[C] - Khonanesta- 2.0 CDTI, Tourer Cosmo, 165 KM, 2012,
- Bodek
- Zafiromaniak
- Posty: 16394
- Rejestracja: 17 paź 2010, 12:28
- Imię: Bodek
- Lokalizacja: Polska B
- Auto: Zafira_B_Cosmo
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
- Kontakt:
O podniesienie mocy zapytaj W tym dziale
"NADZIEJE LUDZI MĄDRYCH SĄ PEWNIEJSZE NIŻ BOGACTWO NIEUKÓW" - DEMOKRYT
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bogusław Kuduk, ps. Bodek + 30.11.2020. R.I.P.
Ten katalog jest nie poprawny,pokazuja tu nowa zafire tourer a jednostki do niej to stare DTH
Jak przegladniesz cala strone http://www.opel.pl/gama-opel/salon-opla ... index.html
To wtedy stwierdzisz ze sa nie tylko w wersji cosmo,18calowe felgi ze stopow lekkich ale i w enjoy ,w wersjach bencynowych i w pakietach sport.
Jak przegladniesz cala strone http://www.opel.pl/gama-opel/salon-opla ... index.html
To wtedy stwierdzisz ze sa nie tylko w wersji cosmo,18calowe felgi ze stopow lekkich ale i w enjoy ,w wersjach bencynowych i w pakietach sport.
-
- Świeżak
- Posty: 17
- Rejestracja: 14 mar 2013, 20:36
- Lokalizacja: Łódź
- Model:
Ja mam od nowego 225/50 17" i takie są w standardzie - mój kolega ma 18 ale za dopłatą , osobiście uważam że przy tak dużej masie i twardości zawieszenia 17 wystarczą , zimowe mam takie same jak letnie.
Przyspieszenie ok ale ja mam 165 KM jeździłem wersją 110 KM fakt że w enjou więc trochę lżejszą i szału nie ma , wg mnie minimum te 135 KM, zresztą teraz wyszła tez na Biturbo 195 KM - ciekawe jak to się zbiera.
Insygnia mnie nie zachwyciła z tym silnikiem może dlatego że nie byłem przyzwyczajony do automatu
[ Dodano: Sro Maj 29, 2013 12:03 ]
Podsumowując ponad roczne używanie
Na plus
- światła
- wygoda na przednich fotelach- tylnie mają słabe trzymanie boczne
- spalanie - ok 7,5- 8 - myslałem że będzie gorzej
- nawigacja - zwłaszcza w krajach zachodnich - nawet o korku pani informowała
- poziom hałasu w środku
Na minus
- jakość , jakość i jeszcze raz jakość - samochód za tyle kasy powinien być lepiej dopasowany , zafira II z 2011 r. pod tym względem jest lepsza
-Trzeszczenie plastików standard, u mnie dodatkowo po ok 10 tyś km niemiłosiernie zaczęła trzeszczeć klapa bagażnika - nie pytajcie jak długo dochodziłem co to - w serwisie męczyli się 3 h ale zrobili
- lakier na masce - masa odprysków , mój służbowy samochód focus z 5- krotnie większym przebiegiem nie ma tyle odprysków
- drobne rysy na lakierze bardzo szybko się pojawiają - mimo iż nie korzystam z myjni szczotkowych
Przyspieszenie ok ale ja mam 165 KM jeździłem wersją 110 KM fakt że w enjou więc trochę lżejszą i szału nie ma , wg mnie minimum te 135 KM, zresztą teraz wyszła tez na Biturbo 195 KM - ciekawe jak to się zbiera.
Insygnia mnie nie zachwyciła z tym silnikiem może dlatego że nie byłem przyzwyczajony do automatu
[ Dodano: Sro Maj 29, 2013 12:03 ]
Podsumowując ponad roczne używanie
Na plus
- światła
- wygoda na przednich fotelach- tylnie mają słabe trzymanie boczne
- spalanie - ok 7,5- 8 - myslałem że będzie gorzej
- nawigacja - zwłaszcza w krajach zachodnich - nawet o korku pani informowała
- poziom hałasu w środku
Na minus
- jakość , jakość i jeszcze raz jakość - samochód za tyle kasy powinien być lepiej dopasowany , zafira II z 2011 r. pod tym względem jest lepsza
-Trzeszczenie plastików standard, u mnie dodatkowo po ok 10 tyś km niemiłosiernie zaczęła trzeszczeć klapa bagażnika - nie pytajcie jak długo dochodziłem co to - w serwisie męczyli się 3 h ale zrobili
- lakier na masce - masa odprysków , mój służbowy samochód focus z 5- krotnie większym przebiegiem nie ma tyle odprysków
- drobne rysy na lakierze bardzo szybko się pojawiają - mimo iż nie korzystam z myjni szczotkowych