[B] - wampir - ZAFIRA 2.0T
- wampir11111
- Zafiromaniak
- Posty: 3561
- Rejestracja: 09 sty 2016, 12:19
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Domasławice [DOL]
- Auto: Zafira B 340KM/480Nm
- Model: B
- Oznaczenie silnika: Z20LER
- Gender:
- wampir11111
- Zafiromaniak
- Posty: 3561
- Rejestracja: 09 sty 2016, 12:19
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Domasławice [DOL]
- Auto: Zafira B 340KM/480Nm
- Model: B
- Oznaczenie silnika: Z20LER
- Gender:
- Sumik
- Zafiromaniak
- Posty: 2407
- Rejestracja: 01 lis 2015, 18:09
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Auto: Zafira B OPC 300+
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z20LEH
- Gender:
- Kontakt:
A zakupiles zaslepke DV-ki w turbinie? Jak nie to polecam ProPeefekta. Pasuje idealnie
Co do sterowania BOV-em to najlepiej podpiac jak najblizej kolektora dolotowego za przepustnica. Tak zeby byl wpiety w podcisnienie jako pierwsze urzadzenie.
Ja osobiscie zrobilem tak ze wypialem przewod z zaworu DV przy turbinie. Wyjalem przewod (idzie on pod obudowa filtra powietrza za silnik) przeprowadzilem go tak jak mi odpowiada i podpialem pod BOV-a. Wtedy sterowany jest on dodatkowo fabrycznym elektrozaworem a dodatkowo bierze stale podcisnienie ze zbiorniczna podcisnienia pod kolektorem dolotowym. Malo pracy a dziala rewelacyjnie.
Co do sterowania BOV-em to najlepiej podpiac jak najblizej kolektora dolotowego za przepustnica. Tak zeby byl wpiety w podcisnienie jako pierwsze urzadzenie.
Ja osobiscie zrobilem tak ze wypialem przewod z zaworu DV przy turbinie. Wyjalem przewod (idzie on pod obudowa filtra powietrza za silnik) przeprowadzilem go tak jak mi odpowiada i podpialem pod BOV-a. Wtedy sterowany jest on dodatkowo fabrycznym elektrozaworem a dodatkowo bierze stale podcisnienie ze zbiorniczna podcisnienia pod kolektorem dolotowym. Malo pracy a dziala rewelacyjnie.
- wampir11111
- Zafiromaniak
- Posty: 3561
- Rejestracja: 09 sty 2016, 12:19
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Domasławice [DOL]
- Auto: Zafira B 340KM/480Nm
- Model: B
- Oznaczenie silnika: Z20LER
- Gender:
Sumik tez tak chcialem zrobic z tym HKSem zeby go podpiac pod orginalny przewod podcisnienia DV A co do zaslepki DV to zamowilem z Pro Perfekt Ale to po wyplacie
Ostatnio zmieniony 31 mar 2016, 21:14 przez wampir11111, łącznie zmieniany 2 razy.
- wampir11111
- Zafiromaniak
- Posty: 3561
- Rejestracja: 09 sty 2016, 12:19
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Domasławice [DOL]
- Auto: Zafira B 340KM/480Nm
- Model: B
- Oznaczenie silnika: Z20LER
- Gender:
- wampir11111
- Zafiromaniak
- Posty: 3561
- Rejestracja: 09 sty 2016, 12:19
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Domasławice [DOL]
- Auto: Zafira B 340KM/480Nm
- Model: B
- Oznaczenie silnika: Z20LER
- Gender:
- Mat86radom
- Zafiromaniak
- Posty: 2502
- Rejestracja: 08 lut 2016, 16:16
- Imię: Mateusz
- Lokalizacja: Radom
- Auto: Mazda 5 2.0 Diesel 143KM/360nm
- Model: MZRCD
- Oznaczenie silnika: CITD
- Gender:
- Kontakt:
Czarny korek no i ten blask spod maski
- wampir11111
- Zafiromaniak
- Posty: 3561
- Rejestracja: 09 sty 2016, 12:19
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Domasławice [DOL]
- Auto: Zafira B 340KM/480Nm
- Model: B
- Oznaczenie silnika: Z20LER
- Gender:
- gRZENIU
- Zafiromaniak
- Posty: 2136
- Rejestracja: 17 maja 2015, 03:30
- Imię: Grzegorz
- Lokalizacja: Błonie
- Auto: Signum
- Model: Polift
- Oznaczenie silnika: Z19DTH
- Gender:
Szukałem, patrzyłem , a tu taka duża czarna zmiana
Jeszcze filterek i będzie komplecik
Jeszcze filterek i będzie komplecik
Ostatnio zmieniony 03 kwie 2016, 14:35 przez gRZENIU, łącznie zmieniany 2 razy.
- wampir11111
- Zafiromaniak
- Posty: 3561
- Rejestracja: 09 sty 2016, 12:19
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Domasławice [DOL]
- Auto: Zafira B 340KM/480Nm
- Model: B
- Oznaczenie silnika: Z20LER
- Gender:
gRZENIU filterek znalazlem A powiedz mi jak tam u Ciebie IC i uszczelniacze Zrobione Po 15 tym bedzie czrny HKS blow off i zaslepka DV, malowanie zaciskow, felg i nowe kapciochy
Ostatnio zmieniony 03 kwie 2016, 20:15 przez wampir11111, łącznie zmieniany 1 raz.