[B] - Sumik - Zafira B OPC - 2.0 T, 241KM - 2007r.
- wampir11111
- Zafiromaniak
- Posty: 3561
- Rejestracja: 09 sty 2016, 12:19
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Domasławice [DOL]
- Auto: Zafira B 340KM/480Nm
- Model: B
- Oznaczenie silnika: Z20LER
- Gender:
- Cray123
- Zafiromaniak
- Posty: 519
- Rejestracja: 09 cze 2016, 21:21
- Imię: Maciej
- Lokalizacja: Ropczyce
- Auto: ZA OPC
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: Z20LET
- Gender:
Bedzie rodzina 300+
Za włożoną kase, czas i robote
Ten kolektor to coś podobnego do tego https://www.olx.pl/oferta/sportowy-kole ... 3f6b93f8ec ?
Za włożoną kase, czas i robote
Ten kolektor to coś podobnego do tego https://www.olx.pl/oferta/sportowy-kole ... 3f6b93f8ec ?
- Sumik
- Zafiromaniak
- Posty: 2407
- Rejestracja: 01 lis 2015, 18:09
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Auto: Zafira B OPC 300+
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z20LEH
- Gender:
- Kontakt:
Przez dołożenie sprężyn w docisku. Myślałem nad dołożeniem 2 słoneczka ale nie miałem takiego samego docisku żeby im go wysłać na części.tomekx9 pisze:Wzmocnienie docisku zrobili poprzez dołożenie drugiego słoneczka
Wiadomość odnośnie kolektora poszła na PW
Mam nadzieje, że we wtorek wszystko będzie wiadomo Ciekawe co dały wykonane modyfikacje
Ostatnio zmieniony 15 cze 2017, 12:37 przez Sumik, łącznie zmieniany 2 razy.
- Sumik
- Zafiromaniak
- Posty: 2407
- Rejestracja: 01 lis 2015, 18:09
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Auto: Zafira B OPC 300+
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z20LEH
- Gender:
- Kontakt:
EDIT...
Dzisiaj przed pracą udało się wpaść do kumpla do warsztatu, który przechowywał w maszynie mój środek R134a.
Po wymianie węża od sprężarki na prawie nowy, wymianie zaworu rozprężnego i prawie wszystkich uszczelniaczy udało się przywrócić układu klimatyzacji do stanu fabrycznego. Ciśnienie 2 na 10bar (14 w szczycie) podczas pracy. W środku jak na biegunie
Do tego nowy pyłek i ozonowanie sprzętem generującym 8g/h ozonu. Znikły wszystkie zapachy. Łącznie z tym, który przed przyjazdem do warsztatu pachniał cytryną sprzęt daje rade
Dodatkowo Zośka przelatała pół zbiornika paliwa ( V power Racing 100 ) ze środkiem do czyszczenia wtrysków. Dzisiaj wieczorem w zbiorniku ląduje świeża dawka "setki" z uszlachetniaczem podnoszącym liczbę oktnaową
Czekamy na wtorek z niecierpliwością
Dzisiaj przed pracą udało się wpaść do kumpla do warsztatu, który przechowywał w maszynie mój środek R134a.
Po wymianie węża od sprężarki na prawie nowy, wymianie zaworu rozprężnego i prawie wszystkich uszczelniaczy udało się przywrócić układu klimatyzacji do stanu fabrycznego. Ciśnienie 2 na 10bar (14 w szczycie) podczas pracy. W środku jak na biegunie
Do tego nowy pyłek i ozonowanie sprzętem generującym 8g/h ozonu. Znikły wszystkie zapachy. Łącznie z tym, który przed przyjazdem do warsztatu pachniał cytryną sprzęt daje rade
Dodatkowo Zośka przelatała pół zbiornika paliwa ( V power Racing 100 ) ze środkiem do czyszczenia wtrysków. Dzisiaj wieczorem w zbiorniku ląduje świeża dawka "setki" z uszlachetniaczem podnoszącym liczbę oktnaową
Czekamy na wtorek z niecierpliwością
- wampir11111
- Zafiromaniak
- Posty: 3561
- Rejestracja: 09 sty 2016, 12:19
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Domasławice [DOL]
- Auto: Zafira B 340KM/480Nm
- Model: B
- Oznaczenie silnika: Z20LER
- Gender:
- rafant4011
- Zafiromaniak
- Posty: 6706
- Rejestracja: 29 wrz 2014, 15:53
- Imię: Rafał
- Lokalizacja: Warszawa Włochy[ESK]
- Auto: Zafira B
- Model: Cosmo
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
- Kontakt:
- fredas
- Zafiromaniak
- Posty: 5222
- Rejestracja: 30 lis 2014, 12:46
- Imię: Ryszard
- Lokalizacja: Sypniewo [cse]
- Auto: Opel Zafira B
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
a nie myślałeś o zabezpieczeniu folią podobno fajna sprawa tylko troszkę boli portfel :> 3k nibySumik pisze:W środku jest
Na zewnątrz lakier jest niestety troszkę wypłowiały bo pracuję w takim zakładzie, że muszę praktycznie co 2 dni myć furę na automacie bo inaczej nie odratowałbym lakieru. Wapno, alkalia itp.