[B] - wampir - ZAFIRA 2.0T
- wampir11111
- Zafiromaniak
- Posty: 3561
- Rejestracja: 09 sty 2016, 12:19
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Domasławice [DOL]
- Auto: Zafira B 340KM/480Nm
- Model: B
- Oznaczenie silnika: Z20LER
- Gender:
To tak :
Koncowki wydechu juz jada
Mial byc koniec z modami ale cos mi niepasowalo wiec
-listwa wtryskowa z LEHa jedzie z UK
-nowe turbo i przeplywka z LEHa zamowiona w PL
-papa paliwa DW200 LPH GSS 343 lub Walbro GSS 342 do dogadania i prosze o opinie
Nowa pucha od Cdti i silikony od FMIC na przeplywke z LEH
Oslona slupka i adapter pod zegary 3x60mm
Jak tylko dojada graty to sie odezwe
Troche sie nazbieralo ale jak robic to raz i cieszyc sie z jazdy
Koncowki wydechu juz jada
Mial byc koniec z modami ale cos mi niepasowalo wiec
-listwa wtryskowa z LEHa jedzie z UK
-nowe turbo i przeplywka z LEHa zamowiona w PL
-papa paliwa DW200 LPH GSS 343 lub Walbro GSS 342 do dogadania i prosze o opinie
Nowa pucha od Cdti i silikony od FMIC na przeplywke z LEH
Oslona slupka i adapter pod zegary 3x60mm
Jak tylko dojada graty to sie odezwe
Troche sie nazbieralo ale jak robic to raz i cieszyc sie z jazdy
- ryba1
- Zafiromaniak
- Posty: 1981
- Rejestracja: 09 lip 2017, 12:27
- Imię: Krzysiek
- Lokalizacja: CGD/SB
- Auto: Zafira B 381KM/507NM
- Model: OPC
- Oznaczenie silnika: Z20LEH
- Gender:
- Kontakt:
wampir11111, trochę jest tych gratów
jak już chcesz wybierać to bierz DW200 chociaż ta Walbro też jest dobra(też na niej śmigam)wampir11111 pisze:papa paliwa DW200 LPH GSS 343 lub Walbro GSS 342 do dogadania i prosze o opinie
- Sumik
- Zafiromaniak
- Posty: 2407
- Rejestracja: 01 lis 2015, 18:09
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Auto: Zafira B OPC 300+
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z20LEH
- Gender:
- Kontakt:
Brawo, brawo, brawo
Gruboooo. I tak aż do osiągnięcia celu.
Kupowałem ostatnio graty do Zośki i po naszej rozmowie jakimś cudem całkowicie przez przypadek zamówiłem lewy słupek do Zafiry B
Co do zegarów to zostałbym przy 3x52 mm bo i tak chu.... widać przez ten słupek to dodatkowo jak wrzucisz zegary 60 mm to już wogóle będzie słabo.
Jak mówiłem może będę pozbywał się swojego bo mam inną koncepcję
Jesteśmy w kontakcie
Gruboooo. I tak aż do osiągnięcia celu.
Kupowałem ostatnio graty do Zośki i po naszej rozmowie jakimś cudem całkowicie przez przypadek zamówiłem lewy słupek do Zafiry B
Co do zegarów to zostałbym przy 3x52 mm bo i tak chu.... widać przez ten słupek to dodatkowo jak wrzucisz zegary 60 mm to już wogóle będzie słabo.
Jak mówiłem może będę pozbywał się swojego bo mam inną koncepcję
Jesteśmy w kontakcie
- ryba1
- Zafiromaniak
- Posty: 1981
- Rejestracja: 09 lip 2017, 12:27
- Imię: Krzysiek
- Lokalizacja: CGD/SB
- Auto: Zafira B 381KM/507NM
- Model: OPC
- Oznaczenie silnika: Z20LEH
- Gender:
- Kontakt:
myślę że się da zrobić żeby było jak należy ale nie z tym adapteremSumik pisze:Co do zegarów to zostałbym przy 3x52 mm bo i tak chu.... widać przez ten słupek to dodatkowo jak wrzucisz zegary 60 mm to już wogóle będzie słabo.
te na pewno nie.do ponad 300KM musi być większe turbo niż LEH.juri pisze:Mody ogarną moc ponad 300km?
- wampir11111
- Zafiromaniak
- Posty: 3561
- Rejestracja: 09 sty 2016, 12:19
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Domasławice [DOL]
- Auto: Zafira B 340KM/480Nm
- Model: B
- Oznaczenie silnika: Z20LER
- Gender:
- ryba1
- Zafiromaniak
- Posty: 1981
- Rejestracja: 09 lip 2017, 12:27
- Imię: Krzysiek
- Lokalizacja: CGD/SB
- Auto: Zafira B 381KM/507NM
- Model: OPC
- Oznaczenie silnika: Z20LEH
- Gender:
- Kontakt:
jak założysz hybrydę LEH-a to tak.wampir11111 pisze:Jak dla mnie pyknie 301 kucy to bede zadowolony
tu masz wykres na hybrydzie LEH-a.koło z jakieś alfy założone.strojenie w ECUPROJECT
Ostatnio zmieniony 05 lis 2016, 12:19 przez ryba1, łącznie zmieniany 1 raz.
- wampir11111
- Zafiromaniak
- Posty: 3561
- Rejestracja: 09 sty 2016, 12:19
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Domasławice [DOL]
- Auto: Zafira B 340KM/480Nm
- Model: B
- Oznaczenie silnika: Z20LER
- Gender:
- ryba1
- Zafiromaniak
- Posty: 1981
- Rejestracja: 09 lip 2017, 12:27
- Imię: Krzysiek
- Lokalizacja: CGD/SB
- Auto: Zafira B 381KM/507NM
- Model: OPC
- Oznaczenie silnika: Z20LEH
- Gender:
- Kontakt:
fajnie też jedzie.wampir11111 pisze:Krzysiek wykres ladny niutki do konca
do 300 nie będzie dużo brakowaćwampir11111 pisze:Zobaczymy co Zocha wypluje na tym co jest i po wsadzeniu gratow i strojenia
- doktor
- Mieszkaniec
- Posty: 298
- Rejestracja: 25 maja 2014, 12:20
- Imię: Sebek
- Lokalizacja: Rotterdam
- Auto: Astra H OPC 'Burg
- Model: AH
- Oznaczenie silnika: z20leh
a ja bym rzekl ze wykres ujowy
ja nie wiem czy wy naprawde nie umiecie czytac wykresow, a jaracie sie cyferkami
to auto z wykresu jedzie do 5500 obr i zdycha, prawidlowo wystrojone to wtedy gdy konczy sie napedzac niutonem a ciągnie górą moca... a tutaj swietny przyklad jak tuner nie ogarnia bo daje skrzynke ze po prostu podciagnal seryjna mape "procentowo" do gory i tyle bo taka charakterystyke przebiegu kresek ma fabryczna mapa...
jedynie przebieg niuta bardzo ladnie poszedl no ale hybryda ma zapas na taki manwer:)
i mowie wam ze DA SIE wystrojic ze auto bedzie mialo gore i nie trzeba do tego hybrydy... a jak widac nawet na hybrydzie jak tunerowi sie nie chce to nie zrobi
i nie da sie tego zrobic w 1 dzien niestety... moje auto tuner robil 7 dni i nie byl zadowolony no ale u mnie yebla turbina.
zobaczcie na wykres wojtiego ... mozna ? mozna! i to na zwyklej sprezarce
niebawem wrzuce wam moj wykres z MAHY jak moc idzie pod samą odcinke - i wierzcie mi robi to robote jak auto nie slabnie i nakurwia do konca
ja nie wiem czy wy naprawde nie umiecie czytac wykresow, a jaracie sie cyferkami
to auto z wykresu jedzie do 5500 obr i zdycha, prawidlowo wystrojone to wtedy gdy konczy sie napedzac niutonem a ciągnie górą moca... a tutaj swietny przyklad jak tuner nie ogarnia bo daje skrzynke ze po prostu podciagnal seryjna mape "procentowo" do gory i tyle bo taka charakterystyke przebiegu kresek ma fabryczna mapa...
jedynie przebieg niuta bardzo ladnie poszedl no ale hybryda ma zapas na taki manwer:)
i mowie wam ze DA SIE wystrojic ze auto bedzie mialo gore i nie trzeba do tego hybrydy... a jak widac nawet na hybrydzie jak tunerowi sie nie chce to nie zrobi
i nie da sie tego zrobic w 1 dzien niestety... moje auto tuner robil 7 dni i nie byl zadowolony no ale u mnie yebla turbina.
zobaczcie na wykres wojtiego ... mozna ? mozna! i to na zwyklej sprezarce
niebawem wrzuce wam moj wykres z MAHY jak moc idzie pod samą odcinke - i wierzcie mi robi to robote jak auto nie slabnie i nakurwia do konca
Ostatnio zmieniony 05 lis 2016, 13:21 przez doktor, łącznie zmieniany 2 razy.
Zafira A OPC - EDS ST1
Astra H OPC Nurburgring Edition
Vectra C Turbo GTS
Astra G Kombiak 1.8
Astra H OPC Nurburgring Edition
Vectra C Turbo GTS
Astra G Kombiak 1.8
- ryba1
- Zafiromaniak
- Posty: 1981
- Rejestracja: 09 lip 2017, 12:27
- Imię: Krzysiek
- Lokalizacja: CGD/SB
- Auto: Zafira B 381KM/507NM
- Model: OPC
- Oznaczenie silnika: Z20LEH
- Gender:
- Kontakt:
doktor, co racja to racja.to samo powtarzam ze kreskami się nie jeździ.sam myślę sie przesiąść na GT2871r lub GT28 z hybrydy LEH-a 😉
Ostatnio zmieniony 05 lis 2016, 14:14 przez ryba1, łącznie zmieniany 1 raz.
- doktor
- Mieszkaniec
- Posty: 298
- Rejestracja: 25 maja 2014, 12:20
- Imię: Sebek
- Lokalizacja: Rotterdam
- Auto: Astra H OPC 'Burg
- Model: AH
- Oznaczenie silnika: z20leh
ryba1 wierz mi ze jak tuner zrobi robote to z hybrydy bedziesz zadowolony
ja postem wyzej chcialem wam uswiadomic zeby cisnac tunera.. bo nie po to placimy kupe kasy za strojenie zeby nie byc w pelni zadowolonym:)
A Garety fajne bo ida gora jak wsciekle ale to sa turbiny "tuningowe" i nie sa nastawione na przebiegi takie jak fabryczne
no i ponizej 4 tys obr nie masz co szukac wiec troche auto traci na uzywalnosci w zyciu codziennym
ale do wsciekania sie i upalania to juz jak najbardziej
ja czekam co to wyjdzie z tej nowej hybrydy od angoli... bo nie tracisz dołu a gora idzie jak jakis garet
ale jakbym nie mial co z hajsem robic to robil bym kolektor barana + turbo z evo-x na twinscrolu i auto robilo by przeciag
ja postem wyzej chcialem wam uswiadomic zeby cisnac tunera.. bo nie po to placimy kupe kasy za strojenie zeby nie byc w pelni zadowolonym:)
A Garety fajne bo ida gora jak wsciekle ale to sa turbiny "tuningowe" i nie sa nastawione na przebiegi takie jak fabryczne
no i ponizej 4 tys obr nie masz co szukac wiec troche auto traci na uzywalnosci w zyciu codziennym
ale do wsciekania sie i upalania to juz jak najbardziej
ja czekam co to wyjdzie z tej nowej hybrydy od angoli... bo nie tracisz dołu a gora idzie jak jakis garet
ale jakbym nie mial co z hajsem robic to robil bym kolektor barana + turbo z evo-x na twinscrolu i auto robilo by przeciag
Zafira A OPC - EDS ST1
Astra H OPC Nurburgring Edition
Vectra C Turbo GTS
Astra G Kombiak 1.8
Astra H OPC Nurburgring Edition
Vectra C Turbo GTS
Astra G Kombiak 1.8
- ryba1
- Zafiromaniak
- Posty: 1981
- Rejestracja: 09 lip 2017, 12:27
- Imię: Krzysiek
- Lokalizacja: CGD/SB
- Auto: Zafira B 381KM/507NM
- Model: OPC
- Oznaczenie silnika: Z20LEH
- Gender:
- Kontakt:
doktor, tez myślałem na tym turbo z evo X.juz jedna osoba radziła żeby brać te turbo.co do garreta to wiem ze wysoko wstaje.no nic na razie rozmyślam.flansze po kolektor mam.te turbo z angoli tez fajna sprawa.sam czekam na efekty.na strojenie to chyba do Lobuza pojadę jak zrobię jednego moda z tą hybrydą.ale juz teraz nie wystrojone nieźle zapitala