Dzis robiłem regulacje linek drążka zmiany biegów, jest trochę lepiej, ale teraz pojawił się inny problem, nie włącza się tempomat...
Jakieś pomysły?
Ktory bezpiecznik za to odpowiada?
Czy to możliwe że po odłączeniu aku trzeba włączyć tempomat opcomem?
[B] Zefir J0k3R'a
Ostatnio zmieniony 12 lip 2019, 17:48 przez J0k3R, łącznie zmieniany 1 raz.
Dawno nic nie było a trochę się działo:
Problem z błędem P1243 i "nieszczelnosciami"
Zakipiony i wymieniony zawór bocznikowy ProPerfekt z nowymi przewodami podciśnienia
Wszystko złożone na nowo według instrukcji z forum vauxhall'a
Śmiga aż miło
Nastepnie wymieniony cieknący czujnik oleju i zalozone poliuretany na wahacze
Nastepnie zmieniłem filtr stożkowy Pipercross'a na puszkę z CDTI ze sportową wkładką tego samego producenta
Jazda autem na codzień z nieosłoniętym stożkiem byla uciążliwa, trochę za głośno jak na daily car
Teraz czekam na ICka i cieplejsze dni
Problem z błędem P1243 i "nieszczelnosciami"
Zakipiony i wymieniony zawór bocznikowy ProPerfekt z nowymi przewodami podciśnienia
Wszystko złożone na nowo według instrukcji z forum vauxhall'a
Śmiga aż miło
Nastepnie wymieniony cieknący czujnik oleju i zalozone poliuretany na wahacze
Nastepnie zmieniłem filtr stożkowy Pipercross'a na puszkę z CDTI ze sportową wkładką tego samego producenta
Jazda autem na codzień z nieosłoniętym stożkiem byla uciążliwa, trochę za głośno jak na daily car
Teraz czekam na ICka i cieplejsze dni
- wampir11111
- Zafiromaniak
- Posty: 3561
- Rejestracja: 09 sty 2016, 12:19
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Domasławice [DOL]
- Auto: Zafira B 340KM/480Nm
- Model: B
- Oznaczenie silnika: Z20LER
- Gender:
Kawał dobrej roboty
Podglądam twoją robotę