KrystianNh - Audi A6 C5 Avant 2.7Biturbo LPG 300+
-
- Bywalec
- Posty: 162
- Rejestracja: 16 kwie 2015, 20:50
- Imię: Krystian
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Opel Zafira A 2.0T Stage2
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: z20let
KrystianNh - Audi A6 C5 Avant 2.7Biturbo LPG 300+
Jako ze skodę superb 2.8 v6 sprzedałem.Bo chciałem coś bardziej rozwojowego.Szukałem manual z napędem 4x4 z grupy audi.Niestety trafiło się manual , ale z napędem FWD. Narazie auto w fazie testowania i ogarniania typu jakieś złączki silikonowe dolotu wzmocnione,oleje , filtry powietrza itp. Wrzucę jakieś zdjęcie poglądowe...
Ostatnio zmieniony 23 wrz 2018, 13:45 przez KrystianNh, łącznie zmieniany 1 raz.
- Tazz
- Zafiromaniak
- Posty: 3065
- Rejestracja: 25 cze 2017, 11:23
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: SOsnowiec
- Auto: Mercedes Benz E klasa
- Model: S211
- Oznaczenie silnika: M112
- Gender:
Poczekam na więcej fotek i opisu
Ale zapowiada się ciekawie
Ale zapowiada się ciekawie
Byly:
Astra F 1.6 htb
Omega 2.2 sedan
Zafira (z19dth + virus)
Zafira OPC (z20leh)
Przejściowe
VW polo (1.6) htb
seat Cordoba Vario (1.6)
Ford Focus (1.6 TDCI) Htb
Żonowozy:
audi A4 1999 (1.6)
Daihatsu Materia 2008 (1.3)
Obecnie:
Mercedes W211 3.2 V6
Romet ZK 125 FX
Astra F 1.6 htb
Omega 2.2 sedan
Zafira (z19dth + virus)
Zafira OPC (z20leh)
Przejściowe
VW polo (1.6) htb
seat Cordoba Vario (1.6)
Ford Focus (1.6 TDCI) Htb
Żonowozy:
audi A4 1999 (1.6)
Daihatsu Materia 2008 (1.3)
Obecnie:
Mercedes W211 3.2 V6
Romet ZK 125 FX
-
- Bywalec
- Posty: 162
- Rejestracja: 16 kwie 2015, 20:50
- Imię: Krystian
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Opel Zafira A 2.0T Stage2
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: z20let
Na szybko.Auto po remoncie silnika przejechane po nim ok 16tys. km.Aktualny przebieg auta 295tys.
- turbiny po regeneracji z mocniejszej wersji RS6 dmucha 1.25bara
- wydech przelotowy bez katów na większej średnicy końcowy Remusa
- dolot wkładka K@N
- pompa paliwa mocniejsza
- soft
Jedyne czego brakuje to większego intercoolera bo seryjny nie ogarnia ...
Auto przygotowane pod 500+ ale nie ma sensu bo to ośka
Auto w tym momencie 366PS/524Nm
Dodano po 1 minucie 54 sekundach:
Spadki w końcowej fazie wykresu spowodowane bo już doładowanie było zdjęte bo seryjne wtryski benzynowe już nie mają czym lać.Maks. ile się dało uzyskać na tych wtryskach i ograniczeniem też Interooler jest ...
- turbiny po regeneracji z mocniejszej wersji RS6 dmucha 1.25bara
- wydech przelotowy bez katów na większej średnicy końcowy Remusa
- dolot wkładka K@N
- pompa paliwa mocniejsza
- soft
Jedyne czego brakuje to większego intercoolera bo seryjny nie ogarnia ...
Auto przygotowane pod 500+ ale nie ma sensu bo to ośka
Auto w tym momencie 366PS/524Nm
Dodano po 1 minucie 54 sekundach:
Spadki w końcowej fazie wykresu spowodowane bo już doładowanie było zdjęte bo seryjne wtryski benzynowe już nie mają czym lać.Maks. ile się dało uzyskać na tych wtryskach i ograniczeniem też Interooler jest ...
Ostatnio zmieniony 23 wrz 2018, 14:13 przez KrystianNh, łącznie zmieniany 2 razy.
- wampir11111
- Zafiromaniak
- Posty: 3561
- Rejestracja: 09 sty 2016, 12:19
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Domasławice [DOL]
- Auto: Zafira B 340KM/480Nm
- Model: B
- Oznaczenie silnika: Z20LER
- Gender:
- Mat86radom
- Zafiromaniak
- Posty: 2502
- Rejestracja: 08 lut 2016, 16:16
- Imię: Mateusz
- Lokalizacja: Radom
- Auto: Mazda 5 2.0 Diesel 143KM/360nm
- Model: MZRCD
- Oznaczenie silnika: CITD
- Gender:
- Kontakt:
No no no, zapowiada się kolejna torpeda
- Tazz
- Zafiromaniak
- Posty: 3065
- Rejestracja: 25 cze 2017, 11:23
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: SOsnowiec
- Auto: Mercedes Benz E klasa
- Model: S211
- Oznaczenie silnika: M112
- Gender:
Czyli ogarnąć wrtyski od s6/rs6 i poprawić dolot i będzie ponad 400 kuni
A rs6 nie było czasem z 4.2 V8
A i jeszcze quattro założyć
A rs6 nie było czasem z 4.2 V8
A i jeszcze quattro założyć
Byly:
Astra F 1.6 htb
Omega 2.2 sedan
Zafira (z19dth + virus)
Zafira OPC (z20leh)
Przejściowe
VW polo (1.6) htb
seat Cordoba Vario (1.6)
Ford Focus (1.6 TDCI) Htb
Żonowozy:
audi A4 1999 (1.6)
Daihatsu Materia 2008 (1.3)
Obecnie:
Mercedes W211 3.2 V6
Romet ZK 125 FX
Astra F 1.6 htb
Omega 2.2 sedan
Zafira (z19dth + virus)
Zafira OPC (z20leh)
Przejściowe
VW polo (1.6) htb
seat Cordoba Vario (1.6)
Ford Focus (1.6 TDCI) Htb
Żonowozy:
audi A4 1999 (1.6)
Daihatsu Materia 2008 (1.3)
Obecnie:
Mercedes W211 3.2 V6
Romet ZK 125 FX
-
- Bywalec
- Posty: 162
- Rejestracja: 16 kwie 2015, 20:50
- Imię: Krystian
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Opel Zafira A 2.0T Stage2
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: z20let
tak zgadza się
Wirniki w turbo w 2.7 biturbo są 4 łopatkowe teraz wirniki tam są 6 łopatkowe
Z tego co patrzyłem to duży Fmic z przodu i większe wtryski to z tymi turbinami do 500ps jest możliwe. Ale nie wiem czy jest sens
Pierwsze 2 biegi nie da się mocy wykorzystać, uślizgi, dopiero na trzecim coś się odpycha mimo, że to auto jest ciężkie. Przewaga od wersji 4x4 to powyżej 100km/h tam napędy trzymaja a tu już jedzie.
Na razie jedyne co mnie zastanawia to intercooler bo to co jest słabo daje radę
Ostatnio zmieniony 24 wrz 2018, 18:10 przez Sebu$, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Bywalec
- Posty: 162
- Rejestracja: 16 kwie 2015, 20:50
- Imię: Krystian
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Opel Zafira A 2.0T Stage2
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: z20let
- Tazz
- Zafiromaniak
- Posty: 3065
- Rejestracja: 25 cze 2017, 11:23
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: SOsnowiec
- Auto: Mercedes Benz E klasa
- Model: S211
- Oznaczenie silnika: M112
- Gender:
No trochę to pali
Byly:
Astra F 1.6 htb
Omega 2.2 sedan
Zafira (z19dth + virus)
Zafira OPC (z20leh)
Przejściowe
VW polo (1.6) htb
seat Cordoba Vario (1.6)
Ford Focus (1.6 TDCI) Htb
Żonowozy:
audi A4 1999 (1.6)
Daihatsu Materia 2008 (1.3)
Obecnie:
Mercedes W211 3.2 V6
Romet ZK 125 FX
Astra F 1.6 htb
Omega 2.2 sedan
Zafira (z19dth + virus)
Zafira OPC (z20leh)
Przejściowe
VW polo (1.6) htb
seat Cordoba Vario (1.6)
Ford Focus (1.6 TDCI) Htb
Żonowozy:
audi A4 1999 (1.6)
Daihatsu Materia 2008 (1.3)
Obecnie:
Mercedes W211 3.2 V6
Romet ZK 125 FX
- Wojti
- Zafiromaniak
- Posty: 6240
- Rejestracja: 15 kwie 2013, 19:02
- Imię: Wojtek
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Auto: ZB 400ps/502nm
- Model: OPC
- Oznaczenie silnika: z20leh
- Gender:
- Kontakt:
Normalne spalanie jak się sprawnie dusi na gaz ,mam w zafirze podobne w mieście
Życie jest Piękne a z Zafirką jeszcze piękniejsze he he
-
- Bywalec
- Posty: 162
- Rejestracja: 16 kwie 2015, 20:50
- Imię: Krystian
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Opel Zafira A 2.0T Stage2
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: z20let
Jako że okres zimowy auto mało jezdzi (problemy trakcyjne ) zbieram graty i szykowanie auta do okresu na wiosnę :->
Trójnik dolotu zmieniłem już na silikonowy bo orginał pękł już od doładowania poprzedni właściciel też wymieniał chyba ze 3razy trzeba było zainwestować i kupić wzmacniany.Jak dobrze pójdzie to do końca tygodnia uda mi się zamontować te graty dodatkowo wycięte będą wloty w nadkolach do lepszego chłodzenia jeszcze tych Smiców...
Lepsze chłodzenie:
I pompa paliwa:
Do zestawu brakuje jeszcze wtryskiwaczy i planowana jest korekta ...
Trójnik dolotu zmieniłem już na silikonowy bo orginał pękł już od doładowania poprzedni właściciel też wymieniał chyba ze 3razy trzeba było zainwestować i kupić wzmacniany.Jak dobrze pójdzie to do końca tygodnia uda mi się zamontować te graty dodatkowo wycięte będą wloty w nadkolach do lepszego chłodzenia jeszcze tych Smiców...
Lepsze chłodzenie:
I pompa paliwa:
Do zestawu brakuje jeszcze wtryskiwaczy i planowana jest korekta ...
- Sumik
- Zafiromaniak
- Posty: 2407
- Rejestracja: 01 lis 2015, 18:09
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Auto: Zafira B OPC 300+
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z20LEH
- Gender:
- Kontakt:
Kurde, fajna
2,7 BT to bardzo dobry silnik. Podatny na mody. Szkoda że ośka.
Kumpel ma taką w quattro i jest pogrom. Ma ponad 400 PS i jak wdusi gaz w podłogę to auto dosłownie znika. KOSMOS
2,7 BT to bardzo dobry silnik. Podatny na mody. Szkoda że ośka.
Kumpel ma taką w quattro i jest pogrom. Ma ponad 400 PS i jak wdusi gaz w podłogę to auto dosłownie znika. KOSMOS