[B] - marlow - 1,9 CDTI, 100 km, 2006
[B] - marlow - 1,9 CDTI, 100 km, 2006
Pragnę przedstawić Wam moją Zośkę Z19DTL 100km 1,9 CDTI - to typowa Słowianka z krwi i kości, wyjechała z Gliwic 29 września 2006 na rynek holenderski. Nabyłem ją w sierpniu 2010r. Przy stanie 123 tys km przy wstępnych oględzinach na tle potencjalnych konkurentek wypadła najlepiej ale nie jest bez wad. Wymieniana i malowana była maska i coś malowany prawy błotnik.
Od razu wymieniłem olej, filtr paliwa, oleju, powietrza i kabinowy, została odgrzybiona klima.
Po zrobieniu 2tys km wymieniłem płyn chłodzący i hamulcowy, cały rozrząd (miała oryginał z Alfy) oraz pompę wody.
W grudniu zdecydowałem się na grupową wycinkę DPF-a u Heko i przy tej okazji TuneForce podrasował ją troszeczkę - poszła na 139km i 324 Nm. Od razu serce mocniej zabiło.
W styczniu tego roku odezwały się świece. Był mały problem z wykręceniem ale po oddaniu w ręce mechanika poszło bez rozwiercania.
Wymieniłem również poduszkę pod silnikiem i skrzynią biegów, łączniki stabilizatora – trochę to kosztowało.
Oczywiście zaopatrzyłem Zosieńkę w rameczki klubowe, zakupiłem też naklejkę – czeka na słoneczne dni oraz piękny klubowy kalendarz. Myślę, że teraz już będzie wszystko Ok.
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Pozdrawiam wszystkich forumowiczów.
Marcin
Od razu wymieniłem olej, filtr paliwa, oleju, powietrza i kabinowy, została odgrzybiona klima.
Po zrobieniu 2tys km wymieniłem płyn chłodzący i hamulcowy, cały rozrząd (miała oryginał z Alfy) oraz pompę wody.
W grudniu zdecydowałem się na grupową wycinkę DPF-a u Heko i przy tej okazji TuneForce podrasował ją troszeczkę - poszła na 139km i 324 Nm. Od razu serce mocniej zabiło.
W styczniu tego roku odezwały się świece. Był mały problem z wykręceniem ale po oddaniu w ręce mechanika poszło bez rozwiercania.
Wymieniłem również poduszkę pod silnikiem i skrzynią biegów, łączniki stabilizatora – trochę to kosztowało.
Oczywiście zaopatrzyłem Zosieńkę w rameczki klubowe, zakupiłem też naklejkę – czeka na słoneczne dni oraz piękny klubowy kalendarz. Myślę, że teraz już będzie wszystko Ok.
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Pozdrawiam wszystkich forumowiczów.
Marcin
Ostatnio zmieniony 08 lut 2011, 17:32 przez marlow, łącznie zmieniany 2 razy.
Witam
Bardzo ładna sztuka :> Spalanie widzę też znośne Niech się zdrowo prowadzi
[ Dodano: Wto Lut 08, 2011 19:47 ]
Bardzo ładna sztuka :> Spalanie widzę też znośne Niech się zdrowo prowadzi
[ Dodano: Wto Lut 08, 2011 19:47 ]
Chyba z tego co wiem to 100 i 120Km miały oznaczenia cdti na klapach. Jeżeli się myle neich ktoś mnie poprawi.marian329 pisze:fajna ta twoja Zośka bezawaryjności miliona kmna pewno 100KM :> bo na klapie tylnej masz 1,9CDTI a to oznaczało 120KM ale może sie mylę pzdr.marlow pisze:Pragnę przedstawić Wam moją Zośkę Z19DTL 100km 1,9 CDTI
Muszę cię rozczarować ale to nie są aluski, wszyscy się na to łapią, nawet podczas zmiany na zimówki facet w wulkanizacji robił wielkie oczy.ElChudy pisze:Eleganckie aluski - były czy dokupiłeś?
To są felgi strukturalne i na nich oryginalne kołpaki - efekt jak alusy.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 10 lut 2011, 13:07 przez marlow, łącznie zmieniany 1 raz.
Sam bym chciał wiedzieć.Woytas pisze:A co było w prawy przednia narożnik?...że tak spytam
Jak ją kupiłem to było wszystko zrobione. Z tego co widzę na masce - drobne ślady od kamieni - musiałao być zrobione jeszcze porzed sprowadzeniem do kraju.
Może lepiej się nie domyślać. Zosieńka sprawuje się wyśmienicie. Jak to tylko możliwe to mojej ślubnej zostawiam mały samochodzik a sam śmigam Zafirką.
Pozdrawiam
[ Dodano: Nie Cze 12, 2011 10:40 ]
Witam ponownie
Dzisiaj odebrałem od mechanika po małym przeglądzie.
Wyczyszczony EGR + zaślepka oryginał Fiat
Wyczyszczony boost sensor, oraz przepustnica. Przeczyszczona turbina.
Wymieniony olej na Dexos 2 + filtr oleju i powietrza.
Czeka mnie jeszcze naprawa alternatora
Pozdrawiam