[A] - konter - 1.8, 2000 Edition, 125KM, 2000 r
[A] - konter - 1.8, 2000 Edition, 125KM, 2000 r
Hej,
a oto i moja zafira. kilka przygód ją już spotkało.
https://www.dropbox.com/s/n7cik5ub7i502 ... 203652.jpg
Po kupnie okazało się, że nie jest ona aż do końca tak sprawna jak być powinna
Oczywiście filtry, rozrząd, olej powymieniane.
Ale...
1. bardzo szybko doszły klocki hamulcowe (na tą chwilę bez tarcz)
2. Czujnik położenia walu również musiał zostać wymieniony. Był w masakrycznym stanie. Fotkę chyba gdzieś później nawet odszukam.
3. Bardzo szybko okazała się, że obroty jednak falują. Dochodziło nawet do 3 tyś obrotów. Przepustnica została wyczyszczona, ale dalej to samo. Chyba już zdiagnozowałem - mam od 2 dni na podmianie przepływomierz orginalny. Ustało. Przy zakupie miałem jakiś noname. Więc (mam nadzieję) wszystko się wyjaśniło w kwestii falowania obrotów.
4. Auto ma ogromny apetyt na olej 0,7 L na 1000 km. Zastanawiam się, czy coś z tym robić? Czy jest sens?
5. Zauważyłem na podnośniku cieknącą maglownicę... Jakieś sugestie? Robić?
6. Wycieraczka chyba od malucha z tyłu siedziała - zmieniona na "odpowiadającą orginałowi"
7. Uszczelka pod przednią szybą - była w ogóle odklejona. Musiałem ją oczyścić, szybę również. Wkleiłem tą "twardą u-kształtną" uszczelkę, a w to włożyłem prawidłowo uszczelkę docelową. Wszystko cacy teraz.
8. No i te parujące szyby - czekają mnie oringi, oraz suszenie gąbki pod wykładziną. Nie mam na tą chwilę garażu zamykanego, mam jedynie miejsce postojowe pod blokiem (chyba nie widzi mi się tego tu robić), więc ciężko będzie mi to zrobić. Ale muszę, bo jeździć się nie da. Nie - kilimy włączał nie będę, uchyłał okna również. Mam małe dzieci.
Na tą chwilę tyle. Jak będę coś więcej robił, to się pochwalę.
Jak zawsze pozdrawiam,
Bartek
a oto i moja zafira. kilka przygód ją już spotkało.
https://www.dropbox.com/s/n7cik5ub7i502 ... 203652.jpg
Po kupnie okazało się, że nie jest ona aż do końca tak sprawna jak być powinna
Oczywiście filtry, rozrząd, olej powymieniane.
Ale...
1. bardzo szybko doszły klocki hamulcowe (na tą chwilę bez tarcz)
2. Czujnik położenia walu również musiał zostać wymieniony. Był w masakrycznym stanie. Fotkę chyba gdzieś później nawet odszukam.
3. Bardzo szybko okazała się, że obroty jednak falują. Dochodziło nawet do 3 tyś obrotów. Przepustnica została wyczyszczona, ale dalej to samo. Chyba już zdiagnozowałem - mam od 2 dni na podmianie przepływomierz orginalny. Ustało. Przy zakupie miałem jakiś noname. Więc (mam nadzieję) wszystko się wyjaśniło w kwestii falowania obrotów.
4. Auto ma ogromny apetyt na olej 0,7 L na 1000 km. Zastanawiam się, czy coś z tym robić? Czy jest sens?
5. Zauważyłem na podnośniku cieknącą maglownicę... Jakieś sugestie? Robić?
6. Wycieraczka chyba od malucha z tyłu siedziała - zmieniona na "odpowiadającą orginałowi"
7. Uszczelka pod przednią szybą - była w ogóle odklejona. Musiałem ją oczyścić, szybę również. Wkleiłem tą "twardą u-kształtną" uszczelkę, a w to włożyłem prawidłowo uszczelkę docelową. Wszystko cacy teraz.
8. No i te parujące szyby - czekają mnie oringi, oraz suszenie gąbki pod wykładziną. Nie mam na tą chwilę garażu zamykanego, mam jedynie miejsce postojowe pod blokiem (chyba nie widzi mi się tego tu robić), więc ciężko będzie mi to zrobić. Ale muszę, bo jeździć się nie da. Nie - kilimy włączał nie będę, uchyłał okna również. Mam małe dzieci.
Na tą chwilę tyle. Jak będę coś więcej robił, to się pochwalę.
Jak zawsze pozdrawiam,
Bartek
Ostatnio zmieniony 09 gru 2013, 18:59 przez konter, łącznie zmieniany 1 raz.
- Bodek
- Zafiromaniak
- Posty: 16394
- Rejestracja: 17 paź 2010, 12:28
- Imię: Bodek
- Lokalizacja: Polska B
- Auto: Zafira_B_Cosmo
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
- Kontakt:
Na początku zawsze trzeba dołożyć - każdy z nas to wie
Autko fajne, dorzuć kilka fotek - chętnie oglądnę.
Powodzenia i wydatków tylko przy tankowaniu
Do zdjęć dobry jest: http://imgur.com/
Info z Forum: http://www.zafiraklub.pl/viewtopic.php?t=58 = zobacz post Roberta - Rybka
Autko fajne, dorzuć kilka fotek - chętnie oglądnę.
Powodzenia i wydatków tylko przy tankowaniu
Do zdjęć dobry jest: http://imgur.com/
Info z Forum: http://www.zafiraklub.pl/viewtopic.php?t=58 = zobacz post Roberta - Rybka
"NADZIEJE LUDZI MĄDRYCH SĄ PEWNIEJSZE NIŻ BOGACTWO NIEUKÓW" - DEMOKRYT
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bogusław Kuduk, ps. Bodek + 30.11.2020. R.I.P.
najpierw muszę te remonty skończyćTunio999 pisze:Ładna Zośka Oby służyła jak najdłużej "bez remontu"
Co sądzicie o maglownicy i silniku? Robić?
Dzięki uprzejmości kolegi Bodek wiem, co powinno było być.
VIN: W0L0TGF7512021487 Kod modelu: 0QY75 Kod opakowania: KHS1 Adnotacje REG: WI-G 5726 Data produkcji: 01092000
Typ silnika: Z18XE
Nr seryjny silnika: 20R35919
W0L:General Motors
0:Pojazd Nie Specjalny
T:Astra
G:Astra
F75:Zafira
1:2001
2:Bochum
021487:SERIAL NUMBER
2H9 = SILNIK BENZYNOWY 18
2J1 = POKRYCIE,WNĘTRZE PODŁOGI,STANDARDOWE
70X = WYKOŃCZENIE WNĘTRZA NADWOZIA-CZERWONY
80I = WNĘTRZE-CZARNY
83L = FARBA ZEWNĘTRZNA,PATRZ TABELA FARB W PRZEDMOWIE DO KATALOGU MODELU
A14 = SZYBA,OKNO BOCZNE,TYLNE,ZABARWIONA
A23 = SZYBA PRZEDNIA,ODBIJAJĄCA CIEPŁO
A31 = SZYBY STEROWANE ELEKTRYCZNIE
A88 = ZAGŁÓWEK,SIEDZENIE PRZEDNIE,AKTYWNY
AG4 = SIEDZENIE PRZEDNIE,LEWE,REGULATOR WYSOKOŚCI,RĘCZNY
AJ3 = DLA PODUSZKI POWIETRZNEJ KIEROWCY
AJ4 = DLA PRZYPADKU Z PODUSZKĄ POWIETRZNĄ PASAŻERA
AP0 = DLA BOCZNEJ PODUSZKI POWIETRZNEJ,LEWEJ
AP1 = DLA BOCZNEJ PODUSZKI POWIETRZNEJ,PRAWEJ
AP9 = SIATKA PRZEDZIAŁU ŁADUNKOWEGO
AQ6 = SIEDZENIE PRZEDNIE,OPARCIE REGULOWANE
AS1 = DLA SKŁADANEGO SIEDZENIA PRZEDNIEGO,PRAWEGO
AT0 = ZAGŁÓWEK,TYLNY,TKANINA,PEŁNY
AU0 = ZAMEK DRZWI,ZE ZDALNYM STEROWANIEM
AY3 = ZAGŁÓWEK,PRZEDNI,TKANINA,PEŁNY
AY5 = ZAGŁOWEK,TYLNY,TKANINA,ŚRODKOWY
B70 = OSŁONA PROGU DRZWI
B73 = ZESTAW WSKAŹNIKÓW,BIAŁY
B75 = POKRYCIE BAGAŻY,ZESP.
BA8 = SCHOWEK,SIEDZENIE PRZEDNIE,PASAŻERA
BB7 = UŻYWANE Z CHROMOWANYMI WEWNĘTRZNYMI KLAMKAMI DRZWI
C60 = KLIMATYZACJA
C87 = LAMPKA CZYTANIA MAPY,TYLNA
CT3 = DLA NIEMIEC
D44 = POKRYCIE,OBUDOWA LUSTERKA,NADWYMIAROWE,MALOWANE
DA5 = PODŁOKIETNIK,TYLNY,ŚRODKOWY
DA7 = PODŁOKIETNIK PRZEDNIEGO SIEDZENIA,LEWEGO
DL8 = LUSTERKO,ELEKTRYCZNE I OGRZEWANE,LEWE-PRAWE
G62 = MOCOWANIE NA 5 ŚRUB
GT6 = PRZEŁOŻENIE PRZEKŁADNI GŁÓWNEJ 4.19
JL9 = ABS
K30 = STEROWANIE PRZEBIEGIEM PODRÓŻY
K60 = ALTERNATOR,100A
KC5 = ODBIERALNIK,OSPRZĘT ELEKTRYCZNY(12V)
LHD = KIEROWNICA PO LEWEJ
MG4 = RĘCZNA SKRZYNIA BIEGÓW,5 BIEGOWA,SPORTY
N29 = KOŁO,JEZDNE,ALUMINIUM,6JX15
N33 = DLA ODCHYLANEJ KOLUMNY KIEROWNICY
N40 = WSPOMAGANIE MECHANIZMU KIEROWNICZEGO, NIEZMIENNY STOSUNEK WSPOMAGANIA
NC0 = WYPOSAŻENIE,UNIA EUROPEJSKA
NP5 = KOŁO KIEROWNICY,SKÓRA
NT4 = EMISJA SPALIN,EEC 05
P34 = KOŁO I OPONA,ZAPAS
QHL = OPONY,195/65 R 15-91H
T6V = PŁYTA WYKOŃCZENIA,WEWNĘTRZNA,S/LUX,WARIANT 2
T96 = PRZEDNIE ŚWIATŁO PRZECIWMGIELNE
TN6 = AKUMULATOR,55AH
U16 = PRZYRZĄD,OBROTOMIERZ
U3A
U55
UV5 = WYŚWIETLACZ WOELOFUNKCYJNY,VAT3
UZ8 = GŁOŚNIK,8 BOSE
V22 = KRATKA,CHŁODNICA,WYPRASKA CHROMOWANA
V55 = BAGAŻNIK DACHOWY
W1S = ZESTAW,CZĘŚCI,INSTALACJA RADIA I TELEFONU SAMOCHODOWEGO
W1Y = DLA PRZYPADKU STEROWANIA RADIA NA KIEROWNICY
W4Y
W6V = WYKOŃCZENIE,TKANINA,S/LUX,WARIANT 2
W8T = RADIO,TELEFON
W9U = DINKS
XA3 = OPEL
XG3 = DLA NIEMIEC
XK5 = WYPOSAŻENIE,JEWEL
XK7 = LITERNICTWO,BEAUTY
XL0 = WYPOSAŻENIE,SELECTION
XL8 = DLA CZĘSTOTLIWOŚCI 433 MHZ
XQ4 = V6
Z0F = DLA NIEMIEC
Z1F = PRĘDKOŚCIOMIERZ KM/H
Z1U
ZQ9 = WYKOŃCZENIE ZAWNĘTRZNE,ZACIEMNIENIE