[B] Zefir J0k3R'a
Fotki z pod maski będą jak odbiorę auto od mechanika, poszła uszczelka pod głowicą, aktualnie czekam na odbiór zrobionej głowicy, okazalo się że do wymiany prowadnice zaworowe...
Ostatnio zmieniony 03 mar 2019, 19:14 przez J0k3R, łącznie zmieniany 2 razy.
Spaliny w układzie chlodenie, płyn chlodniczy w oleju.
Przy spokojnej jeździe płynu nie wywalało, ale już przy kręceniu wyżej wywalało płyn ze zbiorniczka, jak pojawił się płyn w oleju to nie bylo już opcji zeby z tym jeździć...
Przy spokojnej jeździe płynu nie wywalało, ale już przy kręceniu wyżej wywalało płyn ze zbiorniczka, jak pojawił się płyn w oleju to nie bylo już opcji zeby z tym jeździć...
Ostatnio zmieniony 04 mar 2019, 04:00 przez J0k3R, łącznie zmieniany 1 raz.
- wampir11111
- Zafiromaniak
- Posty: 3561
- Rejestracja: 09 sty 2016, 12:19
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Domasławice [DOL]
- Auto: Zafira B 340KM/480Nm
- Model: B
- Oznaczenie silnika: Z20LER
- Gender:
Ja na twoim miejscu wymienił bym panewki korbowodów i pierściene tłokowe gdy już masz górę otwartą
Dziś gadałem o tym z mechanikiem, na głowicę jeszcze muszę poczekać więc ogarnie się dół.
Dobra decyzja - jak masz rozebrane to można za jednym zamachem wszystko ogarnąć
Będzie Pan zadowolony
Będzie Pan zadowolony
- wampir11111
- Zafiromaniak
- Posty: 3561
- Rejestracja: 09 sty 2016, 12:19
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Domasławice [DOL]
- Auto: Zafira B 340KM/480Nm
- Model: B
- Oznaczenie silnika: Z20LER
- Gender:
Daruj sobie Blof Off bo to nie będzie działać
Jedyne rozwiązanie to program ale nie będzie działać ESP bo stroi się bez przepływomierza
Szkoda tylko twojej roboty i kasy
Jedyne rozwiązanie to program ale nie będzie działać ESP bo stroi się bez przepływomierza
Szkoda tylko twojej roboty i kasy
Blow Off działa, odkupiłem za grosze na olx, ale wypadalo by zaślepić fabryczny przy turbinie ;-)
Program będzie jak ogarnę dolot i downpipa.
Program będzie jak ogarnę dolot i downpipa.
Update...
Dotarły wszystkie graty, i pod maską się zmieniło :-)
Dźwięk i osiagi na plus, spalanie wyższe, ale na to nie patrzymy ;-)
Dotarły wszystkie graty, i pod maską się zmieniło :-)
Dźwięk i osiagi na plus, spalanie wyższe, ale na to nie patrzymy ;-)
Ostatnio zmieniony 25 maja 2019, 12:05 przez J0k3R, łącznie zmieniany 1 raz.
- Mat86radom
- Zafiromaniak
- Posty: 2502
- Rejestracja: 08 lut 2016, 16:16
- Imię: Mateusz
- Lokalizacja: Radom
- Auto: Mazda 5 2.0 Diesel 143KM/360nm
- Model: MZRCD
- Oznaczenie silnika: CITD
- Gender:
- Kontakt:
No to zapraszamy jutro: viewtopic.php?t=29857
Pooglądamy na żywo
Pooglądamy na żywo
Na chwile obecną zdemontowany dolot, założona seria, potrzebna pomoc w diagnozie, spalanie skoczyło znacząco komputer nie wywala błędów, zrobiłem blok pomiarowy op-com'em i rzuciła mi się w oczy praca 2 sondy a raczej prawie brak reakcji,podczas gdy pierwsza pracuje w pełnym zakresie, cały czas wartość ponad 800, dobrze kombinuję?
Zapis pomiaru: chomikuj.pl/malpajoker/Dokumenty
Może jakieś inne pomysły?
Zapis pomiaru: chomikuj.pl/malpajoker/Dokumenty
Może jakieś inne pomysły?
Ostatnio zmieniony 07 lip 2019, 19:37 przez J0k3R, łącznie zmieniany 1 raz.
- wampir11111
- Zafiromaniak
- Posty: 3561
- Rejestracja: 09 sty 2016, 12:19
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Domasławice [DOL]
- Auto: Zafira B 340KM/480Nm
- Model: B
- Oznaczenie silnika: Z20LER
- Gender:
Druga sonda jest odpowiedzialna za ekologię
Co do modyfikacji to praktycznie każda zmiana w Z20LER bez strojenia tylko pogarsza osiągi auta i coś o tym wiem
Co do modyfikacji to praktycznie każda zmiana w Z20LER bez strojenia tylko pogarsza osiągi auta i coś o tym wiem
Spalanie skoczyło juz przed modyfikacją dolotu...
Zastanawia mnie druga sonda, czy powinna tak pracować...
Zastanawia mnie druga sonda, czy powinna tak pracować...