[A] Wojtek7090 - Zafira A 2.0DTH 2004
: 30 mar 2015, 15:12
Witam
Czas na przedstawienie mojego nowego wozidełka.
Jako, że mój poprzedni "wózwagon" czyli Astra F Caravan 1.6 16v'95 zaczyna kończyć swój żywot, nadszedł czas na zmianę środka lokomocji. Pierwotnie, z powodu dość ograniczonych funduszy, brane było pod uwagę różne modele. Początkowo, szukając informacji o oplowskich dieslach, choć stosowanych bardziej w Astrach G i Vectrach, trafiłem przypadkiem na forum maniaków Zafiry. Co prawda nie brałem zbytnio pod uwagę zakupu Zafiry, ale skuszony trochę wygodą wyższego samochodu oraz komfortem ustawności foteli i możliwości przewozowych zaczęła kiełkować myśl - może warto spróbować
Dzięki uprzejmości i cierpliwości znanego wszystkim forumowicza ( pozdrawiam gorąco p.Andrzeja) dostąpiłem zaszczytu dołączenia do klubu właścicieli Zafiry.
Co prawda nie jest być może wyposażona w nie wiadomo jakie bajery, jednakże posiada elementy na których najbardziej mi zależało.
Oto ona
ZAFIRA A 2.0DTH czarna perełka z 2004 roku z przebiegiem 163k km.
Fotki dodane tylko aby dopełnić formalności, tak więc poproszę bez zbędnych komentarzy.
Konkretną sesję zdjęciową zrobię gdy warunki pogodowe na to pozwolą i doprowadzę ją do takiego stanu aby się nie wstydziła:) Mam nadzieję, że wybaczycie
Na chwilę obecną wróciła bez najmniejszych przygód z Gorzowa Wlkp do Krosna czyli już nakręciła na kółka ok. 780km.
Teraz pozostaje ją tylko odpowiednio oznaczyć ( dzięki Maćkowi nalepki już czekają ), dopieścić w środku i zalać nowymi płynami.
A to VIN (dzięki Bodek )
Typ silnika: Y20DTH
W0L:General Motors
0:Pojazd Nie Specjalny
T:Astra
G:Astra
F75:Zafira
4:2004
2:Bochum
229187:SERIAL NUMBER
2F4 = RADIO,CDR 500
2HU = FARBA ZEWNĘTRZNA,PATRZ TABELA FARB W PRZEDMOWIE DO KATALOGU MODELU
2J1 = POKRYCIE,WNĘTRZE PODŁOGI,STANDARDOWE
80I = WNĘTRZE-CZARNY
80X = WYKOŃCZENIE WNĘTRZA NADWOZIA-CZARNY
80Y = WYKOŃCZENIE PŁATU DRZWI,CZARNY
A14 = SZYBA,OKNO BOCZNE,TYLNE,ZABARWIONA
A23 = SZYBA PRZEDNIA,ODBIJAJĄCA CIEPŁO
A32 = SZYBY STEROWANE ELEKTRYCZNIE,PRZÓD
A50 = MODELE WYLANSOWANE DO ROKU 2000 = SIEDZENIA SPORTOWE, MODELE WYLANSOWANE OD ROKU 2000 = SIEDZENIA KOMFORTOWE
AG4 = SIEDZENIE PRZEDNIE,LEWE,REGULATOR WYSOKOŚCI,RĘCZNY
AHA = Z REGULACJĄ PODPARCIA LĘDŹWIOWEGO
AHB = Z REGULACJĄ PODPARCIA LĘDŹWIOWEGO
AJ3 = DLA PODUSZKI POWIETRZNEJ KIEROWCY
AJ4 = DLA PRZYPADKU Z PODUSZKĄ POWIETRZNĄ PASAŻERA
AN4 = FOTELIK DLA DZIECKA,SYSTEM OGRANICZAJĄCY
AP0 = DLA BOCZNEJ PODUSZKI POWIETRZNEJ,LEWEJ
AP1 = DLA BOCZNEJ PODUSZKI POWIETRZNEJ,PRAWEJ
AT0 = ZAGŁÓWEK,TYLNY,TKANINA,PEŁNY
AU0 = ZAMEK DRZWI,ZE ZDALNYM STEROWANIEM
AY3 = ZAGŁÓWEK,PRZEDNI,TKANINA,PEŁNY
AY5 = ZAGŁÓWEK,TYLNY,TKANINA,ŚRODKOWY
B70 = OSŁONA PROGU DRZWI
B75 = POKRYCIE BAGAŻY,ZESP.
BB7 = UŻYWANE Z CHROMOWANYMI WEWNĘTRZNYMI KLAMKAMI DRZWI
C32 = DLA SYSTEMU SZYBKIEGO OGRZEWANIA
C60 = KLIMATYZACJA
C68 = DLA KLIMATYZACJI ELEKTRONICZNEJ
CT2 = DLA AUSTRII
D16 = ZESTAW WSKAŹNIKÓW,BIAŁY,CZARNY,PIERŚCIENIE CHROMOWANE
D75 = KLAMKA,ZESP.,ZEWNĘTRZNA
DA5 = PODŁOKIETNIK,TYLNY,ŚRODKOWY
DL8 = LUSTERKO,ELEKTRYCZNE I OGRZEWANE,LEWE-PRAWE
DP6 = OBUDOWA
FR8 = PRZEŁOŻENIE PRZEKŁADNI GŁÓWNEJ 4.17 (FRT)
G62 = MOCOWANIE NA 5 ŚRUB
JBG = DŹWIGNIA HAMULCA POSTOJOWEGO,CHROM O WYSOKIM POŁYSKU
JL9 = ABS
K09 = ALTERNATOR,120A
LD1 = SILNIK WYSOKOPRĘŻNY 20D
LHD = KIEROWNICA PO LEWEJ
MG1 = RĘCZNA SKRZYNIA BIEGÓW,5 BIEGOWA,TYPU F23
MM3 = UŻYWANY(-A,-E) Z RĘCZNĄ SKRZYNIĄ BIEGÓW
N33 = DLA ODCHYLANEJ KOLUMNY KIEROWNICY
N40 = WSPOMAGANIE MECHANIZMU KIEROWNICZEGO, NIEZMIENNY STOSUNEK WSPOMAGANIA
NC0 = WYPOSAŻENIE,UNIA EUROPEJSKA
NC9 = EMISJA SPALIN,WYSOKOPRĘŻNY,Z KATALIZATOREM,WARIANT 3
NP5 = KOŁO KIEROWNICY,SKÓRA
NW9 = STEROWANIE TRAKCJI
OHA = LOKALNY GM W EUROPE OHA
P34 = KOŁO I OPONA,ZAPAS
QBE = OPONY,205/55 R 16-89V
QE0 = KOŁO,JEZDNE,ALUMINIUM,5 SZPRYCH,6JX16
T67 = AKUMULATOR,70AH
T96 = PRZEDNIE ŚWIATŁO PRZECIWMGIELNE
T9M = WYKOŃCZENIE ELBA
U07 = KLAKSON,FANFARA
U3A
U55
U91 = ANTENA KRÓTKA,DACH,RADIO
U96 = GŁOŚNIK,6,WARIANT 2
UJ3
V22 = KRATKA,CHŁODNICA,WYPRASKA CHROMOWANA
V55 = BAGAŻNIK DACHOWY
VG9 = WOSK ZABEZPIECZAJĄCY
VU3 = ŚRODEK TABLICY ROZDZ.,WĘGIEL DRZEWNY METALICZNY
W1Y = DLA PRZYPADKU STEROWANIA RADIA NA KIEROWNICY
W2N = LITERNICTWO,BOCZNE,USUNĄĆ
W4Y
W6X = WYKOŃCZENIE,TKANINA,SPORT,WARIANT 4
W8X = CZĘŚCI DODATKOWE,INSTALACJA RADIA
W9R = DLA AUSTRII
W9T = FAMILY
XK0 = WYPOSAŻENIE,SPORTY
XK5 = WYPOSAŻENIE,JEWEL
XL8 = DLA CZĘSTOTLIWOŚCI 433 MHZ
Z0E = DLA AUSTRII
Z1F = PRĘDKOŚCIOMIERZ KM/H
ZQ9 = WYKOŃCZENIE ZEWNĘTRZNE,ZACIEMNIENIE
Tyle tytułem wstępu. Jak wspomniałem wcześniej fotki będą trochę później.
Co więcej, czas pokaże. Na razie pełne zadowolenie.
Pozdrawiam brać ZKP
Wojtek
Czas na przedstawienie mojego nowego wozidełka.
Jako, że mój poprzedni "wózwagon" czyli Astra F Caravan 1.6 16v'95 zaczyna kończyć swój żywot, nadszedł czas na zmianę środka lokomocji. Pierwotnie, z powodu dość ograniczonych funduszy, brane było pod uwagę różne modele. Początkowo, szukając informacji o oplowskich dieslach, choć stosowanych bardziej w Astrach G i Vectrach, trafiłem przypadkiem na forum maniaków Zafiry. Co prawda nie brałem zbytnio pod uwagę zakupu Zafiry, ale skuszony trochę wygodą wyższego samochodu oraz komfortem ustawności foteli i możliwości przewozowych zaczęła kiełkować myśl - może warto spróbować
Dzięki uprzejmości i cierpliwości znanego wszystkim forumowicza ( pozdrawiam gorąco p.Andrzeja) dostąpiłem zaszczytu dołączenia do klubu właścicieli Zafiry.
Co prawda nie jest być może wyposażona w nie wiadomo jakie bajery, jednakże posiada elementy na których najbardziej mi zależało.
Oto ona
ZAFIRA A 2.0DTH czarna perełka z 2004 roku z przebiegiem 163k km.
Fotki dodane tylko aby dopełnić formalności, tak więc poproszę bez zbędnych komentarzy.
Konkretną sesję zdjęciową zrobię gdy warunki pogodowe na to pozwolą i doprowadzę ją do takiego stanu aby się nie wstydziła:) Mam nadzieję, że wybaczycie
Na chwilę obecną wróciła bez najmniejszych przygód z Gorzowa Wlkp do Krosna czyli już nakręciła na kółka ok. 780km.
Teraz pozostaje ją tylko odpowiednio oznaczyć ( dzięki Maćkowi nalepki już czekają ), dopieścić w środku i zalać nowymi płynami.
A to VIN (dzięki Bodek )
Typ silnika: Y20DTH
W0L:General Motors
0:Pojazd Nie Specjalny
T:Astra
G:Astra
F75:Zafira
4:2004
2:Bochum
229187:SERIAL NUMBER
2F4 = RADIO,CDR 500
2HU = FARBA ZEWNĘTRZNA,PATRZ TABELA FARB W PRZEDMOWIE DO KATALOGU MODELU
2J1 = POKRYCIE,WNĘTRZE PODŁOGI,STANDARDOWE
80I = WNĘTRZE-CZARNY
80X = WYKOŃCZENIE WNĘTRZA NADWOZIA-CZARNY
80Y = WYKOŃCZENIE PŁATU DRZWI,CZARNY
A14 = SZYBA,OKNO BOCZNE,TYLNE,ZABARWIONA
A23 = SZYBA PRZEDNIA,ODBIJAJĄCA CIEPŁO
A32 = SZYBY STEROWANE ELEKTRYCZNIE,PRZÓD
A50 = MODELE WYLANSOWANE DO ROKU 2000 = SIEDZENIA SPORTOWE, MODELE WYLANSOWANE OD ROKU 2000 = SIEDZENIA KOMFORTOWE
AG4 = SIEDZENIE PRZEDNIE,LEWE,REGULATOR WYSOKOŚCI,RĘCZNY
AHA = Z REGULACJĄ PODPARCIA LĘDŹWIOWEGO
AHB = Z REGULACJĄ PODPARCIA LĘDŹWIOWEGO
AJ3 = DLA PODUSZKI POWIETRZNEJ KIEROWCY
AJ4 = DLA PRZYPADKU Z PODUSZKĄ POWIETRZNĄ PASAŻERA
AN4 = FOTELIK DLA DZIECKA,SYSTEM OGRANICZAJĄCY
AP0 = DLA BOCZNEJ PODUSZKI POWIETRZNEJ,LEWEJ
AP1 = DLA BOCZNEJ PODUSZKI POWIETRZNEJ,PRAWEJ
AT0 = ZAGŁÓWEK,TYLNY,TKANINA,PEŁNY
AU0 = ZAMEK DRZWI,ZE ZDALNYM STEROWANIEM
AY3 = ZAGŁÓWEK,PRZEDNI,TKANINA,PEŁNY
AY5 = ZAGŁÓWEK,TYLNY,TKANINA,ŚRODKOWY
B70 = OSŁONA PROGU DRZWI
B75 = POKRYCIE BAGAŻY,ZESP.
BB7 = UŻYWANE Z CHROMOWANYMI WEWNĘTRZNYMI KLAMKAMI DRZWI
C32 = DLA SYSTEMU SZYBKIEGO OGRZEWANIA
C60 = KLIMATYZACJA
C68 = DLA KLIMATYZACJI ELEKTRONICZNEJ
CT2 = DLA AUSTRII
D16 = ZESTAW WSKAŹNIKÓW,BIAŁY,CZARNY,PIERŚCIENIE CHROMOWANE
D75 = KLAMKA,ZESP.,ZEWNĘTRZNA
DA5 = PODŁOKIETNIK,TYLNY,ŚRODKOWY
DL8 = LUSTERKO,ELEKTRYCZNE I OGRZEWANE,LEWE-PRAWE
DP6 = OBUDOWA
FR8 = PRZEŁOŻENIE PRZEKŁADNI GŁÓWNEJ 4.17 (FRT)
G62 = MOCOWANIE NA 5 ŚRUB
JBG = DŹWIGNIA HAMULCA POSTOJOWEGO,CHROM O WYSOKIM POŁYSKU
JL9 = ABS
K09 = ALTERNATOR,120A
LD1 = SILNIK WYSOKOPRĘŻNY 20D
LHD = KIEROWNICA PO LEWEJ
MG1 = RĘCZNA SKRZYNIA BIEGÓW,5 BIEGOWA,TYPU F23
MM3 = UŻYWANY(-A,-E) Z RĘCZNĄ SKRZYNIĄ BIEGÓW
N33 = DLA ODCHYLANEJ KOLUMNY KIEROWNICY
N40 = WSPOMAGANIE MECHANIZMU KIEROWNICZEGO, NIEZMIENNY STOSUNEK WSPOMAGANIA
NC0 = WYPOSAŻENIE,UNIA EUROPEJSKA
NC9 = EMISJA SPALIN,WYSOKOPRĘŻNY,Z KATALIZATOREM,WARIANT 3
NP5 = KOŁO KIEROWNICY,SKÓRA
NW9 = STEROWANIE TRAKCJI
OHA = LOKALNY GM W EUROPE OHA
P34 = KOŁO I OPONA,ZAPAS
QBE = OPONY,205/55 R 16-89V
QE0 = KOŁO,JEZDNE,ALUMINIUM,5 SZPRYCH,6JX16
T67 = AKUMULATOR,70AH
T96 = PRZEDNIE ŚWIATŁO PRZECIWMGIELNE
T9M = WYKOŃCZENIE ELBA
U07 = KLAKSON,FANFARA
U3A
U55
U91 = ANTENA KRÓTKA,DACH,RADIO
U96 = GŁOŚNIK,6,WARIANT 2
UJ3
V22 = KRATKA,CHŁODNICA,WYPRASKA CHROMOWANA
V55 = BAGAŻNIK DACHOWY
VG9 = WOSK ZABEZPIECZAJĄCY
VU3 = ŚRODEK TABLICY ROZDZ.,WĘGIEL DRZEWNY METALICZNY
W1Y = DLA PRZYPADKU STEROWANIA RADIA NA KIEROWNICY
W2N = LITERNICTWO,BOCZNE,USUNĄĆ
W4Y
W6X = WYKOŃCZENIE,TKANINA,SPORT,WARIANT 4
W8X = CZĘŚCI DODATKOWE,INSTALACJA RADIA
W9R = DLA AUSTRII
W9T = FAMILY
XK0 = WYPOSAŻENIE,SPORTY
XK5 = WYPOSAŻENIE,JEWEL
XL8 = DLA CZĘSTOTLIWOŚCI 433 MHZ
Z0E = DLA AUSTRII
Z1F = PRĘDKOŚCIOMIERZ KM/H
ZQ9 = WYKOŃCZENIE ZEWNĘTRZNE,ZACIEMNIENIE
Tyle tytułem wstępu. Jak wspomniałem wcześniej fotki będą trochę później.
Co więcej, czas pokaże. Na razie pełne zadowolenie.
Pozdrawiam brać ZKP
Wojtek