[A] -Hanti- 2.2DTI, 125KM, 2003r
: 16 lut 2013, 13:40
Witam Serdecznie
Swoją Zośkę nabyłem 26.01 tego roku.
Tak na szybko:
* 2,2DTI - 125KM
* 10 poduszek
* 4el. szyby
* el. lusterka
* klimatronik
* webasto
* parktronik
* hak
* relingi
Dla bardziej ciekawych zamieszczam wyciąg z VINu:
VIN: W0L0TGF7532148532 Kod modelu: 0QY75 Kod opakowania: PR51 REG: MSP-SX315 Data produkcji: 29012003
Typ silnika: Y22DTR
Nr seryjny silnika: 17E82280
W0L:General Motors
0:Pojazd Nie Specjalny
T:Astra
G:Astra
F75:Zafira
3:2003
2:Bochum
148532:SERIAL NUMBER
2AU = FARBA ZEWNĘTRZNA,PATRZ TABELA FARB W PRZEDMOWIE DO KATALOGU MODELU
2J1 = POKRYCIE,WNĘTRZE PODŁOGI,STANDARDOWE
80I = WNĘTRZE-CZARNY
80X = WYKOŃCZENIE WNĘTRZA NADWOZIA-CZARNY
80Y = WYKOŃCZENIE PŁATU DRZWI,CZARNY
A14 = SZYBA,OKNO BOCZNE,TYLNE,ZABARWIONA
A23 = SZYBA PRZEDNIA,ODBIJAJĄCA CIEPŁO
A32 = SZYBY STEROWANE ELEKTRYCZNIE,PRZÓD
A33 = SZYBY STEROWANE ELEKTRYCZNIE,TYŁ
A88 = ZAGŁÓWEK,SIEDZENIE PRZEDNIE,AKTYWNY
AHA = Z REGULACJĄ PODPARCIA LĘDŹWIOWEGO
AHB = Z REGULACJĄ PODPARCIA LĘDŹWIOWEGO
AJ3 = DLA PODUSZKI POWIETRZNEJ KIEROWCY
AJ4 = DLA PRZYPADKU Z PODUSZKĄ POWIETRZNĄ PASAŻERA
AN4 = FOTELIK DLA DZIECKA,SYSTEM OGRANICZAJĄCY
AP0 = DLA BOCZNEJ PODUSZKI POWIETRZNEJ,LEWEJ
AP1 = DLA BOCZNEJ PODUSZKI POWIETRZNEJ,PRAWEJ
AP9 = SIATKA PRZEDZIAŁU ŁADUNKOWEGO
AQ6 = SIEDZENIE PRZEDNIE,OPARCIE REGULOWANE
AS1 = DLA SKŁADANEGO SIEDZENIA PRZEDNIEGO,PRAWEGO
ASF = PODUSZKA POWIETRZNA,LEWA/PRAWA,RAMA DACHU
AT0 = ZAGŁÓWEK,TYLNY,TKANINA,PEŁNY
AU0 = ZAMEK DRZWI,ZE ZDALNYM STEROWANIEM
AY3 = ZAGŁÓWEK,PRZEDNI,TKANINA,PEŁNY
AY5 = ZAGŁOWEK,TYLNY,TKANINA,ŚRODKOWY
B70 = OSŁONA PROGU DRZWI
B75 = POKRYCIE BAGAŻY,ZESP.
BB7 = UŻYWANE Z CHROMOWANYMI WEWNĘTRZNYMI KLAMKAMI DRZWI
BOC = WYPRODUKOWANO W BOCHUM
C60 = KLIMATYZACJA
C68 = DLA KLIMATYZACJI ELEKTRONICZNEJ
CT3 = DLA NIEMIEC
D16 = ZESTAW WSKAŹNIKÓW,BIAŁY,CZARNY,PIERŚCIENIE CHROMOWANE
D75 = KLAMKA,ZESP.,ZEWNĘTRZNA
DA5 = PODŁOKIETNIK,TYLNY,ŚRODKOWY
DA7 = PODŁOKIETNIK PRZEDNIEGO SIEDZENIA,LEWEGO
DD8 = DLA LUSTERKA WEWNĘTRZNEGO CZUŁEGO NA ŚWIATŁO
DL8 = LUSTERKO,ELEKTRYCZNE I OGRZEWANE,LEWE-PRAWE
DP6 = OBUDOWA
DT4 = POPIELNICZKA I ZAPALNICZKA (PAKIET DLA PALĄCYCH)
F19 = PRZEŁOŻENIE PRZEKŁADNI GŁÓWNEJ 3.82
G62 = MOCOWANIE NA 5 ŚRUB
JBG = DŹWIGNIA HAMULCA POSTOJOWEGO,CHROM O WYSOKIM POŁYSKU
JL9 = ABS
K30 = STEROWANIE PRZEBIEGIEM PODRÓŻY
KC5 = ODBIERALNIK,OSPRZĘT ELEKTRYCZNY(12V)
KG9 = ALTERNATOR,140A
L50 = SILNIK TURBO-DIESEL Y22DTR[L50/LRE]
LHD = KIEROWNICA PO LEWEJ
M63 = RĘCZNA SKRZYNIA BIEGÓW,5-BIEGOWA,TYP F35
MM3 = UŻYWANY(-A,-E) Z RĘCZNĄ SKRZYNIĄ BIEGÓW
N33 = DLA ODCHYLANEJ KOLUMNY KIEROWNICY
N40 = WSPOMAGANIE MECHANIZMU KIEROWNICZEGO, NIEZMIENNY STOSUNEK WSPOMAGANIA
NC0 = WYPOSAŻENIE,UNIA EUROPEJSKA
NC9 = EMISJA SPALIN,WYSOKOPRĘŻNY,Z KATALIZATOREM,WARIANT 3
NP5 = KOŁO KIEROWNICY,SKÓRA
NW6 = KOŁO,JEZDNE,9 PODŁUŻNYCH OTWORÓW,51/2JX13
NW9 = STEROWANIE TRAKCJI
ODN
P34 = KOŁO I OPONA,ZAPAS
PBZ = STEROWANIE PODUSZKI SIEDZENIA, POCHYLANE, LEWE
PCE = STEROWANIE PODUSZKI SIEDZENIA, POCHYLANE, PRAWE
QBE = OPONY,205/55 R 16-89V
R2D
T67 = AKUMULATOR,70AH
T96 = PRZEDNIE ŚWIATŁO PRZECIWMGIELNE
T9M = WYKOŃCZENIE ELBA
U3A
U55
UJ3
UR4 = RADIO NCDR 2011/1100
UV5 = WYŚWIETLACZ WOELOFUNKCYJNY,VAT3
UV9 = WYŚWIETLACZ,SYSTEM NAWIGACYJNY
UZ8 = GŁOŚNIK,8 BOSE
V22 = KRATKA,CHŁODNICA,WYPRASKA CHROMOWANA
V55 = BAGAŻNIK DACHOWY
VU2 = ŚRODEK TABLICY ROZDZ.,MATOWY CHROM
W01
W1G = DLA ZMIENIACZA PŁYT KOMPAKTOWYCH
W1Y = DLA PRZYPADKU STEROWANIA RADIA NA KIEROWNICY
W2N = LITERNICTWO,BOCZNE,USUNĄĆ
W4Y
W9I = USZCZELNIENIE XENO / ELBA
W9M = DLA DODATKOWEGO ONSTAR'U LUB CZĘŚCI SYSTEMU NAWIGACYJNEGO
W9U = DINKS
WD4 = IDENT.PUNKT EFEKTYWNY CON.
XA3 = OPEL
XG3 = DLA NIEMIEC
XK5 = WYPOSAŻENIE,JEWEL
XL8 = DLA CZĘSTOTLIWOŚCI 433 MHZ
Z0F = DLA NIEMIEC
Z1F = CZUJNIK,SYSTEM OGRANICZAJĄCY,LEWY
Z1Y = FARBA,DWA POKRYCIA
ZQ9 = WYKOŃCZENIE ZAWNĘTRZNE,ZACIEMNIENIE
Zdjęcia załączę wieczorkiem
Swoją Zośkę nabyłem 26.01 tego roku.
Tak na szybko:
* 2,2DTI - 125KM
* 10 poduszek
* 4el. szyby
* el. lusterka
* klimatronik
* webasto
* parktronik
* hak
* relingi
Dla bardziej ciekawych zamieszczam wyciąg z VINu:
VIN: W0L0TGF7532148532 Kod modelu: 0QY75 Kod opakowania: PR51 REG: MSP-SX315 Data produkcji: 29012003
Typ silnika: Y22DTR
Nr seryjny silnika: 17E82280
W0L:General Motors
0:Pojazd Nie Specjalny
T:Astra
G:Astra
F75:Zafira
3:2003
2:Bochum
148532:SERIAL NUMBER
2AU = FARBA ZEWNĘTRZNA,PATRZ TABELA FARB W PRZEDMOWIE DO KATALOGU MODELU
2J1 = POKRYCIE,WNĘTRZE PODŁOGI,STANDARDOWE
80I = WNĘTRZE-CZARNY
80X = WYKOŃCZENIE WNĘTRZA NADWOZIA-CZARNY
80Y = WYKOŃCZENIE PŁATU DRZWI,CZARNY
A14 = SZYBA,OKNO BOCZNE,TYLNE,ZABARWIONA
A23 = SZYBA PRZEDNIA,ODBIJAJĄCA CIEPŁO
A32 = SZYBY STEROWANE ELEKTRYCZNIE,PRZÓD
A33 = SZYBY STEROWANE ELEKTRYCZNIE,TYŁ
A88 = ZAGŁÓWEK,SIEDZENIE PRZEDNIE,AKTYWNY
AHA = Z REGULACJĄ PODPARCIA LĘDŹWIOWEGO
AHB = Z REGULACJĄ PODPARCIA LĘDŹWIOWEGO
AJ3 = DLA PODUSZKI POWIETRZNEJ KIEROWCY
AJ4 = DLA PRZYPADKU Z PODUSZKĄ POWIETRZNĄ PASAŻERA
AN4 = FOTELIK DLA DZIECKA,SYSTEM OGRANICZAJĄCY
AP0 = DLA BOCZNEJ PODUSZKI POWIETRZNEJ,LEWEJ
AP1 = DLA BOCZNEJ PODUSZKI POWIETRZNEJ,PRAWEJ
AP9 = SIATKA PRZEDZIAŁU ŁADUNKOWEGO
AQ6 = SIEDZENIE PRZEDNIE,OPARCIE REGULOWANE
AS1 = DLA SKŁADANEGO SIEDZENIA PRZEDNIEGO,PRAWEGO
ASF = PODUSZKA POWIETRZNA,LEWA/PRAWA,RAMA DACHU
AT0 = ZAGŁÓWEK,TYLNY,TKANINA,PEŁNY
AU0 = ZAMEK DRZWI,ZE ZDALNYM STEROWANIEM
AY3 = ZAGŁÓWEK,PRZEDNI,TKANINA,PEŁNY
AY5 = ZAGŁOWEK,TYLNY,TKANINA,ŚRODKOWY
B70 = OSŁONA PROGU DRZWI
B75 = POKRYCIE BAGAŻY,ZESP.
BB7 = UŻYWANE Z CHROMOWANYMI WEWNĘTRZNYMI KLAMKAMI DRZWI
BOC = WYPRODUKOWANO W BOCHUM
C60 = KLIMATYZACJA
C68 = DLA KLIMATYZACJI ELEKTRONICZNEJ
CT3 = DLA NIEMIEC
D16 = ZESTAW WSKAŹNIKÓW,BIAŁY,CZARNY,PIERŚCIENIE CHROMOWANE
D75 = KLAMKA,ZESP.,ZEWNĘTRZNA
DA5 = PODŁOKIETNIK,TYLNY,ŚRODKOWY
DA7 = PODŁOKIETNIK PRZEDNIEGO SIEDZENIA,LEWEGO
DD8 = DLA LUSTERKA WEWNĘTRZNEGO CZUŁEGO NA ŚWIATŁO
DL8 = LUSTERKO,ELEKTRYCZNE I OGRZEWANE,LEWE-PRAWE
DP6 = OBUDOWA
DT4 = POPIELNICZKA I ZAPALNICZKA (PAKIET DLA PALĄCYCH)
F19 = PRZEŁOŻENIE PRZEKŁADNI GŁÓWNEJ 3.82
G62 = MOCOWANIE NA 5 ŚRUB
JBG = DŹWIGNIA HAMULCA POSTOJOWEGO,CHROM O WYSOKIM POŁYSKU
JL9 = ABS
K30 = STEROWANIE PRZEBIEGIEM PODRÓŻY
KC5 = ODBIERALNIK,OSPRZĘT ELEKTRYCZNY(12V)
KG9 = ALTERNATOR,140A
L50 = SILNIK TURBO-DIESEL Y22DTR[L50/LRE]
LHD = KIEROWNICA PO LEWEJ
M63 = RĘCZNA SKRZYNIA BIEGÓW,5-BIEGOWA,TYP F35
MM3 = UŻYWANY(-A,-E) Z RĘCZNĄ SKRZYNIĄ BIEGÓW
N33 = DLA ODCHYLANEJ KOLUMNY KIEROWNICY
N40 = WSPOMAGANIE MECHANIZMU KIEROWNICZEGO, NIEZMIENNY STOSUNEK WSPOMAGANIA
NC0 = WYPOSAŻENIE,UNIA EUROPEJSKA
NC9 = EMISJA SPALIN,WYSOKOPRĘŻNY,Z KATALIZATOREM,WARIANT 3
NP5 = KOŁO KIEROWNICY,SKÓRA
NW6 = KOŁO,JEZDNE,9 PODŁUŻNYCH OTWORÓW,51/2JX13
NW9 = STEROWANIE TRAKCJI
ODN
P34 = KOŁO I OPONA,ZAPAS
PBZ = STEROWANIE PODUSZKI SIEDZENIA, POCHYLANE, LEWE
PCE = STEROWANIE PODUSZKI SIEDZENIA, POCHYLANE, PRAWE
QBE = OPONY,205/55 R 16-89V
R2D
T67 = AKUMULATOR,70AH
T96 = PRZEDNIE ŚWIATŁO PRZECIWMGIELNE
T9M = WYKOŃCZENIE ELBA
U3A
U55
UJ3
UR4 = RADIO NCDR 2011/1100
UV5 = WYŚWIETLACZ WOELOFUNKCYJNY,VAT3
UV9 = WYŚWIETLACZ,SYSTEM NAWIGACYJNY
UZ8 = GŁOŚNIK,8 BOSE
V22 = KRATKA,CHŁODNICA,WYPRASKA CHROMOWANA
V55 = BAGAŻNIK DACHOWY
VU2 = ŚRODEK TABLICY ROZDZ.,MATOWY CHROM
W01
W1G = DLA ZMIENIACZA PŁYT KOMPAKTOWYCH
W1Y = DLA PRZYPADKU STEROWANIA RADIA NA KIEROWNICY
W2N = LITERNICTWO,BOCZNE,USUNĄĆ
W4Y
W9I = USZCZELNIENIE XENO / ELBA
W9M = DLA DODATKOWEGO ONSTAR'U LUB CZĘŚCI SYSTEMU NAWIGACYJNEGO
W9U = DINKS
WD4 = IDENT.PUNKT EFEKTYWNY CON.
XA3 = OPEL
XG3 = DLA NIEMIEC
XK5 = WYPOSAŻENIE,JEWEL
XL8 = DLA CZĘSTOTLIWOŚCI 433 MHZ
Z0F = DLA NIEMIEC
Z1F = CZUJNIK,SYSTEM OGRANICZAJĄCY,LEWY
Z1Y = FARBA,DWA POKRYCIA
ZQ9 = WYKOŃCZENIE ZAWNĘTRZNE,ZACIEMNIENIE
Zdjęcia załączę wieczorkiem