[A] - Prymas, 1,8 16v benz, Elegance , 1999
: 03 cze 2015, 16:10
Witam
Na początek vin i jego sekrety :-)
VIN: W0L0TGF75Y2017200 Kod modelu: 0QX75 Kod opakowania: KBSA Adnotacje REG: Data produkcji: 01091999
Typ silnika: X18XE1 Nr seryjny silnika: 20K17784 Kod GM*Drive: XXEC
W0L:General Motors
0:Pojazd Nie Specjalny
T:Astra
G:Astra
F75:Zafira
Y:2000
2:Bochum
017200:SERIAL NUMBER
13L = FARBA ZEWNĘTRZNA,PATRZ TABELA FARB W PRZEDMOWIE DO KATALOGU MODELU
2F4 = RADIO,CDR 500
2H9 = SILNIK BENZYNOWY 18
2J1 = POKRYCIE,WNĘTRZE PODŁOGI,STANDARDOWE
80I = WNĘTRZE-CZARNY
80X = WYKOŃCZENIE WNĘTRZA NADWOZIA-CZARNY
A32 = SZYBY STEROWANE ELEKTRYCZNIE,PRZÓD
AG4 = SIEDZENIE PRZEDNIE,LEWE,REGULATOR WYSOKOŚCI,RĘCZNY
AJ3 = DLA PODUSZKI POWIETRZNEJ KIEROWCY
AJ4 = DLA PRZYPADKU Z PODUSZKĄ POWIETRZNĄ PASAŻERA
AQ6 = SIEDZENIE PRZEDNIE,OPARCIE REGULOWANE
AS1 = DLA SKŁADANEGO SIEDZENIA PRZEDNIEGO,PRAWEGO
AT0 = ZAGŁÓWEK,TYLNY,TKANINA,PEŁNY
AU0 = ZAMEK DRZWI,ZE ZDALNYM STEROWANIEM
AY3 = ZAGŁÓWEK,PRZEDNI,TKANINA,PEŁNY
AY5 = ZAGŁOWEK,TYLNY,TKANINA,ŚRODKOWY
B39 = POKRYCIE PODŁOGI ZAŁADUNKU TYLNEGO
B75 = POKRYCIE BAGAŻY,ZESP.
BA8 = SCHOWEK,SIEDZENIE PRZEDNIE,PASAŻERA
BB7 = UŻYWANE Z CHROMOWANYMI WEWNĘTRZNYMI KLAMKAMI DRZWI
C60 = KLIMATYZACJA
C87 = LAMPKA CZYTANIA MAPY,TYLNA
CT1 = DLA BELGII
D40 = OSŁONA,PRZECIWSŁONECZNA,Z LUSTERKIEM,STRONA KIEROWCY
D44 = POKRYCIE,OBUDOWA LUSTERKA,NADWYMIAROWE,MALOWANE
DA5 = PODŁOKIETNIK,TYLNY,ŚRODKOWY
DA7 = PODŁOKIETNIK PRZEDNIEGO SIEDZENIA,LEWEGO
DL8 = LUSTERKO,ELEKTRYCZNE I OGRZEWANE,LEWE-PRAWE
GT6 = PRZEŁOŻENIE PRZEKŁADNI GŁÓWNEJ 4.19
JL9 = ABS
K60 = ALTERNATOR,100A
KC5 = ODBIERALNIK,OSPRZĘT ELEKTRYCZNY(12V)
LHD = KIEROWNICA PO LEWEJ
MG4 = RĘCZNA SKRZYNIA BIEGÓW,5 BIEGOWA,SPORTY
N33 = DLA ODCHYLANEJ KOLUMNY KIEROWNICY
N40 = WSPOMAGANIE MECHANIZMU KIEROWNICZEGO, NIEZMIENNY STOSUNEK WSPOMAGANIA
NA5 = EMISJA SPALIN,KATALIZATOR TRÓJDROŻNY,WARIANT 2
NC0 = WYPOSAŻENIE,UNIA EUROPEJSKA
NP5 = KOŁO KIEROWNICY,SKÓRA
P34 = KOŁO I OPONA,ZAPAS
QD9 = KOŁO,JEZDNE,ALUMINIUM,6 SZPRYCH,6JX15
QHL = OPONY,195/65 R 15-91H
T6V = PŁYTA WYKOŃCZENIA,WEWNĘTRZNA,S/LUX,WARIANT 2
T96 = PRZEDNIE ŚWIATŁO PRZECIWMGIELNE
TN6 = AKUMULATOR,55AH
U16 = PRZYRZĄD,OBROTOMIERZ
U3C
U55
UA6 = SYSTEM AUTOALARMU
UV5 = WYŚWIETLACZ WOELOFUNKCYJNY,VAT3
UZ8 = GŁOŚNIK,8 BOSE
V22 = KRATKA,CHŁODNICA,WYPRASKA CHROMOWANA
V55 = BAGAŻNIK DACHOWY
W1Y = DLA PRZYPADKU STEROWANIA RADIA NA KIEROWNICY
W4Y
W5P = WYPOSAŻENIE,CARGO
W6V = WYKOŃCZENIE,TKANINA,S/LUX,WARIANT 2
W8X = CZĘŚCI DODATKOWE,INSTALACJA RADIA
W9U = DINKS
XA3 = OPEL
XK1 = DLA BELGII
XK5 = WYPOSAŻENIE,JEWEL
XK7 = LITERNICTWO,BEAUTY
XR2 = TABLICZKA FIRMOWA,ELEGANCE
Z0D = DLA BELGII
ZQ9 = WYKOŃCZENIE ZAWNĘTRZNE,ZACIEMNIENIE
Teraz do rzeczy.
Jestem drugim właścicielem auta w kraju. Wcześniej auto śmigało po Belgii (od 1999 r do 2011r). Posiadam oryginalny pokrowiec na kwity i dokumenty auta od samego początku jego śmigania na 4 kołach :-) mimo tego że z Belgii i potem 4 lata w Polsce.
Hmm przebieg,aż się wierzyć nie chce ale napiszę chronologicznie tak jak w książce serwisowej:
29.07.2001 15,771 tyś km
10.12.2002 28, 843
16.10.2003 39,425
13.01.2006 67,585
19.03.2008 98,310
to koniec w Belgii, TERAZ POLSKA !!!
25.11.2011 134,220
18.07.2012 146,750
i tu koniec wpisów w książce serwisowej...nie wiem czy wierzyć...papier wszystko przyjmie...choć kupiony w Garage Deuquet,400 Chaussee de Bruxelles, 6210 LesBons Villers..takie pieczątki...i tam serwisowany!!!
Kontrola karoserii 25.07.2001 przy 15.771 czyli real (nie biedronka)
W zestawie chyba wszystkie kwity z opłatami za recykling,przeglądy,nawet faktura zakupu auta opiewająca na 9,000 tyś zł (auto kupiłem za 6 tyś),nawet mam Opel CarPass ze wszystkimi kodami (keyno,Security code,Radio typ/code..)
Teraz jak jest.
Stan auta,dobry plus,zero rudej,kilka wgniotek (do opanowania ustrojstwem do wyciągania wgnieceń bo farba nie popękała ani nie schodzi),tylna wycieraczka opada mimo tego że sprężyna mocna,trzeba też pomyśleć nad spryskiwaczem tylnej szyby bo to jak on podaje płyn woła o pomstę do nieba
Czekam jeszcze aż szanowny sprzedawca raczy mi dostarczyć radio (na razie mam pożyczone od kumpla Sony Xploid bez mp3 ale ładnie gra na tych głośnikach) oraz zimówki na stalówkach. Za niedługo hamulce wraz z klockami do wymiany, rozrząd na 30 tyś km (niedawno wymieniony) .Także to tyle. Aha, wymiana miśka na kierownicy wraz z przyciskami klaksonu bo to co jest to wygląda jak 2 kratery z gumowymi osłonkami
Słit focie
Na początek vin i jego sekrety :-)
VIN: W0L0TGF75Y2017200 Kod modelu: 0QX75 Kod opakowania: KBSA Adnotacje REG: Data produkcji: 01091999
Typ silnika: X18XE1 Nr seryjny silnika: 20K17784 Kod GM*Drive: XXEC
W0L:General Motors
0:Pojazd Nie Specjalny
T:Astra
G:Astra
F75:Zafira
Y:2000
2:Bochum
017200:SERIAL NUMBER
13L = FARBA ZEWNĘTRZNA,PATRZ TABELA FARB W PRZEDMOWIE DO KATALOGU MODELU
2F4 = RADIO,CDR 500
2H9 = SILNIK BENZYNOWY 18
2J1 = POKRYCIE,WNĘTRZE PODŁOGI,STANDARDOWE
80I = WNĘTRZE-CZARNY
80X = WYKOŃCZENIE WNĘTRZA NADWOZIA-CZARNY
A32 = SZYBY STEROWANE ELEKTRYCZNIE,PRZÓD
AG4 = SIEDZENIE PRZEDNIE,LEWE,REGULATOR WYSOKOŚCI,RĘCZNY
AJ3 = DLA PODUSZKI POWIETRZNEJ KIEROWCY
AJ4 = DLA PRZYPADKU Z PODUSZKĄ POWIETRZNĄ PASAŻERA
AQ6 = SIEDZENIE PRZEDNIE,OPARCIE REGULOWANE
AS1 = DLA SKŁADANEGO SIEDZENIA PRZEDNIEGO,PRAWEGO
AT0 = ZAGŁÓWEK,TYLNY,TKANINA,PEŁNY
AU0 = ZAMEK DRZWI,ZE ZDALNYM STEROWANIEM
AY3 = ZAGŁÓWEK,PRZEDNI,TKANINA,PEŁNY
AY5 = ZAGŁOWEK,TYLNY,TKANINA,ŚRODKOWY
B39 = POKRYCIE PODŁOGI ZAŁADUNKU TYLNEGO
B75 = POKRYCIE BAGAŻY,ZESP.
BA8 = SCHOWEK,SIEDZENIE PRZEDNIE,PASAŻERA
BB7 = UŻYWANE Z CHROMOWANYMI WEWNĘTRZNYMI KLAMKAMI DRZWI
C60 = KLIMATYZACJA
C87 = LAMPKA CZYTANIA MAPY,TYLNA
CT1 = DLA BELGII
D40 = OSŁONA,PRZECIWSŁONECZNA,Z LUSTERKIEM,STRONA KIEROWCY
D44 = POKRYCIE,OBUDOWA LUSTERKA,NADWYMIAROWE,MALOWANE
DA5 = PODŁOKIETNIK,TYLNY,ŚRODKOWY
DA7 = PODŁOKIETNIK PRZEDNIEGO SIEDZENIA,LEWEGO
DL8 = LUSTERKO,ELEKTRYCZNE I OGRZEWANE,LEWE-PRAWE
GT6 = PRZEŁOŻENIE PRZEKŁADNI GŁÓWNEJ 4.19
JL9 = ABS
K60 = ALTERNATOR,100A
KC5 = ODBIERALNIK,OSPRZĘT ELEKTRYCZNY(12V)
LHD = KIEROWNICA PO LEWEJ
MG4 = RĘCZNA SKRZYNIA BIEGÓW,5 BIEGOWA,SPORTY
N33 = DLA ODCHYLANEJ KOLUMNY KIEROWNICY
N40 = WSPOMAGANIE MECHANIZMU KIEROWNICZEGO, NIEZMIENNY STOSUNEK WSPOMAGANIA
NA5 = EMISJA SPALIN,KATALIZATOR TRÓJDROŻNY,WARIANT 2
NC0 = WYPOSAŻENIE,UNIA EUROPEJSKA
NP5 = KOŁO KIEROWNICY,SKÓRA
P34 = KOŁO I OPONA,ZAPAS
QD9 = KOŁO,JEZDNE,ALUMINIUM,6 SZPRYCH,6JX15
QHL = OPONY,195/65 R 15-91H
T6V = PŁYTA WYKOŃCZENIA,WEWNĘTRZNA,S/LUX,WARIANT 2
T96 = PRZEDNIE ŚWIATŁO PRZECIWMGIELNE
TN6 = AKUMULATOR,55AH
U16 = PRZYRZĄD,OBROTOMIERZ
U3C
U55
UA6 = SYSTEM AUTOALARMU
UV5 = WYŚWIETLACZ WOELOFUNKCYJNY,VAT3
UZ8 = GŁOŚNIK,8 BOSE
V22 = KRATKA,CHŁODNICA,WYPRASKA CHROMOWANA
V55 = BAGAŻNIK DACHOWY
W1Y = DLA PRZYPADKU STEROWANIA RADIA NA KIEROWNICY
W4Y
W5P = WYPOSAŻENIE,CARGO
W6V = WYKOŃCZENIE,TKANINA,S/LUX,WARIANT 2
W8X = CZĘŚCI DODATKOWE,INSTALACJA RADIA
W9U = DINKS
XA3 = OPEL
XK1 = DLA BELGII
XK5 = WYPOSAŻENIE,JEWEL
XK7 = LITERNICTWO,BEAUTY
XR2 = TABLICZKA FIRMOWA,ELEGANCE
Z0D = DLA BELGII
ZQ9 = WYKOŃCZENIE ZAWNĘTRZNE,ZACIEMNIENIE
Teraz do rzeczy.
Jestem drugim właścicielem auta w kraju. Wcześniej auto śmigało po Belgii (od 1999 r do 2011r). Posiadam oryginalny pokrowiec na kwity i dokumenty auta od samego początku jego śmigania na 4 kołach :-) mimo tego że z Belgii i potem 4 lata w Polsce.
Hmm przebieg,aż się wierzyć nie chce ale napiszę chronologicznie tak jak w książce serwisowej:
29.07.2001 15,771 tyś km
10.12.2002 28, 843
16.10.2003 39,425
13.01.2006 67,585
19.03.2008 98,310
to koniec w Belgii, TERAZ POLSKA !!!
25.11.2011 134,220
18.07.2012 146,750
i tu koniec wpisów w książce serwisowej...nie wiem czy wierzyć...papier wszystko przyjmie...choć kupiony w Garage Deuquet,400 Chaussee de Bruxelles, 6210 LesBons Villers..takie pieczątki...i tam serwisowany!!!
Kontrola karoserii 25.07.2001 przy 15.771 czyli real (nie biedronka)
W zestawie chyba wszystkie kwity z opłatami za recykling,przeglądy,nawet faktura zakupu auta opiewająca na 9,000 tyś zł (auto kupiłem za 6 tyś),nawet mam Opel CarPass ze wszystkimi kodami (keyno,Security code,Radio typ/code..)
Teraz jak jest.
Stan auta,dobry plus,zero rudej,kilka wgniotek (do opanowania ustrojstwem do wyciągania wgnieceń bo farba nie popękała ani nie schodzi),tylna wycieraczka opada mimo tego że sprężyna mocna,trzeba też pomyśleć nad spryskiwaczem tylnej szyby bo to jak on podaje płyn woła o pomstę do nieba
Czekam jeszcze aż szanowny sprzedawca raczy mi dostarczyć radio (na razie mam pożyczone od kumpla Sony Xploid bez mp3 ale ładnie gra na tych głośnikach) oraz zimówki na stalówkach. Za niedługo hamulce wraz z klockami do wymiany, rozrząd na 30 tyś km (niedawno wymieniony) .Także to tyle. Aha, wymiana miśka na kierownicy wraz z przyciskami klaksonu bo to co jest to wygląda jak 2 kratery z gumowymi osłonkami
Słit focie