[B] - Sumik - Zafira B OPC - 2.0 T, 241KM - 2007r.
- Sumik
- Zafiromaniak
- Posty: 2407
- Rejestracja: 01 lis 2015, 18:09
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Auto: Zafira B OPC 300+
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z20LEH
- Gender:
- Kontakt:
Kierunki są z boku lampy tak więc nie ma problemu. Brewki w znacznym stopniu zasłaniają światła postojowe. Podczas jazdy na dziennych (wariant 5) są wyłączone tak więc nie ma problemu. Do tego rzadko zostawiam samochód gdzieś na drodze żebym musiał używać postojówek. Jak już się zdarzy to i tak wieczorową porą jakieś światło widać bo odbłyśnik rozprasza promienie. Nie jest źle, do zaakceptowaniaFlora pisze:Brewki fajne, bo inne, ale czy nie zasłaniają za bardzo kierunkowskazów?
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jak wcześniej pisałem zbliżają się urodzinki A że w rodzinie tylko ja jestem takim maniakiem motoryzacji to prezenty muszę robić sobie samemu
Dotarła paczucha. Kolejne w drodze...
Całość po to aby najpierw robiło uuuuuUUUUUU, a potem głośne Psssssssssttt !!!
- Rafoooo
- Zafiromaniak
- Posty: 1949
- Rejestracja: 02 lis 2014, 09:58
- Lokalizacja: Limanowa
- Model:
- Kontakt:
Sumik ..... i tak trzymaj dalej ....... a co do brewek ........... Ty wiesz że za miesiąc mam urodziny .......... nie no żartuje ........ ale te brewki to tak naprawdę mi się zaje..cie podobają .... szczególnie na naszych ksenonkachSumik pisze: Dotarła paczucha. Kolejne w drodze...
Życie trzeba przeżyć tak, żeby wstyd było opowiadać, za to przyjemnie
wspominać.
wspominać.
- Sumik
- Zafiromaniak
- Posty: 2407
- Rejestracja: 01 lis 2015, 18:09
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Auto: Zafira B OPC 300+
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z20LEH
- Gender:
- Kontakt:
Nie jest tak daleko Ja mam cos ok. 230 km. Jade i licze na swietną zabawę Jak znajdziemy na miejscu jakiś prosty kawałek drogi to może z Wojtim ustawimy sie na 1/4
Ostatnio zmieniony 29 lut 2016, 19:53 przez Sumik, łącznie zmieniany 1 raz.
- ryba1
- Zafiromaniak
- Posty: 1981
- Rejestracja: 09 lip 2017, 12:27
- Imię: Krzysiek
- Lokalizacja: CGD/SB
- Auto: Zafira B 381KM/507NM
- Model: OPC
- Oznaczenie silnika: Z20LEH
- Gender:
- Kontakt:
to Ty mi powiedz dlaczego się da.bo tu doładowaniem steruje komputer i MBC będzie świrować komp i walić błedami.nie Ty 1-szy chcesz to założyć.to nie C20LET że było mało elektroniki i się dało zwiększyć ciśnienie poprzez MBCSumik pisze:A powiesz mi dlaczego?? Rozwiń swoją myśl.
- Sumik
- Zafiromaniak
- Posty: 2407
- Rejestracja: 01 lis 2015, 18:09
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Auto: Zafira B OPC 300+
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z20LEH
- Gender:
- Kontakt:
A właśnie że się da...
Wiesz co najbardziej ogranicza silniki. ZAMONTOWANA ELEKTRONIKA. Widziałeś żeby w furach do driftu lub ćwiary z mocą pod 900 KM była jakaś elektronika. Wyrzucają wszystko co się da i montują EMU ( nie mylić ze strusiem ), MAP i szerokopasmową sonde .
Jeżeli interesujesz się motoryzacją, ba tak chyba jest, to powinieneś mieć do czynienia ze starymi dobrymi silnikami. Ja osobiście robiłem V8 z mustanga z 67r. Wiesz ze silnik chodził i jedyne co było z elektroniki to cewka zapłonowa.
Co z tego że sterownik ma coś do zaworka N75. Jestem w stanie fizycznie i w bardzo łatwy sposób go ominąć. Jeżeli wywali błąd to wyjmę sterownik, podepnę odpowiednie piny, zgram softa i odpowiednio go obrobie. Następnie wgram, i storownik nawet nie będzie wiedział że miał kiedyś coś takiego jak WG sterowany zaworkiem. Kumpel ma taki sprzęt, wiedze i doświadczenie że z chęcią mi to zrobi. Za Gdyby miał dostęp do hamowni to nie musiałbym jechać do firmy tuningowej tylko wykonałbym mody razem z nim.
Poza tym z tego co piszesz wynika że BOV-a też nie dam rady założyć bo jest on również sterowany zaworkiem. Tylko że tym z tyłu silnika. Ja go pominę to co. Też sterownik będzie wariował??
Po prostu go założę i wszystko będzie działało. Uwierz mi na słowo
Wiesz co najbardziej ogranicza silniki. ZAMONTOWANA ELEKTRONIKA. Widziałeś żeby w furach do driftu lub ćwiary z mocą pod 900 KM była jakaś elektronika. Wyrzucają wszystko co się da i montują EMU ( nie mylić ze strusiem ), MAP i szerokopasmową sonde .
Jeżeli interesujesz się motoryzacją, ba tak chyba jest, to powinieneś mieć do czynienia ze starymi dobrymi silnikami. Ja osobiście robiłem V8 z mustanga z 67r. Wiesz ze silnik chodził i jedyne co było z elektroniki to cewka zapłonowa.
Co z tego że sterownik ma coś do zaworka N75. Jestem w stanie fizycznie i w bardzo łatwy sposób go ominąć. Jeżeli wywali błąd to wyjmę sterownik, podepnę odpowiednie piny, zgram softa i odpowiednio go obrobie. Następnie wgram, i storownik nawet nie będzie wiedział że miał kiedyś coś takiego jak WG sterowany zaworkiem. Kumpel ma taki sprzęt, wiedze i doświadczenie że z chęcią mi to zrobi. Za Gdyby miał dostęp do hamowni to nie musiałbym jechać do firmy tuningowej tylko wykonałbym mody razem z nim.
Poza tym z tego co piszesz wynika że BOV-a też nie dam rady założyć bo jest on również sterowany zaworkiem. Tylko że tym z tyłu silnika. Ja go pominę to co. Też sterownik będzie wariował??
Po prostu go założę i wszystko będzie działało. Uwierz mi na słowo
- ryba1
- Zafiromaniak
- Posty: 1981
- Rejestracja: 09 lip 2017, 12:27
- Imię: Krzysiek
- Lokalizacja: CGD/SB
- Auto: Zafira B 381KM/507NM
- Model: OPC
- Oznaczenie silnika: Z20LEH
- Gender:
- Kontakt:
Sumik, gadamy o silniku Z20LEH i chce to zobaczyć.nie chce wnikać w kompetencje Twojego kumpla ale wątpie żeby dał sobie z tym radę(nie jeden śmiałek próbował i poległ).no ale poczekajmy bo na razie to tylko słowa.
BOV-a się da założyć bo sam u siebie go mam
BOV-a się da założyć bo sam u siebie go mam