emay - Zafira B DT 120KM Power RED
: 20 mar 2019, 12:21
Cześć.
Historia o aucie:
Auto znam od 6 lat. Poprzednim właścicielem w Polsce był mój kierownik także auto znałem i wiedziałem, że jest dobrze serwisowane. Śmiesznie wyszło z zakupem bo totalnie nie planowałem, ale kiedyś palnąłem kierownikowi wiedząc jak dba, że ma dać mi znać jak kiedyś będzie sprzedawać. Zdążyłem zmienić pracę i po roku dzwoni on, że chce sprzedać Zafirę. Ja po szybkiej konsultacji z żoną podjąłem decyzję, że bierzemy hehe. Nie spodziewał się, że tak szybko. W sumie musiałem poczekać, aż kupi sobie drugie auto rodzinne ( miał trójkę dzieci ). W grudniu 2017 tuż przed świętami stałem się posiadaczem Zafiry. Auto w styczniu 2012 zostało sprowadzone z Francji z przebiegiem 119 tyś kilometrów. Głównie jeżdżę autem w trasy po mieście mam 3 inne wozy
SILNIK: Wersja 120 KM DT 1.9 CDTI
UKŁAD WYDECHOWY: Seryjny ze sprawnym DPF
WYGLĄD ZEWNETRZNY: Panorama
WNĘTRZE: Skaj z materiałem, wykończenie Cosmo
Wyposażenie:
- Skrzynia 6b
- Tempomat
- FIS
- Kierownica multi
- Szyby elektrycznie otwierane/zamykane przód/tył
- Elektrycznie ustawiane, składane i podgrzewane lusterka zewnętrzne
- Felga 17 cali
- Podłokietnik z przodu i z tyłu
- Kolor Power Red
- Centralny zamek i domykanie szyb z pilota
- Fotele tylne dzielone
- LED podświetlenie tablicy rejestracyjnej
- Całe podświetlanie w środku LED
Zrealizowane naprawy:
- wymiana chłodnicy 196000 km w 2018
- wymiana chłodnicy klimatyzacji 196000 km w 2018
- wymiana przegubu prawego 197000 km w 2018
- wymiana oleju w skrzyni 206000 km w 2019
Olej wymieniam regularnie co rok lub 10 kkm. Mobil ESP 5w30.
Byłem na hamowni i auto wypluło ładny wynik 129,5 KM / 320 Nm. Wiedziałem, że będzie bonus ponieważ jakoś za dobrze się odpychała jak na 120 KM.
Historia o aucie:
Auto znam od 6 lat. Poprzednim właścicielem w Polsce był mój kierownik także auto znałem i wiedziałem, że jest dobrze serwisowane. Śmiesznie wyszło z zakupem bo totalnie nie planowałem, ale kiedyś palnąłem kierownikowi wiedząc jak dba, że ma dać mi znać jak kiedyś będzie sprzedawać. Zdążyłem zmienić pracę i po roku dzwoni on, że chce sprzedać Zafirę. Ja po szybkiej konsultacji z żoną podjąłem decyzję, że bierzemy hehe. Nie spodziewał się, że tak szybko. W sumie musiałem poczekać, aż kupi sobie drugie auto rodzinne ( miał trójkę dzieci ). W grudniu 2017 tuż przed świętami stałem się posiadaczem Zafiry. Auto w styczniu 2012 zostało sprowadzone z Francji z przebiegiem 119 tyś kilometrów. Głównie jeżdżę autem w trasy po mieście mam 3 inne wozy
SILNIK: Wersja 120 KM DT 1.9 CDTI
UKŁAD WYDECHOWY: Seryjny ze sprawnym DPF
WYGLĄD ZEWNETRZNY: Panorama
WNĘTRZE: Skaj z materiałem, wykończenie Cosmo
Wyposażenie:
- Skrzynia 6b
- Tempomat
- FIS
- Kierownica multi
- Szyby elektrycznie otwierane/zamykane przód/tył
- Elektrycznie ustawiane, składane i podgrzewane lusterka zewnętrzne
- Felga 17 cali
- Podłokietnik z przodu i z tyłu
- Kolor Power Red
- Centralny zamek i domykanie szyb z pilota
- Fotele tylne dzielone
- LED podświetlenie tablicy rejestracyjnej
- Całe podświetlanie w środku LED
Zrealizowane naprawy:
- wymiana chłodnicy 196000 km w 2018
- wymiana chłodnicy klimatyzacji 196000 km w 2018
- wymiana przegubu prawego 197000 km w 2018
- wymiana oleju w skrzyni 206000 km w 2019
Olej wymieniam regularnie co rok lub 10 kkm. Mobil ESP 5w30.
Byłem na hamowni i auto wypluło ładny wynik 129,5 KM / 320 Nm. Wiedziałem, że będzie bonus ponieważ jakoś za dobrze się odpychała jak na 120 KM.