[A] - Tomzam - 2,0 jeszcze DTL - niebawem 100KM 1999
- tomzam
- Mieszkaniec
- Posty: 304
- Rejestracja: 24 mar 2016, 18:43
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: Zamość
- Auto: Opel
- Model: ZafiraA
- Oznaczenie silnika: DTH
- Gender:
[A] - Tomzam - 2,0 jeszcze DTL - niebawem 100KM 1999
Witam wszystkich.
Posiadaczem Zafiry jestem od 4 lat, trafiła w moje ręce przypadkiem i już została.
Silnik 2,0 DTL 82KM - 1999r
wyposażenie wrzucę jak dostanę listę
Odkąd ją mam nic wielkiego się nie dzieje, z silnika leje się olej ale do tej pory nie przeszkadzało mi to, niedawno zaczęło więc zanabyłem okazyjnie drugi silnik w zajestanie i czeka teraz na montaż. Przy okazji dorzucę mu IC bo trochę jest mało pod butem a mam też vectre ze stu konnym klekotem i różnica jest wyraźnie odczuwalna.
Póki co wygląda tak:
W najbliższym czasie planije trochę zmian.
Jedna już w trakcie realizacji.
Wnętrze było takie:
Będzie takie :
Kolorystycznie może mniej ciekawe ale za to jakościowo o wiele lepsze i wygodniejsze
Poza tym czeka jeszcze:
Posiadaczem Zafiry jestem od 4 lat, trafiła w moje ręce przypadkiem i już została.
Silnik 2,0 DTL 82KM - 1999r
wyposażenie wrzucę jak dostanę listę
Odkąd ją mam nic wielkiego się nie dzieje, z silnika leje się olej ale do tej pory nie przeszkadzało mi to, niedawno zaczęło więc zanabyłem okazyjnie drugi silnik w zajestanie i czeka teraz na montaż. Przy okazji dorzucę mu IC bo trochę jest mało pod butem a mam też vectre ze stu konnym klekotem i różnica jest wyraźnie odczuwalna.
Póki co wygląda tak:
W najbliższym czasie planije trochę zmian.
Jedna już w trakcie realizacji.
Wnętrze było takie:
Będzie takie :
Kolorystycznie może mniej ciekawe ale za to jakościowo o wiele lepsze i wygodniejsze
Poza tym czeka jeszcze:
Ostatnio zmieniony 15 maja 2016, 21:53 przez tomzam, łącznie zmieniany 2 razy.
- tomzam
- Mieszkaniec
- Posty: 304
- Rejestracja: 24 mar 2016, 18:43
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: Zamość
- Auto: Opel
- Model: ZafiraA
- Oznaczenie silnika: DTH
- Gender:
Właśnie otrzymałem listę wyposażenia dzięki uprzejmości kolegi Bodek
trochę zmodyfikowana i uaktualniona:
W0L:General Motors
0:Pojazd Nie Specjalny
T:Astra
G:Astra
F75:Zafira
Y:2000
2:Bochum
100300:SERIAL NUMBER
20X = WYKOŃCZENIE WNĘTRZA NADWOZIA-NIEBIESKI - będzie welur czarny
2J1 = POKRYCIE,WNĘTRZE PODŁOGI,STANDARDOWE
80I = WNĘTRZE-CZARNY
94L = FARBA ZEWNĘTRZNA, błękitny Z151
A31 = SZYBY STEROWANE ELEKTRYCZNIE x4
AG4 = SIEDZENIE PRZEDNIE,LEWE,REGULATOR WYSOKOŚCI,RĘCZNY
AJ3 = DLA PODUSZKI POWIETRZNEJ KIEROWCY
AJ4 = DLA PRZYPADKU Z PODUSZKĄ POWIETRZNĄ PASAŻERA
AP9 = SIATKA PRZEDZIAŁU ŁADUNKOWEGO
AQ6 = SIEDZENIE PRZEDNIE,OPARCIE REGULOWANE
AS1 = DLA SKŁADANEGO SIEDZENIA PRZEDNIEGO,PRAWEGO
AT0 = ZAGŁÓWEK,TYLNY,TKANINA,PEŁNY
AU0 = ZAMEK DRZWI,ZE ZDALNYM STEROWANIEM
AY3 = ZAGŁÓWEK,PRZEDNI,TKANINA,PEŁNY
AY5 = ZAGŁOWEK,TYLNY,TKANINA,ŚRODKOWY
B39 = POKRYCIE PODŁOGI ZAŁADUNKU TYLNEGO
B73 = ZESTAW WSKAŹNIKÓW,BIAŁY
B75 = POKRYCIE BAGAŻY,ZESP.
BA8 = SCHOWEK,SIEDZENIE PRZEDNIE,PASAŻERA
BB7 = UŻYWANE Z CHROMOWANYMI WEWNĘTRZNYMI KLAMKAMI DRZWI
C60 = KLIMATYZACJA - będzie klimatronic (jak się uda)
CT5 = DLA HOLANDII
D44 = POKRYCIE,OBUDOWA LUSTERKA,NADWYMIAROWE,MALOWANE
DA5 = PODŁOKIETNIK,TYLNY,ŚRODKOWY
DA7 = PODŁOKIETNIK PRZEDNIEGO SIEDZENIA,LEWEGO
DL8 = LUSTERKO,ELEKTRYCZNE I OGRZEWANE,LEWE-PRAWE
FR8 = PRZEŁOŻENIE PRZEKŁADNI GŁÓWNEJ 4.17 (FRT)
JL9 = ABS
K30 = STEROWANIE PRZEBIEGIEM PODRÓŻY - chyba chodzi o tempomat
K60 = ALTERNATOR,100A
KC5 = ODBIERALNIK,OSPRZĘT ELEKTRYCZNY(12V) - nie mam pojęcia co to
LD3 = SILNIK WYSOKOPRĘŻNY 20D
LHD = KIEROWNICA PO LEWEJ
MG1 = RĘCZNA SKRZYNIA BIEGÓW,5 BIEGOWA,TYPU F23
N33 = DLA ODCHYLANEJ KOLUMNY KIEROWNICY
N40 = WSPOMAGANIE MECHANIZMU KIEROWNICZEGO, NIEZMIENNY STOSUNEK WSPOMAGANIA
NC0 = WYPOSAŻENIE,UNIA EUROPEJSKA
NP5 = KOŁO KIEROWNICY,SKÓRA
NT5 = EMISJA SPALIN,EEC 96
P34 = KOŁO I OPONA,ZAPAS
QD9 = KOŁO,JEZDNE,ALUMINIUM,6 SZPRYCH,6JX15 teraz 6,5Jx16
QHL = OPONY,195/65 R 15-91H -/ 205/55 r16
T5J = LITERNICTWO,DI 16V,TYŁ
T67 = AKUMULATOR,70AH
T6V = PŁYTA WYKOŃCZENIA,WEWNĘTRZNA,S/LUX,WARIANT 2
T96 = PRZEDNIE ŚWIATŁO PRZECIWMGIELNE
U16 = PRZYRZĄD,OBROTOMIERZ
U3C
U55
UV5 = WYŚWIETLACZ WOELOFUNKCYJNY,VAT3
UZ8 = GŁOŚNIK,8 BOSE
V22 = KRATKA,CHŁODNICA,WYPRASKA CHROMOWANA
V55 = BAGAŻNIK DACHOWY
W1S = ZESTAW,CZĘŚCI,INSTALACJA RADIA I TELEFONU SAMOCHODOWEGO radio CCRT 700 + zmieniarka
W1Y = DLA PRZYPADKU STEROWANIA RADIA NA KIEROWNICY
W4Y
W5P = WYPOSAŻENIE,CARGO
W6V = WYKOŃCZENIE,TKANINA,S/LUX,WARIANT 2
W8T = RADIO,TELEFON
W9U = DINKS
XA3 = OPEL
XK5 = WYPOSAŻENIE,JEWEL
XK7 = LITERNICTWO,BEAUTY
XL0 = WYPOSAŻENIE,SELECTION
XQ5 = DLA HOLANDII
XR2 = TABLICZKA FIRMOWA,ELEGANCE
Z0G = DLA HOLANDII
ZQ9 = WYKOŃCZENIE ZAWNĘTRZNE,ZACIEMNIENIE - zaćmienie dopiero w planie
trochę zmodyfikowana i uaktualniona:
W0L:General Motors
0:Pojazd Nie Specjalny
T:Astra
G:Astra
F75:Zafira
Y:2000
2:Bochum
100300:SERIAL NUMBER
20X = WYKOŃCZENIE WNĘTRZA NADWOZIA-NIEBIESKI - będzie welur czarny
2J1 = POKRYCIE,WNĘTRZE PODŁOGI,STANDARDOWE
80I = WNĘTRZE-CZARNY
94L = FARBA ZEWNĘTRZNA, błękitny Z151
A31 = SZYBY STEROWANE ELEKTRYCZNIE x4
AG4 = SIEDZENIE PRZEDNIE,LEWE,REGULATOR WYSOKOŚCI,RĘCZNY
AJ3 = DLA PODUSZKI POWIETRZNEJ KIEROWCY
AJ4 = DLA PRZYPADKU Z PODUSZKĄ POWIETRZNĄ PASAŻERA
AP9 = SIATKA PRZEDZIAŁU ŁADUNKOWEGO
AQ6 = SIEDZENIE PRZEDNIE,OPARCIE REGULOWANE
AS1 = DLA SKŁADANEGO SIEDZENIA PRZEDNIEGO,PRAWEGO
AT0 = ZAGŁÓWEK,TYLNY,TKANINA,PEŁNY
AU0 = ZAMEK DRZWI,ZE ZDALNYM STEROWANIEM
AY3 = ZAGŁÓWEK,PRZEDNI,TKANINA,PEŁNY
AY5 = ZAGŁOWEK,TYLNY,TKANINA,ŚRODKOWY
B39 = POKRYCIE PODŁOGI ZAŁADUNKU TYLNEGO
B73 = ZESTAW WSKAŹNIKÓW,BIAŁY
B75 = POKRYCIE BAGAŻY,ZESP.
BA8 = SCHOWEK,SIEDZENIE PRZEDNIE,PASAŻERA
BB7 = UŻYWANE Z CHROMOWANYMI WEWNĘTRZNYMI KLAMKAMI DRZWI
C60 = KLIMATYZACJA - będzie klimatronic (jak się uda)
CT5 = DLA HOLANDII
D44 = POKRYCIE,OBUDOWA LUSTERKA,NADWYMIAROWE,MALOWANE
DA5 = PODŁOKIETNIK,TYLNY,ŚRODKOWY
DA7 = PODŁOKIETNIK PRZEDNIEGO SIEDZENIA,LEWEGO
DL8 = LUSTERKO,ELEKTRYCZNE I OGRZEWANE,LEWE-PRAWE
FR8 = PRZEŁOŻENIE PRZEKŁADNI GŁÓWNEJ 4.17 (FRT)
JL9 = ABS
K30 = STEROWANIE PRZEBIEGIEM PODRÓŻY - chyba chodzi o tempomat
K60 = ALTERNATOR,100A
KC5 = ODBIERALNIK,OSPRZĘT ELEKTRYCZNY(12V) - nie mam pojęcia co to
LD3 = SILNIK WYSOKOPRĘŻNY 20D
LHD = KIEROWNICA PO LEWEJ
MG1 = RĘCZNA SKRZYNIA BIEGÓW,5 BIEGOWA,TYPU F23
N33 = DLA ODCHYLANEJ KOLUMNY KIEROWNICY
N40 = WSPOMAGANIE MECHANIZMU KIEROWNICZEGO, NIEZMIENNY STOSUNEK WSPOMAGANIA
NC0 = WYPOSAŻENIE,UNIA EUROPEJSKA
NP5 = KOŁO KIEROWNICY,SKÓRA
NT5 = EMISJA SPALIN,EEC 96
P34 = KOŁO I OPONA,ZAPAS
QD9 = KOŁO,JEZDNE,ALUMINIUM,6 SZPRYCH,6JX15 teraz 6,5Jx16
QHL = OPONY,195/65 R 15-91H -/ 205/55 r16
T5J = LITERNICTWO,DI 16V,TYŁ
T67 = AKUMULATOR,70AH
T6V = PŁYTA WYKOŃCZENIA,WEWNĘTRZNA,S/LUX,WARIANT 2
T96 = PRZEDNIE ŚWIATŁO PRZECIWMGIELNE
U16 = PRZYRZĄD,OBROTOMIERZ
U3C
U55
UV5 = WYŚWIETLACZ WOELOFUNKCYJNY,VAT3
UZ8 = GŁOŚNIK,8 BOSE
V22 = KRATKA,CHŁODNICA,WYPRASKA CHROMOWANA
V55 = BAGAŻNIK DACHOWY
W1S = ZESTAW,CZĘŚCI,INSTALACJA RADIA I TELEFONU SAMOCHODOWEGO radio CCRT 700 + zmieniarka
W1Y = DLA PRZYPADKU STEROWANIA RADIA NA KIEROWNICY
W4Y
W5P = WYPOSAŻENIE,CARGO
W6V = WYKOŃCZENIE,TKANINA,S/LUX,WARIANT 2
W8T = RADIO,TELEFON
W9U = DINKS
XA3 = OPEL
XK5 = WYPOSAŻENIE,JEWEL
XK7 = LITERNICTWO,BEAUTY
XL0 = WYPOSAŻENIE,SELECTION
XQ5 = DLA HOLANDII
XR2 = TABLICZKA FIRMOWA,ELEGANCE
Z0G = DLA HOLANDII
ZQ9 = WYKOŃCZENIE ZAWNĘTRZNE,ZACIEMNIENIE - zaćmienie dopiero w planie
- Mat86radom
- Zafiromaniak
- Posty: 2502
- Rejestracja: 08 lut 2016, 16:16
- Imię: Mateusz
- Lokalizacja: Radom
- Auto: Mazda 5 2.0 Diesel 143KM/360nm
- Model: MZRCD
- Oznaczenie silnika: CITD
- Gender:
- Kontakt:
Ładnie się zapowiada powodzenia w dalszych modach
- tomzam
- Mieszkaniec
- Posty: 304
- Rejestracja: 24 mar 2016, 18:43
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: Zamość
- Auto: Opel
- Model: ZafiraA
- Oznaczenie silnika: DTH
- Gender:
W związku z chwilą wolnego czasu i oderwaniem się od zapełniania żołądka trochę historii.
Zafirke kupiłem w 2012r raczej przypadkiem niż żebym szukał. Akurat sprzedałem omege kombi i rozglądałem się za czymś następnym pojemnym. Akutat brat namierzył zafirę uderzona z przodu i pojechałem z nim żeby zobaczyć. Cena dość wysoka jak za samochód rozbity więc młody się nie zdecydował, ale we mnie obudziła się chęć na takiego opelka. samochód wyglądał jakby wjechał w słup, maska zderzak chłodnice wgięte a reszta cala, światła, błotniki, szyba nie tknięte. Problemem była maska której nie dało się otworzyć, akumulator padł i nie można było zapalić więc trochę kupowanie kota w worku, ale za to jakaś podstawa do stargowania ceny. Zapaliliśmy na sznurku i się okazało że jeszcze nie ma wspomagania i silnik wydaje dźwięki jakby miał zaraz się rozpaść, ale chociaż zapalił i wszystkie lampki pogasły. Krótkie lecz konkretne negocjacje i samochód był już na lawecie i jechał do domu
Za pomocą szlifierki kątowej otworzyłem maskę i moim oczom ukazał się zarzygany olejem DTL, nie przeraził mnie jednak ten widok bo znam te silniki i większość z nich ma problem z poceniem się.
Młotek, łom i trochę naprostowałem pas, zdjąłem zderzak, belkę zderzaka wyrwałem chłodnice, naładowałem aku i zapalam, zapalił ładnie i bez problemów i poza dieslowskim klekotem - cisza, nagle silnik się zreperował, jak potem się okazało, kawałek chłodnicy wszedł w pasek i to dawało nie ciekawe efekty akustyczne. Ostatecznie do wymiany poszły obie chłodnice, wentylatory, maska, zderzak i belka zderzaka + trochę prostowania przedniego pasa. Maskę i zderzak kupiłem w kolorze więc po dwóch dniach samochód już był do jazdy. Brak wspomagania spowodowany był brakiem płynu w układzie
I tak zacząłem korzystać z nowego środka transportu.
Jednak nie ma tak lekko, Płyn ze wspomagania nie wyparował tylko wyciekł a skoro wyciekł wcześniej to wcale mu nie przeszło i ciekł cały czas i to coraz intensywniej, po kilku dolewkach złapałem nerwa i zacząłem szukać - ciekło gdzieś między pompą a maglownicą, dostęp nie łatwy ale zrobić trzeba. Przy okazji że już tam byłem stwierdziłem luz na listwie maglownicy więc skoro już to rozebrane to kupiłem drugiego magla (używany ale suchy i bez luzów) drugie wszystkie przewody hydrauliczne i wymieniłem wszystko oprócz pompy. Od tamtej pory ze wspomaganiem nie mam żadnych problemów - prawie - bo któregoś razu znowu zdechło, ale trochę dziwnie bo stało się to nagle. Pewny tego co się stało dokupiłem płyn, otwieram maskę żeby dolać - a tam pełno - i co jest k..wa??
Pojeździłem dzień bez wspomagania i padł aku, podmieniłem na inny i znowu padł. No i pewnie alternator trafiło, mierzę prąd i ciut mało więc będę rwał alternator, ale zanim sprawdze same szczotki - dostęp nieciekawy i dobrać się do niego strasznie trudno, no to nie wiem dlaczego ale przyłożyłem miernik do zacisków na altku i się okazało że tam prąd jest dobry i tak po nitce do akumulatora znalazłem błąd - nie było pełnego styku pomiędzy klemą a przewodem + zarobiłem nową klemę i wspomaganie się zreperowało.
Od tamtej pory leje, zmieniam filtry i tylko jeżdżę. Z silnika leje się olej w stopniu trochę denerwującym ale nie zagrażającym zatarciu - pilnuję stanu (zresztą jest w nim komputer pokładowy i informuje gdy jest minimum) dolewam jakiś 1l na 5tys km i jeżdżę.
W zeszłym roku naszło mnie żeby sprzedać, ale rodzina mi się powiększyła i hatchback zrobił się za mały więc Zocha została. W między czasie trafił mi się młody wiekiem i przebiegiem silnik w dobrych pieniądzach i po analizie wszystkich za i przeciw wyszło mi że taniej będzie zmienić silnik niż uszczelniać stary, bo zaczyna mnie już denerwować plama gdzie nie stanę i tym sposobem jeszcze trochę pobędziemy razem.
Skoro silnik już czeka to dokupiłem jeszcze zestaw ze 100KM - chłodnice, intercooler i wszystko co tam trzeba żeby było trochę więcej kucy.
Poza tym jak już ma zostać na dłużej to trochę wzbogacę wersję, siedzenia już zacząłem montować, czeka jeszcze klimatronic do zamontowania:
Trafiłem też tylne szyby w fabrycznej ściemie więc też je zmienie
To trochę naprodukowałem tekstu - pewnie mało kto przez to przebrnie ,ale w końcu są święta i jest trochę wolnego czasu
Zafirke kupiłem w 2012r raczej przypadkiem niż żebym szukał. Akurat sprzedałem omege kombi i rozglądałem się za czymś następnym pojemnym. Akutat brat namierzył zafirę uderzona z przodu i pojechałem z nim żeby zobaczyć. Cena dość wysoka jak za samochód rozbity więc młody się nie zdecydował, ale we mnie obudziła się chęć na takiego opelka. samochód wyglądał jakby wjechał w słup, maska zderzak chłodnice wgięte a reszta cala, światła, błotniki, szyba nie tknięte. Problemem była maska której nie dało się otworzyć, akumulator padł i nie można było zapalić więc trochę kupowanie kota w worku, ale za to jakaś podstawa do stargowania ceny. Zapaliliśmy na sznurku i się okazało że jeszcze nie ma wspomagania i silnik wydaje dźwięki jakby miał zaraz się rozpaść, ale chociaż zapalił i wszystkie lampki pogasły. Krótkie lecz konkretne negocjacje i samochód był już na lawecie i jechał do domu
Za pomocą szlifierki kątowej otworzyłem maskę i moim oczom ukazał się zarzygany olejem DTL, nie przeraził mnie jednak ten widok bo znam te silniki i większość z nich ma problem z poceniem się.
Młotek, łom i trochę naprostowałem pas, zdjąłem zderzak, belkę zderzaka wyrwałem chłodnice, naładowałem aku i zapalam, zapalił ładnie i bez problemów i poza dieslowskim klekotem - cisza, nagle silnik się zreperował, jak potem się okazało, kawałek chłodnicy wszedł w pasek i to dawało nie ciekawe efekty akustyczne. Ostatecznie do wymiany poszły obie chłodnice, wentylatory, maska, zderzak i belka zderzaka + trochę prostowania przedniego pasa. Maskę i zderzak kupiłem w kolorze więc po dwóch dniach samochód już był do jazdy. Brak wspomagania spowodowany był brakiem płynu w układzie
I tak zacząłem korzystać z nowego środka transportu.
Jednak nie ma tak lekko, Płyn ze wspomagania nie wyparował tylko wyciekł a skoro wyciekł wcześniej to wcale mu nie przeszło i ciekł cały czas i to coraz intensywniej, po kilku dolewkach złapałem nerwa i zacząłem szukać - ciekło gdzieś między pompą a maglownicą, dostęp nie łatwy ale zrobić trzeba. Przy okazji że już tam byłem stwierdziłem luz na listwie maglownicy więc skoro już to rozebrane to kupiłem drugiego magla (używany ale suchy i bez luzów) drugie wszystkie przewody hydrauliczne i wymieniłem wszystko oprócz pompy. Od tamtej pory ze wspomaganiem nie mam żadnych problemów - prawie - bo któregoś razu znowu zdechło, ale trochę dziwnie bo stało się to nagle. Pewny tego co się stało dokupiłem płyn, otwieram maskę żeby dolać - a tam pełno - i co jest k..wa??
Pojeździłem dzień bez wspomagania i padł aku, podmieniłem na inny i znowu padł. No i pewnie alternator trafiło, mierzę prąd i ciut mało więc będę rwał alternator, ale zanim sprawdze same szczotki - dostęp nieciekawy i dobrać się do niego strasznie trudno, no to nie wiem dlaczego ale przyłożyłem miernik do zacisków na altku i się okazało że tam prąd jest dobry i tak po nitce do akumulatora znalazłem błąd - nie było pełnego styku pomiędzy klemą a przewodem + zarobiłem nową klemę i wspomaganie się zreperowało.
Od tamtej pory leje, zmieniam filtry i tylko jeżdżę. Z silnika leje się olej w stopniu trochę denerwującym ale nie zagrażającym zatarciu - pilnuję stanu (zresztą jest w nim komputer pokładowy i informuje gdy jest minimum) dolewam jakiś 1l na 5tys km i jeżdżę.
W zeszłym roku naszło mnie żeby sprzedać, ale rodzina mi się powiększyła i hatchback zrobił się za mały więc Zocha została. W między czasie trafił mi się młody wiekiem i przebiegiem silnik w dobrych pieniądzach i po analizie wszystkich za i przeciw wyszło mi że taniej będzie zmienić silnik niż uszczelniać stary, bo zaczyna mnie już denerwować plama gdzie nie stanę i tym sposobem jeszcze trochę pobędziemy razem.
Skoro silnik już czeka to dokupiłem jeszcze zestaw ze 100KM - chłodnice, intercooler i wszystko co tam trzeba żeby było trochę więcej kucy.
Poza tym jak już ma zostać na dłużej to trochę wzbogacę wersję, siedzenia już zacząłem montować, czeka jeszcze klimatronic do zamontowania:
Trafiłem też tylne szyby w fabrycznej ściemie więc też je zmienie
To trochę naprodukowałem tekstu - pewnie mało kto przez to przebrnie ,ale w końcu są święta i jest trochę wolnego czasu
- Bodek
- Zafiromaniak
- Posty: 16394
- Rejestracja: 17 paź 2010, 12:28
- Imię: Bodek
- Lokalizacja: Polska B
- Auto: Zafira_B_Cosmo
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
- Kontakt:
Czytało się całkiem dobrze - akurat do kawy było w sam raz
Chciałbym mieć tyle zapału i czasu
Powodzenia.
Chciałbym mieć tyle zapału i czasu
Powodzenia.
"NADZIEJE LUDZI MĄDRYCH SĄ PEWNIEJSZE NIŻ BOGACTWO NIEUKÓW" - DEMOKRYT
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bogusław Kuduk, ps. Bodek + 30.11.2020. R.I.P.
- Mat86radom
- Zafiromaniak
- Posty: 2502
- Rejestracja: 08 lut 2016, 16:16
- Imię: Mateusz
- Lokalizacja: Radom
- Auto: Mazda 5 2.0 Diesel 143KM/360nm
- Model: MZRCD
- Oznaczenie silnika: CITD
- Gender:
- Kontakt:
Miło się czyta takie rzeczy i z niecierpliwością czekam na dalsze modzenie autka. Zaraz pewnie znajdą się i tacy co powiedzą że po co?? a na co??? tak się ładować w zabawę ze starym autem (dyskusja w temacie o golfie ) ale jeśli ktoś lubi i ma chęci to wielki szacun dla niego tak trzymać