Strona 1 z 5

[B] - norbert_p - 1.9 CDTi, 120 KM, Enjoy, 2007 rok

: 14 mar 2011, 08:19
autor: norbert_p
Witam. Przedstawiam swoją Zafirkę:

Silnik: 1.9 CDTI (120KM). Rok produkcji: 2007, rok modelowy: 2008. Wersja Enjoy.
Na wyposażeniu ma m. in.:
- 6 airbagów,
- tempomat,
- CD 70 Navi kolor,
- ESP i TC,
- oryginalnie przyciemniane tylnie boczne oraz tylną szybę,
- podłokietnik (wiem, że nie wszystkie taki mają),
- 4 elektryczne szybki,
- klimatronik,
- abs,
- czujnik deszczu,
- światła AUTO,
- srebrne relingi,
- światełko oświetlające konsolę (montowane oryginalnie w lusterku wewnętrznym) :)

W najbliższych planach:
- montaż czujników cofania firmy Valeo.

W planach bardziej odległych:
- wycinka DPF-a jeśli będzie wariował. Póki co działa OK.

Poniżej fotki (jeszcze na oponach zimowych):

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

: 14 mar 2011, 08:45
autor: kandi
Piękna zośka ;) miliona kilometrów.

: 14 mar 2011, 08:49
autor: Anony Mous
No nie, pisłeś że taka jak moja a Ty masz srebrne relingi i 4 szybki sterowane elektr. :oops:

Pikna sztuka, jaki miała przelot ?

Niech się dobrze prowadzi i pięknie odpłaca za dobre traktowanie ;)
I do zobaczenia ... na drodze :driver: albo na :piwo: :lol:

: 14 mar 2011, 08:51
autor: norbert_p
cruyf pisze:Pikna sztuka, jaki miała przelot ?
Przy zakupie: 151 tyś. km.

: 14 mar 2011, 21:05
autor: Lorry
No ładna srebrna ZB, oby się sprawowała ;) :drive:

Re: [B] - norbert_p - 1.9 CDTi, 120 KM, Enjoy, 2007 rok

: 14 mar 2011, 21:11
autor: Anony Mous
piekna....jak każda srebna :) ....gratulacje....
norbert_p pisze:
W najbliższych planach:
- montaż czujników cofania firmy Valeo.
pamiętaj o fotorelacji :)

[ Dodano: Pon Mar 14, 2011 21:15 ]
norbert_p pisze:
- podłokietnik (wiem, że nie wszystkie taki mają),
od 2007 wszystkie

: 14 mar 2011, 21:20
autor: norbert_p
kaliope pisze:pamiętaj o fotorelacji
Możesz być pewny, że taka będzie jeśli przełamię strach przed wierceniem dziurek... :lol:

: 15 mar 2011, 01:20
autor: DaRek7
No, bardzo ładna ;) ale jak rok modelowy 2008 to nie powinna miec już nowych lamp :?:

: 21 mar 2011, 15:20
autor: norbert_p
Moje auto jest z listopada 2007 i z tego co wiem to lampy były zmieniane w 2008 roku.

: 21 mar 2011, 15:50
autor: Anony Mous
Ładna Zośka, miliona kilometrów spędzonych z autkiem niech Ci służy. Mała rada zdejmij zapaszek z kratki bo jak Ci się wyleje to lakier poschodzi a to paskudnie wygląda, sam tak miałem i potem dodatkowy koszt malowania ramki. pozdr.

: 21 mar 2011, 18:25
autor: Andrzej2503
no calkiem ładną :piwo: chyba ją już gdzieś widziałem :lol:

: 10 gru 2011, 23:04
autor: norbert_p
Z pewną przykrością piszę, że w dniu 14 grudnia przesiadam się z Zosi na Grand Scenica, rocznik 2011, silnik 1.4 TCe. Naprawdę fajnie jeździło się Zośką, ale wraz z żonka stwierdziłem, że diesel przerasta nas we wszystkim... Padł rozrusznik, pedał sprzęgła (wina mechanika, który przyszczypnął wąż od niego i po kilkudziesięciu km wąż pękł). Wymieniałem również EGR, ponownie olej z filtrami... Wydałem 820zł na to, że mechanik stwierdził, że dwumasa jest NA RAZIE OK. Na ile... Pół roku... miesiąc...
Doszliśmy do wniosku, że lepiej miec nowe auto, nawet francuza (miałem z nimi wiele wspólnego - laguna I, II, megane II) niż auto z przelotem ponad 150 tyś km... Chyba ma rację. Co nowe to nowe. Ja jeżdżę, ja zepsuję, narzekam na siebie. Poza tym: nigdy więcej jakiegokolwiek diesla. Nigdy, nawet nowego. Wolę benzynę. Więcej pali, ale jest bardziej przewidywalna co widać na każdym forum. 80% postów dotyczy diesli... Być może kiedyś kupię jakąś Zafirę III z silnikiem benzynowym (z turbo), ale to dość odległa przyszłość.
Dziękuję wszystkim, którzy w większym lub mniejszym stopniu pomogli mi przy Zafirce B. Pełen szacunek oraz :piwo:
Radek, pomimo zmiany marki kiedyś melduję się u Ciebie na kawce :D a jakże. Oczywiście zapraszam nadal na swojego chomika po wiedzę w pigułce na temat Zafiry B.
Pozdrawiam całe ZKP, Norbert.

Jeśli ktoś szuka Zośki, zadbanej to niech jedzie do Rzeszotar k/Legnicy. Przelot 165 tyś km. Wymieniony rozrząd z filtrami (faktura), wymieniony EGR (widać gołym okiem), wymieniony rozrusznik (paragon), nowe opony letnie continentale (z roku 2011) na strukturach od Andrzeja z Gorzowa (szacunek i :piwo: ). Kampanie na CIM (można sprawdzić w GM), wymieniona chłodnica wody w ramach akcji GM (potwierdzone w książce serwisowej - oryginalnej, nie z allegro za 100zł!). Autentyczny, potwierdzony przebieg (potwierdzenie z niemieckiej firmy na maila). Zapomniałem o wymienionym tłumiku (końcowym) na oryginalny GM oraz o usunięciu dpfa i chipie na 160km.
W zawieszeniu nie robiłem NIC. Nic nie stuka i nic nie puka. Wsio jest ok. Może wycieraczki są do wymiany (wszystkie trzy). Ostatnio dokupiłem bdb wycieraczki petex gumowe na podłogę (4 sztuki).

: 10 gru 2011, 23:56
autor: Anony Mous
no ładnie....szkoda.....no coż.....trafił Ci się nie za dobry egzemplarz...
ale altka nie robiłeś :)

Szanuje decyzję....choć nie szkoda Ci kasy którą w nią wsadziłeś? Może teraz będzie hulać.....

: 11 gru 2011, 00:28
autor: zbyszekm80
w jakiej cenie wystawiasz auto?

: 11 gru 2011, 00:37
autor: kubik_CDTi
norbert_p pisze:Z pewną przykrością piszę, że w dniu 14 grudnia przesiadam się z Zosi na Grand Scenica, rocznik 2011, silnik 1.4 TCe. Naprawdę fajnie jeździło się Zośką, ale wraz z żonka stwierdziłem, że diesel przerasta nas we wszystkim... Padł rozrusznik, pedał sprzęgła (wina mechanika, który przyszczypnął wąż od niego i po kilkudziesięciu km wąż pękł). Wymieniałem również EGR, ponownie olej z filtrami... Wydałem 820zł na to, że mechanik stwierdził, że dwumasa jest NA RAZIE OK. Na ile... Pół roku... miesiąc...
Doszliśmy do wniosku, że lepiej miec nowe auto, nawet francuza (miałem z nimi wiele wspólnego - laguna I, II, megane II) niż auto z przelotem ponad 150 tyś km... Chyba ma rację. Co nowe to nowe. Ja jeżdżę, ja zepsuję, narzekam na siebie. Poza tym: nigdy więcej jakiegokolwiek diesla. Nigdy, nawet nowego. Wolę benzynę. Więcej pali, ale jest bardziej przewidywalna co widać na każdym forum. 80% postów dotyczy diesli... Być może kiedyś kupię jakąś Zafirę III z silnikiem benzynowym (z turbo), ale to dość odległa przyszłość.
Dziękuję wszystkim, którzy w większym lub mniejszym stopniu pomogli mi przy Zafirce B. Pełen szacunek oraz :piwo:
Radek, pomimo zmiany marki kiedyś melduję się u Ciebie na kawce :D a jakże. Oczywiście zapraszam nadal na swojego chomika po wiedzę w pigułce na temat Zafiry B.
Pozdrawiam całe ZKP, Norbert.

Jeśli ktoś szuka Zośki, zadbanej to niech jedzie do Rzeszotar k/Legnicy. Przelot 165 tyś km. Wymieniony rozrząd z filtrami (faktura), wymieniony EGR (widać gołym okiem), wymieniony rozrusznik (paragon), nowe opony letnie continentale (z roku 2011) na strukturach od Andrzeja z Gorzowa (szacunek i :piwo: ). Kampanie na CIM (można sprawdzić w GM), wymieniona chłodnica wody w ramach akcji GM (potwierdzone w książce serwisowej - oryginalnej, nie z allegro za 100zł!). Autentyczny, potwierdzony przebieg (potwierdzenie z niemieckiej firmy na maila). Zapomniałem o wymienionym tłumiku (końcowym) na oryginalny GM oraz o usunięciu dpfa i chipie na 160km.
W zawieszeniu nie robiłem NIC. Nic nie stuka i nic nie puka. Wsio jest ok. Może wycieraczki są do wymiany (wszystkie trzy). Ostatnio dokupiłem bdb wycieraczki petex gumowe na podłogę (4 sztuki).
Ty chyba nie masz na imię Norbert,a Mikołaj :lol:
Zainwestować tyle w samochód i go sprzedać...
Też przychylam się do opcji,że trafiłeś wtopę niestety.