[A] k-m-r - 2.0 DTL, 82 KM, 1999
[A] k-m-r - 2.0 DTL, 82 KM, 1999
Witam!
Moją zafirkę kupiłem w styczniu 2014 roku z przebiegiem na liczniku 258 tyś.
Rok 1999
silnik 2.0 dtl marne 82 koniki
kolor niezidentyfikowany
liczba miejsc 7
Opla szukałem ponad rok, szukałem dużego autka za niewielkie pieniążki.
Po zakupie zrobiłem standard wymiana filtrów, oleju,płynu chłodniczego,płynu hamulcowego również wymieniłem łączniki, gumy stabilizatora, amory przód tył tarcze i klocki przód i tył. Opel był przemierzony czujnikiem wszystko w oryginale
Oryginalnością nie cieszyłem się zbyt długo ponieważ w lipcu 2014 dostałem w tyłek.
W kolizji uczestniczyły 4 auta, ale czego nie potrafią magicy w Pl autko pomalowane nowa belka, amortyzatory tarcze klocki tył.
Oplem byłem w Holandii, Norwegii i parę razy w Niemczech.Obecny stan licznika to 300 tyś.
Niedawno wymieniłem koło pasowe, pasek, nagrzewnice, zestaw naprawczy biegów,pompę wody.
Przyciemniłem szybki sam tzn z pomocą narzeczonej
Dalej mam problem z mokrą wykładziną od strony pasażera ciekła nagrzewnica i to zrobiłem ale dalej mokro tym razem jest to woda. Zrobiłem już chyba wszystko to co opisywali klubowicze.
Dalej będę walczył z tym i znajdę ciężko będzie mi się przesiąść do innego autka przyzwyczaiłem się do zafirki
A tak po za tym zafirka taka jak inne
Pozdrawiam
Moją zafirkę kupiłem w styczniu 2014 roku z przebiegiem na liczniku 258 tyś.
Rok 1999
silnik 2.0 dtl marne 82 koniki
kolor niezidentyfikowany
liczba miejsc 7
Opla szukałem ponad rok, szukałem dużego autka za niewielkie pieniążki.
Po zakupie zrobiłem standard wymiana filtrów, oleju,płynu chłodniczego,płynu hamulcowego również wymieniłem łączniki, gumy stabilizatora, amory przód tył tarcze i klocki przód i tył. Opel był przemierzony czujnikiem wszystko w oryginale
Oryginalnością nie cieszyłem się zbyt długo ponieważ w lipcu 2014 dostałem w tyłek.
W kolizji uczestniczyły 4 auta, ale czego nie potrafią magicy w Pl autko pomalowane nowa belka, amortyzatory tarcze klocki tył.
Oplem byłem w Holandii, Norwegii i parę razy w Niemczech.Obecny stan licznika to 300 tyś.
Niedawno wymieniłem koło pasowe, pasek, nagrzewnice, zestaw naprawczy biegów,pompę wody.
Przyciemniłem szybki sam tzn z pomocą narzeczonej
Dalej mam problem z mokrą wykładziną od strony pasażera ciekła nagrzewnica i to zrobiłem ale dalej mokro tym razem jest to woda. Zrobiłem już chyba wszystko to co opisywali klubowicze.
Dalej będę walczył z tym i znajdę ciężko będzie mi się przesiąść do innego autka przyzwyczaiłem się do zafirki
A tak po za tym zafirka taka jak inne
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 09 mar 2016, 18:56 przez k-m-r, łącznie zmieniany 1 raz.
- rafant4011
- Zafiromaniak
- Posty: 6706
- Rejestracja: 29 wrz 2014, 15:53
- Imię: Rafał
- Lokalizacja: Warszawa Włochy[ESK]
- Auto: Zafira B
- Model: Cosmo
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
- Kontakt:
- the_starsailor
- Bywalec
- Posty: 195
- Rejestracja: 27 lip 2012, 20:34
- Imię: Maciej
- Lokalizacja: Lulinek / Poznań
- Auto: Renault
- Model: GS3
- Oznaczenie silnika: R9M
- Mat86radom
- Zafiromaniak
- Posty: 2502
- Rejestracja: 08 lut 2016, 16:16
- Imię: Mateusz
- Lokalizacja: Radom
- Auto: Mazda 5 2.0 Diesel 143KM/360nm
- Model: MZRCD
- Oznaczenie silnika: CITD
- Gender:
- Kontakt:
Zadowolenia i bezawaryjnej jazdy