[I] Astra H Caravan Z19DTH by Bear Familia
: 16 sty 2014, 17:10
Witam ja
Na imię mam Arek i wraz z żoną Anią i synkiem Miłoszkiem poruszamy się Astrą H Caravan, która została następcą tego rozjechanego potworka
Corsa być może niektórym z tego forum znana
Ogółem Astra od zamysłu kupna ma być samochodem rodzinnym, w pełni użytkowym, ale musi też czasami "bardziej" cieszyć np. MNIE
Dlatego nie ma tu jakichś mega spasów, naciągów itp. Bo ma być funkcyjnie, a to co najważniejsze, raczej jest schowane
(na czerwono rzeczy wprowadzone przez nas)
BUDA
- rocznik 2006, rejestracja 2007 - w naszych rękach od początku 2012
- pełny pakiet OPC LINE II
- fabrycznie dymione okna
- okno w dachu
- reflektory Bi Zenonowe z AFL'em
- gril przedni z folii Oracal - Cabron
- tylna listwa w folii Oracal - Black
- wywalone oznaczenia z klapy
- były stickery na tylnej szybie - od tygodnia już OUT
WNĘTRZE
- pełne "skóry"
- DVD 90NAVi z CID'em
- TwinAudio z tyłu
- wersja sport: czyli: kierownica w pełnej skórze, nakładki na pedały, listwy wykończeniowe imitujący biały carbon itp.
- grzanie dupki
- pompki lędźwi
- poduszków sztuk 6
- lusterko co się samo umi ściemnić
- czujnik zmierzch/deszcz
- el. składane żyradła zew. i w dodatku grzane
I jakieś inne jeszcze tam takie
ZAWIESZENIE
- amorki z systemem IDS+
- były EIBACHy ProKIty, Są EIBACHy Sportline'y, na wiosne wskakuje już zanabyty gwint Supersporta, który poszedł do przeróbki - grubsze lagi, wywalenie komory gazowej, skrócenie delikatnie lagi, malowanie pod moje widzi mi się
- były koło fabryka 18" z Signuma - aktualnie 19" z Citroena na 225/35 Federalu 595
- hamulce tył seria - zmienione tarcze na Brembo Maxy i klocuszek ATE
- hamulce przód na razie full seria 308mm na tarczy ATE PD i klocku ATE - na wiosnę ma wpaść BREMBO z Alfy
SILNIK
- autko rozpędza 6 biegowa skrzynka M32, która po lekkich modach mojego wykonania została zalana oliwą Motula i działa dzielnie
- a całe serce auta to super szałowa, wybitna jednostka Z19DTH, która swoim dźwiękiem i powalającą mocą szokuje wszystkich, a kobiety zrzucają z siebie ciuchy
Fabryczna moc 150 PS i 320 Nm tego Fiatowskiego motoru na długo nie wystarczyła, a że czasem rodzą mi sę w głowie posrane pomysły to zaczęliśmy grzebać coś czego w PL jeszcze nie było
I tak autko w chwili obecnej nieoficjalnie legitymuje się 211 PS i 430 Nm. Nie jest to wynik ostateczny.
W silniku zaszło:
- customowy downpipe
- open exhaust na dwóch przelotowych, customowych tłumikach, całość - DP 2,5", reszta 2,75"
- hybrydowe turbo naszej konstrukcji - jedyna taka jednostka w PL i jedna z najmocniejszych w UE
- customowy system FMIC na centralnym IC i maksymalnie skróconym dolocie
- DPF out
- EGR całkowicie out z silnika
- parę niepotrzebnych czujników out
Przygotowywany jest hybrydowy zespół CR.
To tyle Na wiosnę 2014 będziemy dążyli do najmocniejszego CDTi w PL Ale całość jest skonstruowana i wdrażana tak, że ma to być mocny diesel z pazurem, który swoją "pancernością" będzie walił kilometry jako normalny użytkowy samochód
Jeśli o czymś zapomniałem to postaram się uzupełnić
I fotosy, mam nadzieję, że w miarę po kolei jak to leciało już w naszych rękach
U sprzedającego...
Niecałe 10 min, a jaki tjun
Przygotowywania pod audio
Performance in progress... Obecnie auto już na STAGE II wydechu
"Kiedy Twoje dziecko rozbiera auto, kupuje metrami 3" rurę nierdzewną - to wiedz, że coś się dzieje..."
I tak dalej...
Pierwsze wyniki
Tak to wyglądało aż do końca 2012
A tu foto wnętrza Szału nie robi ale jest dobre
I ostateczna hybryda
Kolejne kreski...
Co do tego jak auto jedzie... Jedzie dużo lepiej mimo mniejszej ilości Nm... Ogólnie jestem bardzo zadowolony... Poprawił się zakres pracy i dłużej mam dostępną potrzebną moc...
Tu dla porównania narzuciłem na siebie stary i nowy wykres... Nie jest idealnie ale chodzi tylko o to by zobaczyć jak się zakresy przesunęły... Mimo mniejszego momentu mam go więcej w zakresie pracy w porównaniu do starego programu...
A tu z nudów... Zrobiło się ciszej w aucie... Jeszcze boczki, tylna klapa i auto będzie ważyło 2 tony
Przymiarka nowej rolki...
Coś z cyklu: " 2 dni wcześniej wziął wiadrów sztuk kilka, wymył i wyglinkował auto po czy padł... Jakiś czas później po ponad 8 godzinach przekleństw i nerwów ukręcił z gówna bat "
Później wpadła czarna listwa na tyle... Troszeczkę zwęziło auto, ale jak się już napracowałem to na razie ja zostawiam... Znudzi się to jest to tylko oracal wiec mocna go zerwać w każdej chwili
Wcześniej był jeszcze spocisz z sistars...
A tu pasowanie na gwincie (dzięki użyczeniu go przez kumpla) i dystanse 10mm. Gwint wpada już na wiosnę 2014 - jak pisałem wcześniej... A co do dystansów to z 10 wpadnie 8 mm z racji, ze śmigam na pływakach i by wyosiować kolo muszę je osadzić na kołnierzu piasty...
Tak będzie już na wiosnę !!
Gift od żony
Ba... w końcu nie jestem jedynym mężczyzna w jej życiu
I tak całościowo zakończył się sezon 2013 przy okazji spotkania z chłopakami z Rudy...
Na koniec tak to jedzie... Tak brzmi i smrodzi
http://www.youtube.com/watch?v=_HY1EPcDvIc
http://www.youtube.com/watch?v=QOU13BIrb2M
Na deser jeszcze foto drugiej miłości w czasie gdy strugaliśmy do niej wydech
CHEERS !
Na imię mam Arek i wraz z żoną Anią i synkiem Miłoszkiem poruszamy się Astrą H Caravan, która została następcą tego rozjechanego potworka
Corsa być może niektórym z tego forum znana
Ogółem Astra od zamysłu kupna ma być samochodem rodzinnym, w pełni użytkowym, ale musi też czasami "bardziej" cieszyć np. MNIE
Dlatego nie ma tu jakichś mega spasów, naciągów itp. Bo ma być funkcyjnie, a to co najważniejsze, raczej jest schowane
(na czerwono rzeczy wprowadzone przez nas)
BUDA
- rocznik 2006, rejestracja 2007 - w naszych rękach od początku 2012
- pełny pakiet OPC LINE II
- fabrycznie dymione okna
- okno w dachu
- reflektory Bi Zenonowe z AFL'em
- gril przedni z folii Oracal - Cabron
- tylna listwa w folii Oracal - Black
- wywalone oznaczenia z klapy
- były stickery na tylnej szybie - od tygodnia już OUT
WNĘTRZE
- pełne "skóry"
- DVD 90NAVi z CID'em
- TwinAudio z tyłu
- wersja sport: czyli: kierownica w pełnej skórze, nakładki na pedały, listwy wykończeniowe imitujący biały carbon itp.
- grzanie dupki
- pompki lędźwi
- poduszków sztuk 6
- lusterko co się samo umi ściemnić
- czujnik zmierzch/deszcz
- el. składane żyradła zew. i w dodatku grzane
I jakieś inne jeszcze tam takie
ZAWIESZENIE
- amorki z systemem IDS+
- były EIBACHy ProKIty, Są EIBACHy Sportline'y, na wiosne wskakuje już zanabyty gwint Supersporta, który poszedł do przeróbki - grubsze lagi, wywalenie komory gazowej, skrócenie delikatnie lagi, malowanie pod moje widzi mi się
- były koło fabryka 18" z Signuma - aktualnie 19" z Citroena na 225/35 Federalu 595
- hamulce tył seria - zmienione tarcze na Brembo Maxy i klocuszek ATE
- hamulce przód na razie full seria 308mm na tarczy ATE PD i klocku ATE - na wiosnę ma wpaść BREMBO z Alfy
SILNIK
- autko rozpędza 6 biegowa skrzynka M32, która po lekkich modach mojego wykonania została zalana oliwą Motula i działa dzielnie
- a całe serce auta to super szałowa, wybitna jednostka Z19DTH, która swoim dźwiękiem i powalającą mocą szokuje wszystkich, a kobiety zrzucają z siebie ciuchy
Fabryczna moc 150 PS i 320 Nm tego Fiatowskiego motoru na długo nie wystarczyła, a że czasem rodzą mi sę w głowie posrane pomysły to zaczęliśmy grzebać coś czego w PL jeszcze nie było
I tak autko w chwili obecnej nieoficjalnie legitymuje się 211 PS i 430 Nm. Nie jest to wynik ostateczny.
W silniku zaszło:
- customowy downpipe
- open exhaust na dwóch przelotowych, customowych tłumikach, całość - DP 2,5", reszta 2,75"
- hybrydowe turbo naszej konstrukcji - jedyna taka jednostka w PL i jedna z najmocniejszych w UE
- customowy system FMIC na centralnym IC i maksymalnie skróconym dolocie
- DPF out
- EGR całkowicie out z silnika
- parę niepotrzebnych czujników out
Przygotowywany jest hybrydowy zespół CR.
To tyle Na wiosnę 2014 będziemy dążyli do najmocniejszego CDTi w PL Ale całość jest skonstruowana i wdrażana tak, że ma to być mocny diesel z pazurem, który swoją "pancernością" będzie walił kilometry jako normalny użytkowy samochód
Jeśli o czymś zapomniałem to postaram się uzupełnić
I fotosy, mam nadzieję, że w miarę po kolei jak to leciało już w naszych rękach
U sprzedającego...
Niecałe 10 min, a jaki tjun
Przygotowywania pod audio
Performance in progress... Obecnie auto już na STAGE II wydechu
"Kiedy Twoje dziecko rozbiera auto, kupuje metrami 3" rurę nierdzewną - to wiedz, że coś się dzieje..."
I tak dalej...
Pierwsze wyniki
Tak to wyglądało aż do końca 2012
A tu foto wnętrza Szału nie robi ale jest dobre
I ostateczna hybryda
Kolejne kreski...
Co do tego jak auto jedzie... Jedzie dużo lepiej mimo mniejszej ilości Nm... Ogólnie jestem bardzo zadowolony... Poprawił się zakres pracy i dłużej mam dostępną potrzebną moc...
Tu dla porównania narzuciłem na siebie stary i nowy wykres... Nie jest idealnie ale chodzi tylko o to by zobaczyć jak się zakresy przesunęły... Mimo mniejszego momentu mam go więcej w zakresie pracy w porównaniu do starego programu...
A tu z nudów... Zrobiło się ciszej w aucie... Jeszcze boczki, tylna klapa i auto będzie ważyło 2 tony
Przymiarka nowej rolki...
Coś z cyklu: " 2 dni wcześniej wziął wiadrów sztuk kilka, wymył i wyglinkował auto po czy padł... Jakiś czas później po ponad 8 godzinach przekleństw i nerwów ukręcił z gówna bat "
Później wpadła czarna listwa na tyle... Troszeczkę zwęziło auto, ale jak się już napracowałem to na razie ja zostawiam... Znudzi się to jest to tylko oracal wiec mocna go zerwać w każdej chwili
Wcześniej był jeszcze spocisz z sistars...
A tu pasowanie na gwincie (dzięki użyczeniu go przez kumpla) i dystanse 10mm. Gwint wpada już na wiosnę 2014 - jak pisałem wcześniej... A co do dystansów to z 10 wpadnie 8 mm z racji, ze śmigam na pływakach i by wyosiować kolo muszę je osadzić na kołnierzu piasty...
Tak będzie już na wiosnę !!
Gift od żony
Ba... w końcu nie jestem jedynym mężczyzna w jej życiu
I tak całościowo zakończył się sezon 2013 przy okazji spotkania z chłopakami z Rudy...
Na koniec tak to jedzie... Tak brzmi i smrodzi
http://www.youtube.com/watch?v=_HY1EPcDvIc
http://www.youtube.com/watch?v=QOU13BIrb2M
Na deser jeszcze foto drugiej miłości w czasie gdy strugaliśmy do niej wydech
CHEERS !