Pytałem o silnik a nie o program.Wojti pisze:Krzysiek pisaniem nowej mapy
[B] - Pawełek10 2.0t opc 241KM 2006 lpg stag
- Sumik
- Zafiromaniak
- Posty: 2407
- Rejestracja: 01 lis 2015, 18:09
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Auto: Zafira B OPC 300+
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z20LEH
- Gender:
- Kontakt:
Podłokietnik 1 klasa. Też taki mam i nie wyobrażam sobie Zośki bez niego.
A dodatkowo powiem Wam że takie montują w ASO Opla. Tylko że za troszkę inne pieniążki...
Uszczelniacze konkretne a do tego inne na ssanie a inne na wydech. Też takie będę montował. Czytałem o nich i dają radę. Dla 100% pewności należało by zamontować talerzyki podtrzymujące i może by nie dymiło
A dodatkowo powiem Wam że takie montują w ASO Opla. Tylko że za troszkę inne pieniążki...
Uszczelniacze konkretne a do tego inne na ssanie a inne na wydech. Też takie będę montował. Czytałem o nich i dają radę. Dla 100% pewności należało by zamontować talerzyki podtrzymujące i może by nie dymiło
Ostatnio zmieniony 20 sie 2017, 18:28 przez Sumik, łącznie zmieniany 1 raz.
- Pawełek10
- Przeglądacz
- Posty: 85
- Rejestracja: 27 sie 2016, 18:04
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: Okolice Puław
- Auto: Zafira B OPC
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: LEH
- Gender:
Napisz więcej na temat tych talerzyków gdzie i jakie kupić bo narazie czekam w kolejce na wymianę rozrządu to może coś dokupie
A dzisiaj miałem okazję przejechać się pewnym opc przyjemne 325 kucyków i fotka
A dzisiaj miałem okazję przejechać się pewnym opc przyjemne 325 kucyków i fotka
Ostatnio zmieniony 21 sie 2017, 15:40 przez Pawełek10, łącznie zmieniany 1 raz.
- Sumik
- Zafiromaniak
- Posty: 2407
- Rejestracja: 01 lis 2015, 18:09
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Auto: Zafira B OPC 300+
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z20LEH
- Gender:
- Kontakt:
Ja pier..... Insignia I zapewne jeszcze miała troszkę zapasu
Chodzi o te teleżyki:
http://www.ebay.pl/itm/VAUXHALL-ASTRA-G ... 3159044486
Zestaw pod pojedyncze sprężyny zaworów. Chociaż ja osobiście nie spotkałem się z podwójnymi.
Chodzi o te teleżyki:
http://www.ebay.pl/itm/VAUXHALL-ASTRA-G ... 3159044486
Zestaw pod pojedyncze sprężyny zaworów. Chociaż ja osobiście nie spotkałem się z podwójnymi.
Insignia to cieżki kloc i nawet z 4x4 przy sprincie do 100 podobno ciezko wykrecic ponożej 7sek.
Poogladajcie tutaj:
https://m.youtube.com/watch?v=DVIoaAV_BuY
Poogladajcie tutaj:
https://m.youtube.com/watch?v=DVIoaAV_BuY
- Cray123
- Zafiromaniak
- Posty: 519
- Rejestracja: 09 cze 2016, 21:21
- Imię: Maciej
- Lokalizacja: Ropczyce
- Auto: ZA OPC
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: Z20LET
- Gender:
Pytam z ciekawości, bo sam będe przeprowadzał taką operacje u swojej pacjentkiwampir11111 pisze:Sam bym użył silikonów gdybym wiedział wtedy że ten silikon 135 stopni będzie pasował zaoszczędził bym na spawaniu
Cray123 oryginalnie IC ma in&aut pod silikon i nie ma potrzeby spawać i robić dodatkowe koszty i tracić czas
Poverpipe już mam prawie cały uspawany i zastanawiam się nad resztą, czy jeszcze gdzieś nie spawać, czy reszte już tylko silikonami łączyć
- Pawełek10
- Przeglądacz
- Posty: 85
- Rejestracja: 27 sie 2016, 18:04
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: Okolice Puław
- Auto: Zafira B OPC
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: LEH
- Gender:
Ale Wojtek też był chyba brk czy się mylę ?KIT GTO pisze:ktoś z ZA opc z tego forum był w jabłonnej ale też temat chyba umilkł
w fabryce wgrają gotowca
nie ma sensu jechać teraz, i tak zostanie zrobiony pomiar przed podniesieniem mocy, więc zepnij poślady i pojedź chociaż tak gdzie Wojtek przynajmniej znają już temat
A zapomniałem dodać że po rozmowie telefonicznej z BRK temat chiptuningu upadł Pan kazał najpierw zrobić remont silnika
Ostatnio zmieniony 22 sie 2017, 10:21 przez Pawełek10, łącznie zmieniany 1 raz.
- Sumik
- Zafiromaniak
- Posty: 2407
- Rejestracja: 01 lis 2015, 18:09
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Auto: Zafira B OPC 300+
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z20LEH
- Gender:
- Kontakt:
No i w sumie miał rację. Ja zrobiłem wszystko co się dało: mocniejszą pompę, mocniejsze sprzęgło, pozamieniałem wszystkie gratki tak żeby nie było niespodzianek. Byłem przygotowany na wszystko...Pawełek10 pisze:A zapomniałem dodać że po rozmowie telefonicznej z BRK temat chiptuningu upadł Pan kazał najpierw zrobić remont silnika
A tu przy strojeniu w górnych zakresach zaczęła puszczać dyma. Wydmuchała tylko 300 kucy a miała warunki na więcej... Nawet Krystian mówił że tak cofało zapłon że chodziła na pograniczu spalania stukowego. Że napewno coś z silnikiem jest nie tak. Nie mylił się, pierścionki miały już swoje ubytki a do tego pęknięcia i nieszczelności na głowicy...
Tak to zrobisz co masz zrobić, pierścionki i remont głowicy i możesz spokojnie jechać i dmuchać. Nie mówię tylko o BRK. Każdy tuner Ci to powie. Zapytaj Ryby jak ważna jest kondycja silnika do dobrych modów bo przerobił już kilkanaście Z20LEx.
Kondycja silnika to podstawa. Dość że już te silniki są wysilone to jak dasz mu jeszcze dodatkowo w palnik to może się coś wysypać i kasa za program psu w du...ę.
Potem remont i kolejne strojenie za kolejną kasę. Ja tego doświadczyłem i faktycznie przy takich modach i wizji przyrostu mocy do ok 300 KM i 450Nm kolejność działań ma sens.
Mucias - Insignia ma dosc sztywne zawieszenie, wiec na zakretach trzyma sie niezle, chciaz skacze na poprzecznych nierownosciach. Predkosc max OK ake z tymi parametrami 2.8 4x4 i 325KM to powinno spokojnie peknac 6sek. W rzeczywistosci jest inaczej. Poogladaj rozne testy i poczytaj oponie. Masa jednak robi swoje a to najciezsze kombi w swojej klasie.Mucias pisze:Mój tata ma Isie 2.8 4x4 w automacie...seria 260Hp...i daje radę...tym bardziej na zakretach
- Pawełek10
- Przeglądacz
- Posty: 85
- Rejestracja: 27 sie 2016, 18:04
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: Okolice Puław
- Auto: Zafira B OPC
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: LEH
- Gender:
Witam ponownie a wiec autko już poskładane i zrobione pierwsze kilometry na razie dymienia nie stwierdziłem a było nieciekawie. Wrzuciłem do YouTube filmik : https://www.youtube.com/watch?v=Hp5-8QOh7O4
tak więc jak widzicie było średnie. Filmik jest z założonym dwnpipe niestety jakoś nie znalazłem czasu aby nagrać z katalizatorami ale różnica była naprawdę duża, znaczy katy trzymały to zadymienie. Na początku wymieniłem same uszczelniacze zaworowe ale objawy nie ustąpiły. Postanowiłem wiec zmienić pierścienie. W ferworze walki z opc-ekiem mechanik stwierdził że to raczej była wina turbiny która byłą pęknięta na stronie gorącej i mogła puszczać olej do kolektora. Szczególnie że dymił tylko jak stał na wolnych i się ruszało, a można było go kręcić pod czerwone pole i nic. Stwierdziłem jednak że po nieudanej naprawie uszczelniaczy(dymienie pozostało) nie będę bawił się w półśrodki i wymieniam wszystko.Szczególnie że Sumik naprawdę się postarał Przepraszam GO za ciągłe telefony i zawracanie d... Przy okazji widziałem jak wyglądają gładzie cylindra tłoki , pierścienie i panewki ogólnie ich stan oceniłbym na dobry ale teraz panewki są nowe pierścienie także wiec mam nadzieje że pozostanie mi się
tak więc jak widzicie było średnie. Filmik jest z założonym dwnpipe niestety jakoś nie znalazłem czasu aby nagrać z katalizatorami ale różnica była naprawdę duża, znaczy katy trzymały to zadymienie. Na początku wymieniłem same uszczelniacze zaworowe ale objawy nie ustąpiły. Postanowiłem wiec zmienić pierścienie. W ferworze walki z opc-ekiem mechanik stwierdził że to raczej była wina turbiny która byłą pęknięta na stronie gorącej i mogła puszczać olej do kolektora. Szczególnie że dymił tylko jak stał na wolnych i się ruszało, a można było go kręcić pod czerwone pole i nic. Stwierdziłem jednak że po nieudanej naprawie uszczelniaczy(dymienie pozostało) nie będę bawił się w półśrodki i wymieniam wszystko.Szczególnie że Sumik naprawdę się postarał Przepraszam GO za ciągłe telefony i zawracanie d... Przy okazji widziałem jak wyglądają gładzie cylindra tłoki , pierścienie i panewki ogólnie ich stan oceniłbym na dobry ale teraz panewki są nowe pierścienie także wiec mam nadzieje że pozostanie mi się