[B] - PROFESOR - Z18XER, Zafira B, 140 KM, 2006 N-JOY

Moderatorzy: Tunio999, Tazz

Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
profesor
Debiutant
Imię: Piotr
Auto: Opel Zafira
Model: B
Oznaczenie silnika: z18xer
[B] - PROFESOR - Z18XER, Zafira B, 140 KM, 2006 N-JOY

#1 Post autor: profesor »

Witam.
Mam na imie Piotr , jestem elektronikiem/elektrykiem/informatykiem/programistą ,a na forum od 2015r,

Przedstawiam moją Zafirkę:
ObrazekObrazek
Z18XER, Zafira B, 140 KM, 2006 Enjoy Srebrna Metalik
fabryczny LPG Landirenzo Omegas

Klimatronik, Tempomat, ABS , ESP , Cd70 + Navi + GID , Czujnik Deszczu, Światła Auto , lusterko Fotochrom, Hak + Moduł Przyczepy

Zakupiona w kwietniu 2015 od miejscowego handlarza, przyjechała z Niemiec.
Na dzień dobry Wymieniony Termostat Wody, zmiana płynu chłodniczego na czerwony oryginalny.
Wymieniony zbiornik LPG 53l na nowy z legalizacją.
Widać że Nowe Tarcze+klocki.
AluFelgi R17 + Kumho i Bridgestone bieżnik 8mm

Po zakupie:
Przebieg 163300. Akumulator GM oryginał zostało mu z 55Ah około 20Ah - zmierzone ładowarką modelarską.
Wymiana: Oleju na Elf 5W40 , Filtr Oleju, rozrząd + pompa wody , nowe Koła KZFR , usunięte sitka z zaworów KZFR.
Poranny klekot sekundowy oraz czasem wpadające błedy p0011 i 0014
Ogólne problemy to zagłębianie się w mistycznym temacie KZFR i błędów z tym związanych , kilka razy CIM w kierownicy dał znać o sobie że kiedyś trzeba go rozebrać ale chyba dopiero jak padnie to rozbiorę kierownicę.

W skrócie historia operacji przy Aucie, fotki zamieszczę w następnych postach lub zrobię edycję posta.

2015:
-Zakup kabla OpCom China Clone
-włączenie opcji w kompie pokładowym - spalania - dystansu, domykania szyb, zamykania auta podczas ruszania.

-założyłem jasne LEDY nad halogenami , dłubanina w zderzaku - LED HIDNSSC 523HP KĄTOWE , 6W na stronę - 230zł
Pełen Automat zgodnie z przepisami. +zasilania po stacyjce i +postojowe na wyłączenie LEDów
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek

-CD70 - Wgrany PL język i nowe mapy w Navi