wamka18 -ASTRA G COUPE Bertone 1.8 116KM, 2000r.
: 27 maja 2016, 09:52
Wyposażenie z VINu:
VIN: W0L0TGF07YB009944 Kod modelu: 0BP07 Kod opakowania: KBS2 Adnotacje REG: M0040353R Data produkcji: 23062000
Typ silnika: X18XE1 Nr seryjny silnika: 20P53505 Kod GM*Drive: XXLS
W0L:General Motors
0:Pojazd Nie Specjalny
T:Astra
G:Astra
F07:COUPE
Y:2000
B:Bertone
B:Minsk
009944:SERIAL NUMBER
2F4 = RADIO,CDR 500
2H9 = SILNIK BENZYNOWY 18
2J1 = POKRYCIE,WNĘTRZE PODŁOGI,STANDARDOWE
43L = FARBA ZEWNĘTRZNA,PATRZ TABELA FARB W PRZEDMOWIE DO KATALOGU MODELU
80I = WNĘTRZE-CZARNY
80X = WYKOŃCZENIE WNĘTRZA NADWOZIA-CZARNY
A32 = SZYBY STEROWANE ELEKTRYCZNIE,PRZÓD
A50 = MODELE WYLANSOWANE DO ROKU 2000 = SIEDZENIA SPORTOWE, MODELE WYLANSOWANE OD ROKU 2000 = SIEDZENIA KOMFORTOWE
A88 = ZAGŁÓWEK,SIEDZENIE PRZEDNIE,AKTYWNY
AG4 = SIEDZENIE PRZEDNIE,LEWE,REGULATOR WYSOKOŚCI,RĘCZNY
AG5 = SIEDZENIE PRZEDNIE,PRAWE,REGULATOR WYSOKOŚCI,RĘCZNY
AJ3 = DLA PODUSZKI POWIETRZNEJ KIEROWCY
AJ4 = DLA PRZYPADKU Z PODUSZKĄ POWIETRZNĄ PASAŻERA
AP0 = DLA BOCZNEJ PODUSZKI POWIETRZNEJ,LEWEJ
AP1 = DLA BOCZNEJ PODUSZKI POWIETRZNEJ,PRAWEJ
AT1 = ZAGŁÓWEK,TYLNY,SKÓRA,PEŁNY
AU0 = ZAMEK DRZWI,ZE ZDALNYM STEROWANIEM
AY4 = ZAGŁÓWEK,PRZEDNI,SKÓRA,PEŁNY
B69 = SCHOWEK,PŁYTY KOMPAKTOWE
BB7 = UŻYWANE Z CHROMOWANYMI WEWNĘTRZNYMI KLAMKAMI DRZWI
C35 = NAGRZEWNICA,PRZEDZIAŁ TYLNY
C60 = KLIMATYZACJA
CU3 = DLA FRANCJI
D44 = POKRYCIE,OBUDOWA LUSTERKA,NADWYMIAROWE,MALOWANE
DA5 = PODŁOKIETNIK,TYLNY,ŚRODKOWY
DL8 = LUSTERKO,ELEKTRYCZNE I OGRZEWANE,LEWE-PRAWE
GX8 = PRZEŁOŻENIE PRZEKŁADNI GŁÓWNEJ 3.74
JL9 = ABS
K60 = ALTERNATOR,100A
KA1 = DLA OGRZEWANYCH SIEDZEŃ PRZEDNICH
LHD = KIEROWNICA PO LEWEJ
MG4 = RĘCZNA SKRZYNIA BIEGÓW,5 BIEGOWA,SPORTY
N33 = DLA ODCHYLANEJ KOLUMNY KIEROWNICY
N40 = WSPOMAGANIE MECHANIZMU KIEROWNICZEGO, NIEZMIENNY STOSUNEK WSPOMAGANIA
NA5 = EMISJA SPALIN,KATALIZATOR TRÓJDROŻNY,WARIANT 2
NC0 = WYPOSAŻENIE,UNIA EUROPEJSKA
NP5 = KOŁO KIEROWNICY,SKÓRA
NW3 = KOŁO,JEZDNE,ALUMINIUM,6JX16
P34 = KOŁO I OPONA,ZAPAS
QTQ = OPONY,205/50 R16-87V
T6R = PŁAT WYKOŃCZENIOWY,WEWNĘTRZNY,SKÓRA
T96 = PRZEDNIE ŚWIATŁO PRZECIWMGIELNE
TN6 = AKUMULATOR,55AH
U07 = KLAKSON,FANFARA
U16 = PRZYRZĄD,OBROTOMIERZ
U3D
U55
U96 = GŁOŚNIK,6,WARIANT 2
UV5 = WYŚWIETLACZ WOELOFUNKCYJNY,VAT3
VE6 = ZDERZAK,MALOWANY
W1Y = DLA PRZYPADKU STEROWANIA RADIA NA KIEROWNICY
W2N = LITERNICTWO,BOCZNE,USUNĄĆ
W4Y
W5T = TABLICZKA SILNIKA,USUNIĘTA
W6R = WYKOŃCZENIE,SKÓRA
W8X = CZĘŚCI DODATKOWE,INSTALACJA RADIA
XA3 = OPEL
XJ2 = OBNIŻONE PODWOZIE SPORTOWE
XJ8 = LITERNICTWO,STAR
XK2 = DLA FRANCJI
Y55 = PAKIET,COMFORT
Z0W = DLA FRANCJI
Z1M = PAMIĘĆ,WERSJA
W końcu jak jestem pewien że zakup był udany nadeszła chwila prezentacji Asterki.
Ze względu na to że starej Astrze skończył się silnik (i tak dużo wytrzymał młodzieńczych moich lat ) i nie opłacało się go robić auto trafiło na żyletki. Sentyment pozostał do modelu Astry to zakupiłem ZŁOTKO.
Trochę historii od poprzedniego właściciela -auto miała jego mama od 2007 sprowadzona z Francji i zakupiona za 22tys z przebiegiem 140tys. , dostał ją 3 lata temu i wtedy założył LPG BRC (zakładana w tej samej firmie co Zosia). Dbał o nią co odzwierciedla stan auta. Dostałem fakturę z lipca wzeszłego roku na ponad 3tys. która obejmowała 4 nowe opony, rozrząd kpl., olej 5w40, amortyzatory przód, tarcze klocki przód, filtry oraz jakieś końcówki. Z minusów to to że jest malowana cała oprócz dachu i naprawiany tylni błotnik ale nic poważnego bo grubość szpachli nie przekracza 1000 mikronów a od środka nie widać śladów wstawiania ćwiary. W aucie nic nie puka nie stuka do zrobienie były drobiazgi.
Zakupiona pod koniec lutego z przebiegiem 210tys. Od tego czasu zrobione 5 tys. i mogę powiedzieć że auto w stanie b.dobrym w szczególności silnik suchy i bez większych ubytków oleju wziął coś około 300ml i jak na razie się nic nie popsuło. Ale ja, ja kto ja te parę usterek usunąłem czyli zrobione od tego czasu:
-wymienione lusterko wewnętrzne stare było brzydkie
-wymieniona linka otwarcia fotela orginał z opla coś około 60zł
-naprawiony wyświetlacz MID i spolszczony- jak to w oplach nie było wszystkich pikseli
-dołożony przycisk TC z VB -czeka oryginaly panel ale jak na razie brak przycisku
-dołożony układ tempomatu -manetka, czujnik sprzęgła, wymieniony czujnik stopu, silniczek z linką z VB
-zreanimowany zacisk tył (bosch) zobaczymy na jak długo
-wymienione radio z oryginalnego cdr 500 na kenwooda +moduł sterowania kierownicy
-dołożony wzmacniacz subwoofer wraz z okablowaniem
-wymieniony łącznik elastyczny wydechu
-serwis LPG filtry
VIN: W0L0TGF07YB009944 Kod modelu: 0BP07 Kod opakowania: KBS2 Adnotacje REG: M0040353R Data produkcji: 23062000
Typ silnika: X18XE1 Nr seryjny silnika: 20P53505 Kod GM*Drive: XXLS
W0L:General Motors
0:Pojazd Nie Specjalny
T:Astra
G:Astra
F07:COUPE
Y:2000
B:Bertone
B:Minsk
009944:SERIAL NUMBER
2F4 = RADIO,CDR 500
2H9 = SILNIK BENZYNOWY 18
2J1 = POKRYCIE,WNĘTRZE PODŁOGI,STANDARDOWE
43L = FARBA ZEWNĘTRZNA,PATRZ TABELA FARB W PRZEDMOWIE DO KATALOGU MODELU
80I = WNĘTRZE-CZARNY
80X = WYKOŃCZENIE WNĘTRZA NADWOZIA-CZARNY
A32 = SZYBY STEROWANE ELEKTRYCZNIE,PRZÓD
A50 = MODELE WYLANSOWANE DO ROKU 2000 = SIEDZENIA SPORTOWE, MODELE WYLANSOWANE OD ROKU 2000 = SIEDZENIA KOMFORTOWE
A88 = ZAGŁÓWEK,SIEDZENIE PRZEDNIE,AKTYWNY
AG4 = SIEDZENIE PRZEDNIE,LEWE,REGULATOR WYSOKOŚCI,RĘCZNY
AG5 = SIEDZENIE PRZEDNIE,PRAWE,REGULATOR WYSOKOŚCI,RĘCZNY
AJ3 = DLA PODUSZKI POWIETRZNEJ KIEROWCY
AJ4 = DLA PRZYPADKU Z PODUSZKĄ POWIETRZNĄ PASAŻERA
AP0 = DLA BOCZNEJ PODUSZKI POWIETRZNEJ,LEWEJ
AP1 = DLA BOCZNEJ PODUSZKI POWIETRZNEJ,PRAWEJ
AT1 = ZAGŁÓWEK,TYLNY,SKÓRA,PEŁNY
AU0 = ZAMEK DRZWI,ZE ZDALNYM STEROWANIEM
AY4 = ZAGŁÓWEK,PRZEDNI,SKÓRA,PEŁNY
B69 = SCHOWEK,PŁYTY KOMPAKTOWE
BB7 = UŻYWANE Z CHROMOWANYMI WEWNĘTRZNYMI KLAMKAMI DRZWI
C35 = NAGRZEWNICA,PRZEDZIAŁ TYLNY
C60 = KLIMATYZACJA
CU3 = DLA FRANCJI
D44 = POKRYCIE,OBUDOWA LUSTERKA,NADWYMIAROWE,MALOWANE
DA5 = PODŁOKIETNIK,TYLNY,ŚRODKOWY
DL8 = LUSTERKO,ELEKTRYCZNE I OGRZEWANE,LEWE-PRAWE
GX8 = PRZEŁOŻENIE PRZEKŁADNI GŁÓWNEJ 3.74
JL9 = ABS
K60 = ALTERNATOR,100A
KA1 = DLA OGRZEWANYCH SIEDZEŃ PRZEDNICH
LHD = KIEROWNICA PO LEWEJ
MG4 = RĘCZNA SKRZYNIA BIEGÓW,5 BIEGOWA,SPORTY
N33 = DLA ODCHYLANEJ KOLUMNY KIEROWNICY
N40 = WSPOMAGANIE MECHANIZMU KIEROWNICZEGO, NIEZMIENNY STOSUNEK WSPOMAGANIA
NA5 = EMISJA SPALIN,KATALIZATOR TRÓJDROŻNY,WARIANT 2
NC0 = WYPOSAŻENIE,UNIA EUROPEJSKA
NP5 = KOŁO KIEROWNICY,SKÓRA
NW3 = KOŁO,JEZDNE,ALUMINIUM,6JX16
P34 = KOŁO I OPONA,ZAPAS
QTQ = OPONY,205/50 R16-87V
T6R = PŁAT WYKOŃCZENIOWY,WEWNĘTRZNY,SKÓRA
T96 = PRZEDNIE ŚWIATŁO PRZECIWMGIELNE
TN6 = AKUMULATOR,55AH
U07 = KLAKSON,FANFARA
U16 = PRZYRZĄD,OBROTOMIERZ
U3D
U55
U96 = GŁOŚNIK,6,WARIANT 2
UV5 = WYŚWIETLACZ WOELOFUNKCYJNY,VAT3
VE6 = ZDERZAK,MALOWANY
W1Y = DLA PRZYPADKU STEROWANIA RADIA NA KIEROWNICY
W2N = LITERNICTWO,BOCZNE,USUNĄĆ
W4Y
W5T = TABLICZKA SILNIKA,USUNIĘTA
W6R = WYKOŃCZENIE,SKÓRA
W8X = CZĘŚCI DODATKOWE,INSTALACJA RADIA
XA3 = OPEL
XJ2 = OBNIŻONE PODWOZIE SPORTOWE
XJ8 = LITERNICTWO,STAR
XK2 = DLA FRANCJI
Y55 = PAKIET,COMFORT
Z0W = DLA FRANCJI
Z1M = PAMIĘĆ,WERSJA
W końcu jak jestem pewien że zakup był udany nadeszła chwila prezentacji Asterki.
Ze względu na to że starej Astrze skończył się silnik (i tak dużo wytrzymał młodzieńczych moich lat ) i nie opłacało się go robić auto trafiło na żyletki. Sentyment pozostał do modelu Astry to zakupiłem ZŁOTKO.
Trochę historii od poprzedniego właściciela -auto miała jego mama od 2007 sprowadzona z Francji i zakupiona za 22tys z przebiegiem 140tys. , dostał ją 3 lata temu i wtedy założył LPG BRC (zakładana w tej samej firmie co Zosia). Dbał o nią co odzwierciedla stan auta. Dostałem fakturę z lipca wzeszłego roku na ponad 3tys. która obejmowała 4 nowe opony, rozrząd kpl., olej 5w40, amortyzatory przód, tarcze klocki przód, filtry oraz jakieś końcówki. Z minusów to to że jest malowana cała oprócz dachu i naprawiany tylni błotnik ale nic poważnego bo grubość szpachli nie przekracza 1000 mikronów a od środka nie widać śladów wstawiania ćwiary. W aucie nic nie puka nie stuka do zrobienie były drobiazgi.
Zakupiona pod koniec lutego z przebiegiem 210tys. Od tego czasu zrobione 5 tys. i mogę powiedzieć że auto w stanie b.dobrym w szczególności silnik suchy i bez większych ubytków oleju wziął coś około 300ml i jak na razie się nic nie popsuło. Ale ja, ja kto ja te parę usterek usunąłem czyli zrobione od tego czasu:
-wymienione lusterko wewnętrzne stare było brzydkie
-wymieniona linka otwarcia fotela orginał z opla coś około 60zł
-naprawiony wyświetlacz MID i spolszczony- jak to w oplach nie było wszystkich pikseli
-dołożony przycisk TC z VB -czeka oryginaly panel ale jak na razie brak przycisku
-dołożony układ tempomatu -manetka, czujnik sprzęgła, wymieniony czujnik stopu, silniczek z linką z VB
-zreanimowany zacisk tył (bosch) zobaczymy na jak długo
-wymienione radio z oryginalnego cdr 500 na kenwooda +moduł sterowania kierownicy
-dołożony wzmacniacz subwoofer wraz z okablowaniem
-wymieniony łącznik elastyczny wydechu
-serwis LPG filtry