0 = DLA BOCZNEJ PODUSZKI POWIETRZNEJ,LEWEJ
AP1 = DLA BOCZNEJ PODUSZKI POWIETRZNEJ,PRAWEJ
AQ6 = SIEDZENIE PRZEDNIE,OPARCIE REGULOWANE
AS1 = DLA SKŁADANEGO SIEDZENIA PRZEDNIEGO,PRAWEGO
ASF = PODUSZKA POWIETRZNA,LEWA/PRAWA,RAMA DACHU
AT0 = ZAGŁÓWEK,TYLNY,TKANINA,PEŁNY
AU0 = ZAMEK DRZWI,ZE ZDALNYM STEROWANIEM
AY3 = ZAGŁÓWEK,PRZEDNI,TKANINA,PEŁNY
AY5 = ZAGŁOWEK,TYLNY,TKANINA,ŚRODKOWY
B70 = OSŁONA PROGU DRZWI
B75 = POKRYCIE BAGAŻY,ZESP.
BA8 = SCHOWEK,SIEDZENIE PRZEDNIE,PASAŻERA
BB7 = UŻYWANE Z CHROMOWANYMI WEWNĘTRZNYMI KLAMKAMI DRZWI
BOC = WYPRODUKOWANO W BOCHUM
C35 = NAGRZEWNICA,PRZEDZIAŁ TYLNY
C60 = KLIMATYZACJA
CE4 = SPRYSKIWACZ REFLEKTORA
CT3 = DLA NIEMIEC
D17 = INST.,BIAŁA,CZARNA
D44 = POKRYCIE,OBUDOWA LUSTERKA,NADWYMIAROWE,MALOWANE
DA5 = PODŁOKIETNIK,TYLNY,ŚRODKOWY
DA7 = PODŁOKIETNIK PRZEDNIEGO SIEDZENIA,LEWEGO
DH0 = DLA LUSTERKA WEWNĘTRZNEGO CZUŁEGO NA ŚWIATŁO
DL8 = LUSTERKO,ELEKTRYCZNE I OGRZEWANE,LEWE-PRAWE
FI2 = TABLICZKA,OSTRZEGAWCZA,FOTELIK DLA DZIECKA
FR8 = PRZEŁOŻENIE PRZEKŁADNI GŁÓWNEJ 4.17 (FRT)
FX3 = PROGRAM STATECZNOŚCI ELEKTRONICZNEJ
G62 = MOCOWANIE NA 5 ŚRUB
JL9 = ABS K60 = ALTERNATOR,100A
KA1 = DLA OGRZEWANYCH SIEDZEŃ PRZEDNICH
KC5 = ODBIERALNIK,OSPRZĘT ELEKTRYCZNY(12V)
L61 = SILNIK BENZYNOWY 22
LHD = KIEROWNICA PO LEWEJ
MG3 = RĘCZNA SKRZYNIA BIEGÓW,5 BIEGOWA,TYPU F23
MM3 = UŻYWANY(-A,-E) Z RĘCZNĄ SKRZYNIĄ BIEGÓW
N33 = DLA ODCHYLANEJ KOLUMNY KIEROWNICY
N40 = WSPOMAGANIE MECHANIZMU KIEROWNICZEGO, NIEZMIENNY STOSUNEK WSPOMAGANIA
NC0 = WYPOSAŻENIE,UNIA EUROPEJSKA
NP5 = KOŁO KIEROWNICY,SKÓRA
NT4 = EMISJA SPALIN,EEC 05
NV3 = KOŁO,JEZDNE,ALUMINIUM,6JX16 ODN
OGA = Z POJAZDEM SPECJALNYM OPLA
P34 = KOŁO I OPONA,ZAPAS
QBE = OPONY,205/55 R 16-89V
T6V = PŁYTA WYKOŃCZENIA,WEWNĘTRZNA,S/LUX,WARIANT 2
T96 = PRZEDNIE ŚWIATŁO PRZECIWMGIELNE
TN7 = AKUMULATOR,66AH
U07 = KLAKSON,FANFARA U3A U55
UD7 = CZUJNIK POMOCY W PARKOWANIU UJ3
UV5 = WYŚWIETLACZ WOELOFUNKCYJNY,VAT3
UZ8 = GŁOŚNIK,8 BOSE
V22 = KRATKA,CHŁODNICA,WYPRASKA CHROMOWANA
V55 = BAGAŻNIK DACHOWY
W1Y = DLA PRZYPADKU STEROWANIA RADIA NA KIEROWNICY W4Y
W5G = TABLICZKA FIRMOWA,SELECTION
W6V = WYKOŃCZENIE,TKANINA,S/LUX,WARIANT 2
W7K = SILNIK,KAISERSLAUTERN
W7Z = WYPOSAŻENIE,ZIMOWE
W8X = CZĘŚCI DODATKOWE,INSTALACJA RADIA
W9U = DINKS
XA3 = OPEL
XG3 = DLA NIEMIEC
XK5 = WYPOSAŻENIE,JEWEL
XK7 = LITERNICTWO,BEAUTY
XL0 = WYPOSAŻENIE,SELECTION
XL8 = DLA CZĘSTOTLIWOŚCI 433 MHZ
Z0F = DLA NIEMIEC
Z1F = CZUJNIK,SYSTEM OGRANICZAJĄCY,LEWY
Z1Y = FARBA,DWA POKRYCIA
ZQ9 = WYKOŃCZENIE ZAWNĘTRZNE,ZACIEMNIENIE

Wersja jest 2002, poduszek ogólnie jest 10 a wyposażenie zimowe, to chyba to Webasto benzynowe.
Dodane tempomat (manetka), ustawiany przerywacz wycieraczek (manetka i przekaźnik z Omegi) oraz sekwencja LPG.

Kupiłem ją od niemca w lato 2011 z przebiegiem 126kkm i z zerwanym łańcuchem rozrządu "w ciemno" ale cena była na tyle dobra, że przygotowałem się nawet na generalny remont lub wymianę silnika. Jak sie szybko okazało łańcuszek pękł chyba przy starcie silnika, więc nic się nie uszkodziło. Dla świętego spokoju zdjąłem głowicę i dałem do "zrobienia na nowo" (planowanie, uszczelniacze, zawory) przy czym gościu powiedział, że silnik jest na 99% bezkolizyjny. Ściągnąłem z UK kompletny rozrząd z poprawioną dyszą i złożyłem silnik.
Wymieniłem równiez chłodnice klimy na nową, dokupiłem dywaniki zimowe i komplet pokrowców.
Przy pierwszym sprzątaniu okazało się, że w schowku pod siedzeniem pasażera jest dokumentacja a wśród niej pełna ks. serwisowa z ostatnią wizytą w warsztacie przy 121000km. Z "gratisów" jakie były w aucie to nowe opony letnie, tarcze ham. przód i pełny bak paliwa :)

Po dokładnych oględzinach juz na spokojnie wyszło, że auto ma malowane lewe tylne drzwi od listwy w dół czyli jakies przytarcie było a poza tym absolutnie oryginał.

Zdjęcia po zrobieniu silnika prosto z warsztatu:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Zastanawiam sie nad dodaniem lotki OPC z tyłu ale jak trafi sie ładna i w kolorze nadwozia.

Oceniajcie, krytykujcie :)

: 10 mar 2012, 11:31
autor: adasko
Respect za doprowadzenie auta do super stanu :piwo: :piwo: skrytykowac mozna tylko brak naklejki klubowej z tylu :lol:

: 10 mar 2012, 11:34
autor: Maciek
Ładna ta bestia. Polecam taką lotkę: http://allegro.pl/zafira-a-spoiler-dasz ... 70700.html miałem u siebie i wyglądała super :)

: 10 mar 2012, 18:45
autor: smsylwester
widzę coraz więcej z22se :D pozdrawiam.

: 11 mar 2012, 08:29
autor: Tunio999
smsylwester, i tak powinno być :lol: :lol:

bagat, Fajna Zośka tylko jeszcze tatuaż jej zrób ZKP i nic dodać nic ująć, hehe :D

: 11 mar 2012, 11:56
autor: bartekropczyce
ładne autko :) Mam lotke z tyłu w swoim samochodzie i naprawde dodaje ona +5pkt do wygladu auta :mrgreen: