Strona 1 z 2
KrystianNh - Audi A6 C5 Avant 2.7Biturbo LPG 300+
: 23 wrz 2018, 13:28
autor: KrystianNh
Jako ze skodę superb 2.8 v6 sprzedałem.Bo chciałem coś bardziej rozwojowego.Szukałem manual z napędem 4x4 z grupy audi.Niestety trafiło się manual , ale z napędem FWD. Narazie auto w fazie testowania i ogarniania typu jakieś złączki silikonowe dolotu wzmocnione,oleje , filtry powietrza itp. Wrzucę jakieś zdjęcie poglądowe...
KrystianNh - Audi A6 C5 Avant 2.7Biturbo LPG 300+
: 23 wrz 2018, 13:53
autor: Tazz
Poczekam na więcej fotek i opisu
Ale zapowiada się ciekawie
KrystianNh - Audi A6 C5 Avant 2.7Biturbo LPG 300+
: 23 wrz 2018, 14:06
autor: KrystianNh
Na szybko.Auto po remoncie silnika przejechane po nim ok 16tys. km.Aktualny przebieg auta 295tys.
- turbiny po regeneracji z mocniejszej wersji RS6 dmucha 1.25bara
- wydech przelotowy bez katów na większej średnicy końcowy Remusa
- dolot wkładka K@N
- pompa paliwa mocniejsza
- soft
Jedyne czego brakuje to większego intercoolera bo seryjny nie ogarnia ...
Auto przygotowane pod 500+ ale nie ma sensu bo to ośka
Auto w tym momencie 366PS/524Nm
Dodano po 1 minucie 54 sekundach:
Spadki w końcowej fazie wykresu spowodowane bo już doładowanie było zdjęte bo seryjne wtryski benzynowe już nie mają czym lać.Maks. ile się dało uzyskać na tych wtryskach i ograniczeniem też Interooler jest ...
KrystianNh - Audi A6 C5 Avant 2.7Biturbo LPG 300+
: 23 wrz 2018, 18:13
autor: wampir11111
Ładny wynik
KrystianNh - Audi A6 C5 Avant 2.7Biturbo LPG 300+
: 23 wrz 2018, 18:31
autor: Mat86radom
No no no,
zapowiada się kolejna torpeda
KrystianNh - Audi A6 C5 Avant 2.7Biturbo LPG 300+
: 23 wrz 2018, 18:35
autor: Tazz
Czyli ogarnąć wrtyski od s6/rs6 i poprawić dolot i będzie ponad 400 kuni
A rs6 nie było czasem z 4.2 V8
A i jeszcze quattro założyć
KrystianNh - Audi A6 C5 Avant 2.7Biturbo LPG 300+
: 23 wrz 2018, 18:49
autor: KrystianNh
Tazz pisze: ↑23 wrz 2018, 18:35
Czyli ogarnąć wrtyski od s6/rs6 i poprawić dolot i będzie ponad 400 kuni
A rs6 nie było czasem z 4.2 V8
A i jeszcze quattro założyć
tak zgadza się
Wirniki w turbo w 2.7 biturbo są 4 łopatkowe teraz wirniki tam są 6 łopatkowe
Z tego co patrzyłem to duży Fmic z przodu i większe wtryski to z tymi turbinami do 500ps jest możliwe. Ale nie wiem czy jest sens
Pierwsze 2 biegi nie da się mocy wykorzystać, uślizgi, dopiero na trzecim coś się odpycha mimo, że to auto jest ciężkie. Przewaga od wersji 4x4 to powyżej 100km/h tam napędy trzymaja a tu już jedzie.
Na razie jedyne co mnie zastanawia to intercooler bo to co jest słabo daje radę
KrystianNh - Audi A6 C5 Avant 2.7Biturbo LPG 300+
: 23 wrz 2018, 21:37
autor: Mariusz
Fajna stajnia dla koników. Powodzenia w modzeniu i zadowolenia z jazdy.
KrystianNh - Audi A6 C5 Avant 2.7Biturbo LPG 300+
: 23 wrz 2018, 21:43
autor: Wojti
Gratulacje jest potencjał
KrystianNh - Audi A6 C5 Avant 2.7Biturbo LPG 300+
: 25 wrz 2018, 11:11
autor: KrystianNh
Audi w końcu przerejestrowałem :-)
Spalanie z komputera benzyny po mieście jazda praktycznie spokojna ...
KrystianNh - Audi A6 C5 Avant 2.7Biturbo LPG 300+
: 25 wrz 2018, 14:39
autor: Tazz
No trochę to pali
KrystianNh - Audi A6 C5 Avant 2.7Biturbo LPG 300+
: 25 wrz 2018, 21:35
autor: Wojti
Normalne spalanie jak się sprawnie dusi na gaz ,mam w zafirze podobne w mieście
KrystianNh - Audi A6 C5 Avant 2.7Biturbo LPG 300+
: 04 gru 2018, 20:23
autor: KrystianNh
Jako że okres zimowy auto mało jezdzi (problemy trakcyjne
) zbieram graty i szykowanie auta do okresu na wiosnę :->
Trójnik dolotu zmieniłem już na silikonowy bo orginał pękł już od doładowania
poprzedni właściciel też wymieniał chyba ze 3razy trzeba było zainwestować i kupić wzmacniany.Jak dobrze pójdzie to do końca tygodnia uda mi się zamontować te graty dodatkowo wycięte będą wloty w nadkolach do lepszego chłodzenia jeszcze tych Smiców...
Lepsze chłodzenie:
I pompa paliwa:
Do zestawu brakuje jeszcze wtryskiwaczy i planowana jest korekta ...
KrystianNh - Audi A6 C5 Avant 2.7Biturbo LPG 300+
: 04 gru 2018, 23:22
autor: Wojti
Znowu coś do przodu
Będą nowe kreski ...
KrystianNh - Audi A6 C5 Avant 2.7Biturbo LPG 300+
: 04 gru 2018, 23:39
autor: Sumik
Kurde, fajna
2,7 BT to bardzo dobry silnik. Podatny na mody. Szkoda że ośka.
Kumpel ma taką w quattro i jest pogrom. Ma ponad 400 PS i jak wdusi gaz w podłogę to auto dosłownie znika. KOSMOS